Jazeker. En je eigen mening heb je bij de NOS opgehaald. Ik snap het.quote:Op vrijdag 25 september 2026 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, maar ik begreep van @:unclescorp dat die magazijnen leeg waren en van @:epicbeardman dat Wildberries alleen goedkope meuk via internet verkocht.
Niet echt noemenswaardig dus.
Ik wist het wel, Zelensky is gewoon familie van Poetin.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Poetin blijkt een geheime kleindochter te hebben die Elsa heet. Haar vader is een danser die Zelensky heet.
[ x ]
Onderschat het vliegende spaghetti monster en zijn diabole krachten niet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Zelensky is gewoon familie van Poetin.
Die hele oorlog is 1 complot om de EU te ontmantelen.
Het zou Poetin voor een ramp kunnen behoeden.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ruzzia en Zelensky ontmoeten elkaar in december in Miami, als Poetin durft
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ruzzia en Zelensky ontmoeten elkaar in december in Miami, als Poetin durft
Poetin durft inderdaad niet.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Rusland stuurt eerst een delegatie die onder de president staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |