Ik betwijfel ditquote:Op zaterdag 14 februari 2026 02:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, waar jij het over hebt is het plan met de bevroren Russische tegoeden. Er is geld geleend met als onderpand die tegoeden. Na de oorlog worden en schadeclaims ingediend aan Rusland volgens het internationale oorlogsrecht. De verwachting is dat Rusland die claims niet gaat betalen en dan mogen die bevroren tegoeden volgens datzelfde internationale recht gebruikt worden om die lening af te betalen.
[/quote]quote:Anyway, Rutte heeft Poetin weer uitgedaagd en beledigd. Eens zien of daardoor die vredesdeal er sneller komt
[ x ]
Denk je?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:53 schreef Candymannetje het volgende:
Al met al zie ik vanuit de EU geen enkele poging om het conflict op te lossen.
De enige die op een vage manier vrede wilt is Trump.
Naja Trump is de enige die probeert een vredesovereenkomst te bereiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Denk je?
Dat de EU alle vredesonderhandelingen boycot klopt.
En de VS wil nie anders dan dat er verder gevochten wordt tegen Rusland, alles om multipolaire wereld tegen te houden. Bedoeling is dat Europa overneemt qua financiering en bevoorrading, en uiteindelijk ook troepen als oekr uitgeput is. En Europa danst nog steeds gretig naar de pijpen van de VS. Ook verzwakking van Europa speelt in de hegemonie kaart van de VS, die nu vol begint in te zetten op China.
Wordt spannend.
Mja als hij écht wil zet hij zelensky écht het mes op de keel, is tenslotte zijn proxy.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Naja Trump is de enige die probeert een vredesovereenkomst te bereiken.
Zodat hij uiteraard met zijn eigen agenda verder kan.
Grondstoffen enzo.
Daar gaat het binnenkort stevig knetteren is mijn gok.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:31 schreef UncleScorp het volgende:
Naar 't schijnt stuurt de VS nog een 3e vliegdekschip naar Iran? De George Bush II?
Wtf is die van plan?
Duidelijk ja. Trump kan nu geen stap terug meer nemen zonder gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar gaat het binnenkort stevig knetteren is mijn gok.
quote:
“We are fucked”: NAVO-troepen compleet in de pan gehakt bij grote oefening
De NAVO is niet klaar voor de oorlogvoering van de toekomst.
https://www.hln.be/buiten(...)e-oefening~aea5d633/
Rutte gaat het gewoon zelf oplossen hè.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2026 15:21 schreef Candymannetje het volgende:
Rutte gaat het gewoon zelf oplossen hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |