abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 07:47:48 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97774604
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef TransMogrifier het volgende:

[..]

Dus niks concreets.

Wat mij tegenstaat in deze hele discusie zijn een aantal zaken. Het is compleet onlogisch dat dit een complot is van de overheid of "corporate media".
De kans dat een complot als dit uitlekt is gigantisch groot.
Het is én de corporate media niet of. Dat hoeft helemaal niet. Het geneuzel is toch blind. Het is ook wel uitgelekt, er was voorkennis maar wie doet wat en wie hebben de echte verantwoordelijkheden.

quote:
Genoeg Amerikaanse presidenten zijn al op hun bek gegaan omdat ze vuile spelletjes speelden. Watergate, Lewinksy, Guatanamo Bay. Allemaal uitgekomen.
Lewinksy zaak moest iets anders verhullen. Wetten die ondertekend zijn.
Het is bespottelijk te noemen dat een dergelijke onderzoek naar sperma op een jurk een tienvoud meer moet kosten dan het onderzoek naar 911.
quote:
Zaken waarbij veel minder zijn betrokken dan er nodig zijn om 9/11 te organiseren.

Er zijn 1000'den getuigen die de vliegtuigen in New York hebben gezien. 10tallen die het vliegtuig bij het Pentagon hebben gezien. Zoals Oompaloompa al zegt, het aantal mensen dat erbij betrokken moet zijn geweest, is gigantisch.
Dat hebben ze niet. Stuk voor stuk hebben ze wat anders gezien dan een passagiersvliegtuig. En daarnaast geen van de Pentagon verklaringen komt overeen. Er komt geen eenduidige verklaring waar het vliegtuig vandaan kwam.
quote:
Het is gewoonweg onmogelijk om al die mensen 10 jaar lang te laten liegen.
Neem een bouwfraude.

Nee hoor dat is mensen eigen en dat doen we zelfs al tegen onze kinderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97777666
Lambiekje heb je mijn link naar Gag niet gelezen waarin blijkt dat mensen extreem selectief zijn geweest met de pentagon verklaringen en dat er veel meer wel consistente verklaringen zijn die sommige mensen gewon negeren om maar de claim te kunnen maken dat er geen vliegtuig was?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97780106
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is én de corporate media niet of. Dat hoeft helemaal niet. Het geneuzel is toch blind. Het is ook wel uitgelekt, er was voorkennis maar wie doet wat en wie hebben de echte verantwoordelijkheden.

[..]

Lewinksy zaak moest iets anders verhullen. Wetten die ondertekend zijn.
Het is bespottelijk te noemen dat een dergelijke onderzoek naar sperma op een jurk een tienvoud meer moet kosten dan het onderzoek naar 911.

[..]

Dat hebben ze niet. Stuk voor stuk hebben ze wat anders gezien dan een passagiersvliegtuig. En daarnaast geen van de Pentagon verklaringen komt overeen. Er komt geen eenduidige verklaring waar het vliegtuig vandaan kwam.
En dat is grote onzin:

quote:
Mrs. Deb Anlauf, resident of Colfax, Wisconsin, was in her 14th floor of the Sheraton Hotel [located 1.6 mile from the explosion], (immediately west of the Navy Annex) when she heard a "loud roar": Suddenly I saw this plane right outside my window.
quote:
We looked out the front of our windows to try to see the plane, and it wasn't until a few seconds later that we realized the jet was coming up behind us on that major highway. And it veered to the right into the Pentagon.
quote:
it came screaming across the highway, route 110 - Was it a commercial jet? Do you know how many engines? - I did not see the engines, I saw the body and the tail; it was a silver jet with the markings along the windows that spoke to me as an American Airlines jet, it was not a commercial, excuse me, a business jet, it was not a lear jet, ... it was a bigger plane than that..
quote:
Levi Stephens 23, courier Armed Forces Information Service - According to one witness, "what looked like a 747" plowed into the south side of the Pentagon, possibly skipping through a heliport before it hit the building. Personnel working in the Navy Annex, over which the airliner flew, said they heard the distinct whine of jet engines as the airliner approached.
quote:
A pilot who saw the impact, Tim Timmerman, said it had been an American Airways 757. "It added power on its way in," he said. "The nose hit, and the wings came forward and it went up in a fireball." Smoke and flames poured out of a large hole punched into the side of the Pentagon.
En zo zijn er nog tientallen andere getuigen.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.html

Die mensen waren op allerlei verschillende plaatsen, dus zullen ze niet allemaal hetzelfde hebben gezien. De ene zal het vliegtuig beter hebben gezien dat de ander. Maar alle verklaringen samengevoegd was er dus wel degelijk een vliegtuig bij het Pentagon.

En waarom zou er een eenduidige getuigen verklaring moeten zijn waar het vliegtuig vandaan kwam? Ook hier geldt dat de getuigen op verschillende plaatsen waren.

Trouwens, als er geen vliegtuig was en al die mensen dus zijn ingehuurd om een verzonnen verhaal te vertellen, waarom is er dan geen eenduidig verhaal gemaakt? Kleine moeite om al die acteurs een prima vergelijkbaar verhaal te laten vertellen.
pi_97784780
Ironisch, al bijna 10 jaar zijn mensen hier nu mee bezig en toch is er nog niet met goed, krachtig bewijs dat 9/11 false flag was.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 15:19:51 #5
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_97787398
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef WSquater het volgende:
Ironisch, al bijna 10 jaar zijn mensen hier nu mee bezig en toch is er nog niet met goed, krachtig bewijs dat 9/11 false flag was.
Met de moord op JFK idem dito.

Stel dat er een video op internet verschijnt die een raket laat zien die het Pentagon in vliegt. Denk je dat de officiële verklaring aanhangers dat zomaar aannemen als bewijs?
Dat wordt op dezelfde wijze bediscussieert als de complot gelovers de andere kant bediscussiëren.

Enig verschil is dat 1 kant het recht van wijsheid denkt te hebben omdat die "wetenschappelijk" ondersteund wordt. Niet zozeer met onweerlegbare feiten, maar met mensen van naam die er iets over gezegd hebben wat hun mening ondersteund.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_97788125
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Stel dat er een video op internet verschijnt die een raket laat zien die het Pentagon in vliegt. Denk je dat de officiële verklaring aanhangers dat zomaar aannemen als bewijs?
Dat wordt op dezelfde wijze bediscussieert als de complot gelovers de andere kant bediscussiëren.

Enig verschil is dat 1 kant het recht van wijsheid denkt te hebben omdat die "wetenschappelijk" ondersteund wordt. Niet zozeer met onweerlegbare feiten, maar met mensen van naam die er iets over gezegd hebben wat hun mening ondersteund.
Net zoals bij dat gesmolten staal zeker. Beetje "wetenschappelijk" claimen dat dat niet kan terwijl er toch echt mensen zeggen dat gezien te hebben...

Mensen zijn toch niet gek, pas die natuurwetten maar aan vuile leugenaars :(
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 15:58:32 #7
341203 3-voud
pi_97788999
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Net zoals bij dat gesmolten staal zeker. Beetje "wetenschappelijk" claimen dat dat niet kan terwijl er toch echt mensen zeggen dat gezien te hebben...

Mensen zijn toch niet gek, pas die natuurwetten maar aan vuile leugenaars :(
Volgens mij hadden wij daar een kleine discussie over, niet? Helemaal vergeten.
Maar wetenschappelijk niet kunnen is onzin natuurlijk.
pi_97791049
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee. Want er zijn al 10 jaar 100'den mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben gezien.

Als dan na 10 jaar ineens een video opduikt met een raket, is dat natuurlijk verdacht.

quote:

Ik heb regelmatig complot gelovers zien roepen dat er 1.000den wetenschappers zijn die twijfelen aan het verhaal.
Maar geen enkele van die wetenschappers kan duidelijk uitleggen wat er niet klopt aan het verhaal. Geen enkele wetenschapper die duidelijk aantoont waarom bijvoorbeeld het NIST onderzoek niet klopt.
Dus die "wetenschappelijke ondersteuning" wordt aan beide kanten gepredikt.
pi_97791551
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Volgens mij hadden wij daar een kleine discussie over, niet? Helemaal vergeten.
Maar wetenschappelijk niet kunnen is onzin natuurlijk.
Klopt ;)

Maar wetenschappers slechts noemen niet om de inhoud maar om het feit dat ze wetenschapper zijn gebeurt hier eigenlijk bijna niet.
Wel zo nu en dan heel af en toe juist een complot-gelover maar volgens mij weten de meeste mensen hier wel (zowel gelovers als niet-gelovers) dat dat geen goed argument is.
(Alhoewel er een tijdje geleden nog wel een econoom langs kwam die omdat hij een dr. was veel van instortende gebouwen zou moeten weten :P )
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 17:05:47 #10
341203 3-voud
pi_97792528
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Klopt ;)

Maar wetenschappers slechts noemen niet om de inhoud maar om het feit dat ze wetenschapper zijn gebeurt hier eigenlijk bijna niet.
Wel zo nu en dan heel af en toe juist een complot-gelover maar volgens mij weten de meeste mensen hier wel (zowel gelovers als niet-gelovers) dat dat geen goed argument is.
(Alhoewel er een tijdje geleden nog wel een econoom langs kwam die omdat hij een dr. was veel van instortende gebouwen zou moeten weten :P )
Zoveel wetenschappers die de officiële verklaring ondersteunen, zoveel die het tegenspreken.
Die de officiële ondersteunen hebben wel het voordeel in de media te mogen verschijnen omdat de media de officiële (wel moeten) steunen. Dat wekt de indruk dat die wetenschappers het enige juiste vertellen.
Zo werkt de macht van de media.
pi_97792862
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoveel wetenschappers die de officiële verklaring ondersteunen, zoveel die het tegenspreken.
Die de officiële ondersteunen hebben wel het voordeel in de media te mogen verschijnen omdat de media de officiële (wel moeten) steunen. Dat wekt de indruk dat die wetenschappers het enige juiste vertellen.
Wat een onzin.

Jowenko sprak het officiële verhaal ook tegen in de media. Die wordt nu tot in den treure gebruikt om te zeggen dat WTC7 een gecontroleerde sloop is.
Een tijd terug was er ook een zweedse professor die zijn zegje mocht doen in een TV show. Was ook niet overtuigend.
Als er wetenschappers zijn die duidelijk aan kunnen tonen dat 9/11 een groot complot is, dan zijn er genoeg media die daar aandacht aan willen besteden. Dat is de natte droom van elke journalist om de Amerikaanse regering aan de schandpaal te kunnen nagelen.

De wetenschappers die het officiele verhaal vertellen, gebruiken tenminste een wetenschappelijke basis voor hun beweringen. Onderzoeken, meetresultaten, de omstandigheden zijn op schaal nagemaakt.

Dus dat zijn niet zomaar beweringen. De wetenschappers die zeggen dat het een complot is, dragen geen enkele fatsoenlijke onderbouwing aan.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 17:17:24 #12
341203 3-voud
pi_97793099
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef TransMogrifier het volgende:

Dus dat zijn niet zomaar beweringen. De wetenschappers die zeggen dat het een complot is, dragen geen enkele fatsoenlijke onderbouwing aan.
Zoals je zelf zegt:
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef TransMogrifier het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Mee eens.
pi_97793117
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoals je zelf zegt:

[..]

Mee eens.
:O

Ik geef duidelijk aan dat de complot verhalen wel degelijk in de media komen en het enige wat jij zegt is "onzin"...
  maandag 6 juni 2011 @ 17:18:05 #14
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97793133
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Valt mee hoor volgens mij was het iets van 0.02% of iets rond die koers.

Er zijn in ieder geval bijna 6 miljoen wetenschappers op de wereld, meer dan 15 verschillende namen ben ik nog nooit tegengekomen.
(en een groot deel van die "wetenschappers" zijn ook nog mensen die jaren geleden al uit hun functie gezet zijn)
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 17:19:51 #15
341203 3-voud
pi_97793209
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Valt mee hoor volgens mij was het iets van 0.02% of iets rond die koers.

Er zijn in ieder geval bijna 6 miljoen wetenschappers op de wereld, meer dan 15 verschillende namen ben ik nog nooit tegengekomen.
(en een groot deel van die "wetenschappers" zijn ook nog mensen die jaren geleden al uit hun functie gezet zijn)
Allemaal wassen neus wat mij betreft.
Ik ga wel uit van mijn eigen onfeilbare inschattingen. En die zeggen op dit moment: geen idee
  maandag 6 juni 2011 @ 17:23:26 #16
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97793390
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Allemaal wassen neus wat mij betreft.
Ik ga wel uit van mijn eigen onfeilbare inschattingen. En die zeggen op dit moment: geen idee
Ik zou voor de feiten gaan ;)

Je lijkt me een slim persoon maar veel van de dingen die je hier post zijn de welbekende one-liners die gewoon niet op feiten of bewijs gestaafd zijn.

Er is geen gesmolten staal gevonden, er zijn niet heel veel wetenschappers die het officiële verhaal niet aanhangen en NIST heeft nooit aantoonbaar gelogen.

Het is alleen soms moeilijk om tussen alle vage blogs en cirkel-links die continu naar zichzelf verwijzen gewoon echte zwart op wit data e.d. te vinden.

(dat betekent overigens natuurlijk niet dat er geen kwaad spel geweest kan zijn, echter wordt dat debat bijna altijd ondergesneeuwd door loze discussies over filmpjes, videobeelden en of een gebouw nou wel of niet in kan storten)
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 17:25:48 #17
341203 3-voud
pi_97793517
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zou voor de feiten gaan ;)
Zoveel zijn dat er niet. Veel zijn vrij te interpreteren.

quote:
Je lijkt me een slim persoon
Bij deze: je inschattingsvermogen is niet slecht :)

quote:
Er is geen gesmolten staal gevonden
Nadien niet nee.
Das ook het vervelende met gesmolten metaal. Dat stolt als het afkoelt.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:34:32 #18
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97793993
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nadien niet nee.
Nou er zijn best veel feiten hoor :P

Maar b.v. met betrekking tot het gesmolten staal

Er is nergens gesmolten en daarna gestold staal gevonden.
Daarnaast is de temperatuur nergens hoog genoeg geweest om staal echt te doen smelten (i.t.t. verbuigen).
Daarnaast is er geen enkele mogelijke manier waarop het staal uberhaupt had kunnen smelten (met uitzondering van kernenergie).

Wel is natuurlijk het aluminium deels gesmolten.

Is het dan niet meer dan logisch om aan te nemen dat mensen zich vergist hebben en gebogen / verzwakt staal bedoelden of het aluminium hebben gezien?

Welke manier, consistent met wetenschappelijke feiten als thermodynamica, zou er voor gezorgd kunnen hebben dat er echt staal is gesmolten?
Bij gebrek aan dat soort mogelijkheden is er toch van uit gaan dat er gesmolten staal is geweest echt extreem onlogisch...
pi_97794451
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nadien niet nee.
En waarom zou dat gestolde gesmolten staal niet gevonden kunnen zijn?
Het is niet zo dat dat staal dan weer de vorm aanneemt van een balk.

Maar aan de paar posts die ik van jou gezien heb krijg ik al het idee dat jij net zo selectief kijkt als Jokkebrok.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:49:49 #20
52357 Lambiekje
pi_97797575
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou er zijn best veel feiten hoor :P

Maar b.v. met betrekking tot het gesmolten staal

Er is nergens gesmolten en daarna gestold staal gevonden.
Daarnaast is de temperatuur nergens hoog genoeg geweest om staal echt te doen smelten (i.t.t. verbuigen).
Daarnaast is er geen enkele mogelijke manier waarop het staal uberhaupt had kunnen smelten (met uitzondering van kernenergie).

Wel is natuurlijk het aluminium deels gesmolten.

Is het dan niet meer dan logisch om aan te nemen dat mensen zich vergist hebben en gebogen / verzwakt staal bedoelden of het aluminium hebben gezien?

Welke manier, consistent met wetenschappelijke feiten als thermodynamica, zou er voor gezorgd kunnen hebben dat er echt staal is gesmolten?
Bij gebrek aan dat soort mogelijkheden is er toch van uit gaan dat er gesmolten staal is geweest echt extreem onlogisch...
LEUGENS LEUGENS LEUGENS.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:51:24 #21
52357 Lambiekje
pi_97797686
pi_97798435
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

LEUGENS LEUGENS LEUGENS.
Moet men tussen de hoofdletters naar inhoudelijke argumenten zoeken, of ga je daar zelf nog mee komen?

quote:
Ja, vuur is heet en ja, smeulend puin blijft lang warm, en nee, 700 graden Celcius smelt geen aluminium. Je punt?
  maandag 6 juni 2011 @ 19:15:09 #23
52357 Lambiekje
pi_97799177
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Moet men tussen de hoofdletters naar inhoudelijke argumenten zoeken, of ga je daar zelf nog mee komen?

[..]

Ja, vuur is heet en ja, smeulend puin blijft lang warm, en nee, 700 graden Celcius smelt geen aluminium. Je punt?
Dat is 3 keer zo heet als de brand was. Die 700 is een week later. Dat is het probleem. Het kan NIET van de kerozine/kantoorbrand zijn geweest. Er moet hoe dan ook een andere bron geweest zijn.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:35:27 #24
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97800586
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is 3 keer zo heet als de brand was. Die 700 is een week later. Dat is het probleem. Het kan NIET van de kerozine/kantoorbrand zijn geweest. Er moet hoe dan ook een andere bron geweest zijn.
Ik snap niet precies je probleem. Gata het om dat het zo lang nasmeult, dat het nasmeulen 700 graden was, of iets heel anders? De oorzaak houdt namelijk vrij weinig verband met het nasmeulen 3 weken later (behalve als die bron 3 weken later nog aanwezig was, misschien bedoelde je dat?).

Volgens mij heb ik overigens al meer dan 10x de wiki pagina gepost waarin de verschillende temperaturen van verschillende branden opgenoemd staan. Een kaars brandt blijkbaar met 1000 graden. Hoezo kan een grotere fik dan niet op sommige plaatsen boven de 700 komen?

Daarnaast zeg ik vrij letterlijk dat het heet genoeg was om aluminium te laten smelten, ik snap je punt dus echt niet :?
  maandag 6 juni 2011 @ 19:48:00 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97801479
Maar als een brandhaard na een week nog steeds 700 graden is .. hoe warm was het dan, en sterker nog, welke brand is na een week nog steeds zo heet?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')