En de aandacht vestigen op de "werkelijke terroristen".quote:Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
En de aandacht vestigen op de "werkelijke terroristen".
Dus waarom niet Iran erbij betrekken?
Dit is so epic fail.
Zelfs een gehardende gelover van het officiele 9/11 verhaal doorziet dit.
dit is echt kwalijk te noemenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is so epic fail.
Neem je tijd, vind het nu al super dat je er zoveel tijd in aan het steken bentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Gray het volgende:
Ik ga er morgen even goed voor zitten. Als het resultaat al ergens op begint te lijken, zal ik alvast een post maken.
Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef 3-voud het volgende:
Kurt Sonnenfeld. Een klokkenluider van FEMA.
There were many things, in hindsight, that were disturbing at Ground Zero. It was odd to me that I was dispatched to go to New York even before the second plane hit the South Tower, while the media was still reporting only that a “small plane” had collided with the North Tower — far too small of a catastrophe at that point to involve FEMA. The Agency was mobilized within minutes, whereas it took ten days for it to deploy to New Orleans to respond to Hurricane Katrina, even with abundant advance warning! It was odd to me that all cameras were so fiercely prohibited within the secured perimeter of Ground Zero, that the entire area was declared a crime scene and yet the “evidence” within that crime scene was so rapidly removed and destroyed. And then it was very odd to me when I learned that FEMA and several other federal agencies had already moved into position at their command center at Pier 92 on September 10th, one day before the attacks
Hier het hele interview: http://www.voltairenet.org/article160636.html
Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
Fastfood TV- en MSM-junkies doorzien niks; dus dit verhaal geloven ze ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is so epic fail.
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:quote:Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...
dus 3-voud ....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:
- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.
Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
Goh.. Luc Courchesne.... ook weer eentje die professioneel met beelden bezig is. Wat verrassend toch.. al die 911 amateur beelden.quote:
Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|quote:
Geen idee. De poster zelf zegt al dat het filmpje nergens meer online staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef machuidel het volgende:
[..]
Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|
Ik denk dat deze man de waarheid spreekt. Mocht het zo zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen waarom de VS deze man wil arresteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:
- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.
Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
Het document waar over wordt gesproken:quote:
De waarschijnlijkheid daarvan is net zo groot dat het in botsing kwam met een UFO. Niet 100% te weerleggen, maar uitermate onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef machuidel het volgende:
[..]
Het document waar over wordt gesproken:
http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm
Alleen is waar ze het over hebben in die video moeilijk te zien. Het kan ook een ander stuk zijn die het traject kruist.
Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm Richard Gage is blijkbaar uit zijn zelf georganiseerde groep, Architects & Engineers for 9/11 Truth, gestapt:
http://911blogger.com/new(...)support-cit#comments
Is inderdaad nogal chaotisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.
de groep die het meeste onderzoek naar het pentagon hebben gedaanquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef 3-voud het volgende:
Oke. Dan moet je me nog met 1 ding helpen: wat is het CIT voor instituut?
Ben bang dat ik nu een hele vreemde vraag stel aangezien ik nogal wat weet over 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |