Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Belachelijke uitspraak maar ken de context niet. Ging hij ook al niet gigantisch de fout in met die executie van die Nederlandse vrouw?
Iedere minister die voor de Nederlandse belangen opkomt (en misdadigers buiten de grens houdt) verdient een bonus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef quirigua het volgende:
Zijn er mensen die, na Tripoli vaoavond, vinden dat onze minister van buitenlandse zaken, met wat hij vandaag/vanavond daarover heeft gezegd en getoond en niet heeft gezegd, dan maar het beste nu zelf kan aftreden (zonder financiele compensatie allicht) ?
Kan iemand die suggestie morgen in het Parlement opperen ? Kunnen we de politieke partijen bellen en aandringen dat ze hem het vertrouwen opzeggen ?
Meningen graag.
Je anti-Rozenthal post vind ik verder prima hoor, maar wat is er nu feitelijk zo raar aan deze opmerking? Als er net zo'n zak weer aan de macht komt dan gaat die ellende daar namelijk gewoon door en blijven er slachtoffers vallen. Het kan altijd erger. En een onbestuurd land is nog erger.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef quirigua het volgende:
Bij P&W heeft R gezegd : "ja, de vraag is natuurlijk wel, wie komt er voor in de plaats".
Wat een onbenul. Niets over de ellende daar van protesters en slachtoffers.
Gaat dit werkelijk om links/rechts? Ook als hij aftreed blijft de rechtse regering zitten hoor. Dit gaat niet over ideologie maar over competentie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef -Datdus- het volgende:
Nee dat ziet links te graag. Al zou hij het geweldig doen zou je nog willen dat hij aftrad.
dit gaat uitsluitend over competentie : over zijn incompetentie dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gaat dit werkelijk om links/rechts? Ook als hij aftreed blijft de rechtse regering zitten hoor. Dit gaat niet over ideologie maar over competentie.
Ik niet. Dat is zijn taak, als burger eis ik dan van hem. Anders mag ie ontslag nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef mlg het volgende:
Ik vind het vreemd dat er van hem verwacht wordt dat hij zich met de Libische zaak gaat bemoeien.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Dat is zijn taak, als burger eis ik dan van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |