Een grapje, of een trage verbinding?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
laatste post
[ afbeelding ]
Nee, laat het volk het maar zelf oplossen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef vergezocht het volgende:
gaan de burgers dus oorlog verklaren?
Nu dat hij weigert weg te gaan? Ik zie geen andere optiebehalve inmenging van buitenlandse militairen
Was bij #17 al zo ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef yavanna het volgende:
Whehehe.
Topictitel moet eigenlijk beginnen met : Revolutie in Libi #18
Uhhh nee teveel levens en olie in het spel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nee, laat het volk het maar zelf oplossen.
Een succesvolle revolutie kost vaak toch wat levens. Olie is wat mij betreft geen reden om oorlog te voeren. Gadaffi is ook geen echte bedreiging voor andere landen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef vergezocht het volgende:
Uhhh nee teveel levens en olie in het spel.
De gemiddelde burger in de steden heeft geen vuurwapens.quote:En dat tweede vroeg ik ook, hoe gaan de burgers oorlog voeren? Hebben Libiers sowieso wapens?
Warfalla stam. Al zijn daar nog geen bewijzen van. Warfalla-stam is de grootste en machtigste stam in Libie en ook nog eens de belangrijkste bondgenoot van Gadaffi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Op twitters en in vorige topics werd gemeld dat bepaalde stammen (namen erbij iemand?) zich al gekeerd hebben tegen Khaaffi en onderweg waren om de demonstraten / revolutie te steunen. Richting de steden en met name Tripoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |