dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder gevalquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pestenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:
Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
Net zo belachelijk als het tegendeel.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pesten
Ja hij is een slecht moslim heb ik vernomenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Net zo belachelijk als het tegendeel.
Hij gebruikt volgens mij een sateliettelefoon. Hij tweette laatst dat hij die moest inleveren bij de doune. En als dat je gereedschap is, neem ik aan dat je dan een nieuwe aanschaft.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder geval
Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...
( daar niks verder over gehoord b.t.w. )
volgens mij heeft ie weer moeite om aan info te komen of zat ie in een capo trip , waarom heeft ie daar geen foto van .. hier maakt ie wel een foto van ; gpdMiddleEast Overal in Benghazi hangen deze posters op straat - "Geen buitenlandse interventie - het Libische volk kan het zelf http://twitpic.com/44syl7quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:
Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
klopt had ik nog gelezen was het andere artikel daarover wat hier gepost was , ik bedoelde eigenlijk dat ik daar tijdens de "statements" op tv enzo niks meer over heb gehoord, (zoiezo hoor je er indd weinig over )quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....quote:
aardige mensen respecteren iedereen!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Harra Harra Libya .... Harra Harra Libya.....
lol dat is echt niet de vertalingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
endelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!
Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.
heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..
maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |