Nee, ik was een boterham aan het smeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zat je nu daadwerkelijk op die laatste post te wachten om dit topic te openen.
Leugensquote:Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik was een boterham aan het smeren.
Als je boterham op is ga je de OP dan bijwerken?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik was een boterham aan het smeren.
quote:
Je kan me nog meer vertellen met je bewondering voor de SAS.quote:'Unthinking respect for authority is the greatest enemy of truth' - Albert Einstein
Moet het vorige deel er in? Niet te veel hoor, ik ben net wakker.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als je boterham op is ga je de OP dan bijwerken?
Grappig om te zien dat je alleen de laatste zin uit mijn argumentatie quote. Juist hetgeen om aan te geven dat inhoudelijke context waarin jij aangeeft dat deze mensen zich in de ''handen'' van de rebellen bevinden op het moment dat zij de missie aan het uitvoeren waren, onjuist en taaltechnisch incorrect is. Je verwart daarnaast dat gedeelte met protocollen. Als je daadwerkelijk de betekenis van een protocol wist, dan had je kunnen weten dat hiermee voorschriften of een stelsel van afspraken bedoelt wordt. Die juist bij zulke eenheden tot den treurigste toe getraind wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het verschil tussen een kop koffie krijgen, of in een cel gezet worden bij aankomst, is in dit soort situaties niet erg groot, en heeft verder niets te maken met de protocollen van de SAS. Het is geen gevechtsmissie, ze begeleidden een diplomaat.
Dat niet-gevechtsmissies risico's hebben zagen we ook aan het beschieten van de Hercules van de week.
Stompzinnige, quotes op het internet gaan afstruinen van geleerden en dit vervolgens in een context plaatsen die totaal misplaatst is, laat jouw stompzinnigheid daadwerkelijk zien. Maar dit geen was al eerder bevestigd door anderen. Daarnaast spreek je hier over het feit dat ik bewondering zou hebben voor de SAS terwijl dit nergens aangegeven wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Je kan me nog meer vertellen met je bewondering voor de SAS.
Zullen we in een apart topic ruzie maken?quote:
Er is geen sprake van een ruzie, ik corrigeer je alleen op je onnozelheid.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zullen we in een apart topic ruzie maken?
Pijnlijk, maar moeilijk te voorkomenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef MangoTree het volgende:
Evacus uit Libi verdronken bij Kreta
zondag 6 maart 2011 - 10:30
ATHENE (ANP) - Zeker drie Bengalen uit Libi zijn zondagochtend voor de kust van het Griekse eiland Kreta verdronken, toen ze met tientallen anderen van een veerboot sprongen op het moment dat deze de haven van het noordelijk gelegen plaatsje Souda binnenvoer. Meerdere mensen worden nog vermist. De Griekse autoriteiten hebben een reddingsactie op touw gezet.
Volgens Griekse media had een Griekse veerboot 1300 Bengalen in Libi opgehaald wegens de gewelddadige onlusten daar. De gastarbeiders zouden hebben geweten dat ze niet in Griekenland mochten blijven en onmiddellijk zouden worden uitgezet naar Bangladesh. Tussen de dertig en 46 mensen sprongen van boord om naar het strand te zwemmen en naar aangenomen wordt om in de illegaliteit te verdwijnen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook geen vertrouwen heb en zie dat deze persoon gaat opstappen zonder militaire interventie. Ik zie dan ook niet in hoe de rebellen hem zouden moeten verdrijven. Aangezien het leger van de rebellen voornamelijk uit burgers bestaat die nog nooit een wapen hiervoor in hun handen hebben gehad. En ook niet getraind hiervoor zijn.quote:
Libi kent de dienstplicht, veel van de mannen in de oppositie hebben in dienst gezeten. Verder worden de rebellen getraind door overgelopen soldaten.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook geen vertrouwen zie dat deze persoon gaat opstappen zonder militaire interventie. Ik zie dan ook niet in hoe de rebellen hem zouden moeten verdrijven. Aangezien het voornamelijk uit burgers bestaat die nog nooit een wapen hiervoor in hun handen hebben gehad. En ook niet getraind hiervoor zijn.
Ik was in de veronderstelling dat er geen dienstplicht gold. Maar over de professionaliteit van de rebellen had ik in een item van de NOS mijn vraagtekens over, net zo min dat de verslaggever dat ook in dezelfde bewoordingen te kennen had gegeven. Wat overigens een feit is is hetgeen dat de rebellen over veel minder wapens, voertuigen beschikt dan het leger. Daarnaast heeft Khadaffi de luchtmacht nog aan zijn zijde. Die er niet van schroomt om de aanval in te zetten tegen hun eigen burgers. Als de situatie zo blijft als het nu is, dan zie ik de kans tot een geslaagde resolutie somber in.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Libi kent de dienstplicht, veel van de mannen in de oppositie hebben in dienst gezeten. Verder worden de rebellen getraind door overgelopen soldaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |