Ik kan AJE alleen online zien, vandaar de paniek.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Arabisch zijn zou juist geweldig moeten zijn voor Gadaffi met zijn "pan-Arabische" denkbeelden. Onzin dus.
Die kwam volgens mij na het incident aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het sloeg gewoon nergens op. Terwijl er gewoon een Britse boot in de haven van Benghazi zit.
Er is inderdaad 2x #47.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Euh, moest dit 49 zijn?Wie was me aan het DMen?
Ja, ik zie het nu. We maken er een zooitje van.quote:
Ik ben een man van de inhoud.quote:
Tot morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef yavanna het volgende:
Hmm, wil eigenlijk wel weten hoe het nu precies zit met G's voorstel, maar ik moet echt eens een x vroeg naar bed gaan. So sweet dreams allen, hoop morgen hier van alles te lezen.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef yavanna het volgende:
Hmm, wil eigenlijk wel weten hoe het nu precies zit met G's voorstel, maar ik moet echt eens een x vroeg naar bed gaan. So sweet dreams allen, hoop morgen hier van alles te lezen.![]()
Als ik oppositie was stelde ik voor dat G naar Sirt kwam gelopen om daar gelynched te worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef yavanna het volgende:
Al Jazeera says Gaddafi wants to meet rebels to step down
CAIRO (Reuters) - Al Jazeera television reported on Monday that Muammar Gaddafi has proposed to Libyan rebels to hold a meeting of the country's parliament to pave the way for him to step down with certain guarantees.
The television quoted sources for the report, which it ran as a flash on its news ticker during a broadcast. It gave no further details.
It said Gaddafi proposed the meeting of the General People's Congress, or parliament, to the interim council based in the rebel-controlled city of Benghazi.
Ik heb daar al een essay over staan in Feedbackquote:Op maandag 7 maart 2011 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is dus deel 49!!! aangezien het vorige deel voor de tweede keer als deel 47 was geopend!
Danku
Dat gaat niet over de website. Dat is TV signaal voor die regio.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef NorthernStar het volgende:
Al Jazeera has been suffering interference on its Arabsat satellite frequency. During jamming Al Jazeera English can be watched on Hotbird 13E Frequency: 11034 Vertical FEC: 3/4 Symbol rate: 27500; on Badr4/Eurobird 2 (26East) Frequency: 11680.8 Horizontal; SR: 27.5: FEC: 3/4; and on Nilesat/ Atlantic Bird4A (7West) Frequency: 11393 Vertical; SR:27.5; FEC: 3/4. Al Jazeera Arabic can be watched on Nilesat 7W Frequency: 11555 Vertical FEC: 3/4 Symbol rate: 27500.
Het is zelfs al aangepast!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb daar al een essay over staan in Feedback
quote:Al Jazeera: Gadhafi overweegt vertrek
De Libische leider Moammar Gadhafi heeft volgens de Arabische nieuwszender Al Jazeera de rebellen in zijn land aangeboden om een volkscongres te houden om hem af te laten treden onder voorwaarden.
Volgens de Engelstalige Saudische krant Asharq al-Aswat heeft Gadhafi een delegatie voor onderhandelingen naar Benghazi gestuurd, waar een door de opstandelingen opgerichte Nationale Libische Raad zetelt. Gadhafi's eisenpakket zou onder meer een veilige aftocht en volledige bescherming voor zijn hele familie bevatten.
Ook wil Gadhafi dat de raad geen documenten overhandigt aan het Internationale Strafhof (ICC) in Den Haag, dat onderzoekt of de Libische leider wordt aangeklaagd wegens grootschalig geweld tegen de burgerbevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |