savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dit filmpje wordt wel vaak gepost zeg, trouwens een vertaling in de beschrijving van het filmpje. Klopt niet veel van.
Je reactie is gemarkeerd als spamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..
alitweel vroeg er ook in tweet over , word langzaamaan bij iedereen duidelijk hoe de vork in de steel zit ;http://www.youtube.com/user/SaveLibya#p/u/12/f8x5WOl18VQ
Laatste drie...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
vergeet ik TT te veranderen pffff
ps wie heeft een link naar het laatse FB bericht , dan link ik die!
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je reactie is gemarkeerd als spam
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste drie...
Ook Londen wil Gadhafi weg
Gadhafi: Het Libische volk steunt mij
Gadhafi: het volk staat achter mij
...behalve de leiders/dictators uiteraard.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
@ murideaquote:
quote:#
BBC
1409: About 400 people protested in Tripoli's Tajoura district against Col Gaddafi, Reuters reports. Government supporters wearing green bandanas then arrived and fired shots in the air to try to break up the protest.
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
@ muridea
jij kan arabisch toch weet je wat ze daar zeggen ?
indd. ach hn domme fout dat ze niet bereid zijn om sceptisch te blijven en letterlijk uit hun doppen te kijken , maar goed , wj weten hoe het zitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoeg.
alvast Thnx!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)
er is geen link dat je ze meteen allemaal ziet he ?
ik baal b.t.w. dat ik TT ben vergeten .. was druk met de filmpjes, ik wacht op vertaling van de 2 staments die ik tegen kwam .. kan erg goed nieuws zijn namelijk
Dat is ook helemaal niet zo belangrijk. De meerderheid van die landen heeft al last van een anti-westerse stemming. Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo religieus. Maar ik heb er verder niet zoveel mee te maken. Als men daar zo wil leven, dan moet men dat gewoon doen. Wij zullen er geen druppel olie minder om krijgen hoor.'t Is toch allemaal politiek spel... De baarden hebben ook centjes nodig hoor... dus die worden net zo hard onze vrienden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
okaj laat ik het zo staan anders de OP zo vol.. ja is waar maar anders ben ik weer zo vervelendquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:43 schreef aerdt het volgende:
Allereerst harstikke bedankt voor al jullie werk en dat meen ik oprecht.
Ik werk momenteel in Afrika, heb geen krant of televisie en vanwege slecht internet netwerk is dit forum vaak de enige manier om de situatie in het Midden-Oosten te volgen.
Echter, ik ben het ook een beetje met IntensiveGary en Jos eens.
Iets te vaak worden dingen te snel voor waarheid aangenomen, onder het mom van 'als Khadaffi dit gedaan heeft, dan is hij ook in staat dat te doen'. Het feit dat hier nu artikelen worden gebruikt waarin wordt gezegd dat een vliegtuig is neergeschoten -maar het kan echter ook een helikopter zijn- of zelfs waarin word beweerd dat gifgas is gebruikt (p7) is niet echt heel verstandig. Het gaat namelijk van de geloofwaardigheid af van dit forum.
Natuurlijk kan je erbij zetten dat het niet bevestigd is, maar door ze hier toch te gebruiken geef je geloofwaardigheid aan het verhaal.
Ik hoop trouwens dat jullie dit niet persoonlijk opvatten, want ik vind dat met name de 'gevestigde' media zich hier schuldig aan maken, wat in mijn ogen niet zou mogen.
Ik heb zelf ook in gewelddadige gebieden gewerkt en ik kan bevestigen dat het eerste slachtoffer in een oorlog inderdaad de waarheid is. Iedereen heeft een eigen agenda en verklaringen van oogetuigen blijken vaker niet dan wel waar te zijn. Niet noodzakelijk omdat ze liegen, maar het is eerder een psychologisch iets.
Ik schrijf dit overigens niet omdat ik Khadaffi zo'n aardige man vind. Wat mij betreft mag hij -en zijn andere vriendjes- aan de hoogste boom gehangen worden.
Maar het mag ook niet zo zijn dat we alles maar voor waarheid aan gaan nemen omdat we hem zo'n klootzak vinden!
Nogmaals bedankt voor al jullie werk -dit meen ik echt oprecht!-
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik heel fout gediscussieerd in een Wilders-topic. Wilders zaait haat, nou, dat kan ik ook.
De groeten aan Afrika!
Organisaties worden irrelevant. En verdeel-en-heers-onzin, zoals het eindeloos waarschuwen voor moslims daarmee ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah ik ben wel benieuwd naar die discussie
combinatie van verschillende bronnen , toen reuters zei dat ie dood was werd het ook niet geloofd !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
vesnipperaar schreef:
In deze moderne tijden zijn we niet meer gebonden aan een beperkt aantal instituten die voor ons het nieuws of de waarheid bepalen. We doen het tegenwoordig zelf en dat betekend dat we allemaal zelf verantwoordelijk zijn voor wat we geloven en posten.
maar als de gevestigde pers instituten het bevestigd is het waar......?
Dat mag je zelf beoordelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
maar als de gevestigde pers instituten het bevestigd is het waar......?
die discussie ging mij te ver offtopic door vooroordelen en het in discussie gaan met geposte stellingen en meningen die eigenlijk oftopic waren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingen
jezuz wat een discussie .. ik ga die later nog eens opzoeken , ik vind libi iets belangrijker.. ( ben b.t.w aan pauze toequote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingen
das jammer ja , maar maak je niet druk komt goed!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef houda het volgende:
Fijn Janena dat je mijn ip hebt gechecked. Dan weet jij het in ieder geval zeker! Nu hoop ik dat de rest het ook snel zeker te weten krijgt.
Ben nog steeds aan het proberen om de filmpjes te kunnen zien. Helaas nog niet gelukt.
ja die op CNN geloof ik ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef yavanna het volgende:
Ook opmerkelijk aan Saif : De laatste dagen is hij gaan praten over hervormingen, 'onderhandelen', geen geweld gebruiken tegen protesters enz en dan duikt een filmpje op, welke m.i. duidelijk is gemaakt met het oog om het te gaan verspreiden, waarbij hij een hele andere toon aanslaat.
I am bringing you reinforcements, resources, food, weapons, everything you need. We are doing well. Today I have brought you meat and rice. This is your country. We have all the resources we need, but your country needs you ...
I have come today to you with weapons. Tonight we will [inaudible] in Tripoli.
Ze kiest de kant van het volk, en dat bedoel ik in een heel andere context dan alleen Libi. Maar ik denk dat Amerika zich op het ogenblik gedraag als Ghaddafi Junior, en dat is weer een heeeeeeel ander onderwerp. Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
clinton ;
ligt het aan mij of komt ze weer niet echt to the point .. ( ja ik ongeduldig aan het worden )
ja maar die kant hebben ze al eerder "gekozen "quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kiest de kant van het volk, en dat bedoel ik in een heel andere context dan alleen Libi. Maar ik denk dat Amerika zich op het ogenblik gedraag als Ghaddafi Junior, en dat is weer een heeeeeeel ander onderwerp. Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.
das precies de zin die ik ook wou quote !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
Ik hoop dat Clinton zichzelf serieus neemt. " Young people know everything of what is going on everywere. And they no longer accept the status quo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |