abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2011 @ 23:27:27 #151
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_97479248
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

de groep die het meeste onderzoek naar het pentagon hebben gedaan :)
Veel claims / filmpjes . interviews zijn naar hen te herleiden.
Maar is dat een groep die vanuit de overheid officieel onderzoek hebben gedaan en aansluit bij de versie van de overheid, of is dat een groep die uit zichzelf onderzoek deden en de andere kant van het verhaal ondersteunen?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 29 mei 2011 @ 23:28:15 #152
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97479282
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar is dat een groep die vanuit de overheid officieel onderzoek hebben gedaan en aansluit bij de versie van de overheid, of is dat een groep die uit zichzelf onderzoek deden en de andere kant van het verhaal ondersteunen?
Uit zichzelf, staat ook voor Citizen Investigation Team, zij claimen dat er geen vliegtuig is geweest bij het pentagon.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2011 @ 23:31:05 #153
341203 3-voud
pi_97479428
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Uit zichzelf, staat ook voor Citizen Investigation Team, zij claimen dat er geen vliegtuig is geweest bij het pentagon.
Het kwartje valt.
En welke info zou het CIT achtergehouden hebben dan? Is dat cruciale info? Ben ik best wel benieuwd naar.
  zondag 29 mei 2011 @ 23:42:22 #154
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97479975
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het kwartje valt.
En welke info zou het CIT achtergehouden hebben dan? Is dat cruciale info? Ben ik best wel benieuwd naar.
Ik weet niet meer dan wat er in dat stuk staat en wat dat betreft is het dus een beetje op het woord van Gage af gaan...
Lijkt vooral hier om te gaan:
quote:
After making my statement I became aware of more details of the CIT witness accounts as well as the rest of the compelling eyewitness testimony that is available. The vast majority of eyewitness accounts refute the CIT flyover conclusion, as they entail that the plane hit the Pentagon or was flying so low it could not miss.

I was also surprised to learn that 12 of the witnesses that CIT interviewed (including six witnesses to whom CIT refers to as north path witnesses) were in a position to see the Pentagon and all 12 stated that they saw the plane hit the Pentagon. It was clear from this that CIT used improper investigative methods. CIT used and presented only those portions of their witness reports which fit their conclusion. The preponderance of CIT’s own evidence in fact supports the conclusion that the plane impacted the Pentagon. (See Summary and Analysis of “National Security Alert” and other works listed below for these and many additional witness statements that describe the plane as clearly impacting the Pentagon).
Dus ja, gevalletje woord tegen woord, alhoewel gage meer andere bevindingen aan zijn kant heeft staan.
Vond het vooral opmerkelijk dat er dus blijkbaar zo veel vijandigheid kan bestaan binnen de verschillende "truther" kampen.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 29 mei 2011 @ 23:51:22 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97480387
Echt hoor, Baardaap "Osama" kiest één dag uit voor zijn aanslagen en haalt gelijk 75% van zijn targets (en eigenljk veel meer). Alles is toeval :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97491194
Ik weet niet of deze foto's hier al vermeld geweest zijn :

http://picasaweb.google.com/edhill2900/NEWWTC911PHOTOS#
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2011 @ 12:36:47 #157
341203 3-voud
pi_97491870
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef oompaloompa het volgende:

Vond het vooral opmerkelijk dat er dus blijkbaar zo veel vijandigheid kan bestaan binnen de verschillende "truther" kampen.
Ligt wel voor de hand lijkt me. In de truth movement is geen regie aanwezig.
Mocht er een wetenschapper die reeds bij de officiële kant zit, zijn twijfels uiten, is dat veel gevaarlijker. Het overheidsapparaat tegen de borst stoten heeft een groter impact voor zijn aanzien en dus carrière. Ik denk zelfs dat als er een wetenschapper in dat officiële kamp plots zijn twijfels krijgt waar enkel hij op dat moment aan twijfelt, hij dan eieren voor zijn geld kiest en zijn mond houd.
  maandag 30 mei 2011 @ 14:10:14 #158
189216 netolk
maar dan andersom
pi_97494860
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mocht er een wetenschapper die reeds bij de officiële kant zit, zijn twijfels uiten, is dat veel gevaarlijker. Het overheidsapparaat tegen de borst stoten heeft een groter impact voor zijn aanzien en dus carrière. Ik denk zelfs dat als er een wetenschapper in dat officiële kamp plots zijn twijfels krijgt waar enkel hij op dat moment aan twijfelt, hij dan eieren voor zijn geld kiest en zijn mond houd.
Lijkt me wel ja, misschien dat ie nog gegronde redenen gaat zoeken voor zijn twijfels maar dat gaat ie niet meteen zeggen dat ie twijfelt
Beware of the Raping Zebra's
  maandag 30 mei 2011 @ 18:57:18 #159
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97506335
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar meestal wordt zo'n minority groepje juist sterker en samenhoriger naarmate ze meer "onderdrukt" worden, samen sta je sterk enzo...

Twijfels uiten puur op gevoel van twijfel zal een wetenschapper niet zo snel doen, twijfels op basis van solide, wetenschappelijke argumenten komen vrij snel naar boven en zijn ook niet gevaarlijk o.i.d.
pi_97508874
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar meestal wordt zo'n minority groepje juist sterker en samenhoriger naarmate ze meer "onderdrukt" worden, samen sta je sterk enzo...

Twijfels uiten puur op gevoel van twijfel zal een wetenschapper niet zo snel doen, twijfels op basis van solide, wetenschappelijke argumenten komen vrij snel naar boven en zijn ook niet gevaarlijk o.i.d.
Zucht... wetenschapper dit, wetenschapper dat, wetenschapper zus, wetenschapper zo....

en dat allemaal in het belang van de wetenschap. :')
  maandag 30 mei 2011 @ 19:57:07 #161
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97508948
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zucht... wetenschapper dit, wetenschapper dat, wetenschapper zus, wetenschapper zo....

en dat allemaal in het belang van de wetenschap. :')
:')
Ik reageer op iemand die het over wetenschap heeft, moet je een frustratie kwijt?
(ook een beetje sonde om dat dan als grote terugkeer in het 9-11 topic te posten....)
pi_97509521
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

:')
Ik reageer op iemand die het over wetenschap heeft, moet je een frustratie kwijt?
(ook een beetje sonde om dat dan als grote terugkeer in het 9-11 topic te posten....)
Nee hoor, maar het valt me gewoon op dat in zo'n beetje alle topics waar jij post en die ik bekeken heb, het woordje wetenschapper erg vaak door je wordt genoemd en dat is op sommige momenten vermoeiend om te lezen. Verder geen probleem hoor ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 20:10:12 ]
pi_97512930
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef UncleScorp het volgende:
Ik weet niet of deze foto's hier al vermeld geweest zijn :

http://picasaweb.google.com/edhill2900/NEWWTC911PHOTOS#
Bedankt voor deze link. Het zijn inderdaad zeer interessante foto's, vooral van Liberty Street en direkte omgeving.
Als je gaat kijken naar foto- en filmmateriaal van alleen al Liberty Street zelf, kom je al op interessante zaken uit wat betreft 9/11.

Zoals bijvoorbeeld deze foto uit je link:

Link: http://picasaweb.google.c(...)#5515079924136203890

Je wordt geacht te geloven dat er een stuk van de gevel van WTC1 op een parkeerterrein aan Liberty Street terecht gekomen is, met nog een wiel van het vliegtuig erin!.. :)

Om even te orienteren, hier dit kaartje:

Rood omcirkeld is de lokatie waar dat spul dan naar toe geslingerd zou zijn.
In deze blogs is reeds uitgebreid geanalyseerd dat dit onmogelijk plaats gevonden kan hebben:
http://ningens-blog.blogs(...)ould-not-part-2.html

http://covertoperations.b(...)isturb-my-sleep.html

Je zou je theoretisch nog heel voorzichtig voor kunnen stellen dat dat wiel eventueel in dat gevelframe vastgeklemd is blijven zitten, maar het grote probleem zit eigenlijk in het gevelstuk zèlf. Waar moet dat vandaan gekomen zijn, want op deze foto is duidelijk te zien dat er geen enkel gevelstuk ontbreekt aan de zuidzijde van de North Tower:

De konklusie is dan: dit gevelstuk + wiel is daar op een andere manier terecht gekomen:
het is geplant "bewijs" dat er een vliegtuig het WTC ingevlogen zou zijn!

De volgende vraag doemt dan op: waarom zou dat gedaan zijn?! Daar is eigenlijk maar 1 logisch antwoord mogelijk:
er was geen vliegtuig; deze foto moet de perceptie opwekken dàt er een vliegtuig de North Tower ingevlogen is...
  maandag 30 mei 2011 @ 21:24:36 #164
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97513599
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef Culto het volgende:

[..]

Bedankt voor deze link. Het zijn inderdaad zeer interessante foto's, vooral van Liberty Street en direkte omgeving.
Als je gaat kijken naar foto- en filmmateriaal van alleen al Liberty Street zelf, kom je al op interessante zaken uit wat betreft 9/11.

[ afbeelding ]

Je wordt geacht te geloven dat er een stuk van de gevel van WTC1 op een parkeerterrein aan Liberty Street terecht gekomen is, met nog een wiel van het vliegtuig erin!.. :)

[ afbeelding ]

In deze blogs is reeds uitgebreid geanalyseerd dat dit onmogelijk plaats gevonden kan hebben:

Je zou je theoretisch nog heel voorzichtig voor kunnen stellen dat dat wiel eventueel in dat gevelframe vastgeklemd is blijven zitten, maar het grote probleem zit eigenlijk in het gevelstuk zèlf. Waar moet dat vandaan gekomen zijn, want op deze foto is duidelijk te zien dat er geen enkel gevelstuk ontbreekt aan de zuidzijde van de North Tower:

[ afbeelding ]

De konklusie is dan: dit gevelstuk + wiel is daar op een andere manier terecht gekomen:

De volgende vraag doemt dan op: waarom zou dat gedaan zijn?! Daar is eigenlijk maar 1 logisch antwoord mogelijk:
er was geen vliegtuig; deze foto moet de perceptie opwekken dàt er een vliegtuig de North Tower ingevlogen is...
had dat niet gewoon uit 2 kunnen zijn gekomen?
  maandag 30 mei 2011 @ 21:51:40 #165
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_97515530
Je weet dat de zuidzijde van WTC1 rechts op die foto is afgebeeld?
pi_97516985
quote:
5s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Terecht het volgende:
Oja joh? :?

Oh wacht.. je doelt op die andere foto.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 22:13:43 ]
pi_97517669
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hoe had dat dan gebeurd moeten zijn, gezien de zijde waar het vliegtuig toren 2 geramd zou hebben?
pi_97519417
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef Culto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat ben je weer veelste vorigbarig met je conclusies... sowieso laat je een foto van de zuikant zien waarin de hele zuidkant niet zichtbaar is door de rook...

Zuidzijde WTC1 met gat waar je gevelstuk zat

pi_97520343
Zit ik een beetje te googlen omdat ik op zoek ben naar een specifieke foto, kom ik deze foto tegen die ik nooit eerder gezien heb:

Blijkt de maker wéér een professional in de filmindustrie / fotografie te zijn. Wéér een naam om aan de steeds langer wordende lijst van professionals toe te voegen.

KARIM RAOUL

quote:
Biography

Karim Raoul was born in 1978 and grew up in Nyack, New York. The son of a documentary filmmaker, he spent much of his childhood traveling throughout the world discovering new people and cultures. These experiences had a profound effect on his decision to attempt to capture the spirit of the world's ordinary peoples in their struggle to survive consequence and injustice.

Raoul later went on to study filmmaking at New York University where in addition to his studies, he worked as a cameraman on documentaries, narrative films, music videos and commercials. He was also a butcher and a cook, and in 2000 at the age of 21, opened his own multimedia restaurant.

During his experiences on Sept 11 he was once again touched by the the ordinary New Yorker in extraordinary circumstances. Raoul began taking photographs of the hidden life of everyday. He also continued to work as a cameraman and directed several of his own award winning short films.

In 2004, he became a key figure in setting up an international section of a film school in Paris, France and worked on over 60 short films. Continuing to take photographs on the streets of Paris, he matured in the technical craft of the still image and began selling his photographs to local publications.

Driven by a new found passion for photography, Raoul is now back in New York City in hopes of becoming a photojournalist.
@Mouzzer: Jij vind het geloofwaardig dat die stalen kolom inclusief vliegtuigwiel 150 meter verderop belandt?

quote:
Even if a panel were missing, it had not been propelled 500 feet at the time of the picture. If the panel on Cedar Street is missing in the above pictures that were taken prior to the explosion of the North Tower, then the panel had to be planted at Cedar Street, because only the explosion could have conceivably propelled it there.

Even if debris made it through the core and hit the interior surface of the south face of the North Tower, it would have been moving slowly. The massive starboard engine of "Flight 175" in the South Tower, which did not pass through the core, could not have done this. NIST's most severe impact model showed that engine decelerating from 575 mph to less than 100 mph, as a result only of the external panel and floor truss and workstations. It is doubtful the engine moving at this speed could even dislodge the columns, though I could be wrong. It is absurd to think that the engine could have dislodged the columns and propelled them 500 feet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 23:23:01 ]
pi_97521586
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat zou echt heel onwaarschijnlijk zijn. (NIST zelf gaat er ook van uit dat het wiel van AA11 is.)

- UA175 vliegt met grote snelheid (dat is dus volgens de Official Story) de zuidgevel van de South tower in. Dan lijkt het toch zeer onwaarschijnlijk dat dan vervolgens dat gevelstuk (met wiel) weer in precies tegenovergestelde richting naar buiten geblazen wordt...

- in de second hit-videos kun je niet zien dat er zo'n groot gevelstuk richting Liberty Street gaat.:

Had je toch gezien moeten hebben, denk ik...
pi_97522197
quote:
5s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Terecht het volgende:
Je hebt gelijk: ik dacht dat de zuidgevel het linker gedeelte was, maar dat is de west-kant van de North Tower.
Ningen maakte trouwens ook die fout al:
quote:
[Update: Thanks to a comment by Spooked below, I realize I mistook the west face for the south face in the second photo, Figure 6-14, below. Pending further analysis, which is difficult because the south face is obscured by smoke in Figure 6-14, I conclude that the pictures are consistent. This does not change my conclusion, as there is no way the panel was propelled 500 feet or more. The only way that panel could have arrived on Cedar Street prior to the explosion of the North Tower is that it was carried there.]
Dat zit je met het probleem van al die rook voor de zuidgevel van de North Tower.

Dit is een screenshot van een van de Second Hit-videos:

[ Bericht 0% gewijzigd door Culto op 30-05-2011 23:53:22 ]
pi_97522935
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Wat ben je weer veelste vorigbarig met je conclusies... sowieso laat je een foto van de zuikant zien waarin de hele zuidkant niet zichtbaar is door de rook...
Klopt inderdaad ja, sorry... O-)

quote:
Zuidzijde WTC1 met gat waar je gevelstuk zat
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is een andere foto van de zuidgevel van WTC1:

Bron: http://www.beyondpoliticsand911.com/viewtopic.php?f=28&t=183

In de foto heb ik zelf op schaal de grootte van het bewuste gevelstuk aangegeven:
2 ramen breed en ruim 2 etages hoog.

Het lijkt mij niet dat zo'n gevelstuk uit dat gat rechts daarvan gekomen is.
Het is moeilijk zichtbaar natuurlijk vanwege de rook, maar je ziet de "cladding" afkomstig uit dat 'gat' nog zitten;
lijkt me sterk dat daar zo'n groot stuk uit de gevel weggeblazen is...
Maar ik ben met je eens: het is moeilijk te zien.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:17:15 #173
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97524095
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe had dat dan gebeurd moeten zijn, gezien de zijde waar het vliegtuig toren 2 geramd zou hebben?
Naar buiten toe terug naar beneden gevallen? :P
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef Culto het volgende:

[..]

Je hebt gelijk: ik dacht dat de zuidgevel het linker gedeelte was, maar dat is de west-kant van de North Tower.
Ningen maakte trouwens ook die fout al:

[..]

Dat zit je met het probleem van al die rook voor de zuidgevel van de North Tower.

Dit is een screenshot van een van de Second Hit-videos:

[ afbeelding ]
Waarom zou 500 ft niet mogelijk zijn? De kinetische energie is heel erg hoog geweest.
pi_97524358
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Naar buiten toe terug naar beneden gevallen? :P
Debunken om het debunken... Lekker discussie voeren met mensen als jij.

Je had dat duidelijk op de diverse video's van de 2de inslag moeten zien. Er valt niets groots naar beneden aan de zijde waar het "toestel" de toren raakt.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:29:56 #175
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97524588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Debunken om het debunken... Lekker discussie voeren met mensen als jij.

Je had dat duidelijk op de diverse video's van de 2de inslag moeten zien. Er valt niets groots naar beneden aan de zijde waar het "toestel" de toren raakt.
Ow sorry ik had iets explicieter moeten zeggen dat ik het stuk van Culto had gelezen...
Kun je nu weer normaal doen? Je begint al weer met 2 keer me af te zeiken op 1 dag, denk aan je bloeddruk...

bij deze:
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Culto het volgende:

[..]

Dat zou echt heel onwaarschijnlijk zijn. (NIST zelf gaat er ook van uit dat het wiel van AA11 is.)

- UA175 vliegt met grote snelheid (dat is dus volgens de Official Story) de zuidgevel van de South tower in. Dan lijkt het toch zeer onwaarschijnlijk dat dan vervolgens dat gevelstuk (met wiel) weer in precies tegenovergestelde richting naar buiten geblazen wordt...

Met explosie zou het natuurlijk nog steeds geblazen kunnen zijn maar ik neem aan dat het ook gewoon aan het specifieke vliegtuig gelinked kon worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')