Inderdaad, wat?!quote:
is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef new_moon het volgende:
Straks al onze voedingswaren onder controle,
opgepakt worden als je rozemarijn in je vensterbank hebt staan?
of je eigen groente wilt kweken,
iets simpels als kamille thee,
WTF leven we toch in een zieke wereld
Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Inderdaad, wat?!
Want wat new_moon beweert:
[..]
is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!
Ten eerste: Neequote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?
als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengifquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee
Ten tweede: Wat is de relevantie van die vraag en het antwoord?
Ten derde: Zou je ook nog een inhoudelijke reactie in dit topic willen geven?
Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef new_moon het volgende:
[..]
als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengif
dan zoek je daarna even op pijnappelklier of pineal gland. tot zo!
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef dadgad het volgende:
Het is een krankzinnige wereld waarin een kleine cabal van elitaire psychonauten het gebrek aan empathie bezitten evenals een bijna onmenselijk scherp verstand en begrip van de algemene zaken der dingen.
Genadeloos en harteloos als ze zijn voeren ze medogenloos oorlog tegen de mens. Als vampieren werken ze vanuit de schaduw. Ze verstoppen zich binnenin in instituten waarvan men denkt dat het hun interesse dient en vervuilen van daaruit de alledaagse gang van zaken.
De gegoede burger, verblind door de sleur van het dagelijks leven en zijn brandend verlangen is simpelweg niet capabel genoeg om de blik op te heffen en te zien hoe simpel de puzzel werkelijk is.
We leven in een complot zo kwaadaardig, zo ver verwijderd van de realiteit van ons dagelijks leventje, dat je enkel voor gek verklaard wordt wanneer je dit ter sprake brengt.
Ondertussen vergroot de kloof zich en wordt realisatie enkel vermoeilijkt.
Tegelijkertijd vindt er zich een ontwaking plaats. Het wordt een strijd tussen licht en donker. Zal het de mens op tijd lukken de ware vijand te herkennen of laat ze zich het ravijn in leiden?Ik voel me poetisch vandaag. Zal wel door black sabbath komen. WAR PIGS
doet het er toe?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?
Maar ik vroeg me alleen maar af wat de relevantie van die vraag was m.b.t. het onderwerp van dit topic. Want die relevantie zie ik niet.
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!quote:
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.quote:we hadden t over de codex alimentarius en dat vind ik gewoon een heel eng iets.
Hoe veilig is ons voedsel nog?
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.quote:Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
Ik raad een maandelijkse kuur aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.
[..]
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.
[..]
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.
Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google. Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben.
Nogmaals: De relevantie hiervan is?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik raad een maandelijkse kuur aan.
http://www.twenga.nl/dir-(...)ene,Tandpasta-014924
? Ík ben niet degene die het topic heeft geopend en die claims doet. De manier van 'discussieren' hier is bijna op de religieuze manier. Je kan toch niet zomaar in het wilde weg dingen gaan roepen zonder zélf met bronnen en argumenten te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google.
Beetje paranoia? Bovendien: Alsof Google de enige site is die IP-adressen aan acties koppelt en deze logt.quote:Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.
Fluoride vertieft de hersencellen. In de VS zit het al decennia lang in het drinkwater, geen wonder dat ze daar zo buitengewoon intelligent zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Ten eerste: Nee
Ten tweede: Wat is de relevantie van die vraag en het antwoord?
Ten derde: Zou je ook nog een inhoudelijke reactie in dit topic willen geven?
Veiligheid voor wat en voor wie?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor!
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.
[..]
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.
http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.htmlquote:[..]
Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik raad een maandelijkse kuur aan.
http://www.twenga.nl/dir-(...)ene,Tandpasta-014924
is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat tochquote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.
Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen
Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Het is even wennen maar ik vind het hem nu wel oke.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef dadgad het volgende:
[..]
is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen
Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Dus?quote:
Snap niet wat je daar zegt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:50 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.
Wanneer je too big to fail bent kun je doen wat je wilt.
Wanneer je veel kapitaalkracht hebt kun je goedkoop verkopen en toch winst maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...
Of eet je ook geen natriumchloride?
Maar het is niet dat er ondertussen al geen 3 threads over fluor zijn geweest waar je steeds dezelfde onzin copypaste zonder het te lezen...
[..]
Snap niet wat je daar zegt.
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wanneer je veel kapitaalkracht hebt kun je goedkoop verkopen en toch winst maken.
Wanneer je minder kapitaalkracht heb ben je noodgedwongen duurder te verkopen omdat je anders failliet gaat.
beter lezenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.
Vind je ?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijk
Dat is wat ik lees, leg het eens uit dan? Jij zegt dat die waarschuwing geld voor bijna elke stof op aarde? Wat lees ik verkeerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend irrationeel, ongelooflijk
[..]
beter lezen
Ik weet wel hoe dat werkt. Maar ik koop mijn kast gewoon voor 50¤ bij Ikea, terwijl ze daar 10¤ winst op maken. Ik laat niet mijn buurman er 1 voor 150¤ in elkaar timmeren omdat hij er maar 7,50¤ op verdient...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
Vind je ?
Misschien moet je je economie boek openslaan?
Denk er maar is over na.
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is wat ik lees, leg het eens uit dan? Jij zegt dat die waarschuwing geld voor bijna elke stof op aarde? Wat lees ik verkeerd?
Dat is dus niet wat ik zeiquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We moeten elke stof op aarde behandelen als fluoride? Leg dit eens uit.
Nee, jij reageert op die waarschuwing direct met: Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde... Misschien je eigen advies opvolgen en beter gaan lezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
Dat is dus wel wat je zegt. Tevens isquote:[..]
Dat is dus niet wat ik zei
een drogredenering, probeer het nog eens.quote:Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
Monopolie betekend een monopolie op klanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe dat werkt. Maar ik koop mijn kast gewoon voor 50¤ bij Ikea, terwijl ze daar 10¤ winst op maken. Ik laat niet mijn buurman er 1 voor 150¤ in elkaar timmeren omdat hij er maar 7,50¤ op verdient...
Is gewoon heel erg slecht met je geld om gaan als winstminimalisatie van andere je drijfveer is
[..]
Dat is precies wat ik zeg; bijna elke stof is gevaarlijk bij te hoge dosissen.
[..]
Dat is dus niet wat ik zei
Ja, je hebt gelijk, jij weet inderdaad beter wat ik wilde zeggen dan ik zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, jij reageert op die waarschuwing direct met: Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde... Misschien je eigen advies opvolgen en beter gaan lezen?
[..]
Dat is dus wel wat je zegt. Tevens is
[..]
een drogredenering, probeer het nog eens.
Ik weet hoe vraag en aanbod werkt, ik vind het alleen dom om puur dat als reden te gebruiken meer geld uit te geven...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Monopolie betekend een monopolie op klanten.
Jouw buurman heeft misschien 3 klanten. Ikea heeft er miljoenen.
Ikea wint klanten met haar lagere prijzen en maakt ongelooflijk veel meer winst dat jouw buurman, omdat ze meer klanten heeft.
Dat is hoe competitie de laan uit wordt gewerkt. Bouw een monopolie op en creeer aantrekkelijke prijzen. Je tegenstanders kunnen enkel 2 dingen doen. Hun prijzen verlagen of de situatie negeren. Wanneer men negeert verliest men klanten en gaan ze failliet.
In het tandpasta geval, er is nog wel vraag naar de ''alternatieve'' en gezondere tandpasta, maar de vraag is niet genoeg om de prijs te kunnen verlagen tot E 2.
De vraag wordt natuurlijk ook beinvloed door de situatie zoals die zich presenteerd. Mensen denken niet verder na over het marksysteem of over de productkwaliteit. Men wil enkel geld besparen. Dus koopt men de goedkope tandpasta.
In de wereld van business bestaat geen liefdadigheid. Het is het land van de wolven en aasgieren.
Zeg het dan fatsoenlijk, voor je begint te schreeuwen dat mensen beter moeten lezen zou je kunnen werken aan je eigen vermogen om fatsoenlijk je bericht over te brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, jij weet inderdaad beter wat ik wilde zeggen dan ik zelf
Een drogredenering dus, kom maar terug als je argumenten hebt.quote:Bij deze: Bijna alle stoffen zijn gevaarlijk bij te hoge dosering
Probeer de discussie anders eerst te begrijpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Sorry, ik was vergeten mijn stijl aan te passen aan het IQ van de lezer hierquote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zeg het dan fatsoenlijk, voor je begint te schreeuwen dat mensen beter moeten lezen zou je kunnen werken aan je eigen vermogen om fatsoenlijk je bericht over te brengen.
[..]
En waarom mag dat dan wel een drogredenering zijn mijn beste man?quote:Een drogredenering dus, kom maar terug als je argumenten hebt.
[..]
Wanneer je het intellect niet hebt er de ironie van in te zien, is je arrogantie misschien een tikkie misplaatst.quote:Probeer de discussie anders eerst te begrijpen.
Dat is niet de reden in dit geval. De reden is dat de goedkope tandpasta met fluoride verrijkt is. En fluoride is gewoon vergif. Het heeft geen enkel positief effect.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet hoe vraag en aanbod werkt, ik vind het alleen dom om puur dat als reden te gebruiken meer geld uit te geven...
Nu geef je ook iets anders aan, dat het gezonder zou zijn. Welke tandpasta gebruik jij dan als ik zo vrij mag zijn?
Je stijl? Je schrijft gewoon niet wat je bedoelt, dat zijn symptomen van jouw eigen gebrek aan verstandelijk vermogen. Maak jezelf geen illusies, het is toch echt jouw fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten mijn stijl aan te passen aan het IQ van de lezer hier
Als jij mij kan vertellen waarom dat een argument zou zijn om die tandpasta wel te kopen neem ik het terug. Of sleep jij ook nog steevast met asbestplaten? Omdat er ook zoveel andere stoffen zijn die niet direct dodelijk zijn in kleine hoeveelheden?quote:[..]
En waarom mag dat dan wel een drogredenering zijn mijn beste man?
Dat doet er niet eens toe, ik zie niet in waarom je die opmerking überhaupt maakt? Het etaleert dat jij niet snapt waar je over discussieert.quote:[..]
Wanneer je het intellect niet hebt er de ironie van in te zien, is je arrogantie misschien een tikkie misplaatst.
Ik zal het even voor je uiteenzetten:quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je stijl? Je schrijft gewoon niet wat je bedoelt, dat zijn symptomen van jouw eigen gebrek aan verstandelijk vermogen. Maak jezelf geen illusies, het is toch echt jouw fout.
[..]
Als jij mij kan vertellen waarom dat een argument zou zijn om die tandpasta wel te kopen neem ik het terug. Of sleep jij ook nog steevast met asbestplaten? Omdat er ook zoveel andere stoffen zijn die niet direct dodelijk zijn in kleine hoeveelheden?
[..]
Dat doet er niet eens toe, ik zie niet in waarom je die opmerking überhaupt maakt? Het etaleert dat jij niet snapt waar je over discussieert.
Nou weet ik nog steeds niet waarom je fluoride en tandpasta ineens in een topic brengt waar het over iets heel anders gaat. Dát is namelijk wat ik je nu al meerdere malen gevraagd heb: Wat is de relevantie van over tandpasta beginnen als reactie op deze post van mij? Maar goed, ondertussen gaat het hier inderdaad bijna alleen nog maar over fluoride en tandpasta...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Fluoride vertieft de hersencellen. In de VS zit het al decennia lang in het drinkwater, geen wonder dat ze daar zo buitengewoon intelligent zijn.
Ja daahaaag Lambiekje, er staan weet-ik-veel hoeveel bronnen in dat zweeftevenartikel op die zweeftevensite.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.html
Waar staat dat het om een hele tube gaat?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uiteenzetten:
1. het eten van een hele tube tandpasta is niet goed voor een kind
Snap je nu nog steeds niet wat drogredeneringen zijn? Jezelf herhalen verandert daar niets aan. Nogmaals, sleep jij ook nog met asbestplaten? Want volgens jouw redenering moet dat ook maar kunnen, sterker nog; kinderen moeten het zelfs kunnen doen als het aan jou ligt.quote:1a. Het eten van een hele tube gel, shampoo, zeep, koffie, kauwgom, etcetcetc is ook niet goed voor een kind. Toch heeft men die spullen in huis (tevens is lambiekje volgens mij geen kind en heeft ie 15 tubes nodig om te veel binnen te krijgen).
Nee maar stoppen ze het ook in hun eten? Fluoride is gevaarlijker omdat je het in je mond stopt, moeilijk te begrijpen voor je? Tevens betreft het hier wederom een drogredenering, chapeau.quote:Ik geloof niet dat deze tandpasta gebruikers alle andere stoffen met hetzelfde gevaar uit hun huis bannen, dus is vanwege de een of andere hersenkronkel fluoride opeens "gevaarlijker" dan andere even gevaarlijke stoffen.
O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?quote:1b. Iedereen eet elke dag fluoride, ook de mensen met speciale tandpasta.
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?quote:1c. Dat zelfs terzijde is het eten van een tube van die ¤6,- kostende tandpasta net zo slecht voor een kind (en volwassene) als niet slechter.
Ik wacht nog steeds op je argument waarom ik die giftige tandpasta zou moeten kopen? Verder dan omdat andere stoffen in kleine hoeveelheden ook slecht zijn kom je tot nu toe niet. Voor je begint over mijn intellect adviseer ik je het woord drogredenering in het woordenboek op te zoeken, op die manier hoef je jezelf niet zo belachelijk te maken.quote:Als je het nu niet begrijpt dan kan ik slechts concluderen dat je het niet wilt begrijpen aangezien je zinnen coherent genoeg zijn als indicatie van de aanwezigheid van enig intellect.
Ik zei er niet direct bij, misschien zelf een cursusje begrijpend lezen volgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef oompaloompa het volgende:
overigens is asbest juist wel dodelijk in kleine hoeveelheden
haha oh god je snapt het nog niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet waarom je fluoride en tandpasta ineens in een topic brengt waar het over iets heel anders gaat. Dát is namelijk wat ik je nu al meerdere malen gevraagd heb: Wat is de relevantie van over tandpasta beginnen als reactie op deze post van mij? Maar goed, ondertussen gaat het hier inderdaad bijna alleen nog maar over fluoride en tandpasta...
[..]
Ja daahaaag Lambiekje, er staan weet-ik-veel hoeveel bronnen in dat zweeftevenartikel op die zweeftevensite.Die ga ik echt niet allemaal aanklikken en lezen hoor. Laat jij me de betrouwbare bron maar zien, of new_moon, zij begon tenslotte met roepen dat kamillethee verboden is/wordt.
Mwah, ik wilde je eigenlijk geen woorden in de mond leggen dat jij (volgens jou het ontbreken van) mijn intellect zou koppelen aan tandpasta. Ik hoopte namelijk dat je van een íets hoger niveau zou zijn, maar helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha oh god je snapt het nog niet?
ik denk dat de fluoride uitstekend werkt
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar staat dat het om een hele tube gaat?
[..]
Snap je nu nog steeds niet wat drogredeneringen zijn? Jezelf herhalen verandert daar niets aan. Nogmaals, sleep jij ook nog met asbestplaten? Want volgens jouw redenering moet dat ook maar kunnen, sterker nog; kinderen moeten het zelfs kunnen doen als het aan jou ligt.
[..]
Nee maar stoppen ze het ook in hun eten? Fluoride is gevaarlijker omdat je het in je mond stopt, moeilijk te begrijpen voor je? Tevens betreft het hier wederom een drogredenering, chapeau.
[..]
O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?
[..]
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?
[..]
Ik wacht nog steeds op je argument waarom ik die giftige tandpasta zou moeten kopen? Verder dan omdat andere stoffen in kleine hoeveelheden ook slecht zijn kom je tot nu toe niet. Voor je begint over mijn intellect adviseer ik je het woord drogredenering in het woordenboek op te zoeken, op die manier hoef je jezelf niet zo belachelijk te maken.
Tja voor iemand die de wetswijzigingen zo braafjes goedkeurd kan ik enkel een adviseren op te houden met het innemen van fluoride.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Mwah, ik wilde je eigenlijk geen woorden in de mond leggen dat jij (volgens jou het ontbreken van) mijn intellect zou koppelen aan tandpasta. Ik hoopte namelijk dat je van een íets hoger niveau zou zijn, maar helaas.
Mevrouw. Fluoride is schadelijk op lange termijn. Het beschadigd de hersencellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.
Die "giftige tandpasta" welke bedoel je en over wat voor hoeveelheden heb je het? Als je normaal je tanden poetst en niet een tube leeg-eet is standaard tandpasta niet giftig, die van Lambiekje wel als je slecht tegen gluten kan...
(Maar toch denk ik dat je die andere bedoelde omdat je overduidelijk niet voor jezelf nadenkt)
je asbest metafoor is heel erg slecht. Lage hoeveelheden fluor heb je nodig om niet dood te gaan. Lage hoeveelheden asbest zijn net zo dodelijk als grote hoeveelheden omdat het een dichotoom effect is (itt fluor).
Waar héb je het over? Verklaar je nader i.p.v. alleen maar een beetje loos met dit soort opmerkingen te smijten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja voor iemand die de wetswijzigingen zo braafjes goedkeurd
Ik ben trouwens bang dat de fluoride bij jou je ogen hebben aangetast, want lees dit eens en dan vooral wat er bij 'Ten eerste' staat.quote:kan ik enkel een adviseren op te houden met het innemen van fluoride.
Oh, nu je het zo stellig zegt, ik ben overtuigdquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Mevrouw. Fluoride is schadelijk op lange termijn. Het beschadigd de hersencellen.
Of je het gelooft of niet. Genoeg studies hebben dit aangetoond.
Als je denkt dat men zoiets niet zou doen, denk dan maar nog is na.
Sorry, ik vind dat soort dingen te kinderachtig.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh, nu je het zo stellig zegt, ik ben overtuigd
Wedden dat je geen enkele (peer-reviewed) studie gevonden krijgt die negatieve effecten van fluor gevonden krijgt zolang je niet extreme hoeveelheden binnenkrijgt?
(extreem zijnde volle eetlepels tandpasta opeten met enige regelmaat)
Degene die verliest gebruikt een maand lang een avatar waarin in grote rode letters staat: Ik ben een mongool die niet kan lezen.
Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |