abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 14:29:04 #51
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98111680
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef dadgad het volgende:

[..]

Sorry, ik vind dat soort dingen te kinderachtig.

Maar je kunt hier wat lezen, genoeg extra links erbij.
http://www.prisonplanet.c(...)_fluoride_horror.htm

Die discussie over peer-reviewed is me eindeloos. De Bid Daddys hebben zoveel kapitaalkracht om hun think tanks de meeste kansloze onzin tot waarheden te doen lijken.

Desondanks zijn er ontzettend veel studies die de schadelijke kanten aantonen. Indedaad, het is niet dodelijk, inderdaad op ''korte'' termijn merk je weinig. Het gaat over de langere termijns effecten en die zijn wel degelijk echt, schadelijk enzv.
Daarnaast heeft fluoride simpelweg geen enkel positief effect, het is enkel toegevoegd vanwege het kwalijke effect.
grote mond, weinig ballen

voor de rest zijn die feiten en bronnen van hetzelfde kaliber als de gevaren van DHMO (di-hydroxy mono-oxide)
http://www.dhmo.org/

zoals:
The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about fluoride's supposed effect on children's teeth; their alleged reason for mass-medicating water with sodium fluoride was to sterilize humans and force the people in their concentration camps into calm submission. (Ref. book: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin.)

vs

What are some uses of Dihydrogen Monoxide?

Despite the known dangers of DHMO, it continues to be used daily by industry, government, and even in private homes across the U.S. and worldwide. Some of the well-known uses of Dihydrogen Monoxide are:

historically, in Hitler's death camps in Nazi Germany, and in prisons in Turkey, Serbia, Croatia, Libya, Iraq and Iran,
in World War II prison camps in Japan, and in prisons in China, for various forms of torture,
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_98111723
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

grote mond, weinig ballen

voor de rest zijn die feiten en bronnen van hetzelfde kaliber als de gevaren van DHMO (di-hydroxy mono-oxide)
http://www.dhmo.org/
Is goed hoor. Poets verder.

Ik bewaar mijn ballen voor later.

[ Bericht 3% gewijzigd door dadgad op 13-06-2011 14:35:39 ]
pi_98111819
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Al je vragen worden beantwoord door en simpele google of door het lezen van de thread. Op internet kun je opzoeken wanneer fluoride kwaad kan, wat de ingrediënten zijn van de alternatieven en bij welke hoeveelheden die kwaad kunnen. Als je slim wilt doen, zou ik daarmee beginnen.
Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?

quote:
Die "giftige tandpasta" welke bedoel je en over wat voor hoeveelheden heb je het? Als je normaal je tanden poetst en niet een tube leeg-eet is standaard tandpasta niet giftig, die van Lambiekje wel als je slecht tegen gluten kan...
Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.
quote:
(Maar toch denk ik dat je die andere bedoelde omdat je overduidelijk niet voor jezelf nadenkt)
Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?
quote:
je asbest metafoor is heel erg slecht. Lage hoeveelheden fluor heb je nodig om niet dood te gaan. Lage hoeveelheden asbest zijn net zo dodelijk als grote hoeveelheden omdat het een dichotoom effect is (itt fluor).
Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.
pi_98111884
''The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about fluoride's supposed effect on children's teeth; their alleged reason for mass-medicating water with sodium fluoride was to sterilize humans and force the people in their concentration camps into calm submission. (Ref. book: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin.)'''

Wouw... wie wil nog zijn tanden poetsen met zulke shit erin?
  maandag 13 juni 2011 @ 14:35:15 #55
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98111895
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik vraag ze aan jou, niet aan google. Jij claimt dingen, onderbouw ze dan ook. Kan je nou echt niet fatsoenlijk discussiëren? Drogredeneringen, nu dit. Wordt je niet moe van jezelf?

[..]

Ik heb over tandpasta met giftige fluoride er in, waarom zou ik die moeten kopen als ik ook zonder giftige fluoride kan kopen? Ga je dit nog uitleggen? Gif in kleine hoeveelheden blijft gif.

[..]

Leg eens uit? Waar toon ik aan dat ik niet voor mezelf nadenk?

[..]

Oke, ik zal een andere voor je bedenken mocht het nog nodig zijn.
Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.
Er zijn 3 fluoride-threads geweest waar het allemaal herhaaldelijk uitgelegd is, een deel zelfs in deze thread en voor de rest is er google.
(of gaat het je niet om het opdoen van kennis & het testen van je claims maar om iets heel anders?)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 13 juni 2011 @ 14:35:40 #56
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98111906
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef dadgad het volgende:
''The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about fluoride's supposed effect on children's teeth; their alleged reason for mass-medicating water with sodium fluoride was to sterilize humans and force the people in their concentration camps into calm submission. (Ref. book: "The Crime and Punishment of I.G. Farben" by Joseph Borkin.)'''

Wouw... wie wil nog zijn tanden poetsen met zulke shit erin?
What are some uses of Dihydrogen Monoxide?

Despite the known dangers of DHMO, it continues to be used daily by industry, government, and even in private homes across the U.S. and worldwide. Some of the well-known uses of Dihydrogen Monoxide are:

historically, in Hitler's death camps in Nazi Germany, and in prisons in Turkey, Serbia, Croatia, Libya, Iraq and Iran,
in World War II prison camps in Japan, and in prisons in China, for various forms of torture,

Zou jij dat DMHO nog gebruiken?
pi_98111915
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef oompaloompa het volgende:
Degene die verliest gebruikt een maand lang een avatar waarin in grote rode letters staat: Ik ben een mongool die niet kan lezen.
Kijk, nu gaat het hier écht gezellig worden! Ik pak even een kopje kamillethee erbij hoor, nu het nog kan c_/

Misschien kunnen we dan meteen weer ontopic gaan door het over het kamilletheeverbod te hebben?
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98111926
quote:
O ja? Leg eens uit, ik ben in de veronderstelling dat ik geen fluoride binnen krijg maar blijkbaar weet jij daar meer van, vertel eens. Hoe krijg ik die fluoride binnen en waar haal je die glazen bol?

[..]

O ja? Leg dit eens uit, welke stoffen zitten er in die tandpasta die vergelijkbaar zijn met fluoride?
Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.
pi_98111948
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik krijg er niet voor betaal jouw onderwijzer te spelen. Als je echt wilt weten hoe iets werkt stop je er maar zelf moeite in.
Er zijn 3 fluoride-threads geweest waar het allemaal herhaaldelijk uitgelegd is, een deel zelfs in deze thread en voor de rest is er google.
(of gaat het je niet om het opdoen van kennis & het testen van je claims maar om iets heel anders?)
Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.
pi_98112205
Tevens hoef ik jou echt niet als onderwijzer. Iemand die tot drie keer toe drogredeneringen gebruikt na daarop gewezen te zijn bij gebrek aan argumenten hoef ik niet als onderwijzer. Doe mij maar iemand met verstand van zaken.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:04:14 #61
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98113084
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oompa zou je deze vragen nog even willen beantwoorden? Google heeft geen antwoorden op mijn vragen over jouw claims, helaas.
http://tinyurl.com/6g788d4

quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Pardon? Jij komt met de belachelijke claims hier en als ik er dan vragen over stel moet IK maar naar Google gaan? Beetje heel erg kinderachtig, niet waar? Wat val jij door de mand zeg.
Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.

quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
Tevens hoef ik jou echt niet als onderwijzer. Iemand die tot drie keer toe drogredeneringen gebruikt na daarop gewezen te zijn bij gebrek aan argumenten hoef ik niet als onderwijzer. Doe mij maar iemand met verstand van zaken.
Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.
(Overigens is het niet zo dat wanneer jij iets niet begrijpt het automatisch een drogreden is natuurlijk :P)
pi_98113489
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/6g788d4
Wat val jij door de mand zeg. :') Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.

quote:
[..]

Nee hoor, de claim is dat fluoride gevaarlijk is. Die claim klopt overduidelijk niet.
Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?
quote:
[..]

Ik heb een vermoeden dat je ook niet de juiste vooropleiding hebt dus dat komt mooi uit.
Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.
pi_98113838
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef oompaloompa het volgende:
(Overigens is het niet zo dat wanneer jij iets niet begrijpt het automatisch een drogreden is natuurlijk :P)
Het feit dat je na er op aangesproken te zijn nog tot drie maal toe drogredenen als argumenten presenteert zegt genoeg. Ik begrijp heel goed wat je zegt, het is gewoon dom.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:20:28 #64
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98113839
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat val jij door de mand zeg. :') Waar kan ik vinden dat ik elke dag fluoride binnen krijg? Jij claimt het, weet jij wat ik eet? Wat een zwaktebod zeg.

[..]

Heb ik het over een specifieke claim? Wederom etaleer je jouw marginale vermogen om begrijpend te lezen. Ik vraag het je nog een keer.. zou je je eigen claims kunnen onderbouwen?

[..]

Gelukkig ben ik hier niet diegene die zich profileert als een allesweter en claim ik geen belachelijke dingen. Ik acht jou niet geschikt als onderwijzer dus maak je niet druk; je hebt nog geen kennis geëtaleerd. Geef nou maar eens antwoord op mijn vragen.
Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgt :D

Wat heb je b.v. gisteren als avondeten op? En wat was je ontbijt vanochtend?

En nogmaals voor antwoord op je vragen kun je zelf ook wel enige inzet tonen.
pi_98114129
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je eet, maar ik weet wel zeker dat je fluoride binnenkrijgt :D

Wat heb je b.v. gisteren als avondeten op? En wat was je ontbijt vanochtend?

En nogmaals voor antwoord op je vragen kun je zelf ook wel enige inzet tonen.
Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:29:48 #66
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98114260
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Gisteravond tomatensoep (zelf gemaakt) en vanochtend tomatensoep. (zelf gemaakt) Tevens vind ik mijn inzet wel voldoende, jou constant confronteren met je eigen gestuntel kost mij ook energie.
Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.

Een prettige dag nog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98114440
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hmm, helaas zit er fluoride in tomaten.
So far voor het gestuntel.

Een prettige dag nog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:35:37 #68
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98114514
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Juist.
En hoe is dit een argument om wel bewust tandpasta te kopen met fluoride er in? Chapeau, je hebt je vierde drogredenering te pakken.
Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.
Daar dus.

quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:

[..]

pi_98114796
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar vroeg je niet om, je vroeg waar je kon vinden dat jij elke dag fluoride binnenkrijgt.
Daar dus.

[..]

Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap. :') Onze discussie was over het wel of niet kopen van tandpasta met fluoride er in, waarin jij jezelf nu volledig diskwalificeert. Je intellect laat het wederom afweten.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:44:53 #70
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98114870
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat klopt, en dan zeggen dat ik het niet snap. :') Onze discussie was over het wel of niet kopen van tandpasta met fluoride er in, waarin jij jezelf nu volledig diskwalificeert. Je intellect laat het wederom afweten.
gast...

laat maar, blijf lekker in je bubbel.
pi_98115246
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

gast...

laat maar, blijf lekker in je bubbel.
Oke.
pi_98115912
New American research suggests that boys exposed to fluoride between the ages of five and 10 will suffer an increased rate of osteosarcoma - bone cancer - bet-ween the ages of 10 and 19.

http://www.guardian.co.uk(...)dhealth.genderissues

"Our results suggest that drinking water fluoride levels over 2.0 mg/L can cause damage to liver and kidney functions in children."

http://www.sciencedirect.(...)ii/S0013935106001265

Etc.

Lekker globaal gedwee gemaakt worden door het internationale bankierskartel door chemicaliën in het drinkwater. Jummeh.
pi_98116261
“Due to the excess fluoride content in drinking water, the calcium intake is not absorbed in the body, causing disabilities and deformities,” said Dr Amit Shukla, a neurophysician.

http://www.expressindia.c(...)two-theories/637407/

Fluoride exposures caused sex- and dose-specific behavioral deficits with a common pattern. Males were most sensitive to prenatal day 17-19 exposure, whereas females were more sensitive to weanling and adult exposures. After fluoride ingestion, the severity of the effect on behavior increased directly with plasma F levels and F concentrations in specific brain regions. Such association is important considering that plasma levels in this rat model (0.059 to 0.640 ppm F) are similar to those reported in humans exposed to high levels of fluoride.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7760776

Vinden ze mooi. Lekker de mensheid vergiftigen. Keep the pharmabonus coming in.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:21:59 #74
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98116328
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
New American research suggests that boys exposed to fluoride between the ages of five and 10 will suffer an increased rate of osteosarcoma - bone cancer - bet-ween the ages of 10 and 19.

http://www.guardian.co.uk(...)dhealth.genderissues

"Our results suggest that drinking water fluoride levels over 2.0 mg/L can cause damage to liver and kidney functions in children."

Klopt, is ook een veel te hoog niveau.
quote:
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0013935106001265

Etc.

Lekker globaal gedwee gemaakt worden door het internationale bankierskartel door chemicaliën in het drinkwater. Jummeh.
Klopt ook, je hebt alleen niet opgezocht hoeveel mg. er in tandpasta zit of wel? :)

Of zoals de auteur zelf zegt: EWG urges communities not to add fluoride to tap water, and advises parents to avoid fluoridated water for their children, particularly bottle fed infants. Fluoride is fine in toothpaste, where it is directly applied to the teeth, but provides almost no dental benefit in water, while presenting serious health risks, particularly for boys, Wiles said.
pi_98116685
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
Of zoals de auteur zelf zegt: EWG urges communities not to add fluoride to tap water, and advises parents to avoid fluoridated water for their children, particularly bottle fed infants. Fluoride is fine in toothpaste, where it is directly applied to the teeth, but provides almost no dental benefit in water, while presenting serious health risks, particularly for boys, Wiles said.
Hehe, een beetje alsof ze zeggen: het is prima om je wc met chloor te reinigen, maar niet om je bips mee schoon te spoelen na ontlasting. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')