quote:
nee, gewoon nee. Ze vallen aan maar ik denk dat de rebellen ook wel een grote kans hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef SoldMayor het volgende:
SCHIET NOU MAAR ZEG GEWOON
YES OF NO!!!!!!!!!!
op dit moment wordt Benghazi al van de kaart geveegd.
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef SoldMayor het volgende:
Explosies en luchtdoelgeschut in Benghazi
'Zware explosies in Libische hoofdstad'
nu.nl![]()
KLAAR & oooh wat spannendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Ulpianus het volgende:
Mensen, hij geeft een inleidende toespraak. Dit duurt lang want dit is politieke praat.
Laten we lekker kneuterig veilig achter de dijken blijven ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Laten we ons weer eens gaan bemoeien met andermans zaken...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor zelfs hier vuurwerk in de wijk!!![]()
Iran mag mee doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het duidelijk wat Iran van deze kwestie vindt?
Dan weet ik of ik kernwapens op mn dak kan verwachten
Heeft Turkije gewonnen met voetbal?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Adolecens het volgende:
quote:
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Adolecens het volgende:
Het is een VN resolutie he? We zijn helemaal nergens toe verplicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laten we lekker kneuterig veilig achter de dijken blijven ja.
!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heeft Turkije gewonnen met voetbal?
YES DODEN!! Burgers die helemaal kapot geschoten worden door anti-tank kogels! Bloed dat alle kanten op spuit! YES!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
Yeaaaahhhhh, goooo oorlog, nou gaat het pas echt leuk worden!
In dit geval wel ja.. Of gaan we nu alle landen te hulp schieten in het MO binnenkort? Want dat gaan opstandelingen verwachten natuurlijk als ze de straat op gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laten we lekker kneuterig veilig achter de dijken blijven ja.
Gewoon in een woonwijk in een stadquote:
Ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ja, dus nu maar kijken hoe hevig het word.
Graag zelfsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In dit geval wel ja.. Of gaan we nu alle landen te hulp schieten in het MO binnenkort? Want dat gaan opstandelingen verwachten natuurlijk als ze de straat op gaan.
Als die dictators hetzelfde reageren als Khadaffi wel ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In dit geval wel ja.. Of gaan we nu alle landen te hulp schieten in het MO binnenkort?
Ja? Ze kunnen straks nog meer bommen happen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef yavanna het volgende:
Geweldig, super goed nieuws.![]()
![]()
![]()
Geweldig om die mensen zo blij te zien, eindelijk goed nieuws voor ze.
Dit is legaal geregeld. Dit is met de internationale gemeenschap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
Apart dat men zo tegen de aanval op Irak was, maar nu zo voor een aanval op Libi.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
Apart dat men zo tegen de aanval op Irak was, maar nu zo voor een aanval op Libi.
Ga lekker elders lopen trollen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja? Ze kunnen straks nog meer bommen happen?
We helpen nu mensen die de strijd aangingen maar niet sterk genoeg bleken. Irak vielen we een land binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
En terecht lijkt mij zo, in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dit is legaal geregeld. Dit is met de internationale gemeenschap.
In Irak durfden mensen niet eens de strijd aan te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
We helpen nu mensen die de strijd aangingen maar niet sterk genoeg bleken. Irak vielen we een land binnen.
Gadhaffi is common enemy.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
arakrune: Un adopts no fly zone over libya with all necessary measures partquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke, wat is er eigenlijk aan de hand
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd hoe snel de eerste vliegtuigen arriveren...
Binnen het uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.
Kaddafiquote:This is craziness, madness, arrogance. If the world gets crazy with us we will get crazy too. We will respond. We will make their lives hell because they are making our lives hell. They will never have peace.
Zelfs ik ff in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.
Ligt eraan wat Khadaffi doet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Disorder het volgende:
Gaan ze ook echt bombarderen of blijft het bij het aannemen van een resolutie en dan verder niks?
UN?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
brutal attack
land air and sea forces
no mercy
and no pity
Nazi schaamte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef Halcon het volgende:
Duitsland heeft zich onthouden van stemming.
Dat durfden ze wel, alleen we hebben ze toen laten stikken ondanks dat we in Kuwait en SA een enorm leger hadden staan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Irak durfden mensen niet eens de strijd aan te gaan.
Toch niet, "allows all measure necessary to protect civilians albeit no 'boots on ground'."quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Iedereen hier feest vieren.Jullie weten dat er pas een luchtruim interventie is als Kazafi wat doet.
En dat zij niet zomaar aan gaan vallen.
Grondgevechten zullen gewoon tussen rebellen en Kazafi gevochten worden.
Het voordeel van Gadverdaffie in de lucht heeft een heel groot aandeel gehad in zijn terrein-terug-winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Iedereen hier feest vieren.Jullie weten dat er pas een luchtruim interventie is als Kazafi wat doet.
khadaffi doet niets anders dan bombarderen. Genoeg aanleiding voor directe aanval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Er waren daar nauwelijks opstanden voor de internationale interventie. Alleen de Koerden deden wat. Maar dat lag lastig in verband met NAVO-bondgenoot Turkije.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat durfden ze wel, alleen we hebben ze toen laten stikken ondanks dat we in Kuwait en SA een enorm leger hadden staan.
quote:
Dat krijgt ie niet. Zijn soldaatjes zijn teruggedrongen naar Brega.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij dan toch moet sterven, dan zal hij dat liever doen in een gevecht met Amerikanen.
Denk je nou serieus dat ik dit meen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misselijkmakende posts zijn dit toch.
Niet zo zeuren. Na zoveel revoluties in zo'n korte tijd kun je niet altijd serieus zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misselijkmakende posts zijn dit toch.
De ellende is zeker niet voorbij. Niettemin heel erg fijn dat de luchtaanvallen hopelijk voorbij zijn. Dat zal er o.a. voor zorgen dat men zich veel beter kan organiseren/opstellen en beter G's troepen kan bestrijden. Tevens bestempeld dit nog eens extra dat G's dictatuurs tijdperk voorbij is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Net een defensie-expert bij P&W, die stelde dat het niet zo was, iets wat ik alleen maar kan onderschrijven. Die paar vliegtuigen (40 ~ 80) hebben buitengewoon onnauwkeurige bommen, en daardoor hebben ze weinig doeltreffend geopereerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het voordeel van Gadverdaffie in de lucht heeft een heel groot aandeel gehad in zijn terrein-terug-winnen.
Dat mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Die resolutie is slechts de formaliteit geweest die benodigd was om Ghadaffi op legitieme wijze te kunnen vedrijven.
Hoe het gaat gebeuren is nog onduidelijk, maar Ghadaffi gaat eraan.
Totdat er geallieerden gevangen genomen worden of dingen escalerenquote:
Dan heb jij duidelijk geen idee van de geschiedenis, ga eerst maar eens lezen over de opstand in 1991 (die was massaal in zowel het noorden als het zuiden), die werd opgestookt door het westen, maar uiteindelijk werden ze in de steek gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er waren daar nauwelijks opstanden voor de internationale interventie. Alleen de Koerden deden wat. Maar dat lag lastig in verband met NAVO-bondgenoot Turkije.
Daar lijkt het wel op. Een extremistische en ongeorganiseerde bende helpen en die boemerang krijg je later hard in je gezicht terug. Niet zo slim. Laat ze het lekker uitzoeken daar.quote:
Happystofjesquote:
Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk geen idee van de geschiedenis, ga eerst maar eens lezen over de opstand in 1991 (die was massaal in zowel het noorden als het zuiden), die werd opgestookt door het westen, maar uiteindelijk werden ze in de steek gelaten.
Frankrijk had er wel over, dus mochten ze hem levend te pakken krijgen gaat hij gewoon naar ons waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
En zou hij naar den haag komen?
Live op tv, dat lijkt me niet slimquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie Gadaffi nog wel in staat om die mensen die daar nu staan te bombarderen.
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij heeft niks meer te verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Heeft ie te weinig benzine voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die tanker die de oppositie gekaapt heeft bevat 26.000 ton "gasoline". Bron AJE.
Is dat benzine, diesel, of een verzamelnaam voor beide?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef svann het volgende:
Gaddafis cousin reportedly seeking fuel for Libyan troops through Malta suppliers
Dat heb ik ook nooit beweert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Zou niet de eerste keer zijn..quote:
Maar daar ging het wel over (in verband met de kritiek op Desert Storm II).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweertd.
Ik was niet sarcastisch.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1623891/1/25#94270506
Ik was z[quote][b] Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb je Gadaffi toespraken berhaupt wel gevolgd? Stompzinnige uitspraak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Live op tv, dat lijkt me niet slim
Ze mogen alles doen om burgers te beschermen. Dat word dus ook tanks bombarderen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Wie gaat hier, behalve Iran en Venezuela, nog zijn handjes aan branden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef yavanna het volgende:
Ben wel benieuwd wat G en consorten nu gaan doen. Redden wat er te redden valt dmv onderhandelingen met 'bevriende' naties of 'met het schip' ten onder gaan.
Nee, ze mogen ook ingrijpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Dan moeten ze het daar eerst nog eens over worden. Geloof niet dat Rusland, Duitsland en China (om maar eens wat te noemen) staan te springen.quote:
Nee, er is nauwelijks internet daar. Laat staan dat ze door de openingspost heenkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Eindelijk!!
Bedankt voor alle informatie hier, ik volg deze topic reeks al vanaf dag een!
Heeft iemand toevallig al iets gehoord van Houda?
Familie van condoleezza rice?quote:
Schiet je een aardige club tanks mee aan gort.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
]
Weet je hoe ver je met 5 apaches met volledige uitrusting komt.
Same here, alleen ben ik van posten naar lurken gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Eindelijk!!
Bedankt voor alle informatie hier, ik volg deze topic reeks al vanaf dag een!
Heeft iemand toevallig al iets gehoord van Houda?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik zou Condoleezza wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je geen seconde op de grond gestaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schiet je een aardige club tanks mee aan gort.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef YazooW het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Vliegvelden, SAM-antiluchtafweergeschut, Rader e.d.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
Even iets anders: zo'n no fly-zone h, dat houdt in dat er niet gevlogen mag worden behalve door degene die deze no fly-zone afdwingt.
Waarom lees ik dan dat er bommen gegooid gaan worden? Waarop precies?
Omdat ze alles mogen doen om het volk te beschermen. Dus ook het libische leger bombarderen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
Even iets anders: zo'n no fly-zone h, dat houdt in dat er niet gevlogen mag worden behalve door degene die deze no fly-zone afdwingt.
Radar, SAM's, luchtmachtbases.. etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon blij is omdat er EINDELIJK eens echt iets gebeurd is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De VN-resolutie is zeer slecht nieuws. Een nieuwe vrijbrief voor de grootmachten om zich te bemoeien met interne aangelegenheden. Vietnam, Afghanistan, Irak etc. etc. tonen bovendien aan dat het vestigen van een democratie d.m.v. militaire actie een illusie is.
En waar is het anti-EU-volk nu, overigens? Die lui die altijd riepen dat de EU een slechte zaak is en dat landen hun soevereiniteit kwijtraken? Staan die nou mee te juichen om het verlies van soevereiniteit van Libi?
Heel Libi is protectoraat gemaakt, als er maar melding is van geweld op burgers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Monidique het volgende:
Hiermee heeft de VN-Veiligheidsraad de facto Libie in tweeen gesplitst en van Oost-Libie een VN-protectoraat gemaakt.
Ik vind het zeer apart dat alle lieden die altijd tegen buitenlandse interventie waren, nu voorop lopen in de polonaise en massaal klaarkomen op livestreams.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De VN-resolutie is zeer slecht nieuws. Een nieuwe vrijbrief voor de grootmachten om zich te bemoeien met interne aangelegenheden. Vietnam, Afghanistan, Irak etc. etc. tonen bovendien aan dat het vestigen van een democratie d.m.v. militaire actie een illusie is.
En waar is het anti-EU-volk nu, overigens? Die lui die altijd riepen dat de EU een slechte zaak is en dat landen hun soevereiniteit kwijtraken? Staan die nou mee te juichen om het verlies van soevereiniteit van Libi?
Tanks, konvooien, alles wat "burgers bedreigt"quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
Het is niet alleen een no-fly zone.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vliegvelden, SAM-antiluchtafweergeschut, Rader e.d.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Omdat ze alles mogen doen om het volk te beschermen. Dus ook het libische leger bombarderen etc.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Radar, SAM's, luchtmachtbases.. etc.
Mensen die gewoon vrij willen zijn, zijn net als wij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Omdat, zoals al zo vaak uitgelegd hier, iedereen Gadaffi haat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer apart dat alle lieden die altijd tegen buitenlandse interventie waren, nu voorop lopen in de polonaise en massaal klaarkomen op livestreams.
De EU ligt nu ook aan gort.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wachten op grote opstanden in andere landen waarvan de opstandelingen denken wel hulp van de VN te krijgen nu..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Iedereen vond Saddam wel een toffe peer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat, zoals al zo vaak uitgelegd hier, iedereen Gadaffi haat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tanks, konvooien, alles wat "burgers bedreigt"
Het is een aardig vergaande resolutie.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het is niet alleen een no-fly zone.
Security Council imposes a no-fly zone over Libya and authorises "all necessary measures" to protect civilians.
Niemand let ook echt op he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het is niet alleen een no-fly zone.
Security Council imposes a no-fly zone over Libya and authorises "all necessary measures" to protect civilians.
Duidelijk. Gadaffi moet weg en hij moet vooral niet winnen, dat is niet goed voor die mensen daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen gewoon blij is omdat er EINDELIJK eens echt iets gebeurd is.
Daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer apart dat alle lieden die altijd tegen buitenlandse interventie waren, nu voorop lopen in de polonaise en massaal klaarkomen op livestreams.
Run & hidequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Arme mensen van de Staats-TV zijn nu volgens mij doodsbang. Daar stond je dan al die weken Gadaffi doodleuk te verdedigen.
Goed doelwitquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef binnenfontein het volgende:
als eerste meteen die staatsTV bombarderen! dat gelul van die Khadaffi en die irritante zoon SAIF
met z'n spastische gebaren
Nee, maar de Amerikanen vertelden ons dan ook een ander verhaal om Irak binnen te vallen. Hadden ze dat toen maar anders moeten doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen vond Saddam wel een toffe peer?
Het is de keuze van de rebellen zelf tevens. Beetje tegenstrijdig om die niet te steunen, als je tegen Ghadaffi bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat staat neem ik aan al in de resolutie, dat onderhandel je van te voren natuurlijk al uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze het daar eerst nog eens over worden. Geloof niet dat Rusland, Duitsland en China (om maar eens wat te noemen) staan te springen.
Zijn we wel gewend van Egyptequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Arme mensen van de Staats-TV zijn nu volgens mij doodsbang. Daar stond je dan al die weken Gadaffi doodleuk te verdedigen.
Ik liever de pimps Hannibal en Saad, dat zijn de echte klootzakken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef pippicaro het volgende:
Wat zou ik nu graag e gezichten van moammar en saif willen zien ...
Unieke kans voor hem om een hoofdstuk i.p.v. een paragraaf in de wereldgeschiedenis te versieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
Wat houd kaffie tegen om dat plein naar de tering te helpen?
Hij beseft nu toch ook dat zijn tijd wel gekomen is?
partypooperquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef yavanna het volgende:
En dat terwijl Gadaffi nooit iets heeft misdaan, hij is immers geen president, heeft geen leger ,laat staan leiding over een leger en al de ellende is verzonnen door de media welke is misleid door pillen slikkende jongeren en AlQaida lui.
Als je het zo ziett is het echt een lullige situatie ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef yavanna het volgende:
En dat terwijl Gadaffi nooit iets heeft misdaan, hij is immers geen president, heeft geen leger ,laat staan leiding over een leger en al de ellende is verzonnen door de media welke is misleid door pillen slikkende jongeren en AlQaida lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |