abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:31:08 #101
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96772571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.
ik hoef niet steeds jouw tekortkomingen te compenseren.
Ik fantaseer helemaal niks. Ik interpreteer je eigen bronnen voor je, iets waar jij duidelijk problemen mee blijkt te hebben.
Maar ga gerust verder met het nergens op in gaan & op de man spelen. Mijn lijstje wordt alleen maar langer & de claim dat jij oh zo inhoudelijk bezig wordt steeds moeilijker vol te houden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:50:09 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96773849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik fantaseer helemaal niks. Ik interpreteer je eigen bronnen voor je, iets waar jij duidelijk problemen mee blijkt te hebben.
Maar ga gerust verder met het nergens op in gaan & op de man spelen. Mijn lijstje wordt alleen maar langer & de claim dat jij oh zo inhoudelijk bezig wordt steeds moeilijker vol te houden.
doe toch die string eens uit, het staat je helemaal niet!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:02:34 #103
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96774618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

doe toch die string eens uit, het staat je helemaal niet!
Trek die lolbroek eens uit, je bent niet grappig
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96781066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Wie weet dat ik dat later nog eens doe. Ik weet niet of ik op dit moment m'n kostbare tijd op wil offeren voor een zelfstudie. Misschien j0kkebrok nog eens extra aanmoedigen zijn posts te bundelen...

GO J0KKEBROK!! :D
Ik zal mijn rekeningnummer eerdaags ff posten. Hoe meer $$$$ er verschijnt, hoe beter het boek zal worden. :7
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:13:56 #105
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:14:13 #106
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96786072
boter of geen boter?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 13:18:29 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_96790582
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:14 schreef oompaloompa het volgende:
boter of geen boter?
[ afbeelding ]
Wel boter, alleen andere bestanddelen dan in de 'gewone' boter. Je kunt het smeren, dus kun je het boter noemen.

En om het on topic te houden: de vliegtuigen gingen als een mes door de boter in de torens.
pi_96793806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef THEFXR het volgende:
wel of geen nukes??/

Maffe titel; het lijkt alsof hij niet gelooft dat de gebeurtenissen rondom Bin Laden een hoax zijn. Ik heb het filmpje niet gezien, dus misschien is het wel zo. Maar gezien het subforum waarin we ons bevinden, en de reputatie van Ventura zelf is dat niet wat ik verwacht.
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2011 @ 15:08:50 #109
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96794610
Ten eerste: leuke discussie, mits je de neerbuigende houding van menigeen weg filtert en de persoonlijke aanvallen.

Dan mijn grootste punt:

Het is algemeen bekend dat Osama Bin Laden niet achter de 9-11 aanslag zat. Dat wordt bevestigd door de Amerikaanse overheid zelf en Bin Laden heeft dit ook wereldkundig gemaakt. Om dit te onderstrepen hier een quote van de post van Aurora:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Aurora025 het volgende:
Dick Cheney: Bin Laden niet achter 911

http://video.google.com/videoplay?docid=4646091253905495376#
Wat mij verbaasd hierover is de Amerikaanse propaganda sinds de executie van Bin Laden 2 weken geleden. Overal op het nieuws, wereldwijd, werd het gebracht als "de dader van 9-11 gepakt" of in dergelijke strekking.
En nergens zie ik fronsende wenkbrauwen of TV uitzendingen met de objectieve kijk van "Wacht eens even...". Ze, zelfs hier in Nederland, blijven het maar herhalen en herhalen.

Amerika heeft vaker vanuit politieke en economische belangen hun eigen volk misbruikt en voorgelogen. Waarbij ze het ontnemen van mensenlevens, zelfs eigen bevolking, niet schuwen.

Die Amerikaanse overheid stapt hierover heen alsof het er niet toe doet of onder de noemer "never happend" en de bevolking die het er niet mee eens is en de vuile was buiten wil hangen moet het maar uitzoeken. Steun van de media krijgen ze niet. Die blijven braaf datgene herhalen wat niet de poten weg zaagt onder de peilers van de overheid.

Dat even gezegd te hebben:
We hebben genoeg om aan de integriteit van de Amerikaanse overheid te twijfelen. Met name over 9-11 is het duidelijk dat er wordt gelogen waar iedereen bij staat (denk aan het NIST report).
Nu neem ik niemand kwalijk dat ze kiezen voor de ene of andere kant. Feiten zijn moeilijk te vinden aangezien voor elk "feit" wel weer twijfel wordt opgetrokken. En de discussie daarover bevatten zoveel aannames en wetenschappelijke onderzoeken die elkaar tegenspreken, dat je alle kanten uit kunt.

Maar het feit dat de Amerikaanse overheid bereid is te manipuleren voor eigen gewin waarbij een Bin Laden nu weg gezet wordt als het brein achter 9-11 terwijl men nooit hem in verband heeft gebracht met 9-11, moet toch reden genoeg zijn om aan de hele Amerikaanse overheid te twijfelen. En dus ook twijfelen aan de officiële rapporten die eruit voort gekomen zijn. Immers, zij waren zelf de regisseurs achter de schermen wat aangeeft dat manipulatie van die rapporten een eitje is.

Iemand die dit kan tegenspreken en hard kan maken dat de Amerikaanse overheid voor 100% te vertrouwen is? En dat de daaruit voortgekomen officiële verklaringen de enige juiste zijn en volkomen "waar"?

Ik begrijp dat niet. Een pathologische leugenaar wordt op voorhand nooit geloofd tenzij die onweerlegbare bewijzen op tafel kan leggen. En terecht natuurlijk.
Ik persoonlijk vind dat we de Amerikaanse overheid kunnen bestempelen als een pathologische leugenaar. Zo gek is dat niet gezien het verleden. En toch stapt menigeen daarover heen en bijt zich vast in verklaringen van wetenschappers die de Amerikaanse officiële verklaring ondersteunen. De wetenschappers die ertegen ageren worden voor het gemak weggezet als prutsers en onbekwaam.

Nu begrijp ik wel dat "geloof" een grote factor is voor manier waarop iedereen zijn punt bevestigd. Je gelooft in de officiële verklaring of in de grote hoax die erachter schuil gaat. Dat zal altijd je drijfveer zijn in de manier waarop je je punt maakt. Ook ik doe mijn best daar doorheen te kijken en te letten op welke zaken iemand naar voren brengt of dat met logische beredenering te valideren is. Maar ook dan weer, wat voor iedereen hier geld: wie ben ik?
We kunne van alles vinden en menen over geruchten en feiten, wij zijn allemaal niet in staat om ze te bevestigen. Dan blijft er enkel de keuze over welke je aanneemt. Of de wetenschapper die ja zegt en middels een proefje dat aantoont, of de wetenschapper die nee zegt en ook dat met een proefje aantoont. Even de feiten buiten beschouwen die niet weerlegt kunnen worden, maar dat zijn er niet zoveel als ik eerlijk ben.

Blijft staan de propaganda van de Amerikaanse overheid, en andere overheden die het klakkeloos overnemen. Dat is voor mij persoonlijk de grootste factor. Ik kan daar niet overheen stappen. Iemand die een reputatie heeft van "kwaad doen" geloof ik niet snel op goed gedrag. 1x tot daar aan toe. Maar meerdere keren, nee. Met name omdat hier politieke en economische belangen zo groot zijn dat ze, voor de overheid, boven het belang staan van een paar duizend mensen.

Ik probeer heel objectief te blijven in dit verhaal. Maar het draagvlak wantrouwen slaat voor mij de meter uit naar "bedrog" van de Amerikaanse overheid.
En hoe dat "bedrog" vorm moet krijgen van hoe het gegaan moet zijn van A tot Z, kan ik alleen maar gissen. En ik vraag me af of dat wel zin heeft. Ik vind namelijk de mate hoever de Amerikaanse overheid hierin durft te gaan al schandalig genoeg. Erger zelfs dan de discussie over de "feiten". Want wat staat ons nog allemaal te wachten? Ik vraag mezelf al niet eens meer af of dit de laatste stunt was. Er komt nog veel meer. De inval van Irak en jacht op Saddam was direct al de volgende. Dat land stond compleet buiten de cases 9-11. Ook hier werd de hele wereld voorgelogen en in patstelling gezet. Amerika ramde hun doel gewoon door met als aanleiding diezelfde twijfelachtige 9-11.

toevoeging:
Dat mensen hier als argument aanhalen dat er heel veel mensen bij die leugen betrokken hadden moeten zijn, zeg ik simpelweg: Nee, onzin.
Als er iets dergelijks van deze magnitude opgezet is hoeft niet elke medewerker, tot luchtverkeerleiders toe, in het complot te zitten. Je kunt je "onderdanen" een bevel geven een klein stukje van het geheel uit te laten voeren zonder dat diegene op dat moment door heeft een stukje van de puzzel te zijn. Sterker, hoe meer je het versnippert, hoe meer het rookgordijn erover groeit.
Dat argument wijs ik dus op voorhand al af.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:50:05 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96795967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Maffe titel; het lijkt alsof hij niet gelooft dat de gebeurtenissen rondom Bin Laden een hoax zijn. Ik heb het filmpje niet gezien, dus misschien is het wel zo. Maar gezien het subforum waarin we ons bevinden, en de reputatie van Ventura zelf is dat niet wat ik verwacht.
Dat is de BNW ziekte, niks lezen of kijken,maar wel altijd een conclusie of mening over hebben, wat een niveau hier!
pi_96796511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat een niveau hier!
Ik ben blij dat je het zelf zegt. Wat een zelfkennis.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator zaterdag 14 mei 2011 @ 16:15:38 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_96796821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat is de BNW ziekte, niks lezen of kijken,maar wel altijd een conclusie of mening over hebben, wat een niveau hier!
Mwah,dat is een aanname natuurlijk.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:51:51 #113
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96798024
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah,dat is een aanname natuurlijk.
nee hoor, dat is al vaker feitelijk vastgesteld.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:52:40 #114
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96798052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het zelf zegt. Wat een zelfkennis.
wat een getroll van jouw kant, kan je een keer een andere plaat opzetten?
pi_96798627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat een getroll van jouw kant, kan je een keer een andere plaat opzetten?
Hey, je steelt nu zelfs mijn grapjes. Kun je zelf niets bedenken ofzo? Ohnee, dat hadden we veel eerder al vastgesteld.

Doe het dan wel goed, in het Nederlands is het: KUN je geen andere plaat opzetten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2011 @ 17:18:42 #116
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96798956
En ik maar denken dat ik wel een dijk van objectieve post met valide punten hier neer gezet had. Geen kip die erop reageert, het vechten en aan de haren trekken gaat ongehinderd door.

Dat was ook "1 keer, en nooit weer".
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96799186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:18 schreef 3-voud het volgende:
En ik maar denken dat ik wel een dijk van objectieve post met valide punten hier neer gezet had. Geen kip die erop reageert, het vechten en aan de haren trekken gaat ongehinderd door.

Dat was ook "1 keer, en nooit weer".
Tja.. het is hier net een speeltuin. Door bepaalde personen haken mensen die wel wat te melden hebben snel af. Ik geef ze geen ongelijk.

Anyway: Nette post had je neergezet. Kan me er grotendeels wel in vinden. :)
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2011 @ 17:27:46 #118
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96799339
Bedankt. En toch heb ik er geen zin meer in.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96799555
Jammer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96800702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef 3-voud het volgende:
Bedankt. En toch heb ik er geen zin meer in.
Tja, kijk,

ik kan je geen ongelijk hierin geven, want ik begin het ook onderhand hier zat te worden op BNW, ik bedoel dat getroll van de oomaloompa's en hoppahoopa''s en andere BNW-virussen of BNW-worms hierzo op BNW. }:|
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:19:38 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96801135
Oh gezellig weer O+
Jullie zijn bij elkaar net zo kinds als mn kinderen van 4 en 5 bij elkaar, tis maar dat je het weet.
The truth was in here.
pi_96801873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef Bastard het volgende:
Oh gezellig weer O+
Jullie zijn bij elkaar net zo kinds als mn kinderen van 4 en 5 bij elkaar, tis maar dat je het weet.
Tja... jammer dit. Het topic is altijd al een strijd geweest, maar de laatste paar pagina's gaan echt nergens meer over. Totale topic rape. Ik stop er ook ff een tijdje mee tot blijkt dat het hier weer normaal kan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:41:38 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96802051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja... jammer dit. Het topic is altijd al een strijd geweest, maar de laatste paar pagina's gaan echt nergens meer over. Totale topic rape. Ik stop er ook ff een tijdje mee tot blijkt dat het hier weer normaal kan.
Het is ook zeker jammer, en bovendien zonde van het topic dat iemand zich toch niet kan beheersen om een flauwe oneliner te moeten maken.
The truth was in here.
pi_96802569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:08 schreef 3-voud het volgende:
Ten eerste: leuke discussie, mits je de neerbuigende houding van menigeen weg filtert en de persoonlijke aanvallen.

Dan mijn grootste punt:

Het is algemeen bekend dat Osama Bin Laden niet achter de 9-11 aanslag zat. Dat wordt bevestigd door de Amerikaanse overheid zelf en Bin Laden heeft dit ook wereldkundig gemaakt. Om dit te onderstrepen hier een quote van de post van Aurora:

Om te beginnen is dat een aanname die gebaseerd is op enkele uitspraken van Osama. Er zijn tevens uitspraken waarin hij wel degelijk toegeeft betrokken te zijn geweest. Je stelt hier een feit dat geen feit is, en daarmee haal je de rest van je betoog direct onderuit.

quote:
Wat mij verbaasd hierover is de Amerikaanse propaganda sinds de executie van Bin Laden 2 weken geleden. Overal op het nieuws, wereldwijd, werd het gebracht als "de dader van 9-11 gepakt" of in dergelijke strekking.
En nergens zie ik fronsende wenkbrauwen of TV uitzendingen met de objectieve kijk van "Wacht eens even...". Ze, zelfs hier in Nederland, blijven het maar herhalen en herhalen.

Amerika heeft vaker vanuit politieke en economische belangen hun eigen volk misbruikt en voorgelogen. Waarbij ze het ontnemen van mensenlevens, zelfs eigen bevolking, niet schuwen.
Het ontnemen van levens van de eigen bevolking? Al vaker? Doel je nu op militaire doden in de diverse zinloze oorlogen, of heb je het over bewuste burgerslachtoffers? En dan niet weer komen met flauwe plannetjes die nooit zijn uitgevoerd.

quote:
Die Amerikaanse overheid stapt hierover heen alsof het er niet toe doet of onder de noemer "never happend" en de bevolking die het er niet mee eens is en de vuile was buiten wil hangen moet het maar uitzoeken. Steun van de media krijgen ze niet. Die blijven braaf datgene herhalen wat niet de poten weg zaagt onder de peilers van de overheid.

Dat even gezegd te hebben:
We hebben genoeg om aan de integriteit van de Amerikaanse overheid te twijfelen. Met name over 9-11 is het duidelijk dat er wordt gelogen waar iedereen bij staat (denk aan het NIST report).
Nu neem ik niemand kwalijk dat ze kiezen voor de ene of andere kant. Feiten zijn moeilijk te vinden aangezien voor elk "feit" wel weer twijfel wordt opgetrokken. En de discussie daarover bevatten zoveel aannames en wetenschappelijke onderzoeken die elkaar tegenspreken, dat je alle kanten uit kunt.
Tja, wederom een aanname die je presenteert als feit. Het NIST rapport was op zijn zwaarst gezegd misschien niet volledig, maar de wetenschappelijk studies die het tegendeel aan moeten tonen zijn over het algemeen op komplete lulkoek gebaseerd. Daar gaat het geloof ik al 10 topics over. Het is geen kwestie van 'waar je in gelooft', maar een kwestie van hoe veel je begrijpt. Als ik vervolgens zie hoeveel wetenschappelijk onzin hier door Jokkebrok, FHX en Lambiekje wordt gepresenteerd en aangehaald, dan weet ik wel wie ik moet geloven. Namelijk de mensen die wel weten waar ze over praten.
quote:
Maar het feit dat de Amerikaanse overheid bereid is te manipuleren voor eigen gewin waarbij een Bin Laden nu weg gezet wordt als het brein achter 9-11 terwijl men nooit hem in verband heeft gebracht met 9-11, moet toch reden genoeg zijn om aan de hele Amerikaanse overheid te twijfelen. En dus ook twijfelen aan de officiële rapporten die eruit voort gekomen zijn. Immers, zij waren zelf de regisseurs achter de schermen wat aangeeft dat manipulatie van die rapporten een eitje is.
Wederom dezelfde aanname. Omdat de rest van het verhaal op dezelfde aanname is gebaseerd, is daarop reageren nutteloos.

quote:
Iemand die dit kan tegenspreken en hard kan maken dat de Amerikaanse overheid voor 100% te vertrouwen is? En dat de daaruit voortgekomen officiële verklaringen de enige juiste zijn en volkomen "waar"?
Nee, dat kan niemand. Daarom zijn hier ook een heleboel mensen die de officiële lezing niet geloven. Eigenlijk denk ik dat niemand hier de officiële lezing gelooft. Daar gaat de discussie eigenlijk ook al maanden niet over. Het gaat over de geloofwaardigheid van een aantal absurde theorieën die op lucht gebaseerd zijn.

quote:
Ik begrijp dat niet. Een pathologische leugenaar wordt op voorhand nooit geloofd tenzij die onweerlegbare bewijzen op tafel kan leggen. En terecht natuurlijk.
Ik persoonlijk vind dat we de Amerikaanse overheid kunnen bestempelen als een pathologische leugenaar. Zo gek is dat niet gezien het verleden. En toch stapt menigeen daarover heen en bijt zich vast in verklaringen van wetenschappers die de Amerikaanse officiële verklaring ondersteunen. De wetenschappers die ertegen ageren worden voor het gemak weggezet als prutsers en onbekwaam.
Noem eens één gerespecteerde wetenschapper die de no-plane theorie ondersteunt? Of het nuke-verhaal? Degene die dat doen worden weggezet als prutsers, omdat het prutsers zijn.

quote:
Nu begrijp ik wel dat "geloof" een grote factor is voor manier waarop iedereen zijn punt bevestigd. Je gelooft in de officiële verklaring of in de grote hoax die erachter schuil gaat. Dat zal altijd je drijfveer zijn in de manier waarop je je punt maakt. Ook ik doe mijn best daar doorheen te kijken en te letten op welke zaken iemand naar voren brengt of dat met logische beredenering te valideren is. Maar ook dan weer, wat voor iedereen hier geld: wie ben ik?
We kunne van alles vinden en menen over geruchten en feiten, wij zijn allemaal niet in staat om ze te bevestigen. Dan blijft er enkel de keuze over welke je aanneemt. Of de wetenschapper die ja zegt en middels een proefje dat aantoont, of de wetenschapper die nee zegt en ook dat met een proefje aantoont. Even de feiten buiten beschouwen die niet weerlegt kunnen worden, maar dat zijn er niet zoveel als ik eerlijk ben.

Blijft staan de propaganda van de Amerikaanse overheid, en andere overheden die het klakkeloos overnemen. Dat is voor mij persoonlijk de grootste factor. Ik kan daar niet overheen stappen. Iemand die een reputatie heeft van "kwaad doen" geloof ik niet snel op goed gedrag. 1x tot daar aan toe. Maar meerdere keren, nee. Met name omdat hier politieke en economische belangen zo groot zijn dat ze, voor de overheid, boven het belang staan van een paar duizend mensen.

Ik probeer heel objectief te blijven in dit verhaal. Maar het draagvlak wantrouwen slaat voor mij de meter uit naar "bedrog" van de Amerikaanse overheid.
En hoe dat "bedrog" vorm moet krijgen van hoe het gegaan moet zijn van A tot Z, kan ik alleen maar gissen. En ik vraag me af of dat wel zin heeft. Ik vind namelijk de mate hoever de Amerikaanse overheid hierin durft te gaan al schandalig genoeg. Erger zelfs dan de discussie over de "feiten". Want wat staat ons nog allemaal te wachten? Ik vraag mezelf al niet eens meer af of dit de laatste stunt was. Er komt nog veel meer. De inval van Irak en jacht op Saddam was direct al de volgende. Dat land stond compleet buiten de cases 9-11. Ook hier werd de hele wereld voorgelogen en in patstelling gezet. Amerika ramde hun doel gewoon door met als aanleiding diezelfde twijfelachtige 9-11.

toevoeging:
Dat mensen hier als argument aanhalen dat er heel veel mensen bij die leugen betrokken hadden moeten zijn, zeg ik simpelweg: Nee, onzin.
Als er iets dergelijks van deze magnitude opgezet is hoeft niet elke medewerker, tot luchtverkeerleiders toe, in het complot te zitten. Je kunt je "onderdanen" een bevel geven een klein stukje van het geheel uit te laten voeren zonder dat diegene op dat moment door heeft een stukje van de puzzel te zijn. Sterker, hoe meer je het versnippert, hoe meer het rookgordijn erover groeit.
Dat argument wijs ik dus op voorhand al af.

Je kunt dit wel een objectief stukje vinden, in de praktijk is het dat niet. Je doet aannames vanuit een vooraf ingenomen standpunt. Daarin verschil je niet van de rest hier (inclusief ikzelf). Hoewel ik de Amerikaanse overheid ook niet vertrouw, heb ik nog geen enkel stuk bewijs gezien waaruit je (met je verstand erbij) reden hebt om te twijfelen over het gebruik van passagierstoestellen. Al het overige wil ik best in twijfel trekken, maar 2 dingen weet ik 100% zeker:
1. Er zijn slachtoffers gevallen in de Twin Towers
2. Er zijn commerciële vliegtuigen gebruikt waar mensen in zaten die zijn omgekomen.

Nou ja, ik weet er nog één zeker: Er zijn geen nukes gebruikt....

En dan kun je wel roepen dat er sprake van Amerikaans bedrog IS, maar dat denk je ook alleen maar vanwege je eigen wantrouwen. Ook dat is helemaal op nul gebaseerd.

ps. voor alle zeurkousen: het duurt even voor je op een bericht als deze inhoudelijk kunt reageren. Een klein beetje geduld a.u.b.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96803009
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

Wanneer heb ik wetenschappelijke onzin gepost dan? En nu even niet flauw doen en weer met dat gedoe over die halo's op foto's aan komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2011 19:08:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')