quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik roep 'm weer tot leven om de spot met hem te drijven:
http://twitter.com/gpdlibie
kijk! Daar zijn de wapens.quote:Two carloads of Libyan Army soldiers had joined them, he said, though they never used their weapons. The protesters were determined to remain peaceful, he said, because they knew that if they fought back with weapons Colonel Qaddafi would retaliate with even greater force.
Mijn fout, ik haalde twee linken door elkaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is dus van Egypte
Ghonim: Police Officers (aka Criminals) killed 20 Egyptians on 29th of January in #Tahrir. Thats how they did it
Rukbunker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef yavanna het volgende:
Op AJE beelden van een bunker van gadaffi
Nee, die had ik bedacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Zit nu op een terrasje aan een cappuccino. Vliegtuigen schieten op demonstranten. Als ze het maar laten mijn cappuccino aan te raken
Ik dacht dat iemand een grapje maakte toen dit gepost werd maar hij heeft het echt getweet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
GPD vind het niet zo leuk. Hij heeft mij geblockt.
hahaha ik vond hem meesterlijk en duidelijk een sneer naar hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
Je disst z'n capo's dude. NOBODY, MESSES, WITH THE CAPO.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
doe verslag zou ik zeggen, het is wel gemeld maar iets concreets werd niet gemeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef tass het volgende:
Lees ik het nou goed op de FP dat Obabah heeft gezegd dat Kaffi onmiddellijk moet opstappen???!!!!
Waarom lees ik daar hier niks over??? Ik zit met open mond dat net te lezen......
Dat zei die Sultan op Twitter. En dat had AJE blijkbaar bevestigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef tass het volgende:
Lees ik het nou goed op de FP dat Obabah heeft gezegd dat Kaffi onmiddellijk moet opstappen???!!!!
Waarom lees ik daar hier niks over??? Ik zit met open mond dat net te lezen......
wel zijn tweets zijn RT's maar hij geeft goede vertalingen van speeches in het arabischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat zei die Sultan op Twitter. En dat had AJE blijkbaar bevestigd.
Meestal zegt die Sultan geen onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |