Het begint met het inzicht - en dat valt immidels wel hard te maken - dat er regelmatig spelletjes achter de schermen gespeeld worden, dat daarbij het publiek misleid wordt en dat het daarmee voor niet-insiders ongelofelijk lastig wordt de waarheid te achterhalen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar hoe werkt de wereld dan volgens jou? Een beginpunt nemen uit een bron en er dan op los fantaseren zonder referentiepunten? Want dat is namelijk het alternatief waar jij voor kiest. Dat is op zich helemaal niet erg, want je kunt zo leuk hypothesen bespreken, maar jij presenteert ze als feiten en daar ga je de fout in.
[..]
Ik dacht niet dat ik het ooit tegen je zou gaan zeggen: Maar hierin ben ik het met je eens. Dat inzicht heeft iedereen wel die hier op BNW post. Inclusief ikzelf. Het gaat er alleen om wat je wel en wat je niet als daadwerkelijke aanwijzing ziet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:16 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het begint met het inzicht - en dat valt immidels wel hard te maken - dat er regelmatig spelletjes achter de schermen gespeeld worden, dat daarbij het publiek misleid wordt en dat het daarmee voor niet-insiders ongelofelijk lastig wordt de waarheid te achterhalen.
De rest wordt dan vanzelf een beetje Sherlock-Holmes, nietwaar? Zoveel mogelijk aanwijzingen verzamelen en daar de meest logische lijn doorheen proberen te trekken.
Beiden is waar. Moet je eens opletten: O'bummer en BiGCorp hebben veel geld nodig voor hun tirannie in zowel binnen als buitenland. Zij denken, hey laat het volk ons maar sponsoren. En laat de Federal reserve (onze billenmaatje maar dat begrijpt bijna niemand), de geldpers maar draaien. Het volk betaalt het wel terug.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Overigens. Wat ik interessant vind is dat GoudIsEcht uitvoerig uitlegt dat Amerika er alles aan doet om de koers van de dollar op pijl te houden, terwijl Schenkstroop in een eerder topic juist benadrukt dat de VS de dollarkoers omlaag wil krijgen.
Allebei om de NWO mogelijk te maken. Nu kan ik iets over het hoofd zien, maar volgens mij zijn er dus verschillende theorieën die elkaar bijten, maar wel met hetzelfde resultaat?
Dat eindpunt - voor zover het er is (het is meer een soort prisma) en jij het kunt zien - heeft me een stuk meer tijd gekost dan je hier kunt zien, en ik sta er altijd voor open het bij te stellen (gebeurt ook wel eens). Het is aan jou er van te leren of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als ik het dan even op jouw posts terug mag betrekken, en hier zullen we WEL van mening verschillen, dan vind ik dat je een goede startpositie hebt maar dat je vervolgens naar een vooraf ingesteld eindpunt gaat. Waarbij je de punten onderweg te veel inricht en interpreteert naar je eigen geloof.
Eens. Je zou er zelf ook eens naar kunnen kijken of je je vragen wat opener kunt stellen. Als je interesse hebt om van anderen te leren werkt dat vaak een stuk beter.quote:Wat het daarbij vooral lastig maakt, is dat je iedereen consequent beschuldigd van domheid, achterlijkheid en volgzaamheid op het moment dat ze je naar onderbouwing vragen.
Wie weet... je kunt natuurlijk altijd zelf bepalen wat je uitlegt of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik voel me stom dat ik dit aan hoppahoppa moet uitleggen, dat ment ie toch niet
Hij neemt mij in de maling die gast ik zweer het je!
Volgens mij is dit het "reddingsplan" die de US achter de hand heeft... de Ameroquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het dan voorbedachte rade van Obama en de zijnen om de dollar te laten klappen? Jazeker.. Zij willen dat de dollar klapt. Alles lijkt daarop. Zij stoppen niet met forse uitgaven en vooral niet met oorlogje spelen. Het volk draagt de schulden wel lijken zij te denken. Of ze hebben een "reddingsplan". Wedden? Alleen idioten zouden een schip tegen de klippen opvaren. Dat is wat zij met de dollar doen. .
Dat lijkt tot nu toe gewoon een sterk verhaal, ik ben het nog nergens echt serieus tegengekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het "reddingsplan" die de US achter de hand heeft... de Amero
Daarom ook het "Volgens mij".quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:41 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat lijkt tot nu toe gewoon een sterk verhaal, ik ben het nog nergens echt serieus tegengekomen.
Er wordt wel eens wat over geschreeuwd hier en daar, maar doorgaans zonder veel onderbouwing.
Was niet persoonlijk bedoeld hoor. Voor wie het wat waard is: volgens mij is dat verhaal onzin. Meer wilde ik niet zeggen.quote:
Ik vat het ook niet persoonlijk op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoeld hoor. Voor wie het wat waard is: volgens mij is dat verhaal onzin. Meer wilde ik niet zeggen.
Klopt... maar ik lees nog wel mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. hier zou je niet komen posten weet je nog.
Gray is bezig met een monster OP las ik trouwens.. heb je nog suggesties uit de afgelopen 50 topics? Posts dat je denkt, daar zat een hoop tijd in om het duidelijk te maken, een favoriet filmpje misschien wat zou kunnen meewerken aan die post?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt... maar ik lees nog wel mee.
Verslavingen dien je langzaam af te bouwen.
Nope.. Ik laat het totaal aan anderen over nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gray is bezig met een monster OP las ik trouwens.. heb je nog suggesties uit de afgelopen 50 topics? Posts dat je denkt, daar zat een hoop tijd in om het duidelijk te maken, een favoriet filmpje misschien wat zou kunnen meewerken aan die post?
Ok dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nope.. Ik laat het totaal aan anderen over nu.
Jammer... ik heb je posts met veel interesse gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel erg jammer JB.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Jammer... ik heb je posts met veel interesse gelezen
De roep om een ander onderwerp...cq... geen no-plane theorie was groter. Voornamelijk door figuren die zelf geen inbreng leveren en geilen op bagatelliseren. Kortom.. ik haal hier geen voldoening meer uit. Het topic zal nu snel afsterven. Je ziet nu al dat de discussie doodbloed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |