Logo van AJE in de footer vind ik wel lachen hoor... lijkt me niet zo probleem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik lastig als ik een discussie wil over de style van de OP?
Misschien een idee om elk topic iemand een stijltje te laten introduceren (zoals Nibb-it dit keer doet) en zodra bijna iedereen bij een stijl zegt "Ja, dit is handig!" die stijl te behouden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik lastig als ik een discussie wil over de style van de OP?
Ik vind een AJ Footer ook leuk, maar ik wil eigenlijk niet de hele op in AJ-style. We zijn Fok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Logo van AJE vind ik wel lachen hoor... lijkt me niet zo probleem.
Oh das, al beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef bokaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met FOK!-logootje
Vind ik de banners zoals hierboven met FOK logo een goeie tussenoplossingquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een AJ Footer ook leuk, maar ik wil eigenlijk niet de hele op in AJ-style. We zijn Fok.
De OP ontwikkeld zich idd vanzelf op die manier. Ik wil het ook niet pers op 1 bepaalde manier, maar ik wel een OP die van ons is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef Silven het volgende:
[..]
Misschien een idee om elk topic iemand een stijltje te laten introduceren (zoals Nibb-it dit keer doet) en zodra bijna iedereen bij een stijl zegt "Ja, dit is handig!" die stijl te behouden?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vind ik de banners zoals hierboven met FOK logo een goeie tussenoplossing
Natuurlijk. Al vraag ik me af of ze er nog staan en of je er zo bij kunt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Silven het volgende:
Morgenochtend vertrek ik naar Malta, nu heb ik begrepen dat daar wat legervliegtuigen/heli's staan, ideetje om foto's/filmpje te schieten en vanuit daar in dit topic te gooien?
Dat kan altijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Silven het volgende:
Morgenochtend vertrek ik naar Malta, nu heb ik begrepen dat daar wat legervliegtuigen/heli's staan, ideetje om foto's/filmpje te schieten en vanuit daar in dit topic te gooien?
Hoe meer materiaal, hoe beter! Als je de moeite wil doen, graag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Silven het volgende:
Het is daar geen supergroot vliegveld dus als het er staat denk ik dat het gemakkelijk te zien is. Het is niet bepaald schiphol met 30 hangars o.i.d.. Hoop dat er wel wat leuks te zien is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef bokaal het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al vraag ik me af of ze er nog staan en of je er zo bij kunt.
Hmm, ik zou daar maar mee oppassen hoor, je zou niet de eerste vliegtuigspotter zijn die wordt opgepakt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef Silven het volgende:
Geen probleem, wilde er toch al een aantal maken om naar het thuisfront te sturen, die waren ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef bokaal het volgende:
[..]
Hoe meer materiaal, hoe beter! Als je de moeite wil doen, graag.
Mwah, gewoon met mijn mobieltje vanuit het vliegtuig of de bus naar de aankomsthal, denk niet dat ik heel erg opval als ik een plaatje schiet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Hmm, ik zou daar maar mee oppassen hoor, je zou niet de eerste vliegtuigspotter zijn die wordt opgepakt.
Goed ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Nibb-it het volgende:
Zal ik 'm even aanpassen met het FOK! logootje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |