Nou nee, zustersteden van Moskou gaan zich niet in de oorlog mengen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:53 schreef Candymannetje het volgende:
Deze is trouwens ook wel leuk:
Hoe gaan de zustersteden van Moskou hier op reageren
[..]
Heel simpel door hetzelfde te doen in Oekraine.
Klopt, Michael en ik hadden het over Wildberries. En jij verplaatste vervolgens de doelpalen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welke doelpalen?
Jij begint over wildberries waar ik zogenaamd over gesproken zou hebben en ik verzet doelpalen?
Geloven dat Boetsja echt wasquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou nee, zustersteden van Moskou gaan zich niet in de oorlog mengen.
Net zoals zustersteden van Odessa dat niet gaan doen.
Anyway: Oekraïne wilde graag de oorlog naar Rusland brengen?
Nou, dan slaat Rusland terug door de bevolking van Oekraïne de oorlog in te slepen.
Door bijvoorbeeld een massamoord in Boetsja uit te voeren...
Ooh, wacht...
Ik heb me niet met jullie gesprek bemoeidquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, Michael en ik hadden het over Wildberries. En jij verplaatste vervolgens de doelpalen.
Dat was wel echt met de informatie die we nu hebben. Het zal natuurlijk ontzettend uitvergroot zijn door Oekraine om hun zaak in de internationale media te bepleiten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geloven dat Boetsja echt was![]()
Het veegt de bewering van tafel dat de Oekraïense burgers dankzij Rusland niets van de oorlog hebben gemerkt totdat Oekraïne dit jaar doelen in Rusland aanvalt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was wel echt met de informatie die we nu hebben. Het zal natuurlijk ontzettend uitvergroot zijn door Oekraine om hun zaak in de internationale media te bepleiten.
Precies, er hebben heus wel misstanden plaatsgevonden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was wel echt met de informatie die we nu hebben. Het zal natuurlijk ontzettend uitvergroot zijn door Oekraine om hun zaak in de internationale media te bepleiten.
Wie beweert dat?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het veegt de bewering van tafel dat de Oekraïense burgers dankzij Rusland niets van de oorlog hebben gemerkt totdat Oekraïne dit jaar doelen in Rusland aanvalt.
Iemand met geheugenverlies, dus die kunnen we inmiddels ook wegstrepen.quote:
Je krabbelt terug.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies, er hebben heus wel misstanden plaatsgevonden.
Maar echt niet zoals ze het ons vertellen.
Dit is gewoon een spelletje geweest om meer steun te krijgen van de internationale gemeenschap.
Gelukkig hebben we een quote optie op het forum en is het dus makkelijk terug te halen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand met geheugenverlies, dus die kunnen we inmiddels ook wegstrepen.
Nope ik sta overal nog achter.quote:
Nou, ik denk wel degelijk dat Russische eenheden roof- en moordzuchtig hebben gehandeld. Ik kan mij niet indenken dat Oekraïne zelf die burgers heeft omgebracht om daarmee een verhaal te reconstrueren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies, er hebben heus wel misstanden plaatsgevonden.
Maar echt niet zoals ze het ons vertellen.
Dit is gewoon een spelletje geweest om meer steun te krijgen van de internationale gemeenschap.
Dat Oekraine hun eigen burgers om gaat brengen geloof ik ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel degelijk dat Russische eenheden roof- en moordzuchtig hebben gehandeld. Ik kan mij niet indenken dat Oekraïne zelf die burgers heeft omgebracht om daarmee een verhaal te reconstrueren.
Wel heeft Oekraïne het verhaal zoveel mogelijk benut door de media er naar toe te halen. Normaal gesproken probeer je overledenen zo snel mogelijk te bergen omdat anders het lichaam ontbindt.
Oekraïne was en is natuurlijk al verzekerd van een behoorlijke mate van steun. Dergelijke smeekbedes maken niet dat grote landen met invloed zoals Usa, Duitsland, of Frankrijk ineens wel een mate van steun gaan bieden die er toe kan leiden dat het conflict escaleert. Mijn indruk is dat dergelijke informatie campagnes vooral bedoeld is om de burger te beïnvloeden zodat deze aangehaakt blijft bij de oorlog.
Dat is een alternatieve hypothese. Heb jij daar bewijs voor?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat Oekraine hun eigen burgers om gaat brengen geloof ik ook niet.
Maar Oekraine heeft in het begin van de oorlog veel wapens uitgedeeld aan de bevoking.
Dus ik acht de kans groot dat die burgers actief deel namen aan de strijd of dat de lijken die op de grond lagen Russen waren.
Niet 100% natuurlijk, als de soldaten geen onderscheid meer kunnen maken tussen burgers en strijders is de kans op fouten erg groot.
De soldaten zijn in Rusland ook onderscheiden voor hun heldendaad en moed, dat doe je niet als ze volop oorlogsmisdaden hebben gepleegd.
Nee het gaat helemaaaaal niet goed in Ruzziaquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar het gaat juist heel goed in Rusland.
[ x ]
quote:AI-overzicht +4
The MOEX Russia Index (IMOEX) closed its most recent trading session at approximately 2,136.35 points, down about 4.29% over the session, as markets are currently closed for the weekend.
Market Summary
Last Close: 2,136.35 RUBDaily Change: -4.29% (-96.44 points)Day's Range: 2,130.39 – 2,245.57
Previous Open: 2,232.79Data
Source: Track live updates and charts directly on Investing.com Indices or via the Moscow Exchange
.If you'd like, I can:Show historical performance over the past year
List top-performing constituents of the MOEX index
nou veel wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, net wat ik al zei:
Alles is de schuld van Oekraïne.
Dat is het mantra...
Ja, net wat ik al zei:quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat Oekraine hun eigen burgers om gaat brengen geloof ik ook niet.
Maar Oekraine heeft in het begin van de oorlog veel wapens uitgedeeld aan de bevoking.
Dus ik acht de kans groot dat die burgers actief deel namen aan de strijd of dat de lijken die op de grond lagen Russen waren.
Niet 100% natuurlijk, als de soldaten geen onderscheid meer kunnen maken tussen burgers en strijders is de kans op fouten erg groot.
De soldaten zijn in Rusland ook onderscheiden voor hun heldendaad en moed, dat doe je niet als ze volop oorlogsmisdaden hebben gepleegd.
Het is lastig te bewijzen aangezien alles wat daarop zou kunnen wijzen door Oekraine is verwijderd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een alternatieve hypothese. Heb jij daar bewijs voor?
Mijn inziens zou dat alleen plausibel kunnen zijn als er bewijs is dat die burgers ook wapens hadden, of als uit iets zou blijken dat ze deelgenomen hebben aan de strijd.
Ik zag vooral burgers (jonge vrouwen, ouderen, mensen op een fiets) die niet een indruk achterlieten dat ze op dat moment bezig waren met het actief deelnemen in de strijd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_control_in_Ukrainequote:On February 24, 2022 Ukrainian president Volodymyr Zelenskyy said "We will give weapons to anyone who wants to defend the country. Be ready to support Ukraine in the squares of our cities" in a tweet. As of February 26, 2022 over 25,000 automatic rifles, 10 million rounds of ammunition and unknown number of RPGs have been handed out to civilians according to Interior Minister Denis Monastyrsky. All one needs to get a rifle is an I.D. card. Open training has been organized for civilians by war veterans throughout
Linksom of rechtsom, het is de schuld van Oekraïne.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is lastig te bewijzen aangezien alles wat daarop zou kunnen wijzen door Oekraine is verwijderd.
Als ze echt gewapend waren hadden ze de wapens niet laten liggen natuurlijk.
Maar het tijdframe en locatie klopt aardig.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_control_in_Ukraine
En mensen die informatie door geven aan de gewapende burgers nemen ook deel aan de strijd en hoeven niet gewapend te zijn.
Dus ik vermoed eerder een guerrilla strijd dan het verhaal wat ze ons vertellen.
Ook het feit dat ze een medaille kregen in Rusland deed me twijfelen aan het verhaal wat ze ons vertellen.
Deed me denken aan die keer dat de USA een Iraans passagiersvliegtuig uit de lucht schoot.
Was een foutje en de bemanning kreeg bij thuiskomst ook medailles.
Dus ik denk dat er behoorlijk wat fout is gegaan maar niet dat de Russen lukraak mensen hebben neer geknald.
Er is nooit een degelijk onderzoek uitgevoerd. Gevraagd door Rusland dus genegeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geloven dat Boetsja echt was![]()
Die witte linten waren mij ook opgevallen, was ik nog vergeten te melden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is nooit een degelijk onderzoek uitgevoerd. Gevraagd door Rusland dus genegeerd.
Lijst namen slachtoffers nooit vrij gegeven. Es gehoord dat er 1 naam bekend was, bleek pro-russische journalist te zijn dachtk.
Vastgebonden met witte lint duidde op pro-russisch toen dachtk.
Franse tv-ploeg die lijken uit vrachtwagen zag geladen worden.
Lijken mooi gespreid over de weg.
Burgemeester die dag na vertrek russen vrijheidsinterview gaf, repte er met geen woord over.
Enz
Enz
Bekijk deze YouTube-video
Westerse media smulden ervan ntl, hoe ze allen naar daar gebracht werden voor de fotos. Nadien amper nog journalistiek ter plaatse.
Nodig om russofobie aan te wakkeren voor instemming eindeloze/zinloze investeringen (lees witwas/zelfverrijking)
Ja, dat was allemaal heel vervelend.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is nooit een degelijk onderzoek uitgevoerd. Gevraagd door Rusland dus genegeerd.
Lijst namen slachtoffers nooit vrij gegeven. Es gehoord dat er 1 naam bekend was, bleek pro-russische journalist te zijn dachtk.
Vastgebonden met witte lint duidde op pro-russisch toen dachtk.
Franse tv-ploeg die lijken uit vrachtwagen zag geladen worden.
Lijken mooi gespreid over de weg.
Burgemeester die dag na vertrek russen vrijheidsinterview gaf, repte er met geen woord over.
Enz
Enz
Bekijk deze YouTube-video
Westerse media smulden ervan ntl, hoe ze allen naar daar gebracht werden voor de fotos. Nadien amper nog journalistiek ter plaatse.
Nodig om russofobie aan te wakkeren voor instemming eindeloze/zinloze investeringen (lees witwas/zelfverrijking)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |