Ja en wachten op de anderen maar wel steunen als anderen dat ook doen via via (VN)bla blaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Man man man wat een lapzwans is die Rosental zeg.
Verder wel een goede nieuwsuur nu.
Ohh en goedenavond
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, rufftende duitse SS officier.
Idd. Blair is van Labour, maar Wouter Bos verklaarde hem met dat gedoe van Irak voor gek. En Blair blijft niet alleen volhouden (over Irak) maar het word steeds erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
Nou vind ik Blair ook niks, maar ik mis even wat hier mis is? Hij heeft geprobeerd Ghaddafi over te halen om af te treden, lees ik. Ja, ik weet dat hij in het verleden 'vriendjes' met Ghaddafi was, maar dat geldt voor vrijwel iedere (westerse) leider..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef quirigua het volgende:
[..]
(cit.) - - Even Tony Blair weighed in. Speaking to the Times from Jerusalem, he revealed that he had spoken personally to Gaddafi twice on Friday evening, telling him it was time to make way for a transitional government.
Nu heb ik Blair altijd al een klojo gevonden, maar dit slaat alles ! Wat een misbaxel, die Blair ; sinds zijn legertocht in Iraq bovendien kandidaat voor de functie van staatscrimineel.
Kunnen ze niet allebei tegelijkertijd naar het Haagse IG ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen kan zo in een film over de 2de wereldoorlog als dikke bier slurpende, ruftende Duitse SS officier.
Lol valt me u pas op dat jij bij gpdlibie een plaatje van een kop cappucino hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast (www.twitter.com/gpdmiddleeast)
Good news: There's cappuccino here in my hotel in #Benghazi! And in this former Italian colony they kind of know how to prepare it. Nice!
Hahahahaha, ik ga stuk. Weer die cappuccino he.
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Interessante uitzending van Nieuwsuur, al hoewel veel wat daar besproken werd al bekend was.
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat ik zelf heel sprekend vond waren de ogen van de mensen bij o.a het plein waar de doden werden herdacht en de bank. Je ziet er gewoon een glinstering in van blijheid en trots dat ze bezig zijn voor hun vrijheid.
Vriend van me in Egypte zei dat ook laatst, als je weer in Egypte bent zal je het aan de ogen van de mensen zien dat ze vrij zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
mag ik daar een linkje van?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Heb jij dat youtube filmpje van Bartholemeus al gezien?
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh jij kan arabisch toch ? klopt de vertaling hierboven , die kreeg ik op mn vraag via you tube van iemand .....
en mocht je dan toch bezig zijn of je deze ff wil vertalen
( zou i.i.g super zijn , ik zit al de hele dag te wachten op vertaling )
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libiëquote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Zal hem zo hier wel even opzetten.. (samenvatting)
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Het is een vrij formele aankondiging van een politieofficier die aankondigt uit naam van de vrijgevochten demonstranten en martelaars hun werk als politiemacht uit te oefenen voor het nieuwe vrije Libië
Inderdaad, Rosenthal is echt de slechtste minister van Buitenlandse Zaken die we de laatste decennia hebben gehad, zie ook Rosenthalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Man man man wat een lapzwans is die Rosental zeg.
Verder wel een goede nieuwsuur nu.
Ohh en goedenavond
oh excuses dat filmpje ...... doeterniettoe had nog ergens om een vertaling gevraagd van een filmpje (ander filmpje )quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dus geen luchtmacht of leger figuur? das een kleine teleurstelling want dat wordt er van gezegt en gedacht
Ging om dit filmpjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
eíndelijk reactie op mn vraag voor vertaling !!
Yes, we have two. The surface one is one of air-force pilots joining the revolution. Deep meaning, we are the cowrds. feeling that Gaddafi is going down, we decided to jump from the ship before it sinks. If you were really men, you would have did that long time ago. He killed more people before, and you did not do anything. Now you follow one another like sheep.
heeft ie het over zichzelf of over de militairen die al zijn overgelopen ..
maar goed, ben allang blij met vertaling ( hoop ik maar dat ie klopt)
Blair is een lager dan laag persoon, uitschot dat je moet wegzuiveren.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd. Blair is van Labour, maar Wouter Bos verklaarde hem met dat gedoe van Irak voor gek. En Blair blijft niet alleen volhouden (over Irak) maar het word steeds erger.
onzin eigenlijk in die tijd was dat gewoon een leuke snabbel , en nou de vermoorde onschuld en goeddoener uithangen, wat hypocrietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef MangoTree het volgende:
Mariah, Beyoncé, Usher Face Calls to Donate Qaddafi Money to Charity
'Not every artist is a humanitarian. In more cases than not, for people, greed rules'
Beyoncé, Mariah Carey, Usher and 50 Cent are facing industry calls to give back the money they earned performing at lavish parties thrown by family members of Libyan dictator Muammar el-Qaddafi.
Ja vroeger had je bijv. Sun City in Z-Afrika. Ook erg fout maar verdiende vast veel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
onzin eigenlijk in die tijd was dat gewoon een leuke snabbel , en nou de vermoorde onschuld en goeddoener uithangen, wat hypocriet
ook namens doeternietoe alvast bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Oke ff kijken, zal zo ff samenvatten
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef MangoTree het volgende:
Mariah, Beyoncé, Usher Face Calls to Donate Qaddafi Money to Charity
'Not every artist is a humanitarian. In more cases than not, for people, greed rules'
Beyoncé, Mariah Carey, Usher and 50 Cent are facing industry calls to give back the money they earned performing at lavish parties thrown by family members of Libyan dictator Muammar el-Qaddafi.
en met die inkomsten van artiestenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.
Dat engels stukje tekst wat er bij staat is geen vertaling. Hij kondigt hier simpelweg als piloot van de luchtmacht zijnde zijn steun ,en die van zijn collega's, aan. Hij zegent de opstanden en de martelaren/helden die zich momenteel inzetten voor de vrijheid.quote:
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kiest er bewust voor en dan moet je ook de gevolgen dragen. Doneren is onzin. Als er geen opstand was, was er zogenaamd niks mis met Gaddafi.
Exact. Daarom vind k als je ervoor kiest om we op te treden, je nu ook geen bakzeil moet halen. Je zegt ja en dan blijft je er ook achter staan, of je zegt nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.
Ik zie het niet fout, let op het woord "zogenaamd".quote:Op maandag 28 februari 2011 23:39 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat zie je fout. Het is al langer dan 42 jaar mis met Ghadaffi.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dat engels stukje tekst wat er bij staat is geen vertaling. Hij kondigt hier simpelweg als piloot van de luchtmacht zijnde zijn steun ,en die van zijn collega's, aan. Hij zegent de opstanden en de martelaren/helden die zich momenteel inzetten voor de vrijheid.
Heel smerig vind ik dat, en je ziet ook de domheid van mensen. Juist nu bij Tamoil tanken zou goed zijn, want Gaddafi is de contole over olie kwijt. Onzin dat Tamoil in orde was en sinds vorige week niet. Het was nooit in orde, maar niet iedereen is bewust bezig met zíjn koopgedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Doet me denken aan een filmpje waar mensen nog bij tamoil tankte, alsof ze zich schuldig zouden moeten voelen,.......een bekend media truukje
oke maar shell texaco en alle anderen zijn ook niet okequote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Heel smerig vind ik dat, en je ziet ook de domheid van mensen. Juist nu bij Tamoil tanken zou goed zijn, want Gaddafi is de contole over olie kwijt. Onzin dat Tamoil in orde was en sinds vorige week niet. Het was nooit in orde, maar niet iedereen is bewust bezig met zíjn koopgedrag.
Uiteraard. Ik geef om het milieu en om mensenrechten maar ik ben wel selectief. Ik ben autoliefhebber en als ik SUV zou rijden zou ik nul gewetensbezwaren hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
oke maar shell texaco en alle anderen zijn ook niet oke
zouden ze aan milieu doen in libie (dat is dan ontopic lol)quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik geef om het milieu en om mensenrechten maar ik ben wel selectief. Ik ben autoliefhebber en als ik SUV zou rijden zou ik nul gewetensbezwaren hebben.
Als er geld te verdienen valt wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zouden ze aan milieu doen in libie (dat is dan ontopic lol)
en ook al zou geen diesel of benzine afnemen er zijn genoeg andere producten die er van gemaakt worden dat het onmogelijk is om geen olie gerelateerd product te kopenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef HiZ het volgende:
Nagenoeg alle olie wordt wel ergens uit de grond gehaald waar de regering niet deugt. Dat is nauwelijks nieuws en voorlopig verandert daar helemaal niks aan. Je kunt nou wel doen alsof Libische olie extra vies is, maar de Sauds maken ook geen benzine met rozengeur.
Volledig juist, maar mensen zien wat ze willen zien. Denken dat ze goed bezig zijn als ze vlees en auto's vervloeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en ook al zou geen diesel of benzine afnemen er zijn genoeg andere producten die er van gemaakt worden dat het onmogelijk is om geen olie gerelateerd product te kopen
das een goede startquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Volledig juist, maar mensen zien wat ze willen zien. Denken dat ze goed bezig zijn als ze vlees en auto's vervloeken.
Dat geeft niks doen we allemaal , voel je vooral niet schuldig de mensen hadden een aardig inkomen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Janena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik achteraf erg baal van het feit dat wij met Afriqiyah zijn gevlogen in januari....
En dan hoor je een maand later dat ze huurlingen hebben vervoerd.
Op dat moment hebben we gekozen voor de goedkoopste optie via Tripoli en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een prima luchtvaartmaatschapij is: mooie vliegtuigen, top personeel, hulpvaardig grondpersoneel in Tripoli.
Maar ja, wel opgericht door Gadaffi...
er is hier op het forum iemand die regelmatig op dat vliegtuigongeluk in libie wijst . over het onderzoek daarnaar en hoe erg het is dat dat nu stil staat. Het ergste is als het bedrijf nu falliet zou zijn vanwege schadeclaims!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Janena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik achteraf erg baal van het feit dat wij met Afriqiyah zijn gevlogen in januari....
En dan hoor je een maand later dat ze huurlingen hebben vervoerd.
Op dat moment hebben we gekozen voor de goedkoopste optie via Tripoli en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het een prima luchtvaartmaatschapij is: mooie vliegtuigen, top personeel, hulpvaardig grondpersoneel in Tripoli.
Maar ja, wel opgericht door Gadaffi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |