abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96461785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

goeie grap, kun je misschien nog even al die liegende Nederlanders noemen of een linkje naar geven?
Geen tijd kerel. Komt nog wel. Ik denk dat ik zo mijn mandje weer in duik. Beetje te lang op terras gezeten enzo .. ;)

Verder alvast even een misverstand uit de weg helpen... ik heb het nooit over AL die liegende Nederlanders gehad. Het betreft slechts een paar NL-ers die claimen op de een of andere manier bij de aanslagen betrokken te zijn geweest. Op de vele Fokkers na natuurlijk, die overduidelijk op de een of andere manier in relatie staan met een of meerdere slachtoffers :')
pi_96461799
Ach , iedereen doet mee aan de scam !

http://4.bp.blogspot.com/(...)h/obama+change+2.jpg
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:53:31 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96462138
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over nukes ging?

[..]

Als je denkt dat zoiets mogelijk is moet je zelf je beter inlezen in betrouwbare bronnen i.p.v. klakkeloos aannemen wat een of andere gek op het internet claimt. Er is echt 0.0 logica in te vinden.
je bedoelt, door jou is er geen logica in te ontdekken omdat je het niet gelezen hebt!
die gekken zijn wel tig keer slimmer dan jou, die kramen niet zulke onzin commentaren uit.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:54:25 #179
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96462173
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Geen tijd kerel. Komt nog wel. Ik denk dat ik zo mijn mandje weer in duik. Beetje te lang op terras gezeten enzo .. ;)

Verder alvast even een misverstand uit de weg helpen... ik heb het nooit over AL die liegende Nederlanders gehad. Het betreft slechts een paar NL-ers die claimen op de een of andere manier bij de aanslagen betrokken te zijn geweest. Op de vele Fokkers na natuurlijk, die overduidelijk op de een of andere manier in relatie staan met een of meerdere slachtoffers :')
Nou ja, het was een reactie van jou op het punt dat met 10.000+ mensen involved dat soort kansen statistisch gezien juist extreem logisch en te verwachten zijn. Ben je het daar dan mee eens?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:44 schreef Bankfurt het volgende:
Ach , iedereen doet mee aan de scam !

http://4.bp.blogspot.com/(...)h/obama+change+2.jpg
Hoe kan het dat je na 2 jaar nog steeds gelooft in een leugen die je door middel van 3 minuten "werk" had kunnen uitzoeken?

Waarom zouden je andere uitspraken meer validiteit hebben?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bedoelt, door jou is er geen logica in te ontdekken omdat je het niet gelezen hebt!
die gekken zijn wel tig keer slimmer dan jou, die kramen niet zulke onzin commentaren uit.
Leuk verzinsel, niet de waarheid. Leg eens uit hoe het kan dat een nuke wel systematisch papier ontziet maar hout en beton verpulvert. (hint: let op het woordje hout)
Kun je niet want er is geen enkele theorie die dat ook maar op een soort abstract hypothetisch niveau zou kunnen verklaren.

\/\/\/\/\/\/\/\/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
Nope, idd er is sprake van "selectie".

papier is veel minder gevoelig voor sterk wisselende magnetische fluxen dan ijzer, staal en gewapende betonconstructies.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:56:00 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96462234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vraag me af of jullie zelf ook door hebben dat jullie arrogantie totaal misplaatst is. Het lijkt me vrij moeilijk om elke keer het antwoord schuldig te moeten blijven en toch jezelf te overtuigen dat je het echt wel begrijpt.

Alhoewel ik ondertussen ook niet meer helemaal volg wat nou precies de claim is, nucleaire bommen die geen straling afgeven en door middel van hun magnetische krachten papier sparen maar hout tot stof verpulveren? Really?
hoe kom je erbij dat papier gespaard is gebleven? er was veel papier na de zogenaamde inslag van de vliegtuigen of door explosieven waar de vliegtuigen moesten inslaan, nadat de towers neer gingen heb ik geen papier meer gezien.
pi_96462276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je na 2 jaar nog steeds gelooft in een leugen die je door middel van 3 minuten "werk" had kunnen uitzoeken?

Waarom zouden je andere uitspraken meer validiteit hebben?
Kerel, -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 07-05-2011 09:45:29 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:02:08 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96462481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Leuk verzinsel, niet de waarheid. Leg eens uit hoe het kan dat een nuke wel systematisch papier ontziet maar hout en beton verpulvert. (hint: let op het woordje hout)
Kun je niet want er is geen enkele theorie die dat ook maar op een soort abstract hypothetisch niveau zou kunnen verklaren.

\/\/\/\/\/\/\/\/

[..]

al leg ik het 100x uit, ik heb niet de indruk dat je bekrompen geest het ooit zal snappen, want het onderwerp intresseert je toch niet.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:08:13 #183
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96462667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

al leg ik het 100x uit, ik heb niet de indruk dat je bekrompen geest het ooit zal snappen, want het onderwerp intresseert je toch niet.
Zijn je ideeën over 9-11 ook op dit soort valse assumpties gebaseerd?
Het leuke is dat jullie het continu fout doen, je zou bijna in een soort van rechtvaardige murphy-god gaan geloven.

Leg deze ex-scheikunde student met een voorliefde & extreem hoge interesse voor natuurkunde maar eens uit hoe je een explosief (hoeft niet eens meer een nuke te zijn, ik zal het makkelijk voor je maken) wel papier kan ontzien, maar tegelijkertijd hout & beton "verpulvert tot stof".

Of ga je net als Bankfurt, wanneer je met je mond vol tanden staat, terugvallen op kinderachtige flauwe "grapjes"?
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kerel, -edit-
Dat je de schijn nog voor jezelf op kunt houden fascineert me in extreme mate. Op een gegeven moment zou je toch verwachten dat je de cognitieve dissonantie niet meer weg gerationaliseerd krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-05-2011 09:46:07 ]
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:44:01 #184
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96463519
Wat zijn we hier toch lekker persoonlijk bezig :')
吴 曼 迪
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:55:58 #185
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96463705
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:44 schreef megamandy het volgende:
Wat zijn we hier toch lekker persoonlijk bezig :')
Nja, als op elke vorm van discussie aangaan de reactie is dat je het toch niet begrijpt of klinkklare leugens over je persoonlijke leven, blijven er weinig andere opties over...
pi_96466281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

-edit-
-edit-
Ik constateer dat de discussie over nukes in een impasse verkeert. Valide argumenten gaan de strijd aan met beledigingen en flauwe gender-grapjes. Wie zou het bij het juiste eind hebben?

[ Bericht 16% gewijzigd door Lavenderr op 07-05-2011 09:47:31 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 09:48:54 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_96466327
Zo, beetje geruimd en nu weer over 9/11 ipv over elkaar?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:46:17 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96467415
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zijn je ideeën over 9-11 ook op dit soort valse assumpties gebaseerd?
Het leuke is dat jullie het continu fout doen, je zou bijna in een soort van rechtvaardige murphy-god gaan geloven.

Leg deze ex-scheikunde student met een voorliefde & extreem hoge interesse voor natuurkunde maar eens uit hoe je een explosief (hoeft niet eens meer een nuke te zijn, ik zal het makkelijk voor je maken) wel papier kan ontzien, maar tegelijkertijd hout & beton "verpulvert tot stof".

Of ga je net als Bankfurt, wanneer je met je mond vol tanden staat, terugvallen op kinderachtige flauwe "grapjes"?

[..]

Dat je de schijn nog voor jezelf op kunt houden fascineert me in extreme mate. Op een gegeven moment zou je toch verwachten dat je de cognitieve dissonantie niet meer weg gerationaliseerd krijgt.
kan je mij even uitleggen hoe je erbij komt dat papier het overleeft heeft na de explosies van de towers, heb je daar een filmpje van?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:48:14 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96467443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, beetje geruimd en nu weer over 9/11 ipv over elkaar?
emoties zijn er iig volop, dat betekent direct gelijk de betrokkenheid van de fokkers
  Moderator zaterdag 7 mei 2011 @ 10:49:20 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_96467464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

emoties zijn er iig volop, dat betekent direct gelijk de betrokkenheid van de fokkers
Ja , toegegeven, maar dat neemt niet weg dat schelden op persoonlijke titel niet gewenst is.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:39:41 #191
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96469962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je mij even uitleggen hoe je erbij komt dat papier het overleeft heeft na de explosies van de towers, heb je daar een filmpje van?
Dat was de claim waar ik op reageerde, 1 pagina geleden, nog geen 24 uur geleden:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
Nope, idd er is sprake van "selectie".

papier is veel minder gevoelig voor sterk wisselende magnetische fluxen dan ijzer, staal en gewapende betonconstructies.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

joh, dat snappen ze toch echt niet, je moet je echt inlezen in de materie en daar zijn ze toch te lui voor! gewoon roekeloos geblaat, als je niet weet waar het over gaat, kan je ook niet verwachten van een fotograafie
pi_96473395
Wie is er hier eigenlijk een 'fotografie'? Over inlezen gesproken.
pi_96473556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wie is er hier eigenlijk een 'fotografie'? Over inlezen gesproken.
Ho ho, je vergeet een a. Het is 'fotograafie'. :')
pi_96474480
http://abcnews.go.com/US/wireStory?id=13551323

Hebben ze niet het hele huis van OBL nagebouwd.
Dan kan je ook leuke video of filmjes maken. :)

.
pi_96474542
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ho ho, je vergeet een a. Het is 'fotograafie'. :')
Excuus, my bad.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:47:50 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96474575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat was de claim waar ik op reageerde, 1 pagina geleden, nog geen 24 uur geleden:

[..]

[..]

Ik claim helemaal niks, er werd een vraag gesteld.
Anders verklaar jij even de gebeurtenissen, dat zie ik nl weinig mensen hier doen, wel afkraken en trollen,maar nooit zelf een verklaring geven voor wat er dan gebeurd is!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:50:13 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96474625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

-edit-
Ik constateer dat de discussie over nukes in een impasse verkeert. Valide argumenten gaan de strijd aan met beledigingen en flauwe gender-grapjes. Wie zou het bij het juiste eind hebben?
ik heb het bij het juiste eind, WTC down, was een nucleair event.
pi_96474733
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het bij het juiste eind, WTC down, was een nucleair event.
Nou, bewijs het maar eens dan.

Open anders bijvoorbeeld een topic in Fok-wetenschap met jou nuke-theorie en dan zullen we eens kijken hoe plausibel het is.

Ik haal de popcorn vast.
pi_96474781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik claim helemaal niks, er werd een vraag gesteld.
Anders verklaar jij even de gebeurtenissen, dat zie ik nl weinig mensen hier doen, wel afkraken en trollen,maar nooit zelf een verklaring geven voor wat er dan gebeurd is!
2 vliegtuigen in twee gebouwen. Als je goed zoekt op google, dan kun je er misschien beelden van vinden.......
pi_96475068
Waar ik nog geen antwoord heb gezien tot nu toe is de vraag waar alle straling naartoe is gegaan indien er inderdaad nucleaire bommen zijn gebruikt om de Twin Towers omlaag te brengen.
Je theorie is zeer gemakkelijk te toetsen door te kijken of er abnormale hoeveelheden stralingen gemeten worden rond het rampgebied (aan een geiger counter kom je vrij makkelijk), en te kijken of het aantal sterfgevallen aan kanker in New York ineens een veelvoud omhoog is gegaan. Indien je dit niet kunt aantonen is die hele nuke theorie vrij waardeloos.
An unstable system is a system that is not stable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')