Zodra jij op een normale manier een discussie aan gaat zal ik op gepaste en inhoudelijke wijze reageren en dingen onderbouwen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Leg het daar eens uit dan, want ik ben wel benieuwd wat ze ons op school hebben voorgelogen over de WO 2. Er is namelijk niet zo heel veel waar je dingen kunt wegzetten als 'overdreven'. Succes!
En dat ben ik iig niet geweest. Van mij hoeft niemand dood, zelfs mijn grootste vijanden niet. BNW is prima, maar stellen dat je op school werd voorgelogen over de WO2 gaat mij te ver.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:31 schreef sp3c het volgende:
je mag op fok! niet alle 140 miljoen Russen doodwensen, nergens
lul van een kut weet dit maar hij blijft dit roepen omdat hij een lul is en hij graag zijn uiterste best doet om de discussie te verstieren, hier, daar, overaal
Sja het zit hier vol.quote:
Zelfkennis is niet aanwezig lijkt mij. Je gaat er ook geen antwoord op geven, want als je er dieper op ingaat zie je dat ik precies goed zat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zodra jij op een normale manier een discussie aan gaat zal ik op gepaste en inhoudelijke wijze reageren en dingen onderbouwen.
Voor nu succes met je bloeddruk naar beneden te krijgen.
Een paar rellende jongeren was verder geen probleem in NWS laatst.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:31 schreef sp3c het volgende:
je mag op fok! niet alle 140 miljoen Russen doodwensen, nergens
Als het om moslims/immigranten/vermeende progressieven gaat is dat allemaal geen probleem hè.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een paar rellende jongeren was verder geen probleem in NWS laatst.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om moslims/immigranten/vermeende progressieven gaat is dat allemaal geen probleem hè.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is het heel erg lame als juist uitgedienden bullshit blijven roepen waarvan ze weten dat het niet waar is
Bijvoorbeeld:quote:
quote:Ik zou toch willen dat het IDF hier in Europa eens schoon schip komt maken, te beginnen in Rotterdam.
https://www.geenstijl.nl/(...)rotterdam-de-beelden
Bom erop en niemand die er om rouwt, Europa zal opgelucht ademhalen
Ik zie het probleem niet zo; kwestie van de post rapporteren, mods (weet ik uit eigen ervaring) hebben niet 24/7 overal ogen en oren op.quote:
Zonder link kan ik er niksmee maar ik neem aaan dat die er met opzet niet bijzitquote:
Ik had wel een TR gezetquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:50 schreef Candymannetje het volgende:
Mag ik hier ook positieve dingen zeggen?
Geen idee wie nu aan het modden is in BNW maar diegene doet het wel goed.
Fijn dat reacties van users die niks inhoudelijks toevoegen en enkel ruzie komen maken verwijderd worden.
Zo blijft de sfeer goed en kunnen de discussies inhoudelijk blijven.
Die vent is echt en er zijn Russen veroordeeld voor zijn marteldood oa door verkrachting. Het is een terugkerend dingetje, ook op bnw, dat Rusland zogenaamd nog wel traditionele waarden volgt en deze oorlog anti woke is.quote:
Vandaag een nieuwsbericht gepost en die is verwijderd, maar deze trolpost erboven mag blijkbaar wel.quote:
Vooral geen nieuwe dingen willen leren.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:48 schreef sp3c het volgende:
post dan een nieuwsbericht ipv een rare meme die letterlijk alleen jij snapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |