Ja en wachten op de anderen maar wel steunen als anderen dat ook doen via via (VN)bla blaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Man man man wat een lapzwans is die Rosental zeg.
Verder wel een goede nieuwsuur nu.
Ohh en goedenavond
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, rufftende duitse SS officier.
Idd. Blair is van Labour, maar Wouter Bos verklaarde hem met dat gedoe van Irak voor gek. En Blair blijft niet alleen volhouden (over Irak) maar het word steeds erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
Nou vind ik Blair ook niks, maar ik mis even wat hier mis is? Hij heeft geprobeerd Ghaddafi over te halen om af te treden, lees ik. Ja, ik weet dat hij in het verleden 'vriendjes' met Ghaddafi was, maar dat geldt voor vrijwel iedere (westerse) leider..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, ruftende Duitse SS officier.
Lol valt me u pas op dat jij bij gpdlibie een plaatje van een kop cappucino hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast (www.twitter.com/gpdmiddleeast)
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Hahahahaha, ik ga stuk. Weer die cappuccino he.
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Interessante uitzending van Nieuwsuur, al hoewel veel wat daar besproken werd al bekend was.
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.
Vriend van me in Egypte zei dat ook laatst, als je weer in Egypte bent zal je het aan de ogen van de mensen zien dat ze vrij zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
mag ik daar een linkje van?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....
en mocht je dan toch bezig zijn of je deze ff wil vertalen
( zou i.i.g super zijn , ik zit al de hele dag te wachten op vertaling )
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libiëquote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libië
Inderdaad, Rosenthal is echt de slechtste minister van Buitenlandse Zaken die we de laatste decennia hebben gehad, zie ook Rosenthalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Man man man wat een lapzwans is die Rosental zeg.
Verder wel een goede nieuwsuur nu.
Ohh en goedenavond
oh excuses dat filmpje ...... doeterniettoe had nog ergens om een vertaling gevraagd van een filmpje (ander filmpje )quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedacht
Ging om dit filmpjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eíndelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!
Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.
heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..
maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |