De mensenmassa bij dat ziekenhuisquote:
we zijn de tel kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Is er nog een 'overzicht' van de slachtoffers? Echt niet normaal hoe het er aan toe gaat daar al weken
houda al die tijd niet meer online gweest ?? damnz.. ik hoop maar dat alles goed gaat met er ( naar omstandigheden natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
weinig nieuws van houda internet ligt al dagen plat daar en tweets komen ook sporadies verder nog geen speech gezien en denkt iedereen aan een truck om journalisten te grounden.
Tegenstrijdige berichten. Over het algemeen wil iedereen dat eerst het geweld stopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ohja over die voorstellen ..
ik lees eerst dat G een voorstel zou hebben gedaan dat ie zou opstappen ,maar zn eissen waren familie bescherming en immuniteit (vervolging) , en dat zou de oppositie hebben afgewezen ,maar hoor nu dat de oppositie zou hebben gezegd dat ie G niet vervolgs word als ie binnen 72 uur opstapt ???
Voorlopig ziet het er rustig uit in Benghazi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
houda al die tijd niet meer online gweest ?? damnz.. ik hoop maar dat alles goed gaat met er ( naar omstandigheden natuurlijk..
wie melde dan dat die speech zou komen ?
b.t.w. thnx voor je reactie!
gelukkig !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het er rustig uit in Benghazi.
okaj , ik kwam b.t.w. wel weer een filmpje tegen op AJE wat beelden zouden zijn van weeer afgeschoten militairen vanwege weigeren schieten (ik niet gekeken ) maar het leger toont dus steeds meer scheuren , goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is sinds zondag gerommel in Tripoli. Dat feest was om gevechten te verbloemen. Er was een filmpje over militairen tussen de demonstranten die op "security forces" schoten. Klinkt als militaire opstand in Tripoli.
natuurlijk , indd. dat is het belangrijkste ; dat het ophoud , maar indd heel erg tegenstrijdend, erg verwarrend (zeker als je na paar dagen met minimale info probeert bij te lezen , snap niet goed hoe het nu zit , maar waarschijnlijk geld dat voor meerderen dus )quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten. Over het algemeen wil iedereen dat eerst het geweld stopt.
thnx!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Nibb-it het volgende:
Hier een reportage van Sky in Zawiyah. Ongeveer 10 minuten.
Zal wel iemand van het CDA of het CIDI zijn. Isral helpt Ghaddafi. Er zijn Isralische wapens buitgemaakt door de oppositie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik d8 al ... tering,.....,maar er word dus weer
"gefokt"op het fokforum??
Heet jij -jos- ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal die BBC plaatje uit de OP weg of resize het correct.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal die BBC plaatje uit de OP weg of resize het correct.
Dit is beter, nu ts nog wijzigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |