abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93464343
Sorry, ik wist geen andere TT.
Zoon van Tolmai.
pi_93464398
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:

[..]

Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder geval
There is only one religion
pi_93464496
Van gpdMiddleEast:

Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:59:06 #5
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_93464576
Ik begreep uit eerdere berichten dat de libirs geen interventie willen, maar wat luchtsteun bij de opmars naar tripoli zou welkom zijn.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 28 februari 2011 @ 21:59:29 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93464604
"Het hele volk houdt van hem"

:')
pi_93464605
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:

Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pesten _O-
pi_93464640
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dekatria het volgende:
"Het hele volk houdt van hem"

:')
Net zo belachelijk als het tegendeel.
Je lnger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_93464684
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pesten _O-
:D
know'm sayin?

word? word.
pi_93464720
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef druide het volgende:

[..]

Net zo belachelijk als het tegendeel.
Ja hij is een slecht moslim heb ik vernomen
  maandag 28 februari 2011 @ 22:01:09 #11
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93464737
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder geval
Hij gebruikt volgens mij een sateliettelefoon. Hij tweette laatst dat hij die moest inleveren bij de doune. En als dat je gereedschap is, neem ik aan dat je dan een nieuwe aanschaft.
2019: The Great Awakening
  maandag 28 februari 2011 @ 22:01:40 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_93464776
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

en dat is indd. wel een "probleem " ja ...
( daar niks verder over gehoord b.t.w. )
Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93464978
veel gelul op cnn is er al iets concreets gezegt of veel geblaat en weinig van katoen of zoiets
bij de white house briefing
pi_93465248
Dat verhaal op 2 nu ;(
know'm sayin?

word? word.
pi_93465310
wat een dramaqueen (film mij laat ze mij filmen)(tuurlijk wel erg)
pi_93465327
De informatie dat Zimbabwe Libie steunt heeft in tientallen kranten hier gestaan.
Volgens de media hier is niet alleen Zimbabwe overigens, maar nog meerdere regimes. Opzich is dat ook niet echt een verrassing, hoe kom je anders aan al die troepen -waarvan de meeste uit bevriende landen komen-. Je kan moeilijk op een Afrikaanse markt gaan staan en vragen of mensen bereid zijn even naar Libie te vliegen en om daar wat te gaan vechten.
Natuurlijk zullen deze regimes het altijd ontkennen en het westen zal er ook niet echt op ingaan. Wat kunnen ze immers doen? Deze landen ook aanvallen?

Plus dat het vrij bekend is dat ook Iran hulp krijgt van andere regimes. Als je deze reden nu gebruikt om militair in te grijpen, dan moeten ze dat ook doen in Iran als het daar uit de hand loopt. Ik denk niet dat ze daar op zitten te wachten.
pi_93465351
Dat smaakte een beetje naar oorlogspropaganda net op Ned 2.
pi_93465355
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:

volgens mij heeft ie weer moeite om aan info te komen of zat ie in een capo trip , waarom heeft ie daar geen foto van .. hier maakt ie wel een foto van ; gpdMiddleEast Overal in Benghazi hangen deze posters op straat - "Geen buitenlandse interventie - het Libische volk kan het zelf http://twitpic.com/44syl7

volgens mij wou die ff interesant doen ofzo
( sorry maar walg ondertussen van die vent )

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.
klopt had ik nog gelezen was het andere artikel daarover wat hier gepost was , ik bedoelde eigenlijk dat ik daar tijdens de "statements" op tv enzo niks meer over heb gehoord, (zoiezo hoor je er indd weinig over )
maar ja is ook wel dusdanige info , kunnen ze nu denk ik niet over beginnen , zeker niet zolang er niet meer info over is ( ook voor hun is dat denk ik het probleem ) en voordat ze weten hoe ze darop gaan reageren ..
en het indd. nogal heftige shit is als het waar is ...
hoezo adhd ?
pi_93465604
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vette billboard!
ja cool en snel gedaan dan als ze oooveral hangen
pi_93465631
endelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!

Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.

heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..

maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
hoezo adhd ?
pi_93465691
Harra Harra Libya .... Harra Harra Libya..... :Y
pi_93465745
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vette billboard!
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....

en mocht je dan toch bezig zijn of je deze ff wil vertalen :P
( zou i.i.g super zijn , ik zit al de hele dag te wachten op vertaling )
hoezo adhd ?
pi_93465747
quote:
9s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Harra Harra Libya .... Harra Harra Libya..... :Y
aardige mensen respecteren iedereen!
pi_93465752
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
endelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!

Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.

heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..

maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
lol dat is echt niet de vertaling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')