grote mond, weinig ballenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef dadgad het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat soort dingen te kinderachtig.
Maar je kunt hier wat lezen, genoeg extra links erbij.
http://www.prisonplanet.c(...)_fluoride_horror.htm
Die discussie over peer-reviewed is me eindeloos. De Bid Daddys hebben zoveel kapitaalkracht om hun think tanks de meeste kansloze onzin tot waarheden te doen lijken.
Desondanks zijn er ontzettend veel studies die de schadelijke kanten aantonen. Indedaad, het is niet dodelijk, inderdaad op ''korte'' termijn merk je weinig. Het gaat over de langere termijns effecten en die zijn wel degelijk echt, schadelijk enzv.
Daarnaast heeft fluoride simpelweg geen enkel positief effect, het is enkel toegevoegd vanwege het kwalijke effect.
Is goed hoor. Poets verder.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
grote mond, weinig ballen
voor de rest zijn die feiten en bronnen van hetzelfde kaliber als de gevaren van DHMO (di-hydroxy mono-oxide)
http://www.dhmo.org/
Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.
Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.quote:Die "giftige tandpasta" welke bedoel je en over wat voor hoeveelheden heb je het? Als je normaal je tanden poetst en niet een tube leeg-eet is standaard tandpasta niet giftig, die van Lambiekje wel als je slecht tegen gluten kan...
Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?quote:(Maar toch denk ik dat je die andere bedoelde omdat je overduidelijk niet voor jezelf nadenkt)
Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.quote:je asbest metafoor is heel erg slecht. Lage hoeveelheden fluor heb je nodig om niet dood te gaan. Lage hoeveelheden asbest zijn net zo dodelijk als grote hoeveelheden omdat het een dichotoom effect is (itt fluor).
Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?
[..]
Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.
[..]
Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?
[..]
Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.
What are some uses of Dihydrogen Monoxide?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef dadgad het volgende:
''The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about fluoride's supposed effect on children's teeth; their alleged reason for mass-medicating water with sodium fluoride was to sterilize humans and force the people in their concentration camps into calm submission. (Ref. book: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin.)'''
Wouw... wie wil nog zijn tanden poetsen met zulke shit erin?
Kijk, nu gaat het hier écht gezellig worden! Ik pak even een kopje kamillethee erbij hoor, nu het nog kanquote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
Degene die verliest gebruikt een maand lang een avatar waarin in grote rode letters staat: Ik ben een mongool die niet kan lezen.
Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.quote:O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?
[..]
O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?
Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.
Er zijn 3 fluoride-threads geweest waar het allemaal herhaaldelijk uitgelegd is, een deel zelfs in deze thread en voor de rest is er google.
(of gaat het je niet om het opdoen van kennis & het testen van je claims maar om iets heel anders?)
http://tinyurl.com/6g788d4quote:Op maandag 13 juni 2011 14:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.
Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.
Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
Tevens hoef ik jou echt niet als onderwijzer. Iemand die tot drie keer toe drogredeneringen gebruikt na daarop gewezen te zijn bij gebrek aan argumenten hoef ik niet als onderwijzer. Doe mij maar iemand met verstand van zaken.
Wat val jij door de mand zeg.quote:
Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?quote:[..]
Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.
Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.quote:[..]
Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.
Het feit dat je na er op aangesproken te zijn nog tot drie maal toe drogredenen als argumenten presenteert zegt genoeg. Ik begrijp heel goed wat je zegt, het is gewoon dom.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
(Overigens is het niet zo dat wanneer jij iets niet begrijpt het automatisch een drogreden is natuurlijk)
Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat val jij door de mand zeg.Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.
[..]
Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?
[..]
Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.
Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgt
Wat heb je b.v. gisteren als avondeten op? En wat was je ontbijt vanochtend?
En nogmaals voor antwoord op je vragen kun je zelf ook wel enige inzet tonen.
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.
Een prettige dag nog!Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Juist.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat val jij door de mand zeg.Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.
Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.
Daar dus.
[..]
gast...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap.Onze discussie was over het wel of niet kopen van tandpasta met fluoride er in, waarin jij jezelf nu volledig diskwalificeert. Je intellect laat het wederom afweten.
Oke.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
gast...
laat maar, blijf lekker in je bubbel.
Klopt, is ook een veel te hoog niveau.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
New American research suggests that boys exposed to fluoride between the ages of five and 10 will suffer an increased rate of osteosarcoma - bone cancer - bet-ween the ages of 10 and 19.
http://www.guardian.co.uk(...)dhealth.genderissues
"Our results suggest that drinking water fluoride levels over 2.0 mg/L can cause damage to liver and kidney functions in children."
Klopt ook, je hebt alleen niet opgezocht hoeveel mg. er in tandpasta zit of wel?quote:http://www.sciencedirect.(...)ii/S0013935106001265
Etc.
Lekker globaal gedwee gemaakt worden door het internationale bankierskartel door chemicaliën in het drinkwater. Jummeh.
Hehe, een beetje alsof ze zeggen: het is prima om je wc met chloor te reinigen, maar niet om je bips mee schoon te spoelen na ontlasting.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
Of zoals de auteur zelf zegt: EWG urges communities not to add fluoride to tap water, and advises parents to avoid fluoridated water for their children, particularly bottle fed infants. Fluoride is fine in toothpaste, where it is directly applied to the teeth, but provides almost no dental benefit in water, while presenting serious health risks, particularly for boys, Wiles said.
Nou dat kamilletheeverbod is natuurlijk onzin, weet jij ook welquote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Dribedabou het volgende:
Goed, we krijgen het hier dus niet meer ontopic over het kamilletheeverbod.
Tandpasta voor kinderen is toch trouwens meestal al met veel minder fluoride dan tandpasta voor volwassenen? Bovendien wordt er toch aangeraden om maar een heel klein beetje tandpasta op de tandenborstel van de kinderen te doen? En uiteraard zorgen dat ze het niet doorslikken, maar ja da's logisch.
http://www.google.com/sea(...)+enterocolitis&meta=quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
lol
Evaluation of workers exposed to xanthan gum dust found evidence of a link to respiratory symptoms.
On May 20, 2011 the FDA issued a press release warning "parents, caregivers and health care providers not to feed SimplyThick, a thickening product, to premature infants." The concern is that the product may cause necrotizing enterocolitis. SimplyThick's active ingredient is xanthan gum.
Specifically, an allergic response may be triggered in people sensitive to the growth medium, usually corn, soy, or wheat. For example, residual wheat gluten has been detected on xanthan gum made using wheat. This may trigger a response in people highly sensitive to gluten. Some consider this to be a separate allergy to xanthan gum with similar symptoms to gluten allergy. Xanthan gum is a "highly efficient laxative", according to a study that fed 15g/day for 10 days to 18 normal volunteers. Some people react to much smaller amounts of xanthan gum, with symptoms of intestinal bloating and diarrhea.
Ik herinner mij ooit gelezen te hebben over de opname van chemicaliën (of het nou fluoride of aspartaam was weet ik niet meer) direct door het gehemelte, met directe afzetting van die stof in het brein.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Dribedabou het volgende:
Goed, we krijgen het hier dus niet meer ontopic over het kamilletheeverbod.
Tandpasta voor kinderen is toch trouwens meestal al met veel minder fluoride dan tandpasta voor volwassenen? Bovendien wordt er toch aangeraden om maar een heel klein beetje tandpasta op de tandenborstel van de kinderen te doen? En uiteraard zorgen dat ze het niet doorslikken, maar ja da's logisch.
Hier is een heel duidelijk overzicht van alle negatieve effecten bij hoge dosissen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik herinner mij ooit gelezen te hebben over de opname van chemicaliën (of het nou fluoride of aspartaam was weet ik niet meer) direct door het gehemelte, met directe afzetting van die stof in het brein.
Aha.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hier is een heel duidelijk overzicht van alle negatieve effecten bij hoge dosissen.
http://books.nap.edu/openbook.php?record_id=11571&page=205
Het lijkt voornamelijk een dodelijk effect op je lijf te hebben voordat het hersenen aan zou kunnen tasten.
Alhoewel er wel hints zijn dat overdadig gebruik van fluoride IQ aan zou kunnen tasten.
Nee hoor, alleen in combinatie met langdurige blootstelling.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef oompaloompa het volgende:
overigens is asbest juist wel dodelijk in kleine hoeveelheden
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in combinatie met langdurige blootstelling.
Net als dat je van 10-15 jaar sigaretten roken evenveel roet en troep binnen krijgt als een avondje voor een kampvuur of openhaard zitten. De eerste vergroot de kans op kanker, de tweede niet.
Een keer in de week goed zuipen is minder slecht voor je lijf dan elke dag 2-3 drankjes.
Eeuhm ze zeggen niet hoe goed ze dat kunnen doen hoor, ze beschrijven hoe fluoride dat doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha.
Ja ik heb ook iets naars gevonden.
Spittle B, Psychopharmacology of fluoride: a review, Int Clin Psychopharmacol, 9:2, 1994 Summer, 79-82
Although the blood-brain barrier is relatively impermeable to fluoride, it does not pose an absolute barrier and fluoride has the ability to enter the brain.
The literature was examined to assess the quality of the evidence for cerebral impairment occurring due to exposure to fluoride from therapeutic or environmental sources.
Several surveys of persons chronically exposed to industrial fluoride pollution reported symptoms related to impaired central nervous system functioning with impaired cognition and memory.
Examination of individual case reports showed the evidence for aetiological relationships between symptoms and fluoride exposure to be of variable quality. The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive.
The difficulties with concentration and memory described in relation to exposure to fluoride did not occur in isolation but were accompanied by other symptoms of which general malaise and fatigue were central.
Possible mechanisms whereby fluoride could affect brain function include influencing calcium currents, altering enzyme configuration by forming strong hydrogen bonds with amide groups, inhibiting cortical adenylyl cyclase activity and increasing phosphoinositide hydrolysis.
Daar zeggen ze dus hoe goed ze fluoride de bloedbrein barrière kunnen laten omzeilen, terwijl de effecten overduidelijk zijn. Kutvolk.
De splinters vormen blaasjes waaruit kanker kan ontstaan en die kunnen knappen. Vandaar dat men vaak spreekt over "asbest is als een tijdbom". Maar met name bij kanker, maar ook in het geval van knappende blaasjes dien je langere tijd blootgesteld te worden aan asbest. Het is dus bijvoorbeeld niet handig om in oudere panden met asbest te wonen. Maar asbest op grindpaden kan daarentegen weer prima, aangezien de concentratie asbest in de lucht te min is. Dat wordt dan ook regelmatig toegepast (liever niet trouwens).quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gehoord zijn splinters asbest die je longvlies infecteren de oorzaak van asbest-kankers. Een enkele infectie is dan genoeg.
[..]
Eeuhm ze zeggen niet hoe goed ze dat kunnen doen hoor, ze beschrijven hoe fluoride dat doet.
Daarnaast vinden ze geen zekere relatie en zeggen ze dat je ook lichamelijke reacties zult zien.
Nergens staat daar dat het via het gehemelte gaat, nee juist via het bloed. (waar je voor moet drinken)
Daarnaast zijn de hoeveelheden fluoride waar het daar over gaat hoeveelheden waar je tubes tandpasta voor leeg moet zuigen.
quote:Fluorides may be taken up from soil and accumulate in plants, or
they may be deposited on the upper parts of the plants in dust. The amount of fluoride taken up
by plants depends on the type of plant, the nature of the soil, and the amount and form of fluoride
in the soil. Tea plants are known to accumulate fluoride in their leaves.
quote:These areas may also contain high levels of fluorides in soil. A few hazardous waste sites may
contain high levels of fluorides in soil. By limiting your contact with such soil (for example,
reducing recreational activities that raise dust), you would reduce your family’s exposure to
fluoride. Some children eat a lot of dirt. You should prevent your children from eating dirt.
You should discourage your children from putting their hands or objects in their mouths or
engaging in other hand-to-mouth activity. Make sure they wash their hands frequently and
always before eating.
Misschien moet je eens leren lezen? Er staan toch echt dingen als "The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive." en dat de kwaliteit van het bewijs niet zo goed is. Bovendien gaat het om blootstelling aan industriele vervuiling. Het lijkt mij dat die concentraties dan een flink stuk hoger hebben gelegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Aha.
Ja ik heb ook iets naars gevonden.
Spittle B, Psychopharmacology of fluoride: a review, Int Clin Psychopharmacol, 9:2, 1994 Summer, 79-82
Although the blood-brain barrier is relatively impermeable to fluoride, it does not pose an absolute barrier and fluoride has the ability to enter the brain.
The literature was examined to assess the quality of the evidence for cerebral impairment occurring due to exposure to fluoride from therapeutic or environmental sources.
Several surveys of persons chronically exposed to industrial fluoride pollution reported symptoms related to impaired central nervous system functioning with impaired cognition and memory.
Examination of individual case reports showed the evidence for aetiological relationships between symptoms and fluoride exposure to be of variable quality. The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive.
The difficulties with concentration and memory described in relation to exposure to fluoride did not occur in isolation but were accompanied by other symptoms of which general malaise and fatigue were central.
Possible mechanisms whereby fluoride could affect brain function include influencing calcium currents, altering enzyme configuration by forming strong hydrogen bonds with amide groups, inhibiting cortical adenylyl cyclase activity and increasing phosphoinositide hydrolysis.
Daar zeggen ze dus hoe goed ze fluoride de bloedbrein barrière kunnen laten omzeilen, terwijl de effecten overduidelijk zijn. Kutvolk.
Yes, volgens dit artikel (is een review, of overzicht) zijn er dan ook andere bepalingen voor toegestane hoeveelheden fluor in de omgeving voor industriele arbeiders dan voor andere groepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen? Er staan toch echt dingen als "The evidence was seen as being suggestive of a relationship rather than being definitive." en dat de kwaliteit van het bewijs niet zo goed is. Bovendien gaat het om blootstelling aan industriele vervuiling. Het lijkt mij dat die concentraties dan een flink stuk hoger hebben gelegen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.
Een prettige dag nog!Dat komt natuurlijk omdat boeren niet anders kunnen dan fluoride water te spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
damn die vrouw gaat hard op haar bek zeg ai ai ai, lag ze naderhand in coma?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef RickoKun het volgende:
Wat een topic vol schijtdie shit teel je gewoon. Autisten die hun eigen wereldje over proberen te brengen
Nee, omdat:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat boeren niet anders kunnen dan fluoride water te spuiten.
quote:Fluoride is a natural component of the earth’s crust and soil. Small amounts of fluorides are present in water, air, plants, and animals. You may be exposed to small amounts of fluoride by breathing air, drinking water, and eating food.
bron
Dat zegt toch ook niemandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
Dat fluoride in de natuur voorkomt betekent niet dat je het chemisch moet bewerken en massaal in het voedsel en watervoorraad dient te dumpen.
Nou, "niemand" ? Naast Hitler en Stalin heb je nu ook moderne personen en instanties die het belang van fluoride in voedsel niet onder stoelen of banken steken:quote:
Je begrijpt nog steeds niet helemaal dat de effecten van stoffen afhankelijk zijn van de hoeveelheid die je binnenkrijgt of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, "niemand" ? Naast Hitler en Stalin heb je nu ook moderne personen en instanties die het belang van fluoride in voedsel niet onder stoelen of banken steken:
Health Secretary Alan Johnson has called for fluoride to be added to England's water supplies
--> http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7227859.stm
CDC has recognized water fluoridation as one of 10 great public health achievements of the 20th century.
--> http://www.cdc.gov/fluoridation/
Dat is dezelfde CDC die beweert dat aspartaam goed voor je is. En kwikzilver voor kinderhersenen.
Dat, terwijl de National Institute of Environmental Health Sciences aangeeft dat ze er achter zijn gekomen dat waterfluoridatie het IQ van kinderen drastisch vermindert.
--> http://ehp03.niehs.nih.go(...)doi/10.1289/ehp.9270
De huidige machthebbers hebben geen belang bij kritische, intelligente individuen. Het belang van hun belichaming van winst (corporaties) wegen veel zwaarder dan het evolutionair belang van de mensheid zelf.
De instituten die onze maatschappijen vorm geven willen gehoorzame arbeiders, geen kritische soevereine mensen, dus doen ze er alles aan om de mensheid via chemie en genetica te degraderen.
Dat er mensen zijn die potentie-degraderende praktijken proberen te bagatelliseren en ontkennen, is eigenlijk best sneu voor ze.
Een effect wat net statistisch significant is, bij een fluoride concentratie die vele malen hoger ligt dan wat de WHO aanraad... Moeten we daar nou zo opgewonden van raken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef Salvad0R het volgende:
..
Dat, terwijl de National Institute of Environmental Health Sciences aangeeft dat ze er achter zijn gekomen dat waterfluoridatie het IQ van kinderen drastisch vermindert.
--> http://ehp03.niehs.nih.go(...)doi/10.1289/ehp.9270
..
Waar je nou eens een keer opgewonden van zou moeten raken is de misleiding die alomtegenwoordig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een effect wat net statistisch significant is, bij een fluoride concentratie die vele malen hoger ligt dan wat de WHO aanraad... Moeten we daar nou zo opgewonden van raken?
En wat is dat grote plaatje in dit geval dan volgens jou?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar je nou eens een keer opgewonden van zou moeten raken is de misleiding die alomtegenwoordig is.
In plaats van maar een beetje met gefinancierde onderzoekjes zus en zo te blijven zwaaien.
Maak de stap naar een groter plaatje nou eens een keer, in plaats van je maar keer op keer in details te begraven.
Ja, dan gaan we daar zeker weer over ouwehoeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat is dat grote plaatje in dit geval dan volgens jou?
..Dus dan heb je die studie op een Chinees dorp waarbij aangetoond is dat het IQ in kinderen die fluoride toegevoegd krijgen aan hun drinkwater drastisch verlaagt... en krijg je intussen dit soort berichten, omdat er figuren zijn die onnatuurlijke toevoeging van chemische crap aan drinkwater bagatelliseren:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je begrijpt nog steeds niet helemaal dat de effecten van stoffen afhankelijk zijn van de hoeveelheid die je binnenkrijgt of wel?
Als je geen water drinkt ga je dood
Drink je redelijk water blijf je leven
Drink je te veel water ga je dood
Datzelfde geldt voor bijna elke stof die er bestaat.
(dat kwikzilver geloof ik trouwens helemaal niks van, bron?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |