savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dit filmpje wordt wel vaak gepost zeg, trouwens een vertaling in de beschrijving van het filmpje. Klopt niet veel van.
Je reactie is gemarkeerd als spamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..
alitweel vroeg er ook in tweet over , word langzaamaan bij iedereen duidelijk hoe de vork in de steel zit ;http://www.youtube.com/user/SaveLibya#p/u/12/f8x5WOl18VQ
Laatste drie...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
vergeet ik TT te veranderen pffff
ps wie heeft een link naar het laatse FB bericht , dan link ik die!
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je reactie is gemarkeerd als spam
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste drie...
Ook Londen wil Gadhafi weg
Gadhafi: Het Libische volk steunt mij
Gadhafi: het volk staat achter mij
...behalve de leiders/dictators uiteraard.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
@ murideaquote:
quote:#
BBC
1409: About 400 people protested in Tripoli's Tajoura district against Col Gaddafi, Reuters reports. Government supporters wearing green bandanas then arrived and fired shots in the air to try to break up the protest.
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
@ muridea
jij kan arabisch toch weet je wat ze daar zeggen ?
indd. ach hn domme fout dat ze niet bereid zijn om sceptisch te blijven en letterlijk uit hun doppen te kijken , maar goed , wj weten hoe het zitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoeg.
alvast Thnx!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)
er is geen link dat je ze meteen allemaal ziet he ?
ik baal b.t.w. dat ik TT ben vergeten .. was druk met de filmpjes, ik wacht op vertaling van de 2 staments die ik tegen kwam .. kan erg goed nieuws zijn namelijk
Dat is ook helemaal niet zo belangrijk. De meerderheid van die landen heeft al last van een anti-westerse stemming. Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo religieus. Maar ik heb er verder niet zoveel mee te maken. Als men daar zo wil leven, dan moet men dat gewoon doen. Wij zullen er geen druppel olie minder om krijgen hoor.'t Is toch allemaal politiek spel... De baarden hebben ook centjes nodig hoor... dus die worden net zo hard onze vrienden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
okaj laat ik het zo staan anders de OP zo vol.. ja is waar maar anders ben ik weer zo vervelendquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |