huh ? sorry snap ff niet wat je bedoeld ?quote:
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Familie van die ene CDA-er bij dat congres, denk ik.
Zonder dat stuk Fok! er aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef Nibb-it het volgende:
De TT
Papier mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Ik vond hem gister al gaaf. Hopelijk vindt AJE het gebruik van hun logo niet ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
Zou de opener van het volgende deel deze in de OP willen stoppen:
[ afbeelding ]
Heb die van gisteren nog een beetje aangepast.
Groen = Pro. Als ze anti was was ze wel gestopt door iemand daar ze alleen lof willen horen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? sorry snap ff niet wat je bedoeld ?
oh ja dat ook .. ja ik had wel zo'n vermoeden dat het pro was jahquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Groen = Pro. Als ze anti was was ze wel gestopt door iemand daar ze alleen lof willen horen.
Is toch reclame voor ze?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik vond hem gister al gaaf. Hopelijk vindt AJE het gebruik van hun logo niet erg
het gevecht van bergha ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik kijk presstv en daar is een bij beeld van pro invasie in een stad
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef Nibb-it het volgende:
De TT
Papier mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Live // PressTV:quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik kijk presstv en daar is een bij beeld van pro invasie in een stad
okquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Nibb-it het volgende:
Momentje nog Papier, mangotree stuurt me een beter logootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |