Hoeveel tijd zat er tussen die tests Oompa?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Oh nee, mijn tweede IQ test scoorde ik lager op dan mijn eerste....
Wat is er zo grappig dan? Leg dat eens uit? Of heb je het niet zo op informeren? Is het vooral het gevoel van superioriteit dat jou drijft?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
Mijn god. Zelf Hoppahoppa zou je uitlachen.
En waarom klopt mijn argument niet dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Jij blijft steeds hangen in details. Soms kan je zaken beter vanaf een ander perspectief benaderen.
Waar heb jij een argument gemaakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom klopt mijn argument niet dan?
En dan ook die off-topic nonsense graag achterwege laten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Kunnen we normaal met elkaar van gedachten wisselen en de persoonlijke aanvallen achterwege laten?
Tegen wie heb jij het?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:26 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En dan ook die off-topic nonsense graag achterwege laten.
Dan moet je dadgad ook aanspreken over het over fluoride beginnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Moet je nou kijken, dit topic gat over de Codex,
En dan komen programma's als Oompa en Agent de boel verzieken door het over IQ-testen, alchohol en andere irrelevanties te hebben.
Kom op zeg. Nu ben je gewoon aan het trollen. Zo niet dan kan je erg slecht lezen en/of ben je gewoon erg dom. Globale plaatje + details die daarmee in overeenstemming moeten zijn etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar heb jij een argument gemaakt?
Want ik forceer prijzenknallers in jouw mond? Laat mij niet lachen knul, met de vinger wijzen kom je niet ver. Wat moet jouw leven marginaal zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ach jij weet niet wat je zegt en hebt je niet verdiept.
Prijzenknallers knallen wel meer dan alleen de prijs.
Het jammere is dat ook ik en mijn kinderen de vruchten van jouw debiliteit moeten plukken. Ik zou ze je vooral zelf gunnen.
Ja natuurlijk moeten beide in overeenstemming zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom op zeg. Nu ben je gewoon aan het trollen. Zo niet dan kan je erg slecht lezen en/of ben je gewoon erg dom. Globale plaatje + details die daarmee in overeenstemming moeten zijn etc.
Nee, jij support parasieten als Monsanto. Zonder mensen als jou waren ze misschien niet zo groot als ze nu zijn. -nee-quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want ik forceer prijzenknallers in jouw mond? Laat mij niet lachen knul, met de vinger wijzen kom je niet ver. Wat moet jouw leven marginaal zijn.
Wat is grappig? Dit vertoon van kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig dan? Leg dat eens uit? Of heb je het niet zo op informeren? Is het vooral het gevoel van superioriteit dat jou drijft?
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nee, jij support parasieten als Monsanto. Zonder mensen als jou waren ze misschien niet zo groot als ze nu zijn. Knulletje.
Wat hou je dan nog over? Een soort wees globale beeld zonder ondersteunende details? Dan kan je alles wat je wilt wel in een dergelijk frame passen, en begint het wel heel veel op religie te lijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moeten beide in overeenstemming zijn.
Maar details kunnen gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd worden. Gekochte onderzoeken geven niet altijd de werkelijkheid weer. Focus je dan daarop en je gaat het nooit zien.
Dus soms helpt een andere insteek je meer dan het blindstaren op vermeende(!) details.
Want dan gaat het geld naar mensen die op een andere manier produceren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)
Kleuter.
Een globaal beeld kan natuurlijk prima ondersteund worden door details.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat hou je dan nog over? Een soort wees globale beeld zonder ondersteunende details? Dan kan je alles wat je wilt wel in een dergelijk frame passen, en begint het wel heel veel op religie te lijken.
Het gaat erom jij bedorven ziel om hoe ze geld verdienen! HOE! Om wat ze doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Want dan willen ze geen geld verdienen en willen mensen niet meer eten? Echt verder dan persoonlijke aanvallen kom je niet, he? Met wat voor een tandpasta poets je? Reptilloid 3000? (extra fluor!!)
Kleuter.
Waarom op een andere manier produceren als de huidige manier voldoet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Want dan gaat het geld naar mensen die op een andere manier produceren.
En dat staat los van tandpasta, snappie?
Daarom vroeg ik ook naar jouw mening over dat globale beeld, maar daar wou je geen antwoord op gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Een globaal beeld kan natuurlijk prima ondersteund worden door details.
Maar als je over ieder detail uren gaat ouwehoeren zonder ooit een breder perspectief te bouwen kom je niet ver.
De details. Zonder kloppende details geen zinnig globaal beeld. Wel mooie fictie natuurlijk.quote:Waar gaat het nou uiteindelijk om. Het globale beeld of de details?
Alles verboden? Volgens mij is Nederland nog wel een vrij tolerant land, je kan hier zelfs legaal drugs kopen. Ik denk dat een slakropje in jouw moestuintje geen probleem zal zijn hoor. En bedorven ziel? Kom óp zeg, wat een nare opmerking van je. Oke dus nu gaat het om wat ze doen, zaden en varkens patenteren? Boehoe. Moeten zij dan maar energie in producten steken om ze vervolgens weg te geven? Dat lijkt mij geen optie, om goed werk te blijven verrichten moeten ze nou eenmaal geld verdienen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef dadgad het volgende:
[..]
Het gaat erom jij bedorven ziel om hoe ze geld verdienen! HOE! Om wat ze doen!
En ik heb monsanto niet nodig om te overleven. Als deze moederstaat niet zoveel wetten had zou ik mijn eigen overleving heel anders inrichten. Dat kan ik je zeggen. Helaas heb je overal een vergunning voor nodig en is alles zo goed als verboden. Totale afhankelijk is het gevolg. Maar mensen zoals jij knielen dan enkel neer en zeggen bedankt.
Kijk aan, het gaat om de details, ik wist het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar jouw mening over dat globale beeld, maar daar wou je geen antwoord op geven
[..]
De details. Zonder kloppende details geen zinnig globaal beeld. Wel mooie fictie natuurlijk.
Dat is een vraag die Monsanto zichzelf nooit gesteld heeft, en als je hun wil verdedigen moet je daar nu niet plotseling selectief mee afkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom op een andere manier produceren als de huidige manier voldoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |