abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 19:58:30 #101
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212441580
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:27 schreef Jippie het volgende:
Hi allemaal, ik heb besloten om als mod weg te gaan uit BNW. Dit omdat ik het druk genoeg heb op FOK!

Vind het best wel een lastige beslissing want ik draag BNW een warm hart toe. We hebben met zijn allen BNW weer wat gezelliger gekregen, en ik denk dat het voor mij nu een mooie tijd is om andere zaken prioriteit te geven. Heb dan wat meer tijd om topics in CRI en vooral in SES aan te gaan vullen.

Blijf wel op de achtergrond als 'schaduwmod' voor BNW beschikbaar, zodat ik kan bijspringen als dat nodig is bijv bij vakantie, andere afwezigheid of als een situatie ontstaat waarbij een paar extra ogen nodig zijn.

Dus ik neem geen definitief afscheid van BNW, maar zal hier een stuk minder aanwezig zijn.
Ga je soms als je wat interessants tegen komt nog wel mooie topics openen?

Jippie bedankt voor alles _O_ _O_ _O_
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 15 februari 2024 @ 20:48:05 #102
485843 crew  Jippie
pi_212442585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ga je soms als je wat interessants tegen komt nog wel mooie topics openen?

Jippie bedankt voor alles _O_ _O_ _O_
Yep, eerst elders wat op poten zetten,dan wip ik wel weer eens binnen. ^O^
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 20:52:37 #103
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212442679
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Yep, eerst elders wat op poten zetten,dan wip ik wel weer eens binnen. ^O^
Je bent echt een held Jippie, of moet ik zeggen heldin of theyheldin..... Achja whatever, je bent een HELD! en wat jij hier in BNW gedaan hebt valt niet in woorden uit te drukken, zoveel tijd en aandacht. Dat maakt je gewoon een held.
Lach met een schone bips
pi_212446081
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:27 schreef Jippie het volgende:
Hi allemaal, ik heb besloten om als mod weg te gaan uit BNW. Dit omdat ik het druk genoeg heb op FOK!

Vind het best wel een lastige beslissing want ik draag BNW een warm hart toe. We hebben met zijn allen BNW weer wat gezelliger gekregen, en ik denk dat het voor mij nu een mooie tijd is om andere zaken prioriteit te geven. Heb dan wat meer tijd om topics in CRI en vooral in SES aan te gaan vullen.

Blijf wel op de achtergrond als 'schaduwmod' voor BNW beschikbaar, zodat ik kan bijspringen als dat nodig is bijv bij vakantie, andere afwezigheid of als een situatie ontstaat waarbij een paar extra ogen nodig zijn.

Dus ik neem geen definitief afscheid van BNW, maar zal hier een stuk minder aanwezig zijn.
Bedankt voor je bijdrage Jippie. Ik begrijp dat je het druk hebt.Ik weet zeker dat je het goed bedoeld, alleen van bnw heb je geen kaas gegeten.Echte bnw topics verplaats je doodleuk naar vergaarbak, alleen die naam al. Wie komt daar nou? Nou ja, je bedoelt het goed. dat weet ik zeker
Komt er nog een extra mod bij? Hopelijk eentje die de zogenaamde bnw'ers begrijpt en ingrijpt bij trolletjes, ai bots, en shills.
pi_212446088
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 15:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op alle forums is er verloop, er komen users bij en er gaan users weg.

Er zijn dagen dat ik niet alle posts lees, dus ik kan niet zo 1,2,3 opnoemen wie ik mis. Maar @:Koosbasterd zou nog iets in de BNW Babbelbox plaatsen, Koos mis ik wel.

Ik ga jou ook missen liefje, het was leuk. Ik denk dat wij best wel kunnen opschieten met elkaar
das toch fijn? ik plaats later wel wat. even bijkomen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 februari 2024 @ 01:56:51 #106
485843 crew  Jippie
pi_212446188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdrage Jippie. Ik begrijp dat je het druk hebt.Ik weet zeker dat je het goed bedoeld, alleen van bnw heb je geen kaas gegeten.Echte bnw topics verplaats je doodleuk naar vergaarbak, alleen die naam al. Wie komt daar nou? Nou ja, je bedoelt het goed. dat weet ik zeker
Ik ben anders een echte kaaskop :P Mijn komst was voor een aantal BNW'ers zeker wennen, dat snapte ik wel want verandering wekt altijd wel wat weerstand op. Gelukkig had je door dat ik het beste met BNW voor had en heb.

quote:
Komt er nog een extra mod bij? Hopelijk eentje die de zogenaamde bnw'ers begrijpt en ingrijpt bij trolletjes, ai bots, en shills.
Weet niet of er een Mod bijkomt, dat wordt achter de schermen geregeld.
pi_212996610
In het onderstaande topic hebben ik en beethoven een discussie over religie. Hoewel er wel de nodige overlap is met de Israel lobby, is het nu heel onoverzichtelijk aan het worden, Vandaar dat ik een nieuwe topic heb geopend

BNW / Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de VS

Is het mogelijk om onze discussie die we hadden te verplaatsen in het nieuwe topic?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 28 maart 2024 @ 21:59:50 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213000115
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
In het onderstaande topic hebben ik en beethoven een discussie over religie. Hoewel er wel de nodige overlap is met de Israel lobby, is het nu heel onoverzichtelijk aan het worden, Vandaar dat ik een nieuwe topic heb geopend

BNW / Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de VS

Is het mogelijk om onze discussie die we hadden te verplaatsen in het nieuwe topic?
individuele posts kunnen we niet verplaatsen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213007886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
individuele posts kunnen we niet verplaatsen.
En ik maar denken dat je superkrachten bezit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213007894
Maakt verder niet zoveel uit
Dan gaan we gewoon door in het nieuwe topic :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213014548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou vooruit grote vriend, licht dat eens helemaal tot de puntjes eens toe :) Dat er mensen aan de motieven van deze oorlog twijfelen is namelijk wat anders dan dat ze de UA bezet willen zien worden. Ik denk dat je nogal een hele grote aanname doet over hoe iedereen in BNW denkt. En ik denk ook serieus dat je daarmee moet stoppen want het begint echt serieus vervelend te worden.
Mod klaagt hier over aannames, maar de mensen vragen of ze inderdaad de Russen uit UA willen hebben mag niet. Posts met normale vragen worden verwijderd, maar posts met aantoonbare onzin en persoonlijke aanvallen mogen blijven. Sterker: deze mod verzint zelf wat mensen hebben gezegd en doet zelf aan persoonlijke aanvallen.

Mijn verzoek: stop het verpesten van het topic door deze mod.
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 01:35:23 #112
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213014554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mod klaagt hier over aannames, maar de mensen vragen of ze inderdaad de Russen uit UA willen hebben mag niet. Posts met normale vragen worden verwijderd, maar posts met aantoonbare onzin en persoonlijke aanvallen mogen blijven. Sterker: deze mod verzint zelf wat mensen hebben gezegd en doet zelf aan persoonlijke aanvallen.

Mijn verzoek: stop het verpesten van het topic door deze mod.
Prima post, de Fa's kunnen je post nog teruglezen hoor. No worries.
Lach met een schone bips
pi_213014576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Prima post, de Fa's kunnen je post nog teruglezen hoor. No worries.
Wat is een Fa?
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 01:43:27 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213014578
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat is een Fa?
Douchegel uit de jaren 90 met reclames met tieten :)

Maar serieus, Forum Admin..
Lach met een schone bips
pi_213014584
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Douchegel uit de jaren 90 met reclames met tieten :)

Maar serieus, Forum Admin..
Hilarisch.
  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 01:46:41 #116
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213014592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hilarisch.
Ik gier het ook uit man...
Lach met een schone bips
pi_213014600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komop, als je die op een volwassen manier zou stellen ja! Maar met je "hey Q", "hey Banaan".. Nee gaan we gewoon niet doen. En verder in FB want ik ben er klaar mee nu. En moet je eerlijk zeggen dat ben ik niet snel.
Hier nog een voorbeeld van een standaard waar de beste man zichzelf ook niet aan wil houden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Douchegel uit de jaren 90 met reclames met tieten :)

  Moderator zaterdag 30 maart 2024 @ 01:52:32 #118
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213014610
@Straatcommando. bovenstaand en Rusland topic. Ik hoor het wel.
Lach met een schone bips
  zondag 31 maart 2024 @ 22:45:06 #119
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_213042725
En Kijk het tot extreme doorgevoerde zuiggedrag van Wantie eens na dit gaat nergensmeer over.

bvd
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_213042761
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:45 schreef DeMolay het volgende:
En Kijk het tot extreme doorgevoerde zuiggedrag van Wantie eens na dit gaat nergensmeer over.

bvd
Logisch dat er hier amper nog een handvol users in BNW overblijven.

Maar dat zal achterliggend wel ergens de bedoeling zijn krijg ik de indruk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 19:09:54 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213051808
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef Bananenbennie het volgende:
@:sp3c heeft nu al meerdere keren zonder enige toelichting mijn post of delen daarvan verwijderd.

Voorbeeldje:
[..]
Dit zijn gewoon normale inhoudelijke reacties die worden verwijderd. Als dit zo doorgaat is de lol er wel af en ben ik vertrokken.
quote:
88s.gif Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef sp3c het volgende:
Jullie hebben het hele paas weekend zitten bekvechten en we zijn er wel klaar mee

Alles wat op de man is gaat weg, ook reacties in de trend van ow maar ik dacht dat jij dacht blabla gaan weg en reacties op die reacties gaan ook weg

De post die je quote is an zich prima maar de post waarop je reageert is weg dus deze ook

Altijd jammer als het zo streng moet en ik snap dat het de lol wat minder maakt maar daar mhebben jullie tweetjes het zelf naar gemaakt en of je wel of niet vertrekt is aan jou maar weet dat dit niet jullie persoonlijke speeltuin is want voor de rest is de lol er al een kleine week af op deze manier :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213052094
Ok fair enough. Maar laten we ook de kern van het probleem niet uit het oog verliezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')