Ik ben beter dan Gadaffi. Ik ben niet geweldadig.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel Ghadverdaffie dat.
Ik vind dat het buitenland zich angstvallig stil houdt vooralsnogquote:Op zondag 20 februari 2011 14:22 schreef andreas612 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2451081/bloedbad-in-benghazi.html
dit wordt toch wel een beetje absurt..![]()
Ik hoop dat ze volhouden, dan flikkert die kadaffi ook wel een keer vanaf z'n troon. Want als hij zo doorgaat krijgt hij zeker weten flinke kritieken vanuit het buitenland.
Iddquote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat het buitenland zich angstvallig stil houdt vooralsnog
Jij bent echt knettergekquote:Op zondag 20 februari 2011 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben beter dan Gadaffi. Ik ben niet geweldadig.
Ik kan het model beter hier implementeren alhier dan hij aldaar.
jup, maar volgens mij is dit toch pas de eerste dag dat het echt duidelijk wordt dat daar met grof geweld gevochten wordt...?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Buitenland doet het toch nooit goed. Doen ze niks, dan verwijt men het buitenland dat ze niets doen. Doen ze wel iets, dan krijg je weer dat gezeur over imperialisme en kolonisatie, etc...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ellende met Gadverdaffi is dat ie nogal wat geld heeft geinvesteerd in allerlei enge wapens.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf donderdag (feb17) wordt er al met scherp geschoten en het escaleert elke dag. Over drie dagen kan het wel eens te laat zijn...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, maar volgens mij is dit toch pas de eerste dag dat het echt duidelijk wordt dat daar met grof geweld gevochten wordt...?
Eerder ook wel, maar sinds vandaag zit ik wel een beetje van:![]()
Als ze het volhouden en kutdaffi gaat zo door denk ik dat ze zeker wel kritiek krijgen binnen 3 dagen.
Dan is iedereen in Libi al dood of zo?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf donderdag (feb17) wordt er al met scherp geschoten en het escaleert elke dag. Over drie dagen kan het wel eens te laat zijn...
Vandaar dat ik wel denk dat Khadaffi dit "wint" en dat de vraag is tegen welke prijs. De situatie in Libi is toch net wat anders dan in bv. Egypte en Tunesi.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ellende met Gadverdaffi is dat ie nogal wat geld heeft geinvesteerd in allerlei enge wapens.
Dan durft niemand nog iets te doen. Nu al meer dan 500 doden in Benghazi alleen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan is iedereen in Libi al dood of zo?
die vent moet maar eens flink onder druk worden gezet door het buitenlandquote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan durft niemand nog iets te doen. Nu al meer dan 500 doden in Benghazi alleen.
Dat deden de VS in Irak en toen lag ook de hele wereld te miepen...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die vent moet maar eens flink onder druk worden gezet door het buitenland
Verschrikkelijk ditquote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan durft niemand nog iets te doen. Nu al meer dan 500 doden in Benghazi alleen.
Niet vloeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ellende met Gadverdaffi is dat ie nogal wat geld heeft geinvesteerd in allerlei enge wapens.
Hij heeft al eerder in de oorlog in Chad chemische wapens ingezet, in September 1987, alleen blies de wind het toen terug naar zijn eigen troepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik wel denk dat Khadaffi dit "wint" en dat de vraag is tegen welke prijs. De situatie in Libi is toch net wat anders dan in bv. Egypte en Tunesi.
Vooralsnog is het een interne gelegenheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Buitenland doet het toch nooit goed. Doen ze niks, dan verwijt men het buitenland dat ze niets doen. Doen ze wel iets, dan krijg je weer dat gezeur over imperialisme en kolonisatie, etc...
Dit is het ware gezicht van wat jij aanhangt.quote:
Dit lijkt ook meer op Irak dan op bv. Tunesi en Egypte.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder in de oorlog in Chad chemische wapens ingezet, in September 1987, alleen blies de wind het toen terug naar zijn eigen troepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |