abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217130480
Gelukkig hebben we 2 weken kunnen genieten van de zon, was al meer dan vorig jaar
pi_217130504
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig hebben we 2 weken kunnen genieten van de zon, was al meer dan vorig jaar
dramaqueen :')
pi_217130937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Ik sproei straks weer lekker over je zusje
U MAD?
pi_217130957
Met opzet geen nieuw topic geopend, want het slaat werkelijk nergens op. Man, man, man..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217131175
quote:
Wat wordt er precies gesproeid dan? En door wie? En vooral; met welke intenties? Ik vind dergelijke theorieën altijd wel interessant maar ik vind deze zo vaag en vergezocht.
pi_217131273
Yes hier verder!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217131304
Iedereen kan zelf waarnemen hoe (enkele) vliegtuig condensstrepen diffuseren tot een grijze wolkendek. Een vliegtuig die geen spoor achterlaat en ineens boven je stad gaat het 'aan' kun je ook zien.

Hoe en waarom? Geen idee, dat is de vraag. Geoengineerig middels dit is bevestigd.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 21 maart 2025 @ 17:04:38 #9
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217131707
Is een fatsoenlijke OP te moeilijk?
Waar gaat dit over?
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
pi_217131855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat wordt er precies gesproeid dan? En door wie? En vooral; met welke intenties? Ik vind dergelijke theorieën altijd wel interessant maar ik vind deze zo vaag en vergezocht.
Vooral opvallend ook hoe “alleswetend” bepaalde users claimen te zijn, over dit onderwerp…

Zij lijken _alles_ erover te weten, wat volgens mij enkel kan als ze contacten binnen de vermeende geheime organisatie’s moeten hebben, als zij zoveel dingen weten die voor ons normale burgers niet tot beschikbare informatie hoort….

Hoe zou het kunnen zijn dat zij alles weten?
En waarom delen ze hun bronnen niet?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217132108
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oa nanotechnologie (smartdust), wat ook in het gentherapie vaccine , allemaal onderdeel van de transhumanisme agenda om de mensheid te transformeren via technologie, kunstmatige intelligentie en biotechnologie.Mensen samensmelten met AI, controleerbaar maken (zie dit topic: BNW / Mind-controlled slaves/transhumanism)

Bekijk deze YouTube-video

Mark (het oude normaal komt nooit meer terug) Rutte is groot fan van duivel Yuval Noah Harari

Bij de meeste zijn ze al aardig op weg als je ook weer de reacties ziet in dit topic , ze zijn niet meer zichzelf :N :M

En ze lopen doelbewust te kloten met het klimaat. De ¨klimaatcrisis¨ creëren ze uiteindelijk zelf zodat ze met een oplossing kunnen komen.

pi_217132272
Jezus man! Is er een vaccin tegen?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217132655
Wanneer we naar de onderkant van een wolk kijken, dan is die naargelang van de dikte van de wolk wit tot donkergrijs. Dit komt doordat een wolk voornamelijk bestaat uit waterdruppeltjes met een diameter die veel groter is dan de golflengte van zichtbaar licht
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  vrijdag 21 maart 2025 @ 19:51:00 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_217133536
Ah, onze 14-jarige downie heeft weer wat leuks op internet gezien.
pi_217135083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 17:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Oa nanotechnologie (smartdust), wat ook in het gentherapie vaccine , allemaal onderdeel van de transhumanisme agenda om de mensheid te transformeren via technologie, kunstmatige intelligentie en biotechnologie.Mensen samensmelten met AI, controleerbaar maken (zie dit topic: BNW / Mind-controlled slaves/transhumanism)

Mark (het oude normaal komt nooit meer terug) Rutte is groot fan van duivel Yuval Noah Harari

Bij de meeste zijn ze al aardig op weg als je ook weer de reacties ziet in dit topic , ze zijn niet meer zichzelf :N :M

En ze lopen doelbewust te kloten met het klimaat. De ¨klimaatcrisis¨ creëren ze uiteindelijk zelf zodat ze met een oplossing kunnen komen.

Allemaal de schuld van de Rabobank.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 22:55:24 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217136322
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')