abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220770129
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Goh klinkt weer even dreigend als al het voorgaande...
- de russische economie kelderen, het land opdelen en de grondstoffen verdelen (zoals Putin zei, daarom dat Finland en Zweden bij de NAVO gekomen zijn, die wilden ook wel hun deel van de koek...oeps)
- ellende bevolking veroorzaken en zo interne regime change Putin
- onszelf ontdoen van goedkope energie (wie heeft er het meest last van ?)
- 20 sanctiepakketten
- miljaaarden ¤¤¤ doneren, en corrupte zakken vullen
- massa's wapens en munitie erin pompen

Ook dit nu weer klinkt puur als EU de brave puppy van de VS.
VS wil globale energiehandel onder controle krijgen.
Vandaar de aanval op Iran.
Daarom mag/moet de EU maar wat bootjes pesten.
Daarom schiet oekr (lees : de VS) raketten en drones op russische olie installaties. Net zoals er op meerdere plaatsen in de wereld olie installaties in brand staan.

Sja, hopelijk gooit de VS ons binnenkort een botje als beloning.
Ik zou maar alvast mooi opzitten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220779223
quote:
Voormalige stafchef van Zelensky officieel verdacht van corruptie

Andriy Yermak, de vorige stafchef van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky, is officieel in verdenking gesteld van corruptie. Dat meldt de Oekraïense anticorruptiedienst SAPO. Yermak werd in november van vorig jaar ontslagen door Zelensky nadat zijn bureau werd doorzocht door de anticorruptiediensten. Hoewel hij toen nog niet officieel in verdenking was gesteld, was Yermak bijzonder impopulair bij de Oekraïense bevolking en waren zijn nauwe medewerkers vaak betrokken bij corruptieschandalen.

https://www.hln.be/buiten(...)-corruptie~a27958a8/
:O
Hey we doneren alweer 90.000.000.000 ¤ *O*
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_220780175
En niet te vergeten Duitsland dat nog es 1 miljard per maand geeft, en Engeland 5 miljard per jaar.

En ondertussen blijft oekraine achter de voorgehouden wortel van EU en NATO lidmaatschap aanlopen.
Het zou grappig zijn moest het niet zo schrijnend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')