Dus jouw stelling is dat er in het officiële verhaal leugens zitten die de overheid beter uit de bus doen komen dan het in werkelijkheid was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tief maar ff een end op met je flame. Waar ik op doel is het volgende. Stel dat het idd een aantal arabische kapers waren, en de overheid heeft gruwelijk gefaalt in het tegenhouden ervan. In dat geval heb je een alternatieve reden/motief voor de US Gov om bepaalde waarheden te verhullen.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dus jouw stelling is dat er in het officiële verhaal leugens zitten die de overheid beter uit de bus doen komen dan het in werkelijkheid was?
Dus de stelling dat bijvoorbeeld de vliegtuigen niet onderschept werden zoals volgens het officiële verhaal zou pas het topje van de ijsberg zijn? In werkelijkheid heeft de overheid nog veel harder gefaald?
Probeer me eens geen woorden in de mond te leggen. Het bied enkel een alternatieve verklaring voor als je leugens op dat gebied tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Leg dan eens uit welke 'waarheden' de overheid verhuld zou hebben om haar falen te maskeren?
Geen woorden in de mond leggen? Maak je je verhaal dan eens wat breder dan één zin!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer me eens geen woorden in de mond te leggen. Het bied enkel een alternatieve verklaring voor als je leugens op dat gebied tegenkomt.
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Geen woorden in de mond leggen? Maak je je verhaal dan eens wat breder dan één zin!
Je stelt dat massaal falen van de overheid reden zou zijn leugens te verkopen.
Terwijl uit het officiële verhaal ook al massaal falen van de overheid blijkt.
Wat is er dan buiten het officiële verhaal - dat volgens jou theorie de 'goede versie' (waar de overheid goed wegkomt) zou moeten zijn - nog allemaal extra verhuld?
Je mag zo'n verhaal best een beetje consistent maken als je het hier probeert te verkopen hoor.
Wat is eigenlijk jouw motivatie achter het systematisch ontkennen van feiten ten bate van moedwillige onwetendheid en kortzichtigheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.
Jouw feiten, niet de mijne.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw motivatie achter het systematisch ontkennen van feiten ten bate van moedwillige onwetendheid en kortzichtigheid?
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
You can ignore reality, but in time, Reality will Not ignore You .
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen
Eh nee. Dat soort dingen vallen nou onder het kopje "mening". Jouw mening is niet automatisch een keihard feit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.
Realiteit IS gewoon .
Helaas is het niet mijn "mening" dat de CIA en de Mossad achter 9/11 zitten, dat is jammer genoeg een feit in de realiteit van iedereen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eh nee. Dat soort dingen vallen nou onder het kopje "mening". Jouw mening is niet automatisch een keihard feit.
Vind je niet dat de realiteit eigenlijk heel subjectief is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt geen keuze om te "geloven" of niet, wanneer het om realiteit en keiharde feiten gaat. Keiharde feiten zoals de CIA en de Mossad die 9/11 hebben uitgevoerd uit oorlogszuchtig belang, bijvoorbeeld.
Realiteit IS gewoon .
Jouw perceptie van die realiteit verschilt, realiteit blijft hetzelfde. Gras is groen. Lucht is blauw. 9/11 was inside job.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je niet dat de realiteit eigenlijk heel subjectief is?
Mijn realiteit is anders die van jouw namelijk.
De arrogantie, met die verheven mening van jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Helaas is het niet mijn "mening" dat de CIA en de Mossad achter 9/11 zitten, dat is jammer genoeg een feit in de realiteit van iedereen.
Dat jij van "mening" bent dat jij dat niet hoeft te begrijpen en accepteren, maakt het feit niet minder waar.
Komaan, jij komt hier met één zin. Wat kan ik dan anders dan interpreteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje, als je zoveel moeite gaat besteden om van alles achter mijn woorden te zoeken, en dingen te verdraaien, dan zoek je het maar uit ook.
Voor iemand die veelal liegt, bestaan er volgens mij geen mensen die doorgaans (vanuit hun standpunt) waarheid spreken. Kan hij zich voorstellen dat hij zich vergist als hij iemand iets hoort beweren en concludeert dat die persoon liegt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jouw perceptie van die realiteit verschilt, realiteit blijft hetzelfde. Gras is groen. Lucht is blauw. 9/11 was inside job.
Hmm weet niet of je huidige verhaal natuurkundig onmogelijk is, maar het is ook niet af. Daarom vroeg ik naar hoe de gebouwen dan volgens jou neer zouden zijn gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom is "mijn" verhaal, natuurkundig gezien, dan onmogelijk?
Maar gelukkig... ik hoef geen schoen te eten ...![]()
Hoe meer tekst mensen je geven, hoe meer woorden jij ze in de mond legt. Op die manier heb je al meerdere topics tijdelijk lamgelegd. Is niet per sé heel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Komaan, jij komt hier met één zin. Wat kan ik dan anders dan interpreteren.
Maar ik ben nog steeds benieuwd. Hoeveel moeite kan het zijn om het even goed op te schrijven?
Maar ook dat is een meningquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
nee je kijkt het verkeerd, realitieit is echt, net als kennis echt is.
zodra er een persoon bij komt wordt het pas subjectief... maar dat betekent niet dat iets kan bestaan uit zichzelf wat écht is, en geen mening nodig heeft om te bestaan
Dat heb ik notabene een aantal posts terug nog gezegd. Of wil je totaal irrelevante details weten, zoals wat voor type explosieven en dat soort dingen? Daar begin ik gewoon niet aan, want ik vind het onzin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm weet niet of je huidige verhaal natuurkundig onmogelijk is, maar het is ook niet af. Daarom vroeg ik naar hoe de gebouwen dan volgens jou neer zouden zijn gehaald.
Laat die ketchup maar in de kast staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |