Ja, lulkoek is per definitie niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Loppe het volgende:
MSM is al even onbetrouwbaar of al de lulkoek op internet.
Als je toe bent aan wat anders is dat zeer begrijpelijk. Maar je moet je niet laten wegpesten door een paar zuigende mediazombies joh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De roep om een ander onderwerp...cq... geen no-plane theorie was groter. Voornamelijk door figuren die zelf geen inbreng leveren en geilen op bagatelliseren. Kortom.. ik haal hier geen voldoening meer uit. Het topic zal nu snel afsterven. Je ziet nu al dat de discussie doodbloed.
Hear, Hear!! Ik ben het hier mee eens... laat zien dat je boven ze staat, ook al is het soms moeilijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als je toe bent aan wat anders is dat zeer begrijpelijk. Maar je moet je niet laten wegpesten door een paar zuigende mediazombies joh.
Daar ben ik het mee eens. Níemand moet zich laten wegpesten. En zelf ook niet pesten, dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als je toe bent aan wat anders is dat zeer begrijpelijk. Maar je moet je niet laten wegpesten door een paar zuigende mediazombies joh.
interessantquote:Fox News Reporting: Secrets of 9/11
A decade after the attacks of 9/11, questions remain about who was involved in the terror plot against America.
Only one person in the United States -- Zacarias Moussaoui, the so-called 20th hijacker -- has been tried and convicted for the murder of over 3,000 Americans. But, as you will see, there were others -- some still living here -- who helped 19 men fly planes into the World Trade Center in New York, the Pentagon in Washington, D.C., and into a field in Shanksville, Pennsylvania.
Fox News reveals new details of a support network, here in America for decades.
In this shocking special, we investigate the associates of the 9/11 terrorists, including American-born cleric Anwar Awlaki, who is now on the CIA's capture or kill list. By digging deep into thousands of government records from the 9/11 Commission, the Congressional Joint Inquiry and the FBI, Fox News fills in some of the blanks about who really helped the hijackers across America.
And, in a Fox News exclusive, why was Anwar Awlaki invited to the Pentagon for lunch after 9/11 when the FBI knew of his relationship with three of the hijackers aboard American Airlines Flight 77?
As we show in this program, there are compelling reasons to continue to investigate the largest attack on American soil and the secrets of 9/11
bron
- mini nukesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Gray het volgende:
Kan iemand mij een opsomming geven van de verschillende theorieën dat 9-11 een samenzwering betreft?
Tot dusver heb ik:
-No plane theory
-Controlled demolitions
-Valse ooggetuigen
-Geen positieve identificatie vd daders
-Gebrekkig forensisch bewijsmateriaal
-Gebrek aan (vrijgegeven) videobeelden
Ik zal vast van alles missen, enige hulp hierbij is van harte welkom.
nee dat is de geheime tweede wiki die ik aan aan het leggen benquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
Gray, ga je er een objectieve wiki van maken met links naar bewijzen of ga je oude / nieuwe theorieen verzamelen om te ontkrachten om zo iedereen up to date te houden?
er zou misschien ook een stuk in kunnen komen over Copingmechanismes, en misschien over gedrag regels. iets in de trend van:
het is zo dat mensen na een bepaalde gebeurtenis die het copingsniveau van een persoon overstijgt(trauma), het niet meer aan kan. de persoon moet een nieuwe copingmanier vinden om met zo'n trauma, zoals bijvoorbeeld de eigen dood, om te gaan. Terror Management Theory stelt dat mensen graag willen dat ze onoplosbare problemen een naam/oplossing willen geven om zo zonder angst door te kunnen leven. bijvoorbeeld: de hemel om met de dood om te kunnen gaan. of bijvoorbeeld conspiracy theorys. verder bekent voorbeeld is multiple persoonlijkheden, een extra persoon te creeren zodat je 'met zijn 2en' het wel aankan. het idee is dat mensen er niet mee om kunnen gaan om zo normaal te kunnen blijven functioneren, dus daarom is TMT een goed iets.
Verder komt naar voren, dat datgene wat je verzint om met het trauma om te gaan voor jou moet werken. mocht het voor iemand anders niet werken, jammer voor die ander. je kan echter wel veronderstellen dat mocht het niet voor een ander werken, het zou alsnog waar kunnen zijn. de bewijzen kunnen er wel zijn, maar geloven/werken is weer heel wat anders. objectief kan het waar/onwaar zijn, en werken/nietwerken, verschillend per persoon.
verder zijn er ook momenten dat oude theorys ontkracht worden. degene van wie de oude theory is zal hierdoor boos worden en het vervelend vinden dat zijn theory aangevallen wordt. soms gelooft niemand de nieuwe theory omdat de oude zo gewoon is (bv. no plane versus plane) het is dan aan de nieuwe theory om te komen met bewijzen, die voor zich zelf spreken. het falscificatie proces is a bitch, vraag maar aan copernicus/galileo/ (Insert username), maar users hier mogen/moeten/kunnen gewoon de discussie met elkaar aan gaan.
wat mij brengt tot bepaalde gedragsregels, het zou iedereen sieren / de discussie verbeteren om vervolgens bij elke gelezen post, geschreven post te bedenken:
* ik neem niks persoonlijk op
* ik bedenk mij wat ik zou doen als ik geen angs zou hebben, en doe dat
* ik hecht geen waarde aan het oordeel van een ander
misschien zoiets? just my brainfart
je mist nog Hutchison Effectquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
judy woods starwars beams vs. Jones thermite/explosives
Zijn echt twee kampen die zich voor een groot deel bezig houden met het ontkrachten van elkaars theorien (wat erg interessant is omdat sommige mensen dat niet door hebben en beiden hun bewijs door elkaar gebruiken wat technisch onmogelijk is).
Ik wilde er wel een soort van wiki van maken; een uiteenzetting van officiële documentatie, gevolgd door alle tegenargumenten vanuit de theorist-hoek, voorzien van links, filmpjes en afbeeldingen. Daaropvolgend tegenargumenten van debunkers. Soort van cases, maar zonder een conclusie eraan te verbinden. Het is niet aan mij de plaats hoe men met argumenten/bewijzen/feiten om moet gaan. Gepaste logica zou toch naar dezelfde eindpunten moeten leiden, vandaar een uiteenzetting van de informatie die ik tot nu toe verzameld heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
Gray, ga je er een objectieve wiki van maken met links naar bewijzen of ga je oude / nieuwe theorieen verzamelen om te ontkrachten om zo iedereen up to date te houden?
er zou misschien ook een stuk in kunnen komen over Copingmechanismes, en misschien over gedrag regels. iets in de trend van:
het is zo dat mensen na een bepaalde gebeurtenis die het copingsniveau van een persoon overstijgt(trauma), het niet meer aan kan. de persoon moet een nieuwe copingmanier vinden om met zo'n trauma, zoals bijvoorbeeld de eigen dood, om te gaan. Terror Management Theory stelt dat mensen graag willen dat ze onoplosbare problemen een naam/oplossing willen geven om zo zonder angst door te kunnen leven. bijvoorbeeld: de hemel om met de dood om te kunnen gaan. of bijvoorbeeld conspiracy theorys. verder bekent voorbeeld is multiple persoonlijkheden, een extra persoon te creeren zodat je 'met zijn 2en' het wel aankan. het idee is dat mensen er niet mee om kunnen gaan om zo normaal te kunnen blijven functioneren, dus daarom is TMT een goed iets.
Verder komt naar voren, dat datgene wat je verzint om met het trauma om te gaan voor jou moet werken. mocht het voor iemand anders niet werken, jammer voor die ander. je kan echter wel veronderstellen dat mocht het niet voor een ander werken, het zou alsnog waar kunnen zijn. de bewijzen kunnen er wel zijn, maar geloven/werken is weer heel wat anders. objectief kan het waar/onwaar zijn, en werken/nietwerken, verschillend per persoon.
verder zijn er ook momenten dat oude theorys ontkracht worden. degene van wie de oude theory is zal hierdoor boos worden en het vervelend vinden dat zijn theory aangevallen wordt. soms gelooft niemand de nieuwe theory omdat de oude zo gewoon is (bv. no plane versus plane) het is dan aan de nieuwe theory om te komen met bewijzen, die voor zich zelf spreken. het falscificatie proces is a bitch, vraag maar aan copernicus/galileo/ (Insert username), maar users hier mogen/moeten/kunnen gewoon de discussie met elkaar aan gaan.
wat mij brengt tot bepaalde gedragsregels, het zou iedereen sieren / de discussie verbeteren om vervolgens bij elke gelezen post, geschreven post te bedenken:
* ik neem niks persoonlijk op
* ik bedenk mij wat ik zou doen als ik geen angs zou hebben, en doe dat
* ik hecht geen waarde aan het oordeel van een ander
misschien zoiets? just my brainfart
Wat bedoel je met initiatie onderzoek?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
- mini nukes
- geplaatst en gefabriceerd bewijsmateriaal
- obstructie ground zero
- obstructie 911 commission
- initiatie onderzoek
- ooggetuigen acteurs
- TV-fakery
- voorkennis
Het heeft 411 dagen geduurd voor er überhaupt een officieel onderzoek werd gestart.quote:
quote:Days until an investigation was ordered into the Pearl Harbour attack: 9
Days until an investigation was ordered into the Kennedy assassination: 7
Days until an investigation was ordered into the Challenger disaster: 7
Number of days until an investigation was ordered into the sinking of the Titanic: 6
Number of days until an investigation was ordered into the 9/11 attacks: 411
Er is zat materiaal dat live-feed fakery was. Het is alleen dat je er tegen op ziet om het uit te zoeken.quote:Overigens wil ik proberen niet (te diep) in te gaan op subjectieve (lees: waarvoor geen direct bewijs/aanwijzingen te vinden zijn) als 'ooggetuigen zijn acteurs', of TV-fakery.
We zijn benieuwd.quote:Ik zal het wel vermelden en behandelen, maar het laat nogal wat aan de interpretatie over. Dat kan natuurlijk wel gewoon in het topic behandeld worden.
Ik ga er morgen even goed voor zitten. Als het resultaat al ergens op begint te lijken, zal ik alvast een post maken.
Daar was ik van op de hoogte ja. Het is alleen vaak niet duidelijk wat jij bedoelt met je posts. Ook dit was op vele manieren te interpreteren, gezien het van jou kwam.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het heeft 411 dagen geduurd voor er überhaupt een officieel onderzoek werd gestart.
Al die tijd is er moedwillige obstructie gepleegd.
Stuur me goede bronnen en ze worden meegenomen in het verhaal. Als het even kan reportages van bekende/betrouwbare media, zo kwam ik al een goed filmpje van Zembla tegen en ook heb ik al veel gevonden van BBC. Die lijken ook veel aandacht te hebben voor samenzweringstheorieen en het waarheidsgehalte daarvan.quote:Er is zat materiaal dat live-feed fakery was. Het is alleen dat je er tegen op ziet om het uit te zoeken.
TV-fakery is juist een van de grotere naast de no-plane.
Maar je hebt verschillen hè. No-plane als in de zin van pentagon&shanksville en de full no-plane waarbij ook WTC geen passagiersvliegtuigen zijn gebuikt.
Neem bijvoorbeeld het voortijdig melden van WTC7 instorting op de BBC met het gebouw live in de achtergrond. En de verbinding direct abrubt werd afgebroken toen het dus écht instortte
Of neem de blackout van ettelijk frames op moment suprême dat een vliegtuigsjabloon in het WTC klapt.
[..]
We zijn benieuwd.
De Zembla aflevering over 911. Is zonder twijfel de slechtste Zembla ooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar was ik van op de hoogte ja. Het is alleen vaak niet duidelijk wat jij bedoelt met je posts. Ook dit was op vele manieren te interpreteren, gezien het van jou kwam.
[..]
Stuur me goede bronnen en ze worden meegenomen in het verhaal. Als het even kan reportages van bekende/betrouwbare media, zo kwam ik al een goed filmpje van Zembla tegen en ook heb ik al veel gevonden van BBC. Die lijken ook veel aandacht te hebben voor samenzweringstheorieen en het waarheidsgehalte daarvan.
Het zou niet misstaan om Open Complicity, Fabled Enemies en Zero: 9/11 te kijken.quote:Uiteraard hoeven goede reportages niet per se uit de MSM te komen, ook uit andere hoeken mag het. Elke vorm van media kan fouten bevatten, evenals objectieve beschouwingen neerzetten.
Dank, ik ben nu aan het kijken naar ZERO.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De Zembla aflevering over 911. Is zonder twijfel de slechtste Zembla ooit.
[..]
Het zou niet misstaan om Open Complicity, Fabled Enemies en Zero: 9/11 te kijken.
En wat algemener : Core of Corruption, The Corporation
En lezingen als Blue Print for Truth
Kijk hier maar rond. 911 docus
Die was speciaal gemaakt voor Europarlementariërs.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Dank, ik ben nu aan het kijken naar ZERO.
Ja hoor. Sowieso her en der door de topics verspreid, maar deze posts vooral:quote:Op zondag 22 mei 2011 00:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
@Jokkebrok:
Je zou hier niet meer posten zei je, maar je stelde ergens dat er de gebouwen leeg stonden en de slachtoffers nep waren. Heb je daar achtergrond voor (een linkje ofzo)?
Okay. Is dit een simpele anekdote of wil je hier nog iets mee zeggen? Iets meer toelichting wanneer je iets post, miscommunicatie is zonde van jouw en mijn tijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die was speciaal gemaakt voor Europarlementariërs.
John Perkins in zijn boek Economic Hitman heeft het daar wel over (smell of burned flesh).quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dan nog een opvallend feit: Er is geen enkele melding gemaakt van de geur van de dood rond Ground Zero en dat terwijl het weken of zelfs maanden heeft geduurd voor men alle lijken/lichaamsdelen heeft kunnen bergen. Die geur zou met +/- 2500 doden nogal aanwezig moeten zijn.
Een anekdote.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Okay. Is dit een simpele anekdote of wil je hier nog iets mee zeggen? Iets meer toelichting wanneer je iets post, miscommunicatie is zonde van jouw en mijn tijd.
Goed dat je zaken hebt bekeken.quote:Die Core of Corruption docu was ook sterk, ondanks de belachelijke naam en website, die verbazingwekkend commercieel is ingesteld. Deze docu liet zoveel live berichtgeving en getuigenissen horen, die in mijn ogen onmisbaar zijn bij het vormen van een gewogen mening over de gebeurtenissen rond 9/11.
Een aanrader voor iedereen, truther óf debunker.
En de aandacht vestigen op de "werkelijke terroristen".quote:Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
En de aandacht vestigen op de "werkelijke terroristen".
Dus waarom niet Iran erbij betrekken?
Dit is so epic fail.
Zelfs een gehardende gelover van het officiele 9/11 verhaal doorziet dit.
dit is echt kwalijk te noemenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is so epic fail.
Neem je tijd, vind het nu al super dat je er zoveel tijd in aan het steken bentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Gray het volgende:
Ik ga er morgen even goed voor zitten. Als het resultaat al ergens op begint te lijken, zal ik alvast een post maken.
Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef 3-voud het volgende:
Kurt Sonnenfeld. Een klokkenluider van FEMA.
There were many things, in hindsight, that were disturbing at Ground Zero. It was odd to me that I was dispatched to go to New York even before the second plane hit the South Tower, while the media was still reporting only that a “small plane” had collided with the North Tower — far too small of a catastrophe at that point to involve FEMA. The Agency was mobilized within minutes, whereas it took ten days for it to deploy to New Orleans to respond to Hurricane Katrina, even with abundant advance warning! It was odd to me that all cameras were so fiercely prohibited within the secured perimeter of Ground Zero, that the entire area was declared a crime scene and yet the “evidence” within that crime scene was so rapidly removed and destroyed. And then it was very odd to me when I learned that FEMA and several other federal agencies had already moved into position at their command center at Pier 92 on September 10th, one day before the attacks
Hier het hele interview: http://www.voltairenet.org/article160636.html
Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
Fastfood TV- en MSM-junkies doorzien niks; dus dit verhaal geloven ze ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:
[..]
Dit is so epic fail.
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:quote:Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...
dus 3-voud ....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:
- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.
Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
Goh.. Luc Courchesne.... ook weer eentje die professioneel met beelden bezig is. Wat verrassend toch.. al die 911 amateur beelden.quote:
Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|quote:
Geen idee. De poster zelf zegt al dat het filmpje nergens meer online staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef machuidel het volgende:
[..]
Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|
Ik denk dat deze man de waarheid spreekt. Mocht het zo zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen waarom de VS deze man wil arresteren.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:
- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.
Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
Het document waar over wordt gesproken:quote:
De waarschijnlijkheid daarvan is net zo groot dat het in botsing kwam met een UFO. Niet 100% te weerleggen, maar uitermate onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef machuidel het volgende:
[..]
Het document waar over wordt gesproken:
http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm
Alleen is waar ze het over hebben in die video moeilijk te zien. Het kan ook een ander stuk zijn die het traject kruist.
Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm Richard Gage is blijkbaar uit zijn zelf georganiseerde groep, Architects & Engineers for 9/11 Truth, gestapt:
http://911blogger.com/new(...)support-cit#comments
Is inderdaad nogal chaotisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.
de groep die het meeste onderzoek naar het pentagon hebben gedaanquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef 3-voud het volgende:
Oke. Dan moet je me nog met 1 ding helpen: wat is het CIT voor instituut?
Ben bang dat ik nu een hele vreemde vraag stel aangezien ik nogal wat weet over 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |