Maar dat heb je het uitgangspunt dat iemand, een organisatie, ergens voor gaat/moet zorgen. Maar niemand is in een positie om ergens voor te zorgen. De mensen organiseren zichzelf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zie ik nergens gebeuren, alleen dat mensen aanduiden dat er momenteel geen redelijk alternatief is.
Alles mooi over Saif en zijn nobele inslag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Saif is een zeer intelligente, zeer goed opgeleide strateeg. Een voortreffelijk onderhandelaar. Hij bewees menig maal zijn kwaliteiten hierin.
En ja, veel meer Wester gezind dan sr.
Khadaffi had Saif vijf jaar geleden al in het zadel moeten helpen.
Het model van Khadaffi had na hervorming misschien daar best goed kunnen werken. Zeker na wat meer democratie hierin.
Saif al-Islam was dan DE man geweest om Libie verder te helpen naar een meer democratisch gezind en meer Wester gezinde natie.
Nee nee, Arabieren hebben geen hekel aan het westen. Maar als ze dat wel hebben moeten ze ook niet smeken om aandacht. Mensen verschillen van elkaar door culturen en daar is niks mis mee. We moeten niet allemaal op elkaar willen lijken. Wij zijn bemoeias inclusief ik en we weten heel goed wat goed is voor de rest van de wereld. Dat kan irritant overkomen,maar het is slechts onze mening. Als we ons stilhouden is het ook weer niet goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Meeeennn-o-meeeeennn..
Ik snap wel waarom sommige Arabieren zo'n hekel hebben aan het westen.
Alsof jij de baas bent en kan beslissen dat het beter is als ze dit niet zouden doen.
Dat er democratie in Libie ontstaat is zeer onwaarschijnlijk, daar is niets raars aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Nou ja, democratie wordt van de hand geworpen omdat dat niet mogelijk zou zijn. Dat vind ik raar.
Luister eens, iemand moet de leiding nemen om bijv. verkiezingen organiseren of om de rust te herstellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat heb je het uitgangspunt dat iemand, een organisatie, ergens voor gaat/moet zorgen. Maar niemand is in een positie om ergens voor te zorgen. De mensen organiseren zichzelf.
Mensen moeten eerst de kans krijgen, daarna zien we wel verder. Hoe het ook afloopt, deze idioot moet natuurlijk eerst van z'n troon worden geschoten. Zulke mensen mogen geen leiding geven aan een land, wat er ook volgt, het zal waarschijnlijk een vooruitgang zijn, al is het maar een kleine.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er democratie in Libie ontstaat is zeer onwaarschijnlijk, daar is niets raars aan.
Hoofd protocol? Wat houd dat in?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Toad het volgende:
Die dude was hoofd protocol bij de Libische overheid. Maar is nu ermee gestopt.
Vijf, 10, 15, 20 jaar te laat. Mooi weer spelen kunnen ze allemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Toad het volgende:
Die dude was hoofd protocol bij de Libische overheid. Maar is nu ermee gestopt.
Weet ik niet. Zo werd 'ie eerder vandaag getiteld bij AJE.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoofd protocol? Wat houd dat in?
Vreemd ja. Dit is live in noordoost Libie zo te zien? Camerastandpunt is ook beetje vreemd. En ze houden allemaal een wit papiertje omhoog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
lol wat doet die Algerijnse vlag op de live-feed?
quote:Obama condemns Libya violence, sanctions mulled-WH
U.S. President Barack Obama condemns violence in Libya and the United States is working with the United Nations in reviewing various options, including possible sanctions, a White House spokesman said on Wednesday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |