Dat geloof ik inderdaad niet. Als je hiervan een bron hebt hoor ik het graag en zet ik hem in de dodenlijst.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:37 schreef HiZ het volgende:
Het bevriezen van de tegoeden heeft een direct belang. Het betekent dat hij gehinderd wordt bij het kopen van steun.
Jos gelooft inmiddels wel dat er meer dan 1000 doden zijn of wil hij nog een bevestiging van een onafhankelijke bron ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, als ik een Tsjaadse huurling was en hij bood me $2000 per dag zou ik hem ook nog even wijzen op deze resolutie
ki moon UNquote:Op zondag 27 februari 2011 03:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad niet. Als je hiervan een bron hebt hoor ik het graag en zet ik hem in de dodenlijst.
Link?(van internationale organisatie, VN is dat idd) Dan zet ik die erinquote:
die noemde dat aantal van meer dan 1000 wordt je de hele dag al op gewezenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
Link?(van internationale organisatie, VN is dat idd) Dan zet ik die erin
Hij heeft wel geld. Dat moet-ie nou weliswaar gewoon mee nemen uit zijn compound, maar toch.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
als je opgelet had heeft tie verrekt wienig vrienden
ja, ik zie het nu op google, tnx. ik ga het erin zetten.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
die noemde dat aantal van meer dan 1000 wordt je de hele dag al op gewezen
wat is de "officiele" deathtoll dan op het moment?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad niet. Als je hiervan een bron hebt hoor ik het graag en zet ik hem in de dodenlijst.
Plan D was vluchten, dat vertelde hij de journalisten maar niet, want dat klonk wat defaitistisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef remlof het volgende:
Saif had toch alleen een plan A, B en C?
Ja maar ze mogen niet meer reizen volgens resolutie 1970.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Plan D was vluchten, dat vertelde hij de journalisten maar niet, want dat klonk wat defaitistisch.
Er bestaat niet zoiets als 'officiele' death toll.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is de "officiele" deathtoll dan op het moment?
I beat youquote:Op zondag 27 februari 2011 03:52 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is Mijn Resolutie (op de wijze van mediamarktdude): Resolutie 1962 van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is een resolutie die op 20 december 2010 werd aangenomen door de VN-Veiligheidsraad. De resolutie verlengde de UNOCI-troepenmacht in Ivoorkust opnieuw met een half jaar[1].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |