abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 02:21:33 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218163750
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
Hey we kunnen weer es de popcorn boven halen. Er is weer een WunderWaffe !!

dodelijk snel, russische nachtmerrie, russisch schrikbeeld, gamechanger...
De superlatieven swingen alvast de pan uit.
[..]
Wordt toegevoegd aan de lijst :O
Oekraine heeft er al minimaal 8, volgens de Russen is er al minimaal 1 vernietigd

En er zijn geen wunderwaffen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_218176116
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218180182
quote:
President Poetin is ervan overtuigd dat het militaire overwicht van Rusland op het slagveld groeit en dat de Oekraïense verdediging in de komende maanden zal bezwijken onder de druk. Dat hebben bronnen dicht bij het Kremlin gezegd aan de krant The New York Times.

Als gevolg daarvan voert Poetin zijn oorlogsinspanningen op, ondanks kritiek van Donald Trump. De Amerikaanse leider klaagde deze week nog tegen journalisten. ,,We krijgen een hoop onzin over ons heen van Poetin”, zei hij toen. ,,Hij doet altijd heel vriendelijk tegen ons, maar uiteindelijk blijkt dat niets te betekenen.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)-instorten~a8329c53/
pi_218206130
De ommekeer is aanstaande *O* ^O^ *O*

twitter
pi_218207155
twitter
pi_218209750
Van spec moet ik voortaan mijn memes uitleggen. Ik heb een stuk geschreven over de Texaan die naar Rusland vertrok vanwege de traditionele waarden en is doodverkracht door mannen.

Russell Bonner Bentley III, geboren in Austin, Texas, was een voormalig Amerikaans militair die in 2014 naar Oost-Oekraïne vertrok om zich aan te sluiten bij de pro-Russische separatisten in de Donbas. Onder de bijnaam “Texas” of “Donbass Cowboy” vocht hij in het Vostok-bataljon en later bij een Spetsnaz-eenheid. In 2020 verkreeg hij de Russische nationaliteit en ging hij werken als propagandist en oorlogscorrespondent voor het Russische staatsmedium Sputnik. Op 8 april 2024 verdween Bentley in Donetsk nadat hij naar een gebombardeerde locatie was gegaan om slachtoffers te helpen. Elf dagen later werd zijn verminkte lichaam gevonden; hij bleek te zijn ontvoerd, gemarteld en vermoord door vier Russische soldaten die inmiddels zijn gearresteerd. Er zijn aanwijzingen dat hij voorafgaand aan zijn dood ook is verkracht.
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 13:40:15 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218210014
Nou en :?
pi_218210083
Leuk verzonnen verhaaltje.
Wil je nu een sticker?
pi_218210190
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef Candymannetje het volgende:
Leuk verzonnen verhaaltje.
Wil je nu een sticker?
Dat dit “verzonnen” zou zijn, klopt niet. Zijn dood is bevestigd door meerdere, uiteenlopende bronnen, waaronder Russische staatsmedia, internationale pers zoals Le Monde, Reuters, en Wall Street Journal, én zelfs de Russische Onderzoekscommissie, die formeel vier Russische soldaten heeft aangeklaagd voor zijn ontvoering, marteling en moord. Zijn vrouw, Marianna, heeft zijn vermissing en overlijden publiek bevestigd, evenals DNA-tests die zijn identiteit bevestigden. Hoewel sommige details rond zijn exacte doodsoorzaak en wat hem is aangedaan nog speculatief zijn (zoals de melding van verkrachting), is het feit dát hij is vermoord door Russische militairen geen complottheorie of propaganda — het is officieel onderzocht en gerapporteerd door de Russische autoriteiten zelf.
pi_218210201
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef sp3c het volgende:
Nou en :?
Je hoeft het niet belangrijk te vinden, maar het laat wel iets zien over hoe zelfs trouwe aanhangers van het Russische narratief uiteindelijk zelf slachtoffer kunnen worden. Dat is op z’n minst relevant voor mensen die dat regime verdedigen.
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 13:59:06 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218210233
Gezien de hoeveelheid mensen dat daar zomaar uit het raam valt leek me dat al duidelijk

Al een tijdje zelfs, niemand ontkent dit
pi_218210468
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat dit “verzonnen” zou zijn, klopt niet. Zijn dood is bevestigd door meerdere, uiteenlopende bronnen, waaronder Russische staatsmedia, internationale pers zoals Le Monde, Reuters, en Wall Street Journal, én zelfs de Russische Onderzoekscommissie, die formeel vier Russische soldaten heeft aangeklaagd voor zijn ontvoering, marteling en moord. Zijn vrouw, Marianna, heeft zijn vermissing en overlijden publiek bevestigd, evenals DNA-tests die zijn identiteit bevestigden. Hoewel sommige details rond zijn exacte doodsoorzaak en wat hem is aangedaan nog speculatief zijn (zoals de melding van verkrachting), is het feit dát hij is vermoord door Russische militairen geen complottheorie of propaganda — het is officieel onderzocht en gerapporteerd door de Russische autoriteiten zelf.
Plaats eens een link dan.
Ook over die verkrachting enzo.
pi_218210473
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:59 schreef sp3c het volgende:
Gezien de hoeveelheid mensen dat daar zomaar uit het raam valt leek me dat al duidelijk

Ah, fijn dat jij namens iedereen even komt vaststellen wat “al duidelijk” is.
pi_218210479
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:59 schreef sp3c het volgende:

Ik zou geen Russische kozijnen in m'n huis willen.
pi_218210668
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 14:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zou geen Russische kozijnen in m'n huis willen.
Oekraïners ook niet.
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 14:39:56 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218210714
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ah, fijn dat jij namens iedereen even komt vaststellen wat “al duidelijk” is.
Voor jou was het blijkbaar NWS dus niet voor iedereen blijkbaar
pi_218210858
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 14:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Voor jou was het blijkbaar NWS dus niet voor iedereen blijkbaar
Trollen door net te doen alsof je niet kan lezen. Nu ben ik vet boos.
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 15:07:27 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218210941
Ga ergens anders spelen
pi_218213833
Het laatste woord
pi_218217134
Na bijna drie jaar zijn de Russen erg opgeschoten en staan aan de poorten van de EU om elk moment binnen te vallen.
https://x.com/DevliegerErik/status/1944748612476408080
pi_218219524
quote:
De Amerikaanse president Donald Trump heeft in een besloten gesprek met zijn ambtgenoot Volodymyr Zelensky geïnformeerd of Oekraïne Moskou zou kunnen aanvallen, schrijft de Financial Times (FT). Volgens de krant heeft Trump gepeild of het mogelijk zou zijn om de aanvallen op Rusland op te voeren om de Russische regering aan de onderhandelingstafel te dwingen.

'Volodymyr, kun je Moskou treffen?', vroeg Trump volgens de krant begin deze maand aan Zelensky. 'Kun je Sint-Petersburg ook treffen?' Volgens twee anonieme bronnen van de FT zei de Oekraïense president daartoe in staat te zijn. 'Absoluut. Dat kunnen we als je ons de wapens levert.'

Het gesprek vond volgens de zakenkrant plaats op 4 juli, een dag nadat Trump met de Russische president Vladimir Poetin belde. Dat gesprek was volgens Trump zelf 'slecht' verlopen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ou-treffen~a8329c53/
})
pi_218227399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
})
och kijk, ineens kan het gepeupel de domme uitspraken van Trump wel smaken.
Zelfs de windhaan op de kerktoren draait zo snel niet :')

Zo zie je maar dat ook de VS totaal geen vrede wil. Meer oekrains bloed om de rus te proberen verzwakken.

En zelensky is de ideale VS puppet, die maalt er niet om om land en volk op te offeren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 16 juli 2025 @ 11:55:39 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218227436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
})
Heeft ie alweer ingetrokken

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
Vanaf circa 2:07 lijkt trump ontkennend te antwoorden op de vraag of Zelensky op Moskou moet schieten.
Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen door door dat lawaai op de achtergrond.

Bekijk deze YouTube-video
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218228992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 11:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
och kijk, ineens kan het gepeupel de domme uitspraken van Trump wel smaken.
Zelfs de windhaan op de kerktoren draait zo snel niet :')

Zo zie je maar dat ook de VS totaal geen vrede wil. Meer oekrains bloed om de rus te proberen verzwakken.

En zelensky is de ideale VS puppet, die maalt er niet om om land en volk op te offeren.
De indruk leeft dat types zoals Trump best populair zijn onder BNW posters, dus als hij dan wat zegt dat ze niet leuk vinden posten mensen het. Het is een grapje over jou ipv juichen dat de oorlog langer duurt.

Wellicht andere mensen niet voor dom gepeupel uitmaken als je zelf sociale sensitiviteit mist.
pi_218262035
Het advies van Trump is de afgelopen dagen opgevolgd:

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')