http://arabicspeaker.blog(...)letter-is-dhaal.htmlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Klopt, maar er is helemaal geen sprake van een D.
Ik ga slapen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
waar we wachten op zoon zijn speech...
doe dat zal weer een hoop gel#l zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, denk ik.
1 bakkie koffie nog.
Die doet ie pas als ie terug is van het stappen, ladderzat en onder de cokequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Ze houden geen schoenen over zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
geen pillen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die doet ie pas als ie terug is van het stappen, ladderzat en onder de coke
In de Libische uitspraak wel, volgens Wikipedia. In het Standaardarabisch zou het een dh-klank zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Klopt, maar er is helemaal geen sprake van een D.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze houden geen schoenen over zo.
En iedereen weet over wie je het hebt. Dat is het mooie van taal en dus een beetje zinloze discussie werd er gehouden.quote:
Ja het was idd zinloos,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Staal het volgende:
[..]
En iedereen weet over wie je het hebt. Dat is het mooie van taal en dus een beetje zinloze discussie werd er gehouden.
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
daar waar iedereen uitgemoord is wel ....
Het zal zeker niet rustig zijn. Alleen hebben we geen nieuws meer. En komt er nog een speech.quote:
Thnx, dat wilde ik weten. Aangezien er nergens updates te vinden zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Het zal zeker niet rustig zijn. Alleen hebben we geen nieuws meer. En komt er nog een speech.
We horen weinig uit dat land, terwijl beloofd was door het regime dat journalisten naar binnen konden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |