Niemand let ook echt op he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het is niet alleen een no-fly zone.
Security Council imposes a no-fly zone over Libya and authorises "all necessary measures" to protect civilians.
Duidelijk. Gadaffi moet weg en hij moet vooral niet winnen, dat is niet goed voor die mensen daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen gewoon blij is omdat er EINDELIJK eens echt iets gebeurd is.
Daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer apart dat alle lieden die altijd tegen buitenlandse interventie waren, nu voorop lopen in de polonaise en massaal klaarkomen op livestreams.
Run & hidequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Arme mensen van de Staats-TV zijn nu volgens mij doodsbang. Daar stond je dan al die weken Gadaffi doodleuk te verdedigen.
Goed doelwitquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef binnenfontein het volgende:
als eerste meteen die staatsTV bombarderen! dat gelul van die Khadaffi en die irritante zoon SAIF
met z'n spastische gebaren
Nee, maar de Amerikanen vertelden ons dan ook een ander verhaal om Irak binnen te vallen. Hadden ze dat toen maar anders moeten doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen vond Saddam wel een toffe peer?
Het is de keuze van de rebellen zelf tevens. Beetje tegenstrijdig om die niet te steunen, als je tegen Ghadaffi bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer apart dat alle lieden die altijd tegen buitenlandse interventie waren, nu voorop lopen in de polonaise en massaal klaarkomen op livestreams.
Dat staat neem ik aan al in de resolutie, dat onderhandel je van te voren natuurlijk al uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze het daar eerst nog eens over worden. Geloof niet dat Rusland, Duitsland en China (om maar eens wat te noemen) staan te springen.
Zijn we wel gewend van Egyptequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Arme mensen van de Staats-TV zijn nu volgens mij doodsbang. Daar stond je dan al die weken Gadaffi doodleuk te verdedigen.
Ik liever de pimps Hannibal en Saad, dat zijn de echte klootzakken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef pippicaro het volgende:
Wat zou ik nu graag e gezichten van moammar en saif willen zien ...
Unieke kans voor hem om een hoofdstuk i.p.v. een paragraaf in de wereldgeschiedenis te versieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
Wat houd kaffie tegen om dat plein naar de tering te helpen?
Hij beseft nu toch ook dat zijn tijd wel gekomen is?
partypooperquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef yavanna het volgende:
En dat terwijl Gadaffi nooit iets heeft misdaan, hij is immers geen president, heeft geen leger ,laat staan leiding over een leger en al de ellende is verzonnen door de media welke is misleid door pillen slikkende jongeren en AlQaida lui.
Als je het zo ziett is het echt een lullige situatie ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef yavanna het volgende:
En dat terwijl Gadaffi nooit iets heeft misdaan, hij is immers geen president, heeft geen leger ,laat staan leiding over een leger en al de ellende is verzonnen door de media welke is misleid door pillen slikkende jongeren en AlQaida lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |