abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98078829
Straks al onze voedingswaren onder controle,
opgepakt worden als je rozemarijn in je vensterbank hebt staan?
of je eigen groente wilt kweken,
iets simpels als kamille thee,
WTF leven we toch in een zieke wereld
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_98079122
Whut?
pi_98080757
Het is een krankzinnige wereld waarin een kleine cabal van elitaire psychonauten het gebrek aan empathie bezitten evenals een bijna onmenselijk scherp verstand en begrip van de algemene zaken der dingen.

Genadeloos en harteloos als ze zijn voeren ze medogenloos oorlog tegen de mens. Als vampieren werken ze vanuit de schaduw. Ze verstoppen zich binnenin in instituten waarvan men denkt dat het hun interesse dient en vervuilen van daaruit de alledaagse gang van zaken.

De gegoede burger, verblind door de sleur van het dagelijks leven en zijn brandend verlangen is simpelweg niet capabel genoeg om de blik op te heffen en te zien hoe simpel de puzzel werkelijk is.

We leven in een complot zo kwaadaardig, zo ver verwijderd van de realiteit van ons dagelijks leventje, dat je enkel voor gek verklaard wordt wanneer je dit ter sprake brengt.

Ondertussen vergroot de kloof zich en wordt realisatie enkel vermoeilijkt.

Tegelijkertijd vindt er zich een ontwaking plaats. Het wordt een strijd tussen licht en donker. Zal het de mens op tijd lukken de ware vijand te herkennen of laat ze zich het ravijn in leiden?

:D Ik voel me poetisch vandaag. Zal wel door black sabbath komen. WAR PIGS
pi_98088933
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef Gray het volgende:
Whut?
Inderdaad, wat?!

Want wat new_moon beweert:

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef new_moon het volgende:
Straks al onze voedingswaren onder controle,
opgepakt worden als je rozemarijn in je vensterbank hebt staan?
of je eigen groente wilt kweken,
iets simpels als kamille thee,
WTF leven we toch in een zieke wereld
is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98090928
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Inderdaad, wat?!

Want wat new_moon beweert:

[..]

is gewoon onzin. Dat zijn juíst dingen die de complot/aluhoedjes-sites mensen willen wijsmaken. En new_moon werkt daar ook weer aan mee door het hier ook weer te propageren. Maar waarom de complot/aluhoedjes-sites ons dat willen wijsmaken is me eigenlijk een raadsel? Geloven ze dat zelf echt of is het zielig *boehoe* slachtoffertjes-gedrag als in vingerwijzen: Zij zijn gemeen!
Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?
pi_98091371
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ik neem dat je 3maal daags met fluoride poetst?
Ten eerste: Nee
Ten tweede: Wat is de relevantie van die vraag en het antwoord?
Ten derde: Zou je ook nog een inhoudelijke reactie in dit topic willen geven?
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
pi_98092809
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengif
dan zoek je daarna even op pijnappelklier of pineal gland. tot zo! :)
pi_98093074
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef new_moon het volgende:

[..]

als je je afvraagt wat de relevantie is kun je gerust even googlen op fluoride en het gebruik er van. rattengif
dan zoek je daarna even op pijnappelklier of pineal gland. tot zo! :)
Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?

Maar ik vroeg me alleen maar af wat de relevantie van die vraag was m.b.t. het onderwerp van dit topic. Want die relevantie zie ik niet.
pi_98093324
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef dadgad het volgende:
Het is een krankzinnige wereld waarin een kleine cabal van elitaire psychonauten het gebrek aan empathie bezitten evenals een bijna onmenselijk scherp verstand en begrip van de algemene zaken der dingen.

Genadeloos en harteloos als ze zijn voeren ze medogenloos oorlog tegen de mens. Als vampieren werken ze vanuit de schaduw. Ze verstoppen zich binnenin in instituten waarvan men denkt dat het hun interesse dient en vervuilen van daaruit de alledaagse gang van zaken.

De gegoede burger, verblind door de sleur van het dagelijks leven en zijn brandend verlangen is simpelweg niet capabel genoeg om de blik op te heffen en te zien hoe simpel de puzzel werkelijk is.

We leven in een complot zo kwaadaardig, zo ver verwijderd van de realiteit van ons dagelijks leventje, dat je enkel voor gek verklaard wordt wanneer je dit ter sprake brengt.

Ondertussen vergroot de kloof zich en wordt realisatie enkel vermoeilijkt.

Tegelijkertijd vindt er zich een ontwaking plaats. Het wordt een strijd tussen licht en donker. Zal het de mens op tijd lukken de ware vijand te herkennen of laat ze zich het ravijn in leiden?

:D Ik voel me poetisch vandaag. Zal wel door black sabbath komen. WAR PIGS

O+ prachtig hoor
pi_98093582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Ja blablabla, die verhaaltjes ken ik ook allemaal al. Als mensen niet in al die complotverhaaltjes geloven, wil dat nog niet zeggen dat ze er niks vanaf weten. Weet je trouwens in hoeveel gifmiddelen water wordt gebruikt?

Maar ik vroeg me alleen maar af wat de relevantie van die vraag was m.b.t. het onderwerp van dit topic. Want die relevantie zie ik niet.
doet het er toe?
we hadden t over de codex alimentarius en dat vind ik gewoon een heel eng iets.
Hoe veilig is ons voedsel nog?
Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
pi_98094211
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef new_moon het volgende:

[..]

doet het er toe?
Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor! :D
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.

quote:
we hadden t over de codex alimentarius en dat vind ik gewoon een heel eng iets.
Hoe veilig is ons voedsel nog?
De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.

quote:
Als je kiest voor je gezondheid en je eigen groente wil gaan verbouwen kan dat niet omdat fucking monsanto de "rechten" heeft op bijv. wortelzaadjes.
echt, dat is wat ze willen
Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben. :)
pi_98094672
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Hallo, ík ben niet degene die zomaar over fluoride begon en verder niks inhoudelijks plaatste hoor! :D
Dus ja, als iemand daar zomaar over begint vanuit het niets als reactie op een inhoudelijke post van mij, vraag ik me af wat daar de relevantie van is.

[..]

De veiligheid van het voedsel is juist iets waar de codex alimentarius zich mee bezighoudt.

[..]

Graag een goede betrouwbare bron dat je niet gewoon wortelzaad kan kopen, geen kamillethee mag (drinken?), en geen rozemarijn in huis mag hebben. :)
Ik raad een maandelijkse kuur aan.
http://www.twenga.nl/dir-(...)ene,Tandpasta-014924
pi_98094791
quote:

Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google. Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.
pi_98095208
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nogmaals: De relevantie hiervan is?

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ben je van nature gewend alles met de paplepel gevoerd te krijgen? Er bestaat zoiets als google.
? Ík ben niet degene die het topic heeft geopend en die claims doet. De manier van 'discussieren' hier is bijna op de religieuze manier. Je kan toch niet zomaar in het wilde weg dingen gaan roepen zonder zélf met bronnen en argumenten te komen?

"We mogen straks geen kamillethee meer!" Wie zegt dat?

quote:
Als je liever privacy geniet kun je startpage.com gebruiken.
Beetje paranoia? Bovendien: Alsof Google de enige site is die IP-adressen aan acties koppelt en deze logt.
pi_98095221
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Fluoride vertieft de hersencellen. In de VS zit het al decennia lang in het drinkwater, geen wonder dat ze daar zo buitengewoon intelligent zijn.

Inhoud, vooruit. dit is uit een andere post maar hetzelfde onderwerp, wel door mij getypt.

..............................Wat hier gebeurt onder het motto van veiligheid is niks meer dan een machtsgreep. Het is zo simpel, zo klaarduidelijk en zo makkelijk in te zien wanneer je de trend in de wereld bekijkt.

Om nu een vergunning te krijgen voor de verkoop van plantaardig medicatie moeten mensen enorme bedragen neerleggen. Hoe onterecht. En met deze economische crisis betekend dit het einde voor veel kleine geneeskundige praktijken.

Het idee dat mensen vrij zijn om keuzes te maken verdwijnt en vervaagd met de dag. In plaats daarvan moet constant toestemming worden gevraagd en er moeten flinke bedragen worden neergelegd. Het is een enorme boomstam recht door je achterste.

Door dit soort stunts worden de grote bedrijven enkel machtiger en drijven ze competitie de laan uit. Zoals John D. Rockfeller altijd zei ''Competition is a sin''.

Rockefeller was een meester in dit soort trucs. Hij investeerde miljoenen in onderzoek op medisch gebied, educatie, milliue, landbouw etc etc.

Hij liet zulke onderzoekteams rapporten schrijven en wist het altijd zo te benutten dat de overheid bepaalde wetten doorvoerde die ''positief van aard'' leken maar enkel de Rockfellers echt ten bate kwamen.

Wanneer je too big to fail bent kunnen zulke wetten jouw niet meer raken maar enkel helpen.

Wat we hier zien is het zelfde. Wat enge verhaaltjes over de mogelijk schadelijke kanten van plantaardige medicatie en de noodzaak voor stricte controle, ''enkel voor onze bescherming''. Nee, niet jouw bescherming, maar die van Big Pharma.
Wanner big pharma een vergunning van E80 000 moet neerleggen is dat geen punt. Voor de kleine ondernemer is het een regelrechte ramp.

''The ANH estimates the cost of obtaining a licence at between Ł80,000 and Ł120,000 per herb. They say this is affordable for single herbal products with big markets, such as echinacea, a remedy for colds and flu, but will drive small producers of medicines containing multiple herbs out of business. ''
http://www.independent.co(...)emedies-2171781.html

Om rellen te voorkomen doen ze natuurlijk dit
''Under EU law, statutorily regulated herbal practitioners will be permitted to continue prescribing unlicensed products.''

Maar om toch flink wat schade aan te richten doen ze nog even dit
''But the Coalition Government and the previous Labour administration have delayed plans to introduce a statutory herbal practitioner register.
This means thousands of patients who rely on herbal treatments face being denied access to them. ''

Wie nu de business in wil moet dus enorm gaan lenen om aan een vergunning te komen. Bij wie gaan ze lenen? De bank uiteraard. Laten we vooral niet beseffen hoe de bank aan dit geld komt. We willen zeker niet suggeren dat ze dit simpelweg verzonnen heeft (fractioneel reserve bankieren). Stel je voor dat ze dat zouden doen, geld verzinnen en tegen rente uitlenen! FOEI! jij RADICALIST!

Big Pharma en de banken zijn in de handen van dezelfde families. Its all a show and competition is a sin. Lange het vrije ''ahem hoest hoest'' markt systeem.

Terwijl de argeloze burger de staat prijst voor haar verantwoordelijke optreden, vieren de maffiosi van Big Pharma groot feest achter het ijzeren gordijn van het vrije marktsysteem. Wederom een slag gewonnen!
  maandag 13 juni 2011 @ 11:30:58 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98104616
quote:

[..]

[..]

Veiligheid voor wat en voor wie?

In iedere geval niet de burger.

quote:
[..]

http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juni 2011 @ 11:35:51 #17
52357 Lambiekje
pi_98104774
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef dadgad het volgende:

[..]

Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_98104896
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weleda Ratanhia Tandpasta daar poets ik nu mee.
is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat toch
  maandag 13 juni 2011 @ 11:45:58 #19
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98105113
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen :')

Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_98105289
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:
Gelukkig zijn al die natuurgeneesmiddelen een stuk goedkoper dan die massa-produceten waar big pharma zo veel aan probeert te verdienen :')

Je betaalt toch geen ¤6,- voor een tandpasta omdat die gemene mensen met tandpasta van ¤2,- zo winstbelust zijn, dat slaat echt helemaal nergens op...
Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.

Wanneer je too big to fail bent kun je doen wat je wilt.
  maandag 13 juni 2011 @ 11:54:28 #21
52357 Lambiekje
pi_98105413
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef dadgad het volgende:

[..]

is die chill? want ik ben parodontax echt zo zat, wat een helse brandende shit is dat toch
Het is even wennen maar ik vind het hem nu wel oke.
  maandag 13 juni 2011 @ 11:57:46 #22
52357 Lambiekje
pi_98105502
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef oompaloompa het volgende:

maandag 13 juni 2011 @ 12:15:51 #23
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98106162
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...

Of eet je ook geen natriumchloride?

Maar het is niet dat er ondertussen al geen 3 threads over fluor zijn geweest waar je steeds dezelfde onzin copypaste zonder het te lezen...

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:50 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dat zijn de pluspunten van een monopolie mijn beste man.

Wanneer je too big to fail bent kun je doen wat je wilt.
Snap niet wat je daar zegt.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 13 juni 2011 @ 12:18:54 #24
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98106286
lol

Evaluation of workers exposed to xanthan gum dust found evidence of a link to respiratory symptoms.

On May 20, 2011 the FDA issued a press release warning "parents, caregivers and health care providers not to feed SimplyThick, a thickening product, to premature infants." The concern is that the product may cause necrotizing enterocolitis. SimplyThick's active ingredient is xanthan gum.

Specifically, an allergic response may be triggered in people sensitive to the growth medium, usually corn, soy, or wheat. For example, residual wheat gluten has been detected on xanthan gum made using wheat. This may trigger a response in people highly sensitive to gluten. Some consider this to be a separate allergy to xanthan gum with similar symptoms to gluten allergy. Xanthan gum is a "highly efficient laxative", according to a study that fed 15g/day for 10 days to 18 normal volunteers. Some people react to much smaller amounts of xanthan gum, with symptoms of intestinal bloating and diarrhea.
pi_98106292
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dus?
Zelfde geldt voor ongeveer elke stof aanwezig op aarde...

Of eet je ook geen natriumchloride?

Maar het is niet dat er ondertussen al geen 3 threads over fluor zijn geweest waar je steeds dezelfde onzin copypaste zonder het te lezen...

[..]

Snap niet wat je daar zegt.
Wanneer je veel kapitaalkracht hebt kun je goedkoop verkopen en toch winst maken.

Wanneer je minder kapitaalkracht heb ben je noodgedwongen duurder te verkopen omdat je anders failliet gaat.

Wanneer je een monopolie op producten bezit maak je altijd winst ongeacht de prijs. Je verkoopt hetzelfde product onder 10 verschillende namen, maar je bezit ze allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')