Ik was niet sarcastisch.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1623891/1/25#94270506
Ik was z[quote][b] Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb je Gadaffi toespraken überhaupt wel gevolgd? Stompzinnige uitspraak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Live op tv, dat lijkt me niet slim
Ze mogen alles doen om burgers te beschermen. Dat word dus ook tanks bombarderen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Wie gaat hier, behalve Iran en Venezuela, nog zijn handjes aan branden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef yavanna het volgende:
Ben wel benieuwd wat G en consorten nu gaan doen. Redden wat er te redden valt dmv onderhandelingen met 'bevriende' naties of 'met het schip' ten onder gaan.
Nee, ze mogen ook ingrijpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Dan moeten ze het daar eerst nog eens over worden. Geloof niet dat Rusland, Duitsland en China (om maar eens wat te noemen) staan te springen.quote:
Nee, er is nauwelijks internet daar. Laat staan dat ze door de openingspost heenkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Eindelijk!!
Bedankt voor alle informatie hier, ik volg deze topic reeks al vanaf dag een!
Heeft iemand toevallig al iets gehoord van Houda?
Familie van condoleezza rice?quote:
Schiet je een aardige club tanks mee aan gort.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
]
Weet je hoe ver je met 5 apaches met volledige uitrusting komt.
Same here, alleen ben ik van posten naar lurken gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Dsquared2 het volgende:
Eindelijk!!
Bedankt voor alle informatie hier, ik volg deze topic reeks al vanaf dag een!
Heeft iemand toevallig al iets gehoord van Houda?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik zou Condoleezza wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |