Dat vind ik niet interessant. Ze zijn neergehaald, dat is een feit. Met wat voor middelen ze dat gedaan zouden hebben is niet relevant. Het gaat er om dat het een hoax is en we worden geacht te geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee dood en verderf hebben gezaaid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar het naar beneden halen van de torens
Jij vind het verhaal wel aannemelijk natuurlijk. Daar ging ik voor het gemak al vanuit.quote:ging er idd wel vanuit dat je dacht dat die man een acteur was :p
Nee ik vind dat alles behalve een geloofwaardig verhaal, ik trek er alleen andere conclusies uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik niet interessant. Ze zijn neergehaald, dat is een feit. Met wat voor middelen ze dat gedaan zouden hebben is niet relevant. Het gaat er om dat het een hoax is en we worden geacht te geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee dood en verderf hebben gezaaid.
Modern warfare deception tactics... zeg ik je.
[..]
Jij vind het verhaal wel aannemelijk natuurlijk. Daar ging ik voor het gemak al vanuit.
Wat is de conclusie die jij trekt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee ik vind dat alles behalve een geloofwaardig verhaal, ik trek er alleen andere conclusies uit
Via (on)gecontroleerde sloop. Op zo'n manier dat het lijkt alsof het een "ongeluk" was. Geen nette gecontroleerde sloop dus. Verder... wat voor techniek ze hebben gebruikt... lekker boeiend..quote:Lijkt me toch wel relevant voor je verhaal hoe de torens naar beneden zijn gehaald. Nogal een essentieel onderdeel van het geheel. Als het niet met vliegtuigen is gedaan moet het op een andere manier gedaan zijn...
Voor iemand die per pixel afrekent is het heel makkelijk zoeken welke straling het lichaam verbrand en de kleren onaangetast laat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het verhaal is, zoals vele van de verhalen rond die ene dag, je reinste bullshit.
Overigens ook vrij onbeschoft dat de "eyewitness" de zwaar verbrande man z'n telefoongesprek onderbrak om te vragen wat er was gebeurd... of zou ie hem eerst hebben laten uitbellen?
En we worden natuurlijk geacht te geloven dat er na de immense explosie nog genoeg kerosine over was om al brandend door de liftschachten naar beneden te razen en uitgerekend de lobby als eindstation uit te kiezen. Dat terwijl er ook nog een basement was....
Ongelofelijk dat normaliter rationele mensen deze troep gewoon voor waar aannemen.
Ja, en dan? Dan is het verhaal ineens geloofwaardig?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Voor iemand die per pixel afrekent is het heel makkelijk zoeken welke straling het lichaam verbrand en de kleren onaangetast laat!
Dezelfde die ik al heel lang trek, dat ooggetuigen heel erg onbetrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is de conclusie die jij trekt?
[..]
Nou ja ik zou dat graag willen weten. Wanneer ik me ergens mee bezig houdt wil ik graag alle ins en outs weten en begrijpen hoe iets heeft kunnen gebeuren.quote:Via (on)gecontroleerde sloop. Op zo'n manier dat het lijkt alsof het een "ongeluk" was. Geen nette gecontroleerde sloop dus. Verder... wat voor techniek ze hebben gebruikt... lekker boeiend..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Voor iemand die per pixel afrekent is het heel makkelijk zoeken welke straling het lichaam verbrand en de kleren onaangetast laat!
Ik snap er ook echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan is het verhaal ineens geloofwaardig?![]()
Nog vreemder.. het verhaal speelt zich af net na impact van het eerste "vliegtuig". Dus toen waren er al meteen nukes gebruikt volgens jou? Altijd gedacht dat jouw mini-nukes juist werden gebruikt om de torens te slopen...
Nu snap ik het niet meer.
Zo onbetrouwbaar dat het niet meer om misperceptie gaat, maar dat het aantoonbaar van geen kanten klopt? In deze reeks zijn al meerdere aantoonbare leugenaars voorbijgekomen. Herinneren we ons Rolf Draak nog? Christine Sweeting anyone? Of misschien Stanley Praimnath?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef oompaloompa het volgende:
Dezelfde die ik al heel lang trek, dat ooggetuigen heel erg onbetrouwbaar zijn.
Ik ontken ook niet dat mensen leugenachtige aandachtshoeren kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo onbetrouwbaar dat het niet meer om misperceptie gaat, maar dat het aantoonbaar van geen kanten klopt? In deze reeks zijn al meerdere aantoonbare leugenaars voorbijgekomen. Herinneren we ons Rolf Draak nog? Christine Sweeting anyone? Of misschien Stanley Praimnath?
Ach.. als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat mensen leugenachtige aandachtshoeren kunnen zijn.
Ooit wel eens van munchhausen by proxy gehoord?
Jij ziet een complot achter die leugenaars, ik zie gewoon leugenaars.
Zolang niemand een verhaal kan verzinnen dat minder belachelijk is...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach.. als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
Geloof lekker wat je zelf wilt.
Het kan nog gekker hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zolang niemand een verhaal kan verzinnen dat minder belachelijk is...
Sorry, ik vind dat niet vreemder dan het inhuren en afkopen van 30.000 mensen waarvan er nog nooit 1 gelekt heeft. 30.000 man die allemaal wisten dat zoiets ging gebeuren en zonder enige probleem allemaal meewerkten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het kan nog gekker hoor...
's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in de het luchtruim van de VS.
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Ik vind het ronduit een absurd en hilarisch verhaal. Zo verschrikkelijk slecht... Ongelooflijk dat normaliter weldenkende en rationele mensen dit gewoon slikken zeg...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat niet vreemder dan het inhuren en afkopen van 30.000 mensen waarvan er nog nooit 1 gelekt heeft. 30.000 man die allemaal wisten dat zoiets ging gebeuren en zonder enige probleem allemaal meewerkten.
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk gewoon vertelt dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.quote:Met special effects videobeelden maken van vliegtuigen die er zogenaamd in zouden vliegen en die beelden gecoordineerd door alle zenders ter wereld af laten spelen.
De gebouwen waren gewoonweg niet succesvol en stonden (grotendeels of zelfs helemaal) leeg. De bedrijven die nabij de impactzone waren gevestigd, waren daar alleen op papier gevestigd.... Hoe simpel is het dan om ver van te voren de boel voor te bereiden zonder dat iemand het doorheeft?quote:En dan nog in de tussentijd op magische wijze wat gebouwen in laten storten. Hoe? Niemand kan ook maar een enigszins logische manier voorstellen, verder dan termiet / lezers uit de ruimte / nukes komt men niet.
30.000 is een redelijke schatting van wie er in de know zouden moeten zijn geweest. Heb een jaar geleden het wat preciezer uitgerekend maar weet vrij zeker dat dat boven de 30k uitkwam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit een absurd en hilarisch verhaal. Zo verschrikkelijk slecht... Ongelooflijk dat normaliter weldenkende en rationele mensen dit gewoon slikken zeg...
Verklaar die 30.000 man even ajb?
[..]
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk gewoon vertelt dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.
Wie zou deze pool geleid kunnen hebben denk je? Psyop divisie van US military misschien?
[..]
De gebouwen waren gewoonweg niet succesvol en stonden (grotendeels of zelfs helemaal) leeg. De bedrijven die nabij de impactzone waren gevestigd, waren daar alleen op papier gevestigd.... Hoe simpel is het dan om ver van te voren de boel voor te bereiden zonder dat iemand het doorheeft?
EDIT: en hoe kom je bij "lezers lasersuit de ruimte?" Ik heb werkelijk nog niemand in de hele reeks dat zien of horen beweren.
![]()
Ik ben dan wel benieuwd wie er volgens jou dan allemaal "in the know" moeten zijn geweest. Persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk meevalt. Ik schat zelf dat het voornamelijk de media gerelateerde personen zijn en wat hooggeplaatste personen binnen organisaties als PWC, Regus, Cantor Fitzgerald etc, American Airlines, United Airlines etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
30.000 is een redelijke schatting van wie er in de know zouden moeten zijn geweest. Heb een jaar geleden het wat preciezer uitgerekend maar weet vrij zeker dat dat boven de 30k uitkwam.
Die snap ik ff niet.quote:Video moet ik even vanavond kijken
[quote]Doe dat, het kost je slechts een minuutje.
[quote]
Op manhattan werken ongeveer 6 miljoen mensen, zelfs wanneer de hele wtc complex leeg zou hebben gestaan was het nog steeds heel erg moeilijk geweest ongezien springstof etc te plaatsen.
Mja... het officiële verhaal is net zo goed een onmogelijk verhaal, in mijn optiek.quote:Lezers is idd nogal sufMaar je begrijpt wat ik bedoel. Een tijd geleden dacht iemand dat hier, weet niet meer wie. Maar gaf het rijtje standaard dingen die opgenoemd zijn in de afgelopen 10 jaar. (en geen van allen ergens op slaan op evt. de explosieven na maar ook dat verhaal kan niet gebeurd zijn op de manier hoe het nu weer wordt gegeven. Je zou toch denken dat na bijna 10 jaar iemand iets verzonnen had dat iig technisch zou kunnen?)
Serieus, wat is er zo onmogelijk aan het "officiele" verhaal? Want hierboven vat je het samen, maar ik kan niets vinden waarvan ik denk "haha, dat kan echt niet". Feitelijk gezien dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja... het officiële verhaal is net zo goed een onmogelijk verhaal, in mijn optiek.
Wat is dit voor kansloze statement? Je weet van het bestaan van nachtelijke uren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op manhattan werken ongeveer 6 miljoen mensen, zelfs wanneer de hele wtc complex leeg zou hebben gestaan was het nog steeds heel erg moeilijk geweest ongezien springstof etc te plaatsen.
Biljoenen kostend luchtruim beveiliging is dus volstrekt overbodig. Alle managers, chiefs in command zijn incompetent. Inlichtingen diensten zijn zinloos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus, wat is er zo onmogelijk aan het "officiele" verhaal? Want hierboven vat je het samen, maar ik kan niets vinden waarvan ik denk "haha, dat kan echt niet". Feitelijk gezien dan.
Daar heb je gelijk een mooie alternatieve reden voor de US Gov om te liegen over 9/11.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Biljoenen kostend luchtruim beveiliging is dus volstrekt overbodig. Alle managers, chiefs in command zijn incompetent. Inlichtingen diensten zijn zinloos.
Dat telt vrij snel aan hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd wie er volgens jou dan allemaal "in the know" moeten zijn geweest. Persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk meevalt. Ik schat zelf dat het voornamelijk de media gerelateerde personen zijn en wat hooggeplaatste personen binnen organisaties als PWC, Regus, Cantor Fitzgerald etc, American Airlines, United Airlines etc.
[..]
ja maar dan had dat weer op moeten vallen lijkt me?quote:Die snap ik ff niet.
Maar goed, wat is jouw beeld daarbij dan? Zouden het mannen in zwarte pakken moeten zijn geweest die met bivakmutsen over hun hoofd met staven dynamiet aan het rondlopen waren...of zou er gewoon onder het mom van renovatie of onderhoud aan het complex gerommeld kunnen zijn? Je weet wie de eigenaar is van de gebouwen?... die zitten nu net juist tot over hun nek in deze terrorsimulatie.
[..]
Klein maar essentieel verschil, er zijn twee "onmogelijkheden"quote:Mja... het officiële verhaal is net zo goed een onmogelijk verhaal, in mijn optiek.
Om dat goed te kunnen beoordelen, moet je exact weten hoe de vork in de steel zit. Anders is het natuurlijk gewoon gissen. Als je uitgaat van een hoax, dan is het onmogelijk om getallen te noemen aangezien je gewoonweg niet zeker weet hoe die hoax in zijn geheel tot stand is gekomen en hoelang de voorbereidingen hebben geduurd.quote:
Ik begrijp je niet. Wat had op moeten vallen?quote:ja maar dan had dat weer op moeten vallen lijkt me?
Oh.. is dat zo?quote:Klein maar essentieel verschil, er zijn twee "onmogelijkheden"
1. Tegen alle bestaande natuurwetten in = totaal onmogelijk. Je kunt bijvoorbeeld niet er van uitgaan dat de zwaartekracht opeens omdraaide op die positie en zo de toren weggevlogen is. Dat is echt absurd.
En zo ook het officiële verhaal van 19 onverschrokken kapers.quote:2. Extreem onwaarschijnlijk toevallig.
Meestal zijn dingen die onder 2 vallen niet waar.
Dus je begint het langzamerhand een beetje met me eens te worden en jij vind nu ook dat het verhaal van de kapers onzin moet zijn? Begrijp ik je nu goed?quote:Het officiële verhaal zou je onder 2 kunnen scharen. Maar wanneer elke andere verklaring onder 1 valt, heb je een probleem...
nee je begrijpt me precies verkeerd. Ja er zitten onduidelijkheden en toevalligheden in het officiële verhaal, dat heb ik nooit ontkend. Maar het officiële verhaal is mogelijk. Vreemd en toevallig maar mogelijk. Alle andere verhalen die er tot nu toe verzonnen zijn de afgelopen 10 jaar zijn misschien zelfs wel minder vreemd, maar onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om dat goed te kunnen beoordelen, moet je exact weten hoe de vork in de steel zit. Anders is het natuurlijk gewoon gissen. Als je uitgaat van een hoax, dan is het onmogelijk om getallen te noemen aangezien je gewoonweg niet zeker weet hoe die hoax in zijn geheel tot stand is gekomen en hoelang de voorbereidingen hebben geduurd.
Om nu te zeggen: "ja maar het is onmogelijk want er moeten zeker 30.000 mensen bij betrokken zijn geweest" is vooralsnog gewoon gelul in de ruimte dat nergens op is gebaseerd.
[..]
Ik begrijp je niet. Wat had op moeten vallen?
[..]
Oh.. is dat zo?
[..]
En zo ook het officiële verhaal van 19 onverschrokken kapers.
[..]
Dus je begint het langzamerhand een beetje met me eens te worden en jij vind nu ook dat het verhaal van de kapers onzin moet zijn? Begrijp ik je nu goed?
Als dat zo is, dan eet ik zo mijn schoen op...
Waarom is "mijn" verhaal, natuurkundig gezien, dan onmogelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee je begrijpt me precies verkeerd. Ja er zitten onduidelijkheden en toevalligheden in het officiële verhaal, dat heb ik nooit ontkend. Maar het officiële verhaal is mogelijk. Vreemd en toevallig maar mogelijk. Alle andere verhalen die er tot nu toe verzonnen zijn de afgelopen 10 jaar zijn misschien zelfs wel minder vreemd, maar onmogelijk.
M.A.W. als er een goed verhaal zou zijn kun je je schoen opeten want dan zal ik dat zeker als een mogelijkheid in ogenschouw nemen. Maar helaas is dat moment nog niet voor gekomen.
We hebben dit gesprek:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk een mooie alternatieve reden voor de US Gov om te liegen over 9/11.
Tief maar ff een end op met je flame. Waar ik op doel is het volgende. Stel dat het idd een aantal arabische kapers waren, en de overheid heeft gruwelijk gefaalt in het tegenhouden ervan. In dat geval heb je een alternatieve reden/motief voor de US Gov om bepaalde waarheden te verhullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
We hebben dit gesprek:
Lambiekje: "Volgens het officiële verhaal zou een biljoenen kostend beveiligheidsapparaat niet werken"
"Ah, kijk, dat is een mooie reden voor de overheid om te liegen."
Maar het mooie is dat de overheid het officiële verhaal vertelt. Dat is immers de definitie. Jij stelt dus dat het officiële verhaal voor de overheid een reden is om te liegen. En dat zouden ze dan weer doen in het officiële verhaal, maar dat was de reden om te liegen.
Je gaat hier rond in hele vreemde cirkeltjes, tuinhek. Of je staat achter een mentaal hekje, zodat je niet verder kunt denken...
Dus jouw stelling is dat er in het officiële verhaal leugens zitten die de overheid beter uit de bus doen komen dan het in werkelijkheid was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tief maar ff een end op met je flame. Waar ik op doel is het volgende. Stel dat het idd een aantal arabische kapers waren, en de overheid heeft gruwelijk gefaalt in het tegenhouden ervan. In dat geval heb je een alternatieve reden/motief voor de US Gov om bepaalde waarheden te verhullen.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dus jouw stelling is dat er in het officiële verhaal leugens zitten die de overheid beter uit de bus doen komen dan het in werkelijkheid was?
Dus de stelling dat bijvoorbeeld de vliegtuigen niet onderschept werden zoals volgens het officiële verhaal zou pas het topje van de ijsberg zijn? In werkelijkheid heeft de overheid nog veel harder gefaald?
Probeer me eens geen woorden in de mond te leggen. Het bied enkel een alternatieve verklaring voor als je leugens op dat gebied tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Leg dan eens uit welke 'waarheden' de overheid verhuld zou hebben om haar falen te maskeren?
Geen woorden in de mond leggen? Maak je je verhaal dan eens wat breder dan één zin!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer me eens geen woorden in de mond te leggen. Het bied enkel een alternatieve verklaring voor als je leugens op dat gebied tegenkomt.
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Geen woorden in de mond leggen? Maak je je verhaal dan eens wat breder dan één zin!
Je stelt dat massaal falen van de overheid reden zou zijn leugens te verkopen.
Terwijl uit het officiële verhaal ook al massaal falen van de overheid blijkt.
Wat is er dan buiten het officiële verhaal - dat volgens jou theorie de 'goede versie' (waar de overheid goed wegkomt) zou moeten zijn - nog allemaal extra verhuld?
Je mag zo'n verhaal best een beetje consistent maken als je het hier probeert te verkopen hoor.
Wat is eigenlijk jouw motivatie achter het systematisch ontkennen van feiten ten bate van moedwillige onwetendheid en kortzichtigheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.
Jouw feiten, niet de mijne.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw motivatie achter het systematisch ontkennen van feiten ten bate van moedwillige onwetendheid en kortzichtigheid?
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
You can ignore reality, but in time, Reality will Not ignore You .
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen
Eh nee. Dat soort dingen vallen nou onder het kopje "mening". Jouw mening is niet automatisch een keihard feit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.
Realiteit IS gewoon .
Helaas is het niet mijn "mening" dat de CIA en de Mossad achter 9/11 zitten, dat is jammer genoeg een feit in de realiteit van iedereen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eh nee. Dat soort dingen vallen nou onder het kopje "mening". Jouw mening is niet automatisch een keihard feit.
Vind je niet dat de realiteit eigenlijk heel subjectief is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.
Realiteit IS gewoon .
Jouw perceptie van die realiteit verschilt, realiteit blijft hetzelfde. Gras is groen. Lucht is blauw. 9/11 was inside job.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je niet dat de realiteit eigenlijk heel subjectief is?
Mijn realiteit is anders die van jouw namelijk.
De arrogantie, met die verheven mening van jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Helaas is het niet mijn "mening" dat de CIA en de Mossad achter 9/11 zitten, dat is jammer genoeg een feit in de realiteit van iedereen.
Dat jij van "mening" bent dat jij dat niet hoeft te begrijpen en accepteren, maakt het feit niet minder waar.
Komaan, jij komt hier met één zin. Wat kan ik dan anders dan interpreteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.
Voor iemand die veelal liegt, bestaan er volgens mij geen mensen die doorgaans (vanuit hun standpunt) waarheid spreken. Kan hij zich voorstellen dat hij zich vergist als hij iemand iets hoort beweren en concludeert dat die persoon liegt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jouw perceptie van die realiteit verschilt, realiteit blijft hetzelfde. Gras is groen. Lucht is blauw. 9/11 was inside job.
Hmm weet niet of je huidige verhaal natuurkundig onmogelijk is, maar het is ook niet af. Daarom vroeg ik naar hoe de gebouwen dan volgens jou neer zouden zijn gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom is "mijn" verhaal, natuurkundig gezien, dan onmogelijk?
Maar gelukkig... ik hoef geen schoen te eten ...![]()
Hoe meer tekst mensen je geven, hoe meer woorden jij ze in de mond legt. Op die manier heb je al meerdere topics tijdelijk lamgelegd. Is niet per sé heel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Komaan, jij komt hier met één zin. Wat kan ik dan anders dan interpreteren.
Maar ik ben nog steeds benieuwd. Hoeveel moeite kan het zijn om het even goed op te schrijven?
Maar ook dat is een meningquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
nee je kijkt het verkeerd, realitieit is echt, net als kennis echt is.
zodra er een persoon bij komt wordt het pas subjectief... maar dat betekent niet dat iets kan bestaan uit zichzelf wat écht is, en geen mening nodig heeft om te bestaan
Dat heb ik notabene een aantal posts terug nog gezegd. Of wil je totaal irrelevante details weten, zoals wat voor type explosieven en dat soort dingen? Daar begin ik gewoon niet aan, want ik vind het onzin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm weet niet of je huidige verhaal natuurkundig onmogelijk is, maar het is ook niet af. Daarom vroeg ik naar hoe de gebouwen dan volgens jou neer zouden zijn gehaald.
Laat die ketchup maar in de kast staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |