En terecht lijkt mij zo, in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dit is legaal geregeld. Dit is met de internationale gemeenschap.
In Irak durfden mensen niet eens de strijd aan te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
We helpen nu mensen die de strijd aangingen maar niet sterk genoeg bleken. Irak vielen we een land binnen.
Gadhaffi is common enemy.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
arakrune: Un adopts no fly zone over libya with all necessary measures partquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke, wat is er eigenlijk aan de hand
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd hoe snel de eerste vliegtuigen arriveren...
Binnen het uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.
Kaddafiquote:This is craziness, madness, arrogance. If the world gets crazy with us we will get crazy too. We will respond. We will make their lives hell because they are making our lives hell. They will never have peace.
Zelfs ik ff in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.
Ligt eraan wat Khadaffi doet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Disorder het volgende:
Gaan ze ook echt bombarderen of blijft het bij het aannemen van een resolutie en dan verder niks?
UN?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
brutal attack
land air and sea forces
no mercy
and no pity
Nazi schaamte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef Halcon het volgende:
Duitsland heeft zich onthouden van stemming.
Dat durfden ze wel, alleen we hebben ze toen laten stikken ondanks dat we in Kuwait en SA een enorm leger hadden staan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Irak durfden mensen niet eens de strijd aan te gaan.
Toch niet, "allows all measure necessary to protect civilians albeit no 'boots on ground'."quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Iedereen hier feest vieren.Jullie weten dat er pas een luchtruim interventie is als Kazafi wat doet.
En dat zij niet zomaar aan gaan vallen.
Grondgevechten zullen gewoon tussen rebellen en Kazafi gevochten worden.
Het voordeel van Gadverdaffie in de lucht heeft een heel groot aandeel gehad in zijn terrein-terug-winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Iedereen hier feest vieren.Jullie weten dat er pas een luchtruim interventie is als Kazafi wat doet.
khadaffi doet niets anders dan bombarderen. Genoeg aanleiding voor directe aanval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Er waren daar nauwelijks opstanden voor de internationale interventie. Alleen de Koerden deden wat. Maar dat lag lastig in verband met NAVO-bondgenoot Turkije.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat durfden ze wel, alleen we hebben ze toen laten stikken ondanks dat we in Kuwait en SA een enorm leger hadden staan.
quote:
Dat krijgt ie niet. Zijn soldaatjes zijn teruggedrongen naar Brega.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij dan toch moet sterven, dan zal hij dat liever doen in een gevecht met Amerikanen.
Denk je nou serieus dat ik dit meen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misselijkmakende posts zijn dit toch.
Niet zo zeuren. Na zoveel revoluties in zo'n korte tijd kun je niet altijd serieus zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misselijkmakende posts zijn dit toch.
De ellende is zeker niet voorbij. Niettemin heel erg fijn dat de luchtaanvallen hopelijk voorbij zijn. Dat zal er o.a. voor zorgen dat men zich veel beter kan organiseren/opstellen en beter G's troepen kan bestrijden. Tevens bestempeld dit nog eens extra dat G's dictatuurs tijdperk voorbij is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef rakotto het volgende:
Net een defensie-expert bij P&W, die stelde dat het niet zo was, iets wat ik alleen maar kan onderschrijven. Die paar vliegtuigen (40 ~ 80) hebben buitengewoon onnauwkeurige bommen, en daardoor hebben ze weinig doeltreffend geopereerd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het voordeel van Gadverdaffie in de lucht heeft een heel groot aandeel gehad in zijn terrein-terug-winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |