Je hebt ingezien dat de bnw'er al die tijd gewoon gelijk haddenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Veranderende tijden, veranderende wereldbeelden...
Hopelijk komt er ook weer wat leven in de BNW onderwerpen, dat zou mooi zijn, dat verdient dit subforum nog steeds.
Donequote:Op maandag 7 oktober 2024 10:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Hallo vrienden van BNW,
Zou dit topic
BNW / Bende van Nijvel - False Flag van de Belgische Rijkswacht
Weer heropend mogen/kunnen worden n.a.v. dit nieuwsbericht?
https://nos.nl/artikel/25(...)nde-bende-van-nijvel
Klopt jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt ingezien dat de bnw'er al die tijd gewoon gelijk hadden![]()
Voor de mensen die het niet weten, chris was ooit reguliere poster hier in bnw, zelfs een korte tijd mod geweest toch?
Zou wat zijn als we oude garde weten terug te brengen
Ik begin een topic over actualiteiten die ik vind rieken naar propaganda / wel erg gekleurd vind.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:30 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je wilt dus alleen je eigen mening eigenlijk hier rond posten, maar eigenlijk wil/kan jij deze niet verdedigen?
We moeten dus alles maar accepteren, hoe jij het ziet?
Dus eigenlijk, post je alleen je wat past bij je eigen ideologie en daar maak je een overzicht van?
Iets waanzin en propaganda denken te lezen, kan ook zijn, dat jij iets leest, wat wel gewoon correct is, maar niet bij je mening past. Dat zie je vaak bij extreme gedachtes en vooral niet openstaan voor een discussie.
Dus eigenlijk post jij je eigen propaganda hier en dat moeten wij maar slikken?
Zou leuk zijn ja, ik had nog een aanvulling in zijn topic over Nijvel gegeven om het weer een heuse BNW boost te geven, maar tot nu geen respons. Jammer, want hij weet inhoudelijk zoveel over dit dossiet. Maar in BNW moet je maar net je maatjes vinden om een stevige boom op te zetten in de BNWsferen. De serie 1984 was toch ook de moeite waard geweest om hier zijdelings te recenseren. Lijkt wel of de nieuwere garde BNW-ers niets wil weten over de langere historische lijnen van het BNW denken en doen. Maar dat is misschien ook wel een beetje BNW-er eigen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt ingezien dat de bnw'er al die tijd gewoon gelijk hadden![]()
Voor de mensen die het niet weten, chris was ooit reguliere poster hier in bnw, zelfs een korte tijd mod geweest toch?
Zou wat zijn als we oude garde weten terug te brengen
Noemt de (belgische) serie niet 1985 ipv 1984 ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja, ik had nog een aanvulling in zijn topic over Nijvel gegeven om het weer een heuse BNW boost te geven, maar tot nu geen respons. Jammer, want hij weet inhoudelijk zoveel over dit dossiet. Maar in BNW moet je maar net je maatjes vinden om een stevige boom op te zetten in de BNWsferen. De serie 1984 was toch ook de moeite waard geweest om hier zijdelings te recenseren. Lijkt wel of de nieuwere garde BNW-ers niets wil weten over de langere historische lijnen van het BNW denken en doen. Maar dat is misschien ook wel een beetje BNW-er eigen.
Toch kreeg de scenarioschrijver stevig commentaar. Zou een te politieke interpretatie zijn. Ik zal zoeken naar het interview...geduld. (je kunt het ook zelf zoeken...)quote:Op donderdag 5 december 2024 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Noemt de (belgische) serie niet 1985 ipv 1984 ?
Ik heb er alvast van gesmuld.
Ik heb het zeker gezien maar helaas is het leven erg druk, en heb ik dus nog geen gelegenheid gehad om inhoudelijk te reageren. Wel dank voor je inzet :-)quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:31 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja, ik had nog een aanvulling in zijn topic over Nijvel gegeven om het weer een heuse BNW boost te geven, maar tot nu geen respons. Jammer, want hij weet inhoudelijk zoveel over dit dossiet. Maar in BNW moet je maar net je maatjes vinden om een stevige boom op te zetten in de BNWsferen. De serie 1984 was toch ook de moeite waard geweest om hier zijdelings te recenseren. Lijkt wel of de nieuwere garde BNW-ers niets wil weten over de langere historische lijnen van het BNW denken en doen. Maar dat is misschien ook wel een beetje BNW-er eigen.
Het staat er voorlopig nog wel, dus altijd welkom terug. Soms wordt een reactie ook beter als je er een paar weken over na denkt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb het zeker gezien maar helaas is het leven erg druk, en heb ik dus nog geen gelegenheid gehad om inhoudelijk te reageren. Wel dank voor je inzet :-)
Meesterwerkje iddquote:Op donderdag 5 december 2024 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Noemt de (belgische) serie niet 1985 ipv 1984 ?
Ik heb er alvast van gesmuld.
Hey welcome back en spoedig herstel gewenst.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Bedankt voor jullie geduld.
Ik ben geopereerd en heb officieel geen baarmoeder meer. Ik was behoorlijk ziek van alles.
Beetje krankzinnig, beetje maar….
Nu nog even aansterken.
Ik probeer elke dag even hier te zijn.
En aangezien ik toch een jaar of zo moet revalideren…. heb ik genoeg tijd omhanden.
Ik moet me even inlezen hoor, was behoorlijk ziek de afgelopen maanden.
Hai
Oh wat heftig zeg. Ik hoop dat je herstel spoedig gaat. Welkom terug!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Ik ben geopereerd en heb officieel geen baarmoeder meer. Ik was behoorlijk ziek van alles.
Nu nog even aansterken.
En aangezien ik toch een jaar of zo moet revalideren…. heb ik genoeg tijd omhanden.
Hai
Sterkte, het zal behalve lichamelijk ook geestelijk best zwaar zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Nu nog even aansterken.
Hai
Een spoedig herstel gewenst!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Nu nog even aansterken.
Hai
En mijn reactie daarop met enkel feiten is verwijderd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi dat je toen ook al tegen de vaccinatie was 👍
quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het achterlijk dat deze leugen mag blijven staan:
[..]
En mijn reactie daarop met enkel feiten is verwijderd.
quote:
Probeer eens te reageren zonder mensen te beledigen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het achterlijk dat deze leugen mag blijven staan:
[..]
En mijn reactie daarop met enkel feiten is verwijderd.
Je bent wellicht wat te ver doorgeslagen in de slachtofferrol als de realiteit beschrijven beledigend is geworden. Je bent tegen dingen die polio bij kinderen voorkomen, dus je bent dan een voorstander van meer kinderen die polio krijgen. Ik hoor graag waar die logica fout gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Probeer eens te reageren zonder mensen te beledigen.
Dan zal je zien dat je reacties vaker blijven staan.
Lees nu pas, sterkte en speedy recovery SHquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Nu nog even aansterken.
Hai
Wat staat hier nu eigenlijk en wat wil je beweren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
In groep 144 milj mensen dood wensen in een topic iets verderop is er niets tegen ntl...
Nee, Hitler bagatelliseren is echt een no-go. En de policy stelt niet dat je hier lekker vrij mag beweren dat Hitler als slecht wordt neergezet, maar 'dat het wel meeviel'.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Met het risico op psuedo-modden en alles;
Over Napoleon werd ook altijd beweerd, zowel in spotprenten als verhalen, dat het maar een kleine opdonder zou zijn. Bleek in werkelijkheid ook anders te zijn. Zou het in die context ook kunnen zijn?
In mijn eigen ervaring zijn de richtlijnen in BNW gelukkig lekker breed, en mag je best een afwijkende mening hebben, hoe dom je die ook (terecht of niet) mag vinden. Zolang het binnen de policy van Fok!/BNW past, is het 'in orde'.
dat iedereen in NWS klote isquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat staat hier nu eigenlijk en wat wil je beweren?
Als reactie op 'Hitler bagatelliseren is niet oké'?quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat iedereen in NWS klote is
beetje een irritant stokpaardje van hem maar je krijgt het er niet uit
ja roeptie gewoon op random momentenquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als reactie op 'Hitler bagatelliseren is niet oké'?
Ik had er tot nu toe ook niet veel tegen, maar stellen dat 'nu ik de leugens zie over Rusland ben ik erachter gekomen dat de verhalen op school niet kloppen'. Dan beweeg je je echt op een hellend vlak. Op school werd gesteld dat er miljoenen Joden zijn vermoord en dat in twijfels trekken lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:56 schreef sp3c het volgende:
maar een topic over wo2 in bnw vind ik ok
tot we naar Hitler was eik een goeie gozer gaan want dat is gewoon waanzin maar dat het niet allemaal even zwart/wit is is gewoon een feit en dat zijn vaak wel interessante verhalen
Het gesneer en belachelijk maken van BNW('ers) doet dan weer niemand moeilijk over.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:52 schreef sp3c het volgende:
dat iedereen in NWS klote is
beetje een irritant stokpaardje van hem maar je krijgt het er niet uit
Sterker nog, dat is strafbaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik had er tot nu toe ook niet veel tegen, maar stellen dat 'nu ik de leugens zie over Rusland ben ik erachter gekomen dat de verhalen op school niet kloppen'. Dan beweeg je je echt op een hellend vlak. Op school werd gesteld dat er miljoenen Joden zijn vermoord en dat in twijfels trekken lijkt mij niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is strafbaar.
Gelukkig doet niemand dat.
Misschien is het je tweelingbroer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sinds we al die leugens en propaganda over Rusland te horen hebben gekregen ben ik wantrouwig geworden over de verhalen die we over WO2 te horen hebben gekregen op school e.d.
Dus ben me er in gaan verdiepen maar veel verhalen zijn inderdaad overdreven of aangepast.
In WO2 zijn enkel joden gedoodquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het je tweelingbroer.
Of misschien verbeeld jij je dingen want in mijn post staat niks over dode joden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het je tweelingbroer.
Nee, er zijn wel meer mensen dood gegaan, we herdenken ze nog elk jaar.quote:
Dat was mijn punt ook niet. Jij stelt dat de verhalen op school niet kloppen. Op school vertelden ze juist over zoveel Joodse doden en dergelijken. Welke verhalen op school kloppen dan niet?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Of misschien verbeeld jij je dingen want in mijn post staat niks over dode joden.
DIt is FBquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet. Jij stelt dat de verhalen op school niet kloppen. Op school vertelden ze juist over zoveel Joodse doden en dergelijken. Welke verhalen op school kloppen dan niet?
Misschien had je dat in het betreffende topic moeten vragen voordat je hier hysterisch dingen begon te verzinnen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet. Jij stelt dat de verhalen op school niet kloppen. Op school vertelden ze juist over zoveel Joodse doden en dergelijken. Welke verhalen op school kloppen dan niet?
zodra ik het zie haal ik het weg, of dat in NWS is of in BNW is maakt me geen kut uit maar iedereen die hier regelmatig komt weet het, ziet het, etc. hetquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het gesneer en belachelijk maken van BNW('ers) doet dan weer niemand moeilijk over.
Maar hey ik typ de magic letters niet meer so sue me
Leg het daar eens uit dan, want ik ben wel benieuwd wat ze ons op school hebben voorgelogen over de WO 2. Er is namelijk niet zo heel veel waar je dingen kunt wegzetten als 'overdreven'. Succes!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien had je dat in het betreffende topic moeten vragen voordat je hier hysterisch dingen begon te verzinnen.
Dan ben je goed bezig, carry on ...quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
zodra ik het zie haal ik het weg, of dat in NWS is of in BNW is maakt me geen kut uit maar iedereen die hier regelmatig komt weet het, ziet het, etc. het
dan is het heel erg lame als juist uitgedienden bullshit blijven roepen waarvan ze weten dat het niet waar is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |