dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder gevalquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pestenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:
Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
Net zo belachelijk als het tegendeel.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hadden ze dat speciaal daar neer gezet om gpd te pesten
Ja hij is een slecht moslim heb ik vernomenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Net zo belachelijk als het tegendeel.
Hij gebruikt volgens mij een sateliettelefoon. Hij tweette laatst dat hij die moest inleveren bij de doune. En als dat je gereedschap is, neem ik aan dat je dan een nieuwe aanschaft.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dit was gpd en 10 uur terug zat hij nog elders geloof ik, komt van zijn account vandaan in ieder geval
Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...
( daar niks verder over gehoord b.t.w. )
volgens mij heeft ie weer moeite om aan info te komen of zat ie in een capo trip , waarom heeft ie daar geen foto van .. hier maakt ie wel een foto van ; gpdMiddleEast Overal in Benghazi hangen deze posters op straat - "Geen buitenlandse interventie - het Libische volk kan het zelf http://twitpic.com/44syl7quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Van gpdMiddleEast:
Vandaag zag ik nog hoe de rebellen een anti-aircraft gun op het strand zetten in een poging de stad te verdedigen tegen luchtaanvallen van Khaddafi. Terwijl ik er pal naast stond haalde soldaat voor de gein trekker over van dit zware wapen. Wat een lawaai! Heb half uur niet kunnen horen. Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.
klopt had ik nog gelezen was het andere artikel daarover wat hier gepost was , ik bedoelde eigenlijk dat ik daar tijdens de "statements" op tv enzo niks meer over heb gehoord, (zoiezo hoor je er indd weinig over )quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laatste bericht ging over iemand van/in het parlement van Zimbabwe die ontwijkend reageerde op een vraag daarover. Maar kan t ff niet vinden.
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....quote:
aardige mensen respecteren iedereen!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Harra Harra Libya .... Harra Harra Libya.....
lol dat is echt niet de vertalingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
endelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!
Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.
heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..
maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
Da's waar.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
aardige mensen respecteren iedereen!
ik vond em ookal zo raar .. ken je em ff vertalen dan ...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
lol dat is echt niet de vertaling
Zo interessant is het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik vond em ookal zo raar .. ken je em ff vertalen dan ...
( wel de echte dan he)
Wij weten alleen officieel iets over huurlingen. Daar hoeven niet meteen overheden (reguliere militaire eenheden) bij betrokken te zijn. Maar ik weet niet of dat in de praktijk veel verschil maakt. Er waren ook mensen uit Darfur gesignaleerd, dat is niet echt een land of wel? .quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef aerdt het volgende:
De informatie dat Zimbabwe Libie steunt heeft in tientallen kranten hier gestaan.
Volgens de media hier is niet alleen Zimbabwe overigens, maar nog meerdere regimes. Opzich is dat ook niet echt een verrassing, hoe kom je anders aan al die troepen -waarvan de meeste uit bevriende landen komen-. Je kan moeilijk op een Afrikaanse markt gaan staan en vragen of mensen bereid zijn even naar Libie te vliegen en om daar wat te gaan vechten.
Natuurlijk zullen deze regimes het altijd ontkennen en het westen zal er ook niet echt op ingaan. Wat kunnen ze immers doen? Deze landen ook aanvallen?
Plus dat het vrij bekend is dat ook Iran hulp krijgt van andere regimes. Als je deze reden nu gebruikt om militair in te grijpen, dan moeten ze dat ook doen in Iran als het daar uit de hand loopt. Ik denk niet dat ze daar op zitten te wachten.
thnx !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zo interessant is het niet.
Hij geeft aan dat hij van de luchtmachtbasis in Zawiya is. HIj en de anderen staan achter het volk, evenals de rest van de luchtmachtbases in het oosten. Toont verder medeleven voor de gevallen martelaren. Roept ook de rest van het leger om achter het volk te staan.
Helaas geeft hij geen naam/rang.
Zou idd wel mooi zijn als Gadaffi niet meer zou beschikken over luchtmacht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx !!!
klopt rang is belangrijk en aan zn uniform te zien is dit geen super hoge pief, maar vind het wel goed nieuws.. jij was toch ook 1 van de mensen die zich afvroeg of G nog steun had van zn "luchtmacht " ( toen met de vraag over dat bombarderen etc. waterleiding etc )
eniste wat ik kan lezen is ; Libyan Air Force Declares Loyalty To Libyan People
vandaar dat ik zo benieuwd was..
nou daarom .. en ik maar niet weten wat er werd gezegd ,zag alleen de titelquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou idd wel mooi zijn als Gadaffi niet meer zou beschikken over luchtmacht.
Ik heb zelf 2 jaar in Darfur gewerkt. Rebellen in Darfur (met name de JEM) worden gesteund door Chad. Ze hebben hun basis in dit land en krijgen er tevens hun wapens van. Chad is dan weer een zeer goede vriend van Khadaffi -en krijgt daar dan weer wapens van-. Dat er strijders uit Chad en Darfur gesignaleerd zijn verbaast me dus niet zo heel veel.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij weten alleen officieel iets over huurlingen. Daar hoeven niet meteen overheden (reguliere militaire eenheden) bij betrokken te zijn. Maar ik weet niet of dat in de praktijk veel verschil maakt. Er waren ook mensen uit Darfur gesignaleerd, dat is niet echt een land of wel? .
Dat maakt voor een internationale reactie wel veel uit natuurlijk.
Hij/zij heeft idd wel een punt ja. De piloten konden er ook voor kiezen om wat bommetjes te gooien op Gadaffi zelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou daarom .. en ik maar niet weten wat er werd gezegd ,zag alleen de titel
maar is op zich redelijk goed nieuws al dit !
ennuh; is het eigenlijk indd wel een grappige reactie daaronder dan
( iemand uit libi die het duidelijk niet zo hoog op heeft met ze)
Die piloten in Malta gaven ook aan dat ze meteen in gevaar zijn als ze van koers veranderen, zelf vlogen ze dan ook erg laag over de grond om radardetectie te voorkomen.quote:Libya possesses one of the most robust air defense networks on the African continent, falling second only to Egypt in terms of coverage and operational systems. Libyan strategic SAM assets are primarily arrayed along the coastline, ostensibly defending the bulk of the Libyan population and preventing foreign incursion into Libyan airspace.
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef aerdt het volgende:
Engelse krant vandaag:
Could Robert Mugabe be Col Gaddafis last hope?
Read more: http://www.thefirstpost.c(...)t-hope#ixzz1FI7A7L6t
And if Zimbabwes troops troops cant save him, he can always retire to dictator-friendly Harare
By Venetia Rainey
LAST UPDATED 4:26 PM, FEBRUARY 28, 2011
ShareColonel Muammar Gaddafi, the embattled Libyan leader, may soon be forced to turn to his very last friend, Zimbabwean President Robert Mugabe, as he considers his final options.
Several major cities, including Benghazi, have been taken over by anti-government protesters. The capital, Tripoli, remains under his control for now.
The global reaction to the violent suppression of pro-democracy protests in the African nation has been one of unanimous condemnation. The UN has moved to impose travel and asset sanctions on the country, and the Security Council is for once was in agreement in recommending that Gaddafi be referred to the International Criminal Court in The Hague for war crimes.
"All of this sends a clear message to this regime," said US Secretary of State, Hillary Clinton. "It is time for Colonel Gaddafi to go and to go now. There is no future for Libya that includes him."
Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
But the former prime minister must have lost his touch since that famously photographed handshake with Gaddafi in 2004, which made Britain one of the first Western countries to normalise relations with Libya, and paved the way for numerous arms, oil and other trade deals.
Gaddafi, it seems, merely responded to Blairs pleas by repeating that he would stay in his country and die there. Blair said that the 68-year-old dictator was "in denial".
But there is one man Gaddafi can continue to count on. Robert Mugabe is reported to have sent several hundred Zimbabwean soldiers to stem the protests, which are threatening to plunge Libya into civil war.
Jon Swain, writing in the Sunday Times, said the troops were sent on a chartered plane early last Tuesday morning. They were apparently a mix of retired officers and troops from the Fifth Brigade, the notorious North Korean-trained group which assisted in the crushing of a rebellion in Matabeleland in the 1980s, when around 20,000 civilians were killed.
British government officials are apparently aware of the deal. According to the Sunday Times, they believe that Gaddafi would be most likely to seek refuge in Zimbabwe, once the end is upon him.
It's certainly no Sharm el-Sheikh, but at least the Libyan would feel at home: Zimbabwe is home to several other belligerent African former leaders.
Former Ethiopian leader Mengistu Mariam lives just outside the capital of Harare, whilst Protais Mpiranya, a Rwandan army officer accused of ordering the murder of then prime minister Agathe Uwilingiyimana, is rumoured to be hiding in the country. Both are wanted for crimes against humanity.
Read more: http://www.thefirstpost.c(...)t-hope#ixzz1FI73bTEe
Ik heb altijd gedacht dat ze Portugees is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef MangoTree het volgende:
In 2007, I received 1million$ from the Qaddafi clan to perform a 45 min. Show for guests at a hotel in Italy. I am going to donate the $Mon Feb 28 17:34:30 via Twitter
Nelly Furtado, a Canadian singer, announced on Twitter on Monday that she plans to donate one million dollars to charity, to divest herself of the fee she said she was paid by "the Qaddafi clan" in 2007 for playing a 45-minute show for guests at a hotel in Italy. (new york times)
Haar ouders zijn emigranten uit Portugalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ze Portugees is.![]()
Verder een erg mooi gebaar! Hopelijk volgen anderen zoals Mariah Carey ook.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Verder een erg mooi terecht gebaar !
Ja inderdaad, die kunnen nu niet achterblijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Verder een erg mooi gebaar! Hopelijk volgen anderen zoals Mariah Carey ook.
Goedenavondquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Man man man wat een lapzwans is die Rosental zeg.
Verder wel een goede nieuwsuur nu.
Ohh en goedenavond
thnx! voor die xtra info ..( ik weet daar allemaal niet zoveel vanaf )quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hij/zij heeft idd wel een punt ja. De piloten konden er ook voor kiezen om wat bommetjes te gooien op Gadaffi zelf.
Maar dit is natuurlijk ook belangrijk:
[..]
Die piloten in Malta gaven ook aan dat ze meteen in gevaar zijn als ze van koers veranderen, zelf vlogen ze dan ook erg laag over de grond om radardetectie te voorkomen.
En Libische luchtmachtpiloten zullen vast geen slecht salaris hebben. Die mensen hebben dus veel meer te verliezen dan de gemiddelde demonstrant op straat.
Ja en wachten op de anderen maar wel steunen als anderen dat ook doen via via (VN)bla blaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ohh en goedenavond
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, rufftende duitse SS officier.
Idd. Blair is van Labour, maar Wouter Bos verklaarde hem met dat gedoe van Irak voor gek. En Blair blijft niet alleen volhouden (over Irak) maar het word steeds erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
Nou vind ik Blair ook niks, maar ik mis even wat hier mis is? Hij heeft geprobeerd Ghaddafi over te halen om af te treden, lees ik. Ja, ik weet dat hij in het verleden 'vriendjes' met Ghaddafi was, maar dat geldt voor vrijwel iedere (westerse) leider..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, ruftende Duitse SS officier.
Lol valt me u pas op dat jij bij gpdlibie een plaatje van een kop cappucino hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast (www.twitter.com/gpdmiddleeast)
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Hahahahaha, ik ga stuk. Weer die cappuccino he.
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Interessante uitzending van Nieuwsuur, al hoewel veel wat daar besproken werd al bekend was.
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.
Vriend van me in Egypte zei dat ook laatst, als je weer in Egypte bent zal je het aan de ogen van de mensen zien dat ze vrij zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
mag ik daar een linkje van?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....
en mocht je dan toch bezig zijn of je deze ff wil vertalen
( zou i.i.g super zijn , ik zit al de hele dag te wachten op vertaling )
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libi
Inderdaad, Rosenthal is echt de slechtste minister van Buitenlandse Zaken die we de laatste decennia hebben gehad, zie ook Rosenthalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ohh en goedenavond
oh excuses dat filmpje ...... doeterniettoe had nog ergens om een vertaling gevraagd van een filmpje (ander filmpje )quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedacht
Ging om dit filmpjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
endelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!
Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.
heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..
maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
Blair is een lager dan laag persoon, uitschot dat je moet wegzuiveren.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd. Blair is van Labour, maar Wouter Bos verklaarde hem met dat gedoe van Irak voor gek. En Blair blijft niet alleen volhouden (over Irak) maar het word steeds erger.
onzin eigenlijk in die tijd was dat gewoon een leuke snabbel , en nou de vermoorde onschuld en goeddoener uithangen, wat hypocrietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef MangoTree het volgende:
Mariah, Beyonc, Usher Face Calls to Donate Qaddafi Money to Charity
'Not every artist is a humanitarian. In more cases than not, for people, greed rules'
Beyonc, Mariah Carey, Usher and 50 Cent are facing industry calls to give back the money they earned performing at lavish parties thrown by family members of Libyan dictator Muammar el-Qaddafi.
Ja vroeger had je bijv. Sun City in Z-Afrika. Ook erg fout maar verdiende vast veel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
onzin eigenlijk in die tijd was dat gewoon een leuke snabbel , en nou de vermoorde onschuld en goeddoener uithangen, wat hypocriet
ook namens doeternietoe alvast bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Oke ff kijken, zal zo ff samenvatten
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef MangoTree het volgende:
Mariah, Beyonc, Usher Face Calls to Donate Qaddafi Money to Charity
'Not every artist is a humanitarian. In more cases than not, for people, greed rules'
Beyonc, Mariah Carey, Usher and 50 Cent are facing industry calls to give back the money they earned performing at lavish parties thrown by family members of Libyan dictator Muammar el-Qaddafi.
en met die inkomsten van artiestenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.
Dat engels stukje tekst wat er bij staat is geen vertaling. Hij kondigt hier simpelweg als piloot van de luchtmacht zijnde zijn steun ,en die van zijn collega's, aan. Hij zegent de opstanden en de martelaren/helden die zich momenteel inzetten voor de vrijheid.quote:
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.
Exact. Daarom vind k als je ervoor kiest om we op te treden, je nu ook geen bakzeil moet halen. Je zegt ja en dan blijft je er ook achter staan, of je zegt nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.
Ik zie het niet fout, let op het woord "zogenaamd".quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dat engels stukje tekst wat er bij staat is geen vertaling. Hij kondigt hier simpelweg als piloot van de luchtmacht zijnde zijn steun ,en die van zijn collega's, aan. Hij zegent de opstanden en de martelaren/helden die zich momenteel inzetten voor de vrijheid.
Heel smerig vind ik dat, en je ziet ook de domheid van mensen. Juist nu bij Tamoil tanken zou goed zijn, want Gaddafi is de contole over olie kwijt. Onzin dat Tamoil in orde was en sinds vorige week niet. Het was nooit in orde, maar niet iedereen is bewust bezig met zjn koopgedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Doet me denken aan een filmpje waar mensen nog bij tamoil tankte, alsof ze zich schuldig zouden moeten voelen,.......een bekend media truukje
oke maar shell texaco en alle anderen zijn ook niet okequote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Heel smerig vind ik dat, en je ziet ook de domheid van mensen. Juist nu bij Tamoil tanken zou goed zijn, want Gaddafi is de contole over olie kwijt. Onzin dat Tamoil in orde was en sinds vorige week niet. Het was nooit in orde, maar niet iedereen is bewust bezig met zjn koopgedrag.
Uiteraard. Ik geef om het milieu en om mensenrechten maar ik ben wel selectief. Ik ben autoliefhebber en als ik SUV zou rijden zou ik nul gewetensbezwaren hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
oke maar shell texaco en alle anderen zijn ook niet oke
zouden ze aan milieu doen in libie (dat is dan ontopic lol)quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik geef om het milieu en om mensenrechten maar ik ben wel selectief. Ik ben autoliefhebber en als ik SUV zou rijden zou ik nul gewetensbezwaren hebben.
Als er geld te verdienen valt wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zouden ze aan milieu doen in libie (dat is dan ontopic lol)
en ook al zou geen diesel of benzine afnemen er zijn genoeg andere producten die er van gemaakt worden dat het onmogelijk is om geen olie gerelateerd product te kopenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef HiZ het volgende:
Nagenoeg alle olie wordt wel ergens uit de grond gehaald waar de regering niet deugt. Dat is nauwelijks nieuws en voorlopig verandert daar helemaal niks aan. Je kunt nou wel doen alsof Libische olie extra vies is, maar de Sauds maken ook geen benzine met rozengeur.
Volledig juist, maar mensen zien wat ze willen zien. Denken dat ze goed bezig zijn als ze vlees en auto's vervloeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en ook al zou geen diesel of benzine afnemen er zijn genoeg andere producten die er van gemaakt worden dat het onmogelijk is om geen olie gerelateerd product te kopen
das een goede startquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Volledig juist, maar mensen zien wat ze willen zien. Denken dat ze goed bezig zijn als ze vlees en auto's vervloeken.
Dat geeft niks doen we allemaal , voel je vooral niet schuldig de mensen hadden een aardig inkomen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Janena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik achteraf erg baal van het feit dat wij met Afriqiyah zijn gevlogen in januari....
En dan hoor je een maand later dat ze huurlingen hebben vervoerd.
Op dat moment hebben we gekozen voor de goedkoopste optie via Tripoli en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een prima luchtvaartmaatschapij is: mooie vliegtuigen, top personeel, hulpvaardig grondpersoneel in Tripoli.
Maar ja, wel opgericht door Gadaffi...
er is hier op het forum iemand die regelmatig op dat vliegtuigongeluk in libie wijst . over het onderzoek daarnaar en hoe erg het is dat dat nu stil staat. Het ergste is als het bedrijf nu falliet zou zijn vanwege schadeclaims!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Janena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik achteraf erg baal van het feit dat wij met Afriqiyah zijn gevlogen in januari....
En dan hoor je een maand later dat ze huurlingen hebben vervoerd.
Op dat moment hebben we gekozen voor de goedkoopste optie via Tripoli en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een prima luchtvaartmaatschapij is: mooie vliegtuigen, top personeel, hulpvaardig grondpersoneel in Tripoli.
Maar ja, wel opgericht door Gadaffi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |