Tuurlijk is het niet te voorkomen, maar wel mogelijk om te proberen zo veel mogelijk te vermijden. Maar het was maar een idee hoor. Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn. Zijn ook zat voordelen aan wel alles plaatsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
De meeste tweets plaats ik sowieso al niet vanwege de (on)geloofwaardigheid. Het is echter, om1001 redenen, niet altijd te voorkomen.
Ok.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Neuh. Niet waar het Libi betreft tot nu toe. Ik heb ze meer foutieve berichten zien schrijven dan Al Arabiyah (en dat wil wat zeggen)
Ik heb Az Zawiya vandaag ook ergens langs zien komen. Maar weet niet of daar ook maar iets van klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef -jos- het volgende:
In welke regios/steden zijn vandaag gevechten gemeld? Dan probeer ik te achterhalen wat het dodenaantal is. Ik heb nu alleen Tripoli eigenlijk.
Ban Ki-moon zei 1000, maar dat is in totaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef -jos- het volgende:
In welke regios/steden zijn vandaag gevechten gemeld? Dan probeer ik te achterhalen wat het dodenaantal is. Ik heb nu alleen Tripoli eigenlijk.
Jah, zal ik ff opzoeken, tnx. Ik vermoed dat die berichten nog van doden van gisteren zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik heb Az Zawiya vandaag ook ergens langs zien komen. Maar weet niet of daar ook maar iets van klopt.
Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik denk dat de berichtgeving in deze topics soms niet helemaal ok is omdat het zo ontzettend snel gepost wordt hier. Op de twitters die ik aan heb wordt de meeste info pas gemeld nadat ik het hier al heb gelezen
Ik zal het wel verkeerd lezen want het komt nu een beetje flauw op mij over daar allang veel mensen opletten met wat ze plaatsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet te voorkomen, maar wel mogelijk om te proberen zo veel mogelijk te vermijden. Maar het was maar een idee hoor. Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn. Zijn ook zat voordelen aan wel alles plaatsen.
Ik stelde alleen iets voor, was niet aanvallend bedoeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd lezen want het komt nu een beetje flauw op mij over daar allang veel mensen opletten met wat ze plaatsen.
OT maar weer, met nog wat propaganda van de staats tv
Libyan State TV: Economic news: Life has gone back to normal in all Libyan towns, stores have re-opened. #Libya
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen?
Volgens Reuters hebben Qaddafi troepen verloren in Zawiyah.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef -jos- het volgende:
http://af.reuters.com/art(...)dAFLDE71O0TR20110225
In Zawiyah is het leger en de politie aanwezig!
In tegenspraak met de map van de activisten:
http://yfrog.com/gzhb18j
Aan de berichtgeving van de Egyptische staats TV kon je zien dat er daar intern ook dingen veranderden. De ene dag zag je een rustige brug, en de volgende dag demonstraties. Daaraan kon je merken dat er scheuren in het regime ontstonden. Dus dat is nuttige info.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef -jos- het volgende:
Ik vind het prima als mensen berichten van Libische staats TV plaatsen, dat is toch belangrijke info ook al klopt het soms niet.
wel er komen vaker berichten als deze binnen , neem aan dat er hier en daar toch wel een kern van waarheid inzit, een bepaald land naast libie heeft geen problemen met het zenden van huurlingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Manar: Libyan Revolutionaries in Misurata airport seize plane carrying 50 mercenaries #Libya
edit: hele punt is toch wel dat dit eigenlijk niet direct te verifiren is
Ja man net als bij ons immers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef -jos- het volgende:
Ik vind het prima als mensen berichten van Libische staats TV plaatsen, dat is toch belangrijke info ook al klopt het soms niet.
Al Manar is de zender van Hezbollah, zeer onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Manar: Libyan Revolutionaries in Misurata airport seize plane carrying 50 mercenaries #Libya
edit: hele punt is toch wel dat dit eigenlijk niet direct te verifiren is
Het contrast is wel geinig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef -jos- het volgende:
is dat cynisch bedoeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:54 schreef -jos- het volgende:
Trouwens voor mensen die reuters willen volgen, zoek op google news, sorted by date, en vul in; site:reuters.com libya
Dan heb je een goede infobron erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |