dramaqueenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig hebben we 2 weken kunnen genieten van de zon, was al meer dan vorig jaar
Ik sproei straks weer lekker over je zusjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig hebben we 2 weken kunnen genieten van de zon, was al meer dan vorig jaar
Wat wordt er precies gesproeid dan? En door wie? En vooral; met welke intenties? Ik vind dergelijke theorieën altijd wel interessant maar ik vind deze zo vaag en vergezocht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Jor_Dii in BNW / Elke dag een grijze hemel van september t/m mei, #3
Het resultaat is direct zichtbaar
Vooral opvallend ook hoe “alleswetend” bepaalde users claimen te zijn, over dit onderwerp…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat wordt er precies gesproeid dan? En door wie? En vooral; met welke intenties? Ik vind dergelijke theorieën altijd wel interessant maar ik vind deze zo vaag en vergezocht.
Oa nanotechnologie (smartdust), wat ook in het gentherapie vaccine , allemaal onderdeel van de transhumanisme agenda om de mensheid te transformeren via technologie, kunstmatige intelligentie en biotechnologie.Mensen samensmelten met AI, controleerbaar maken (zie dit topic: BNW / Mind-controlled slaves/transhumanism)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat wordt er precies gesproeid dan? En door wie? En vooral; met welke intenties? Ik vind dergelijke theorieën altijd wel interessant maar ik vind deze zo vaag en vergezocht.
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oa nanotechnologie (smartdust), wat ook in het gentherapie vaccine , allemaal onderdeel van de transhumanisme agenda om de mensheid te transformeren via technologie, kunstmatige intelligentie en biotechnologie.Mensen samensmelten met AI, controleerbaar maken (zie dit topic: BNW / Mind-controlled slaves/transhumanism)
Bekijk deze YouTube-video
Mark (het oude normaal komt nooit meer terug) Rutte is groot fan van duivel Yuval Noah Harari
Bij de meeste zijn ze al aardig op weg als je ook weer de reacties ziet in dit topic , ze zijn niet meer zichzelf![]()
![]()
En ze lopen doelbewust te kloten met het klimaat. De ¨klimaatcrisis¨ creëren ze uiteindelijk zelf zodat ze met een oplossing kunnen komen.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |