Gast, je weet dat ik die studie zelf gepost heb?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus dan heb je die studie op een Chinees dorp waarbij aangetoond is dat het IQ in kinderen die fluoride toegevoegd krijgen aan hun drinkwater drastisch verlaagt... en krijg je intussen dit soort berichten, omdat er figuren zijn die onnatuurlijke toevoeging van chemische crap aan drinkwater bagatelliseren:
Sheffield: Fluoride is added to children's milk in 42 primary schools:
http://www.yorkshirepost.(...)s_children_1_2291432
NHS forces city to add fluoride
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/hampshire/7911820.stm
Terwijl
Sodium fluoride is a Part II Poison under the UK Poisons Act 1972.
Daarbij komt, waarom staat er op tandpasta dat je medische hulp dient in te schakelen als je wat van die crap doorslikt?
Kwikzilver veroorzaakt "improved behavior and mental performance" in kinderen ! ! !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik die studie zelf gepost heb?
Je hoeft mij niet te vertellen wat daarin stond hoor
Kan hier geen filmpjes kijken maar je hebt vast wel een geschreven bron waarin staat dat CDC zegt dat kwikzilver goed voor je is.Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar een bron waarin de CDC zegt dat kwikzilver niet goed voor je is.
USAF Major George R. Jordan testified before Un-American Activity committees of Congress in the 1950’s that in his post as U.S.-Soviet liaison officer, the Soviets openly admitted to “Using the fluoride in the water supplies in their concentration camps, to make the prisoners stupid, docile, and subservient.”
Dus hop. Jij vindt toevoeging van onnatuurlijk hoge hoeveelheden chemische crap aan drinkwater acceptabel omdat "het bestaat"?
Dan voldoe je stupid, docile & subservient plicht & Get me some CDC files regarding mercury. Fuckin' Smart .
Kom op zeg, doe niet zo lame. Eerst zeggen dat kritiek hebben op de onderbouwing/details niet goed is, maar dan niet willen zeggen waarom je dat soort feiten moet negeren? Misschien moet je eens na gaan denken over de stevigheid van dat soort onderbouwend bewijs. Het Grote Plaatje kan nog zo elegant voelen. Als het bewijs het niet ondersteund heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we daar zeker weer over ouwehoeren.
Doe zelfs maar eens wat onderzoek, er komt hier genoeg voorbij.
Ga eens een keer een stukje mee om te kijken wat er dan komt, in plaats van maar steeds overal op de rem te trappen.
15 seconden zoekwerk:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.
USAF Major George R. Jordan testified before Un-American Activity committees of Congress in the 1950’s that in his post as U.S.-Soviet liaison officer, the Soviets openly admitted to “Using the fluoride in the water supplies in their concentration camps, to make the prisoners stupid, docile, and subservient.”
Dus hop. Jij vindt toevoeging van onnatuurlijk hoge hoeveelheden chemische crap aan drinkwater acceptabel omdat "het bestaat"?
Dan voldoe je stupid, docile & subservient plicht & Get me some CDC files regarding mercury. Fuckin' Smart .
Natuurlijk niet, het was ook een retorische vraag. Nu kan je je gaan afvragen waarom commerciële mainstream TV vertelt dat het goed is voor de hersens van kinderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
15 seconden zoekwerk:
http://www.atsdr.cdc.gov/toxprofiles/tp46.pdf
Was dat nou zo moeilijk?
Wie verteld dat dan, en waar? Bron enzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het was ook een retorische vraag. Nu kan je je gaan afvragen waarom commerciële mainstream TV vertelt dat het goed is voor de hersens van kinderen.
Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie verteld dat dan, en waar? Bron enzo?
Doe mij dan een bron waar CDC zegt dat het opeten binnen een uur van een hele koe niet goed voor je isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik eisen stel hier.
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef new_moon het volgende:
Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:
Die werken niet meer zo goed vanwege de chemtrailsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.
Inderdaad, koop gewoon ergens anders je zaden. Ik snap die boeren sowieso niet, beetje lopen zeiken op Monsanto maar wel zelf antibiotica overal in spuiten. Monsanto helpt die boeren juist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lol whut dan koop je toch geen wortelzaad van Monsanto.
Oh dus jij hebt een causaal verband gevonden tussen de actieve stoffen van 'chemtrails' en het niet werken van geen-Monsanto wortels?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef dadgad het volgende:
Die werken niet meer zo goed vanwege de chemtrailsecht waar! Ze spuiten ons te pletter!
de zin was nog niet af...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Inderdaad, koop gewoon ergens anders je zaden. Ik snap die boeren sowieso niet, beetje lopen zeiken op Monsanto maar wel zelf antibiotica overal in spuiten. Monsanto helpt die boeren juist.
Ja vast, die boeren kunnen ook gewoon ergens anders zaden gaan kopen. Zonder Monsanto moesten ze veel meer werk doen en was de kwaliteit waarschijnlijk niet van hoge kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de zin was nog niet af...
Monsanto helpt die boeren juist de vernieling in.
feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Wat een dom topic zeg, ik poets al jaren met fluoride en er is nog nooit wat met mij gebeurd en ik merk ook niet dat ik dommer wordt. Verschrikkelijke onzin dit, ze gebruikten het misschien in concentratiekampen maar dat wil niet zeggen dat het nu ook zo werkt.
Wel, ik zit een beetje te klooien, maar ik heb die docu what in the world are they spraying gezien en de bewoners van een commune daar die vertelden dat er veel gesprayed werd ''hun interpretatie ok'' en dat sinds een aantal jaar ze enkel nog dingen uit de grond krijgen met monsanto zaden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt een causaal verband gevonden tussen de actieve stoffen van 'chemtrails' en het niet werken van geen-Monsanto wortels?
Terminatorseeds bekend mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja vast, die boeren kunnen ook gewoon ergens anders zaden gaan kopen. Zonder Monsanto moesten ze veel meer werk doen en was de kwaliteit waarschijnlijk niet van hoge kwaliteit.
Is het een feit omdat jij het zegt of omdat jij het denkt? Zit Monsanto nu ook al in de kernbommen business? Volgens mij zijn het vooral onsuccesvolle klote boeren die klagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.
Stel dat je er dommer van zou worden, hoe zou je het merken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Wat een dom topic zeg, ik poets al jaren met fluoride en er is nog nooit wat met mij gebeurd en ik merk ook niet dat ik dommer wordt. Verschrikkelijke onzin dit, ze gebruikten het misschien in concentratiekampen maar dat wil niet zeggen dat het nu ook zo werkt.
Ik test het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef dadgad het volgende:
[..]
Stel dat je er dommer van zou worden, hoe zou je het merken?
Drink je toevallig veel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Oh nee, mijn tweede IQ test scoorde ik lager op dan mijn eerste....
veel wat? Fluor of kwik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |