abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97069680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Loppe het volgende:
MSM is al even onbetrouwbaar of al de lulkoek op internet.
Ja, lulkoek is per definitie niet te vertrouwen.

Maar dat betekent niet dat er ook wel eens de waarheid verteld wordt op de webz.
pi_97069768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De roep om een ander onderwerp...cq... geen no-plane theorie was groter. Voornamelijk door figuren die zelf geen inbreng leveren en geilen op bagatelliseren. Kortom.. ik haal hier geen voldoening meer uit. Het topic zal nu snel afsterven. Je ziet nu al dat de discussie doodbloed.
Als je toe bent aan wat anders is dat zeer begrijpelijk. Maar je moet je niet laten wegpesten door een paar zuigende mediazombies joh.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:59:30 #103
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_97070935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als je toe bent aan wat anders is dat zeer begrijpelijk. Maar je moet je niet laten wegpesten door een paar zuigende mediazombies joh.
Hear, Hear!! Ik ben het hier mee eens... laat zien dat je boven ze staat, ook al is het soms moeilijk...
My mind is leaving, my body follows...
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 13:06:06 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_97071202
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Níemand moet zich laten wegpesten. En zelf ook niet pesten, dat lijkt me duidelijk.
pi_97072435
Kan iemand mij een opsomming geven van de verschillende theorieën dat 9-11 een samenzwering betreft?

Tot dusver heb ik:
-No plane theory
-Controlled demolitions
-Valse ooggetuigen
-Geen positieve identificatie vd daders
-Gebrekkig forensisch bewijsmateriaal
-Gebrek aan (vrijgegeven) videobeelden

Ik zal vast van alles missen, enige hulp hierbij is van harte welkom. :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:39:39 #106
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97088000
judy woods starwars beams vs. Jones thermite/explosives

Zijn echt twee kampen die zich voor een groot deel bezig houden met het ontkrachten van elkaars theorien (wat erg interessant is omdat sommige mensen dat niet door hebben en beiden hun bewijs door elkaar gebruiken wat technisch onmogelijk is).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97110189
Gray, ga je er een objectieve wiki van maken met links naar bewijzen of ga je oude / nieuwe theorieen verzamelen om te ontkrachten om zo iedereen up to date te houden?

er zou misschien ook een stuk in kunnen komen over Copingmechanismes, en misschien over gedrag regels. iets in de trend van:

het is zo dat mensen na een bepaalde gebeurtenis die het copingsniveau van een persoon overstijgt(trauma), het niet meer aan kan. de persoon moet een nieuwe copingmanier vinden om met zo'n trauma, zoals bijvoorbeeld de eigen dood, om te gaan. Terror Management Theory stelt dat mensen graag willen dat ze onoplosbare problemen een naam/oplossing willen geven om zo zonder angst door te kunnen leven. bijvoorbeeld: de hemel om met de dood om te kunnen gaan. of bijvoorbeeld conspiracy theorys. verder bekent voorbeeld is multiple persoonlijkheden, een extra persoon te creeren zodat je 'met zijn 2en' het wel aankan. het idee is dat mensen er niet mee om kunnen gaan om zo normaal te kunnen blijven functioneren, dus daarom is TMT een goed iets.

Verder komt naar voren, dat datgene wat je verzint om met het trauma om te gaan voor jou moet werken. mocht het voor iemand anders niet werken, jammer voor die ander. je kan echter wel veronderstellen dat mocht het niet voor een ander werken, het zou alsnog waar kunnen zijn. de bewijzen kunnen er wel zijn, maar geloven/werken is weer heel wat anders. objectief kan het waar/onwaar zijn, en werken/nietwerken, verschillend per persoon.

verder zijn er ook momenten dat oude theorys ontkracht worden. degene van wie de oude theory is zal hierdoor boos worden en het vervelend vinden dat zijn theory aangevallen wordt. soms gelooft niemand de nieuwe theory omdat de oude zo gewoon is (bv. no plane versus plane) het is dan aan de nieuwe theory om te komen met bewijzen, die voor zich zelf spreken. het falscificatie proces is a bitch, vraag maar aan copernicus/galileo/ (Insert username), maar users hier mogen/moeten/kunnen gewoon de discussie met elkaar aan gaan.

wat mij brengt tot bepaalde gedragsregels, het zou iedereen sieren / de discussie verbeteren om vervolgens bij elke gelezen post, geschreven post te bedenken:
* ik neem niks persoonlijk op
* ik bedenk mij wat ik zou doen als ik geen angs zou hebben, en doe dat
* ik hecht geen waarde aan het oordeel van een ander

misschien zoiets? just my brainfart
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:21:44 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97110268
quote:
Fox News Reporting: Secrets of 9/11
A decade after the attacks of 9/11, questions remain about who was involved in the terror plot against America.

Only one person in the United States -- Zacarias Moussaoui, the so-called 20th hijacker -- has been tried and convicted for the murder of over 3,000 Americans. But, as you will see, there were others -- some still living here -- who helped 19 men fly planes into the World Trade Center in New York, the Pentagon in Washington, D.C., and into a field in Shanksville, Pennsylvania.

Fox News reveals new details of a support network, here in America for decades.

In this shocking special, we investigate the associates of the 9/11 terrorists, including American-born cleric Anwar Awlaki, who is now on the CIA's capture or kill list. By digging deep into thousands of government records from the 9/11 Commission, the Congressional Joint Inquiry and the FBI, Fox News fills in some of the blanks about who really helped the hijackers across America.

And, in a Fox News exclusive, why was Anwar Awlaki invited to the Pentagon for lunch after 9/11 when the FBI knew of his relationship with three of the hijackers aboard American Airlines Flight 77?

As we show in this program, there are compelling reasons to continue to investigate the largest attack on American soil and the secrets of 9/11

bron
interessant
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:26:35 #109
52357 Lambiekje
pi_97110352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Gray het volgende:
Kan iemand mij een opsomming geven van de verschillende theorieën dat 9-11 een samenzwering betreft?

Tot dusver heb ik:
-No plane theory
-Controlled demolitions
-Valse ooggetuigen
-Geen positieve identificatie vd daders
-Gebrekkig forensisch bewijsmateriaal
-Gebrek aan (vrijgegeven) videobeelden

Ik zal vast van alles missen, enige hulp hierbij is van harte welkom. :)
- mini nukes
- geplaatst en gefabriceerd bewijsmateriaal
- obstructie ground zero
- obstructie 911 commission
- initiatie onderzoek
- ooggetuigen acteurs
- TV-fakery
- voorkennis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:26:36 #110
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97110353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:
Gray, ga je er een objectieve wiki van maken met links naar bewijzen of ga je oude / nieuwe theorieen verzamelen om te ontkrachten om zo iedereen up to date te houden?

er zou misschien ook een stuk in kunnen komen over Copingmechanismes, en misschien over gedrag regels. iets in de trend van:

het is zo dat mensen na een bepaalde gebeurtenis die het copingsniveau van een persoon overstijgt(trauma), het niet meer aan kan. de persoon moet een nieuwe copingmanier vinden om met zo'n trauma, zoals bijvoorbeeld de eigen dood, om te gaan. Terror Management Theory stelt dat mensen graag willen dat ze onoplosbare problemen een naam/oplossing willen geven om zo zonder angst door te kunnen leven. bijvoorbeeld: de hemel om met de dood om te kunnen gaan. of bijvoorbeeld conspiracy theorys. verder bekent voorbeeld is multiple persoonlijkheden, een extra persoon te creeren zodat je 'met zijn 2en' het wel aankan. het idee is dat mensen er niet mee om kunnen gaan om zo normaal te kunnen blijven functioneren, dus daarom is TMT een goed iets.

Verder komt naar voren, dat datgene wat je verzint om met het trauma om te gaan voor jou moet werken. mocht het voor iemand anders niet werken, jammer voor die ander. je kan echter wel veronderstellen dat mocht het niet voor een ander werken, het zou alsnog waar kunnen zijn. de bewijzen kunnen er wel zijn, maar geloven/werken is weer heel wat anders. objectief kan het waar/onwaar zijn, en werken/nietwerken, verschillend per persoon.

verder zijn er ook momenten dat oude theorys ontkracht worden. degene van wie de oude theory is zal hierdoor boos worden en het vervelend vinden dat zijn theory aangevallen wordt. soms gelooft niemand de nieuwe theory omdat de oude zo gewoon is (bv. no plane versus plane) het is dan aan de nieuwe theory om te komen met bewijzen, die voor zich zelf spreken. het falscificatie proces is a bitch, vraag maar aan copernicus/galileo/ (Insert username), maar users hier mogen/moeten/kunnen gewoon de discussie met elkaar aan gaan.

wat mij brengt tot bepaalde gedragsregels, het zou iedereen sieren / de discussie verbeteren om vervolgens bij elke gelezen post, geschreven post te bedenken:

nee dat is de geheime tweede wiki die ik aan aan het leggen ben ;)
Overigens is het niet zo gemakkelijk als je stelt, alle tmt / nucertainty / meaning effecten zijn juist sterker wanneer onbewust & weggezakt dus denken: ik ben niet bang gaat dat echt niet oplossen :)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:27:38 #111
52357 Lambiekje
pi_97110366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
judy woods starwars beams vs. Jones thermite/explosives

Zijn echt twee kampen die zich voor een groot deel bezig houden met het ontkrachten van elkaars theorien (wat erg interessant is omdat sommige mensen dat niet door hebben en beiden hun bewijs door elkaar gebruiken wat technisch onmogelijk is).
je mist nog Hutchison Effect
pi_97112787
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:16 schreef Silverdigger2 het volgende:

Ik wilde er wel een soort van wiki van maken; een uiteenzetting van officiële documentatie, gevolgd door alle tegenargumenten vanuit de theorist-hoek, voorzien van links, filmpjes en afbeeldingen. Daaropvolgend tegenargumenten van debunkers. Soort van cases, maar zonder een conclusie eraan te verbinden. Het is niet aan mij de plaats hoe men met argumenten/bewijzen/feiten om moet gaan. Gepaste logica zou toch naar dezelfde eindpunten moeten leiden, vandaar een uiteenzetting van de informatie die ik tot nu toe verzameld heb.

Het wordt een flinke OP zag ik al snel, dus voorzien van spoilertags en/of links om het overzichtelijk te houden. Tips, advies en informatie zijn welkom! ^O^
pi_97113075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

- mini nukes
- geplaatst en gefabriceerd bewijsmateriaal
- obstructie ground zero
- obstructie 911 commission
- initiatie onderzoek
- ooggetuigen acteurs
- TV-fakery
- voorkennis
Wat bedoel je met initiatie onderzoek?

Overigens wil ik proberen niet (te diep) in te gaan op subjectieve (lees: waarvoor geen direct bewijs/aanwijzingen te vinden zijn) als 'ooggetuigen zijn acteurs', of TV-fakery. Ik zal het wel vermelden en behandelen, maar het laat nogal wat aan de interpretatie over. Dat kan natuurlijk wel gewoon in het topic behandeld worden.

Ik ga er morgen even goed voor zitten. Als het resultaat al ergens op begint te lijken, zal ik alvast een post maken.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:43:52 #114
52357 Lambiekje
pi_97113686
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat bedoel je met initiatie onderzoek?
Het heeft 411 dagen geduurd voor er überhaupt een officieel onderzoek werd gestart.
Al die tijd is er moedwillige obstructie gepleegd. En toen er dus eenmaal een onderzoek was liepen de onderzoekers overal en nergens tegens moedwillige obstructie op.

quote:
Days until an investigation was ordered into the Pearl Harbour attack: 9
Days until an investigation was ordered into the Kennedy assassination: 7
Days until an investigation was ordered into the Challenger disaster: 7
Number of days until an investigation was ordered into the sinking of the Titanic: 6
Number of days until an investigation was ordered into the 9/11 attacks: 411
quote:
Overigens wil ik proberen niet (te diep) in te gaan op subjectieve (lees: waarvoor geen direct bewijs/aanwijzingen te vinden zijn) als 'ooggetuigen zijn acteurs', of TV-fakery.
Er is zat materiaal dat live-feed fakery was. Het is alleen dat je er tegen op ziet om het uit te zoeken.

TV-fakery is juist een van de grotere naast de no-plane.
Maar je hebt verschillen hè. No-plane als in de zin van pentagon&shanksville en de full no-plane waarbij ook WTC geen passagiersvliegtuigen zijn gebuikt.

Neem bijvoorbeeld het voortijdig melden van WTC7 instorting op de BBC met het gebouw live in de achtergrond. En de verbinding direct abrubt werd afgebroken toen het dus écht instortte

Of neem de blackout van ettelijk frames op moment suprême dat een vliegtuigsjabloon in het WTC klapt.

quote:
Ik zal het wel vermelden en behandelen, maar het laat nogal wat aan de interpretatie over. Dat kan natuurlijk wel gewoon in het topic behandeld worden.

Ik ga er morgen even goed voor zitten. Als het resultaat al ergens op begint te lijken, zal ik alvast een post maken.
We zijn benieuwd.

Neem je het LIHOP/MIHOP mee?

http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 21-05-2011 12:55:20 ]
pi_97114108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het heeft 411 dagen geduurd voor er überhaupt een officieel onderzoek werd gestart.
Al die tijd is er moedwillige obstructie gepleegd.
Daar was ik van op de hoogte ja. Het is alleen vaak niet duidelijk wat jij bedoelt met je posts. Ook dit was op vele manieren te interpreteren, gezien het van jou kwam.

quote:
Er is zat materiaal dat live-feed fakery was. Het is alleen dat je er tegen op ziet om het uit te zoeken.

TV-fakery is juist een van de grotere naast de no-plane.
Maar je hebt verschillen hè. No-plane als in de zin van pentagon&shanksville en de full no-plane waarbij ook WTC geen passagiersvliegtuigen zijn gebuikt.

Neem bijvoorbeeld het voortijdig melden van WTC7 instorting op de BBC met het gebouw live in de achtergrond. En de verbinding direct abrubt werd afgebroken toen het dus écht instortte

Of neem de blackout van ettelijk frames op moment suprême dat een vliegtuigsjabloon in het WTC klapt.

[..]

We zijn benieuwd.
Stuur me goede bronnen en ze worden meegenomen in het verhaal. Als het even kan reportages van bekende/betrouwbare media, zo kwam ik al een goed filmpje van Zembla tegen en ook heb ik al veel gevonden van BBC. Die lijken ook veel aandacht te hebben voor samenzweringstheorieen en het waarheidsgehalte daarvan.

Uiteraard hoeven goede reportages niet per se uit de MSM te komen, ook uit andere hoeken mag het. Elke vorm van media kan fouten bevatten, evenals objectieve beschouwingen neerzetten.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:14:18 #116
52357 Lambiekje
pi_97114630
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar was ik van op de hoogte ja. Het is alleen vaak niet duidelijk wat jij bedoelt met je posts. Ook dit was op vele manieren te interpreteren, gezien het van jou kwam.

[..]

Stuur me goede bronnen en ze worden meegenomen in het verhaal. Als het even kan reportages van bekende/betrouwbare media, zo kwam ik al een goed filmpje van Zembla tegen en ook heb ik al veel gevonden van BBC. Die lijken ook veel aandacht te hebben voor samenzweringstheorieen en het waarheidsgehalte daarvan.
De Zembla aflevering over 911. Is zonder twijfel de slechtste Zembla ooit.

quote:
Uiteraard hoeven goede reportages niet per se uit de MSM te komen, ook uit andere hoeken mag het. Elke vorm van media kan fouten bevatten, evenals objectieve beschouwingen neerzetten.
Het zou niet misstaan om Open Complicity, Fabled Enemies en Zero: 9/11 te kijken.

En wat algemener : Core of Corruption, The Corporation

En lezingen als Blue Print for Truth

Kijk hier maar rond. 911 docus

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 21-05-2011 13:24:27 ]
pi_97116844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De Zembla aflevering over 911. Is zonder twijfel de slechtste Zembla ooit.

[..]

Het zou niet misstaan om Open Complicity, Fabled Enemies en Zero: 9/11 te kijken.

En wat algemener : Core of Corruption, The Corporation

En lezingen als Blue Print for Truth

Kijk hier maar rond. 911 docus
Dank, ik ben nu aan het kijken naar ZERO.
pi_97140702
@Jokkebrok:

Je zou hier niet meer posten zei je, maar je stelde ergens dat er de gebouwen leeg stonden en de slachtoffers nep waren. Heb je daar achtergrond voor (een linkje ofzo)?
  zondag 22 mei 2011 @ 08:26:50 #119
52357 Lambiekje
pi_97145829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Dank, ik ben nu aan het kijken naar ZERO.
Die was speciaal gemaakt voor Europarlementariërs.
pi_97148527
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
@Jokkebrok:

Je zou hier niet meer posten zei je, maar je stelde ergens dat er de gebouwen leeg stonden en de slachtoffers nep waren. Heb je daar achtergrond voor (een linkje ofzo)?
Ja hoor. Sowieso her en der door de topics verspreid, maar deze posts vooral:

9/11 #41 waar Wikileaks met nieuwe "onthullingen" is gekomen

9/11 #37 LaPo oblige

9/11 #41 waar Wikileaks met nieuwe "onthullingen" is gekomen

En dan nog een opvallend feit: Er is geen enkele melding gemaakt van de geur van de dood rond Ground Zero en dat terwijl het weken of zelfs maanden heeft geduurd voor men alle lijken/lichaamsdelen heeft kunnen bergen. Die geur zou met +/- 2500 doden nogal aanwezig moeten zijn.

Over de fake slachtoffers is ook wel veel terug te vinden, maar het beste kun je dan eens gaan lezen op www.septemberclues.info en http://letsrollforums.com/911-tired-weary-hustled-f8.html

EDIT: Moet mijn post enigszins nuanceren. Er is wel degelijk iets te vinden over de geur van de dood. Even googlen doet wonderen :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2011 12:26:30 ]
pi_97148661
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die was speciaal gemaakt voor Europarlementariërs.
Okay. Is dit een simpele anekdote of wil je hier nog iets mee zeggen? Iets meer toelichting wanneer je iets post, miscommunicatie is zonde van jouw en mijn tijd.

Die Core of Corruption docu was ook sterk, ondanks de belachelijke naam en website, die verbazingwekkend commercieel is ingesteld. Deze docu liet zoveel live berichtgeving en getuigenissen horen, die in mijn ogen onmisbaar zijn bij het vormen van een gewogen mening over de gebeurtenissen rond 9/11.

Een aanrader voor iedereen, truther óf debunker.
pi_97148772
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

En dan nog een opvallend feit: Er is geen enkele melding gemaakt van de geur van de dood rond Ground Zero en dat terwijl het weken of zelfs maanden heeft geduurd voor men alle lijken/lichaamsdelen heeft kunnen bergen. Die geur zou met +/- 2500 doden nogal aanwezig moeten zijn.
John Perkins in zijn boek Economic Hitman heeft het daar wel over (smell of burned flesh).

Hoewel hij er verder niet heel veel over zegt lijkt hij wel het officiële verhaal te steunen. In het hoofdstuk over 9/11 haalt hij verder op een rare manier een Afghaan er bij (die willekeurig voorbij zo lopen en met hem hebben gepraat toen hij bij ground zero ging kijken) en die Afghaan vertelt hem dat hij opium verbouwde om te overleven. Aantoonbaar kwam de opium-productie in Afghanistan pas van de grond nadat de VS er zaten.

Perkins beschrijft gevallen van langere terug wel goed, en ik heb weinig redenen daar aan zijn verhaal te twijfelen, maar dit 9/11 stuk is verdacht.

Voor mij is 9/11 overigens een goede maatstaf om mensen te classificeren. Al wie het officiële verhaal aanhangen spreken niet de waarheid. Voor Perkins misschien noodzaak om zijn boek toch uit te kunnen geven, en voor anderen kan het ook met bepaald soort druk te maken hebben, maar het is geen zuivere koffie.

Assange is er bijvoorbeeld ook zo een. Reden genoeg om aan het wikileaks-verhaalt te twijfelen.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:31:05 #123
52357 Lambiekje
pi_97149773
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Okay. Is dit een simpele anekdote of wil je hier nog iets mee zeggen? Iets meer toelichting wanneer je iets post, miscommunicatie is zonde van jouw en mijn tijd.
Een anekdote.

quote:
Die Core of Corruption docu was ook sterk, ondanks de belachelijke naam en website, die verbazingwekkend commercieel is ingesteld. Deze docu liet zoveel live berichtgeving en getuigenissen horen, die in mijn ogen onmisbaar zijn bij het vormen van een gewogen mening over de gebeurtenissen rond 9/11.

Een aanrader voor iedereen, truther óf debunker.
Goed dat je zaken hebt bekeken.
pi_97160799
Binnenkort 9/11 jubilieum. Dat is met de 'dood'van Osama al goed aangezwengeld.

Ook die dood was keurig gepland. Veel berichten over vliegtuigproblemen (= associatie 9/11) in het nieuws de maand van te voren (zelf Michelle Obama had een slechte vlucht gehad), en er dook zogenaamd zelfs nieuwe footage van 9/11 zelf op.

De locatie Pakistan was ook geen toeval. Ik schreef eerder al dat het een oliecorridor Iran-Chian is, en Obama bgint nu de boel alweer meer op te stoken: http://www.telegraph.co.u(...)-Pakistan-raids.html

Het zal er in Pakistan niet rustiger op worden de komende maanden.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 22:21:55 #125
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_97178283
Kurt Sonnenfeld. Een klokkenluider van FEMA.

There were many things, in hindsight, that were disturbing at Ground Zero. It was odd to me that I was dispatched to go to New York even before the second plane hit the South Tower, while the media was still reporting only that a “small plane” had collided with the North Tower — far too small of a catastrophe at that point to involve FEMA. The Agency was mobilized within minutes, whereas it took ten days for it to deploy to New Orleans to respond to Hurricane Katrina, even with abundant advance warning! It was odd to me that all cameras were so fiercely prohibited within the secured perimeter of Ground Zero, that the entire area was declared a crime scene and yet the “evidence” within that crime scene was so rapidly removed and destroyed. And then it was very odd to me when I learned that FEMA and several other federal agencies had already moved into position at their command center at Pier 92 on September 10th, one day before the attacks

Hier het hele interview: http://www.voltairenet.org/article160636.html

Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 22 mei 2011 @ 23:16:45 #126
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_97181751
quote:
Standaard procedure: negeren, belachelijk maken en een paar fikse aanklachten aan de broek zodat de media hem weg kan zetten als een aandachtstrekker en mafkees.
En de aandacht vestigen op de "werkelijke terroristen".

Dus waarom niet Iran erbij betrekken?

Dit is so epic fail.

Zelfs een gehardende gelover van het officiele 9/11 verhaal doorziet dit.
pi_97184445
Om de schuldigen te vinden hoeven ze niet verder te kijken dan Washington.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:16 schreef francorex het volgende:

[..]

Dit is so epic fail.

maandag 23 mei 2011 @ 07:29:20 #128
52357 Lambiekje
pi_97187697
quote:

[..]

Dit is so epic fail.

dit is echt kwalijk te noemen
  maandag 23 mei 2011 @ 07:51:29 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97187869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Gray het volgende:

Neem je tijd, vind het nu al super dat je er zoveel tijd in aan het steken bent ^O^
Vermoedelijk zal FOK! dit jaar ook een speciaal topic of op de FP een special gaan maken, ik denk zomaar dat hierin je OP een belangrijke rol zou kunnen spelen! ;)
The truth was in here.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:03:04 #130
36832 Eldiablo
pi_97198507
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef 3-voud het volgende:
Kurt Sonnenfeld. Een klokkenluider van FEMA.

There were many things, in hindsight, that were disturbing at Ground Zero. It was odd to me that I was dispatched to go to New York even before the second plane hit the South Tower, while the media was still reporting only that a “small plane” had collided with the North Tower — far too small of a catastrophe at that point to involve FEMA. The Agency was mobilized within minutes, whereas it took ten days for it to deploy to New Orleans to respond to Hurricane Katrina, even with abundant advance warning! It was odd to me that all cameras were so fiercely prohibited within the secured perimeter of Ground Zero, that the entire area was declared a crime scene and yet the “evidence” within that crime scene was so rapidly removed and destroyed. And then it was very odd to me when I learned that FEMA and several other federal agencies had already moved into position at their command center at Pier 92 on September 10th, one day before the attacks

Hier het hele interview: http://www.voltairenet.org/article160636.html

Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...
pi_97198694
quote:

[..]

Dit is so epic fail.

Fastfood TV- en MSM-junkies doorzien niks; dus dit verhaal geloven ze ook.
pi_97198801
De Iran-Pakistan-China connectie gaat oplopend in de aandacht komen tijdens de komende aanloop naar het 9/11 jubilieum-emotioneringsevenement.

Turkije wordt ook alvast de juiste kant op geplayd (dat probeert men althans).

(En pak daar maar eens een wereldkaart bij)
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 18:14:40 #133
341203 3-voud
pi_97210240
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Eldiablo het volgende:

[..]

Dit is op z'n minst dubieus te noemen. Oefening of geen oefening...
Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:

- of knettergek
- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.

Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
pi_97210823
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gezien het een medewerker is van de FEMA die zelf deze zaken ondervonden heeft door zijn aanwezigheid, kun je 2 kanten op:

- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.

Het schijnt dat deze man zijn uitspraken al deels bevestigd heeft en later met foto- en videomateriaal het waterdicht kan maken.
dus 3-voud ....
pi_97223973
Ooit had ik een andere versie gezien van het volgende filmpje: Daarop was geen vliegtuig zichtbaar, maar alleen een zwarte streep (in een flits) en daarna een explosie. Deze kan ik nu nergens meer vinden (waren toen meerdere plekken) en op mijn harde schijf kan ik ze jammergenoeg ook niet meer vinden (had ze opgeslagen).

Bij een bookmark die ik had staat dat deze is verwijderd i.v.m. copyright, zie:
Weten jullie de bron van dat filmpje en waar ik deze nog kan vinden?

[ Bericht 22% gewijzigd door machuidel op 23-05-2011 22:19:06 ]
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:06:19 #136
341203 3-voud
pi_97231898
pi_97231960
quote:
Goh.. Luc Courchesne.... ook weer eentje die professioneel met beelden bezig is. Wat verrassend toch.. al die 911 amateur beelden.

http://courchel.net/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 00:08:58 ]
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:17:54 #138
341203 3-voud
pi_97232310
Iemand die heel zeker van zijn zaak is
http://acebaker.blogspot.(...)video-challenge.html
pi_97232412
quote:
Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 00:27:10 #140
341203 3-voud
pi_97232659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef machuidel het volgende:

[..]

Dat is hem idd., maar dan alleen van veel slechtere kwaliteit en zonder geluid. En wat doet die groen filter eroverheen? Zo ken ik hem niet :|
Geen idee. De poster zelf zegt al dat het filmpje nergens meer online staat.
We moeten het er maar mee doen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:36:26 #141
36832 Eldiablo
pi_97249393
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

- of knettergek- of deze man spreekt de waarheid waardoor alles omtrent de betrokkenheid van de Amerikaanse overheid bij 9-11 gewoon waar zijn.

Ik denk dat deze man de waarheid spreekt. Mocht het zo zijn, dan zou ik het kunnen begrijpen waarom de VS deze man wil arresteren.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:53:20 #142
52357 Lambiekje
pi_97273287
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 00:23:23 #143
341203 3-voud
pi_97277964
pi_97278949
quote:
Het document waar over wordt gesproken:
http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm

Alleen is waar ze het over hebben in die video moeilijk te zien. Het kan ook een ander stuk zijn die het traject kruist.
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 13:22:34 #145
341203 3-voud
pi_97291199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef machuidel het volgende:

[..]

Het document waar over wordt gesproken:
http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.htm

Alleen is waar ze het over hebben in die video moeilijk te zien. Het kan ook een ander stuk zijn die het traject kruist.
De waarschijnlijkheid daarvan is net zo groot dat het in botsing kwam met een UFO. Niet 100% te weerleggen, maar uitermate onwaarschijnlijk..
  zondag 29 mei 2011 @ 20:43:43 #146
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97469429
Hmm Richard Gage is blijkbaar uit zijn zelf georganiseerde groep, Architects & Engineers for 9/11 Truth, gestapt:
http://911blogger.com/new(...)support-cit#comments
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2011 @ 23:04:22 #147
341203 3-voud
pi_97478075
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm Richard Gage is blijkbaar uit zijn zelf georganiseerde groep, Architects & Engineers for 9/11 Truth, gestapt:
http://911blogger.com/new(...)support-cit#comments
Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.
  zondag 29 mei 2011 @ 23:11:36 #148
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97478413
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat is zo ongeveer de strekking van dat verhaal? Ik snap niet veel van dat vreemde forum.
Is inderdaad nogal chaotisch.

Richard Gage is de man die architects & engineers for truth op heeft gericht

CIT heeft "onderzoek" gedaan naar de pentagon-vlucht maar hebben informatie achtergehouden.
Gage wist dit niet en heeft CIT lang gesupport en als expert en referentie voor hun opgetreden.

Toen Gage er achter kwam dat ze informatie achterhielden, heeft hij afstand van hen gedaan maar ze blijven zijn supportclaims maar herhalen ondanks dat hij van mening veranderd is.
Daarom stuurt hij dit bericht rond, omdat ze weigeren hem van de website etc. te halen.

Ik denk dat ik het hierboven verkeerd heb gezegd, hij wil dus van alle links met CIT af, niet architects & engineers for truth.

Vind het nogal shocking dat de man zijn expertise dus al meer dan 2 jaar misbruikt wordt en dat de zogenaamde expert-endorsement helemaal niet waar is.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2011 @ 23:24:18 #149
341203 3-voud
pi_97479101
Oke. Dan moet je me nog met 1 ding helpen: wat is het CIT voor instituut?
Ben bang dat ik nu een hele vreemde vraag stel aangezien ik nogal wat weet over 9/11. :{
  zondag 29 mei 2011 @ 23:25:55 #150
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97479167
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef 3-voud het volgende:
Oke. Dan moet je me nog met 1 ding helpen: wat is het CIT voor instituut?
Ben bang dat ik nu een hele vreemde vraag stel aangezien ik nogal wat weet over 9/11. :{
de groep die het meeste onderzoek naar het pentagon hebben gedaan :)
Veel claims / filmpjes . interviews zijn naar hen te herleiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')