Sowieso paardrijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
LoL@TT
Ceased, waar zit Mjan op paardrijden?
Schijt. Waar ergens?quote:
Ja die schijten ook ja.quote:
Jaja paardjes zijn stom boehoequote:
Oh ok. Bij mij achter zitten in een straal van 200 meter 2 maneges ofzo. Had je keer bakkie kunnen komen doen hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jaja paardjes zijn stom boehoe
Manege de Groote Wielen zit ze.
Alles in huis is ook zeker van Hello Kittyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jaja paardjes zijn stom boehoe
Manege de Groote Wielen zit ze.
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alles in huis is ook zeker van Hello Kitty
Ik vind het gewoon iets voor 12-jarigen, maar blijkbaar mag dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?
Ik hou er ook niet van, maar als ze het leuk vind moet ze het doen tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verder ben je helemaal niet van de vooroordelen he?
Zo zit ik er ook in... ik heb niets met die beesten en ze stinken maar zij wordt er vrolijk van dus waarom zou ik er in godsnaam iets tegen hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar als ze het leuk vind moet ze het doen tochAls je mensen daarop af gaat zeiken heeft iedereen wel crap lijkt me. En een cool meisje dat ik ken zit op paardrijden
Ja die broekjes zijn altijd wel geil hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook in... ik heb niets met die beesten en ze stinken maar zij wordt er vrolijk van dus waarom zou ik er in godsnaam iets tegen hebben?
Ik zit daar in de kantine te lezen of verder te werken en naar meiden van 20+ te kijken in strakke paardrijbroeken
Zolang ze hun kop niet opentrekken is het vaak goed te doen ja...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die broekjes zijn altijd wel geil heAlleen is het heel vaak zo dat meisjes die paardrijden op een paard gaan lijken
Maar snap niet dat je iets tegen die sport kan hebben, als je het sport wil noemen.
Haat paarden wel want die schijten altijd achter onze poort
Die heb je volgens mij ook op een willekeurige hockeyclub. Leuk om naar te kijken maar niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zolang ze hun kop niet opentrekken is het vaak goed te doen ja...
Ergste zijn nog die 12-jarigen die al rokend in de kantine met hun blackberry zitten te pielen.
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ik verveel me echt dood.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is een inkoppertje maar uit respect zal ik hier geen oversekste opmerking maken.
Dan moet je maar even het BD bellen.quote:
BD?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je maar even het BD bellen.
Duh. Anders is het een uitzonderingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
's-Hertogenbosch zo bij opsporing verzocht.
Ben benieuwd of tie licht getint is.
Idd, en dan doen jullie zoquote:
Brabantsch Dagbladquote:
Die hebben morgen al een artikel dat de onhuwbare bijdehand toch een meisje kon vinden die zich op wilde offerenquote:
Sluis Leder misschien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Waar kan ik trouwens een mooie leren jas kopen in Den Bosch?
Dan kom je vast te zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hebben morgen al een artikel dat de onhuwbare bijdehand toch een meisje kon vinden die zich op wilde offeren
Ik ben de afgelopen paar maanden in een paar winkeltjes geweest, maar hoe die heten en waar ze zitten weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Voor leer moet je naar Shine gaan... Hinthammerstraatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Ja, er zitten wel veel winkels maar die verkopen dus zulke verkrachtte jassen dat ik ze niet wil dragen. Stof is ook goed, maar dan pikzwartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen paar maanden in een paar winkeltjes geweest, maar hoe die heten en waar ze zitten weet ik niet meer.
Grote winkel? Zal er morgen eens langsgaan voordat ik tentamen hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor leer moet je naar Shine gaan... Hinthammerstraat
Neverquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie jouw oren zitten verkeerdom denk ik.
Staat haar goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie jouw oren zitten verkeerdom denk ik.
quote:
Heb je die helemaal zelfstandig opgezocht?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Weetje, vrouwen hebben twee paar lippen. Een paar om ruzie mee te maken en een ander paar om sorry mee te zeggen
Nee van de Peter Griffin twitter pagina. En nee, ik twitter niet, maar daar kijk ik weleens op omdat dat soms echt te grappig is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelfstandig opgezocht?
Ik zoek het niet om wat te paintenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelfstandig opgezocht?
Over Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zoek het niet om wat te painten
Maar hoe bedoelde je dat?
[..]
Ik snap 'm ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg het echt niet.
Nu Chineesjes.
Niet echt spannend ofzo.quote:
Overval in Eden ofzo. En er is 2of3 keer geprobeerd te binnen in den bosch, en een keer in Rosmalen. Drie overvallers (licht) getint en een blank. Met andere woorden; nee.quote:
Etten (of all placesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Overval in Eden ofzo. En er is 2of3 keer geprobeerd te binnen in den bosch, en een keer in Rosmalen. Drie overvallers (licht) getint en een blank. Met andere woorden; nee.
Etten ja. Hoe komen ze erop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Etten (of all places) Maar ik had op de site gekeken en dat pinnen stond er zo niet bij dus ik neem terug wat ik heb gezegd.
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
boring. blij dat ik hier dan muziek aan het luisteren ben ipv de publieke omroep aan te zetten
Precies! Ik doe ook altijd 10 dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Precies! Ik doe ook altijd 10 dingen tegelijk.
Welke dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.
Dat vraagt om foto's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.
Ik wist niet dat jongetjes tegenwoordig ook Breezers drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ik ineens een foto van kk tegenkomTsja anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hoe heet die zaak?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ik ineens een foto van kk tegenkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tv kijken en muziek luisteren tegelijk is kutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.
Je zit met je leuter in je hand ernaar te kijken man!quote:
Komt doordat je een man bent. Vrouwen kunnen dat waardoor dat niet kut is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tv kijken en muziek luisteren tegelijk is kut
Kaboutermutsje opzetten en de hele tijd "KUT" roepen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-molenstraat-12-14/![]()
Nu nog even een bank beroven.
Ziet er wel tof uit, en in het centrum.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-molenstraat-12-14/![]()
Nu nog even een bank beroven.
Ja Etten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, en in het centrum.
Waar? Etten?
My little pony dan toch zeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alles in huis is ook zeker van Hello Kitty
http://www.onlyformen.nl/quote:
Oh daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.onlyformen.nl/
Het is wel allemaal wat strakkere mode. Beetje ballerig vaak.Maar als je goed zoekt kom je echt hele chille casual dingen tegen.
Hij krimpt van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zit met je leuter in je hand ernaar te kijken man!
quote:
O die zit ook een in rosmalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.onlyformen.nl/
Het is wel allemaal wat strakkere mode. Beetje ballerig vaak.Maar als je goed zoekt kom je echt hele chille casual dingen tegen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh
dr was dus alweer een nieuw topic
En ik gister maar denken dat er niemand meer aan het posten was in het DB topic..
Ssst vertel ze nu niet over m'n My Little Pony verzamelingquote:
Zullen we een keer paardjes ruilen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ssst vertel ze nu niet over m'n My Little Pony verzameling
ben jij geband, kk?quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Kun je niet een degelijke hobby zoeken?
Biogarde niet online? Da's ook nieuw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Nee.Gewoon een trollkloon. Maar biogarde is nog niet online geweest dus ik kan hem niet gaan trollen
Ja die vent heeft wel een baan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Biogarde niet online? Da's ook nieuw.
Geitewollensokken breien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja die vent heeft wel een baan.![]()
Alsof dat wat zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja die vent heeft wel een baan.![]()
Ja. Tenzij hij een baan heeft waarvoor hij een computer nodig heeft.quote:
Hij doet net als Kees pallets sorteren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja. Tenzij hij een baan heeft waarvoor hij een computer nodig heeft.
Nee. Als ik me verveel tijdens het studeren dan wil ik iets om te soggen.quote:
heerlijk heerlijk heerlijk nummer.quote:
is toch? net of je nog op de basisschool zit...quote:
Die zal ik nog es opzoeken van de weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heerlijk heerlijk heerlijk nummer.
De versie waar ze mee openen op de Stop Making Sense video is ook briljant.
En dat is weer iets typisch brabants..quote:
ik: 'ben vanochtend nog wel om 7u aangereden'quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat is weer iets typisch brabants..
Dat afkorten van jullie
"is toch".. neehee, "dat is toch zo".. verdomme
Moest ik bij VV thuis goed aan wennen, de helft afgekort, en de andere helft andere woorden.. wat nou 'ons mam'.. of wat nou 'ik zoek het niet'.. WTF ben je kwijt dan
Maar dat afkorten zorgt er wel voor dat we efficienter met elkaar kunnen praten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat is weer iets typisch brabants..
Dat afkorten van jullie
"is toch".. neehee, "dat is toch zo".. verdomme
Moest ik bij VV thuis goed aan wennen, de helft afgekort, en de andere helft andere woorden.. wat nou 'ons mam'.. of wat nou 'ik zoek het niet'.. WTF ben je kwijt dan
True, amar of het ook leuker isquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat afkorten zorgt er wel voor dat we efficienter met elkaar kunnen praten.
We korten toch niet alles af?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, amar of het ook leuker is
Alleen maar afkortingen naar mekaar toeslingen.. Het is jammer dat je kut niet kan afkorten, anders hadden jullie dat ook nog gedaan..
gullie jullie zullie hullie wulliequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
tja... we compenseren dat weer met 'hedde' 'doede' 'kunde' 'wodde' etc.
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:
O da's simpel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan.
Kan ik eindelijk beetje communiceren bij de bakker.. Tot nu toe was het alleen maar wijzen
New kids brabants.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O da's simpel.
'he verrekte kut! hedde nog worstebroikes!?'
Gast.quote:
Nee da's Boxtels dan denk ik...quote:
Ik doelde op verrekte kut. Dat is wat rampstedelingen constant roepen sinds turbo uit is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee da's Boxtels dan denk ik...
alhoewel we in Boxtel nooit 'kut' zeggen.
'dat verrekte' of 'verrekese!' roep ik al sinds de basisschool .quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doelde op verrekte kut. Dat is wat rampstedelingen constant roepen sinds turbo uit is.
Vooruitziende blik over jullie toekomst hadden jullie zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
we stonden als kleuters mekaar al uit te maken voor verrekte mongool!'
WTF IS DITquote:
Ik ben uitwonende bij m'n ouders. Ik sta totdat ik student-af ben en permanent op mezelf ga wonen bij de gemeente Heusden en dus in Brabant ingeschreven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent er zelf nu een, delftenaar
Iemand postte dat in een ander topic.quote:
Dat heet ontkenningquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben uitwonende bij m'n ouders. Ik sta totdat ik student-af ben en permanent op mezelf ga wonen bij de gemeente Heusden en dus in Brabant ingeschreven.
quote:
Kan zijn, maar feit blijft dat IK wél een Brabander ben.quote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben uitwonende bij m'n ouders. Ik sta totdat ik student-af ben en permanent op mezelf ga wonen bij de gemeente Heusden en dus in Brabant ingeschreven.
Ik zal jou eens smooshen!quote:
Zelfverzonnen woorden of woorden die niets met je booschap te maken hebben doen je niet goed in een situatie als deze.quote:
Ga Jersey Shore kijken ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfverzonnen woorden of woorden die niets met je booschap te maken hebben doen je niet goed in een situatie als deze.
Ik kijk nog liever GTST. En ik sterf liever een vreselijke dood voordat ik GTST kijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga Jersey Shore kijken ofzo.Dan weet je wat het betekend.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga Jersey Shore kijken ofzo.Dan weet je wat het betekend.
Ja, ik blijf mn hele leven een kaaskop, dat is waarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan zijn, maar feit blijft dat IK wél een Brabander ben.
Zo jammer dit.quote:
Jersey shore. Daar lacht iedereen om.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zo jammer dit.Waar lach je nou om? Om jersey shore? Om de taalfout? Of om de slechte grap die je nu eindelijk snapt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zo jammer dit.Waar lach je nou om? Om jersey shore? Om de taalfout? Of om de slechte grap die je nu eindelijk snapt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jersey shore. Daar lacht iedereen om.
Ken het niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt. De mensen die het niet kijken lachen de rest uit, maar die missen gewoon wat. De mensen die het wel kijken die lachen er ook om, maar die missen niks. Lijkt me dus duidelijk wat jullie moeten gaan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat "wat missen"quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. De mensen die het niet kijken lachen de rest uit, maar die missen gewoon wat. De mensen die het wel kijken die lachen er ook om, maar die missen niks. Lijkt me dus duidelijk wat jullie moeten gaan doen.
Ik hou niet zo van hoeren.quote:
Be happyquote:
Met elke kogel tot nu toe.quote:
Er bestaat dus serieus zo'n aflevering. Shitquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Be happyIk ken alleen de southpark-aflevering daarvan en wat losse filmpjes. Je gaat er dood van.
Fijn om te weten dat mijn regel 'als mijn zussen het kijken mis ik niets' nog steeds klopt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Be happyIk ken alleen de southpark-aflevering daarvan en wat losse filmpjes. Je gaat er dood van.
Die aflevering is serieus gaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er bestaat dus serieus zo'n aflevering. Shit
Die regel gaat hier ook op. 'Als moeder en zusje iets kijken is het kut' en 'als moeder het niet snapt is het leuk'quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat mijn regel 'als mijn zussen het kijken mis ik niets' nog steeds klopt.
Haha heb jij een moeder die dingen niet snapt ja?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'als moeder het niet snapt is het leuk'
Ben je een film aan het kijken, en dan om de haverklap: 'Wie is dat?' 'Waarom doen ze dat?' blabla. Vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha heb jij een moeder die dingen niet snapt ja?
Barrie was toch een ineens een man.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je een film aan het kijken, en dan om de haverklap: 'Wie is dat?' 'Waarom doen ze dat?' blabla. VrouwenMet uitzondering Barrie want die is
![]()
Hehe, herkenbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je een film aan het kijken, en dan om de haverklap: 'Wie is dat?' 'Waarom doen ze dat?' blabla. VrouwenMet uitzondering Barrie want die is
![]()
Maar soaps snappen jullie dan welquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar soaps snappen jullie dan wel
Haha, hij dacht dat je de wodka-bezorgservice was. Pwnd door Yuri Dmitrikovquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge
Een of andere idioot belde me vannacht om 1u op de vaste lijn van mijn hotelkamer... geen oog meer dichtgedaan.
Of door Boris Stalinazikovja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, hij dacht dat je de wodka-bezorgservice was. Pwnd door Yuri Dmitrikov
Geniaal. enige wat werkt tegen pestkoppen is excessief geweld...quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ghehe, mooie actie .
Hoewel de meesten hier volgens mij ook wel op nws lurken, dus het al gelezen hadden
Ook moeiteloos die kerel optillen en niet natrappen ofzo. Knap!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geniaal. enige wat werkt tegen pestkoppen is excessief geweld...
Hulde voor die dikke gozer.
Headfirst op de stenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook moeiteloos die kerel optillen en niet natrappen ofzo. Knap!
BAM JONGUH!quote:
Huh hoezo dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je werkt jezelf ook weer lkkr in de nesten op nws, he bijdehand
O, dat mogen ze vinden. Ze denken waarschijnlijk dat ik 'm vereer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In dat libie topic, mensen vinden khadaffi blijkbaar minder grappig dan jij
Dat je nog kon zienquote:
Ik kijk geen soaps. Verder doelde ik meer op het feit dat moeders er moeite mee hebben om een film te kijken zonder steeds tussendoor vragen te stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar soaps snappen jullie dan wel
Een vrouw die geen soaps kijkt... omg. Dat vind ik een héle goede eigenschap! Moeders zijn sowieso vervelendquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps. Verder doelde ik meer op het feit dat moeders er moeite mee hebben om een film te kijken zonder steeds tussendoor vragen te stellen.
Vind ik ook een hele goede eigenschap van Mjanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vrouw die geen soaps kijkt... omg. Dat vind ik een héle goede eigenschap! Moeders zijn sowieso vervelend
Ik hou er niet van. Dan ziet zo'n wijf er ineen keer helemaal uitgewoond uitquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou er niet van. Dan ziet zo'n wijf er ineen keer helemaal uitgewoond uit
Gij het er toch geen?quote:
Nog niet nee.quote:
Pff Sophie 'wijf' noemen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou er niet van. Dan ziet zo'n wijf er ineen keer helemaal uitgewoond uit
Gele kikker in een ijsblokquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pff Sophie 'wijf' noemen...
vind dit toch ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Waar laat je er een zetten en wat?quote:
quote:
Nu zie ik 'm wel. Net zag ik het imageshak plaatje oid.quote:
Je houdt van imageshackkikkers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pff Sophie 'wijf' noemen...
vind dit toch ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Wat zeg ik nog niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar laat je er een zetten en wat?
Omg mijn gezicht op je kont en dan is mijn knipoog jouw anusquote:
WTF hoe kom je erop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg mijn gezicht op je kont en dan is mijn knipoog jouw anus
Dat lijkt me juist kicken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF hoe kom je erop.![]()
Maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Doe het dan bij jezelf.quote:
waarom was dit mijn eerste associatie?quote:
Nee want ik heb jouw gezicht al met jou mond = mijn anus. Want je praat poep.quote:
Wow!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt gruwelijk vet!
Lolwhutquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
waarom was dit mijn eerste associatie?
creatief associëren... don't askquote:
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik heb jouw gezicht al met jou mond = mijn anus. Want je praat poep.
MUHAHAHA
Nee, want ik wil stinkend rijk worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.
That's what she... Nee laat ook maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want ik wil stinkend rijk worden.
Als een vrouw iets zegt is het nooit leuk om te zeggen 'that's what she said', want zij zei het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
That's what she... Nee laat ook maar.
Soms wel hoor. Als het in een regelsetting is, kan zo'n opmerking je wel helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een vrouw iets zegt is het nooit leuk om te zeggen 'that's what she said', want zij zei het ook
Dat klopt. Maar 'regelen' vind ik zo'n nep dom woordquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Soms wel hoor. Als het in een regelsetting is, kan zo'n opmerking je wel helpen.
lol vetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt gruwelijk vet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Tatoeages bij negers![]()
Zo'n een is vet;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Tatoeages bij negers![]()
Zo'n een is vet;
[ afbeelding ]
Waar is hier?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Frankii het volgende:
Is er iets ernstigs gebeurd ergens? Er komen hier net 4-5 sirenes om de hoek.
Hmmm hier kwamen er maar 2 voorbij.quote:
112meldingen.nl ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Brug aan het einde van hinthamerstraat.
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Frankii het volgende:
Is er iets ernstigs gebeurd ergens? Er komen hier net 4-5 sirenes om de hoek.
Ik keek effe uit mn raam om te checken of het niet in mijn straat was, maar ze reden door. Dan maar hier vragen wat er is toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.
Juist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.
Als het niet direct aan mij gerelateerd is interesseert het me geen hol wat er gebeurt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies anders hebben we nog niks aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist.
Pics or it didn't happen. RENNEN
Dus je kijkt/volgt ook geen nieuws?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als het niet direct aan mij gerelateerd is interesseert het me geen hol wat er gebeurt.
Sim-pel.
Dat boeit me ook niet. Alleen is het zien van een ongeluk wel mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuws wel, dit was meer gerelateerd aan voorbij razende ambulances, polities whatever of mensen die op straat liggen te spartelen
Oh oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuws wel, dit was meer gerelateerd aan voorbij razende ambulances, polities whatever of mensen die op straat liggen te spartelen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja sorry, ik dacht ik ga ff zwemmen.
Not much. Just chillin'.quote:
Reading Fok! havin' a Bud.quote:
True, truequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Reading Fok! havin' a Bud.
[ afbeelding ]
Goed geregeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Reading Fok! havin' a Bud.
[ afbeelding ]
Nog niet gebeld, maar trek wel de telefoonstekker eruit vanavond... heb sinds vorige week dinsdag nog geen enkele nacht doorgeslapen en het begint wat op te brekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, dat is je contact met nederland
Vanavond nog spooky gebeld in je hotelkamer? Vannacht komt de FSB je uit je bed halen he:9
You?quote:
De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppyquote:
Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppy
http://nl.wikipedia.org/wiki/ARJquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden.
Geniaale reclame.
Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket...quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket...
En dan had je ook nog losers die pkzip gebruikt ...quote:
quote:
quote:
Peter Griffin twitterquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Elementary math problems are weird. "'I had 10 chocolate bars and ate 9. What do I have now?'" Oh, I don't know, DIABETES MAYBE."
Die raakt de muur niet met haar neus al mocht ze het willenquote:
Als het geen hangers zijn en niet te grote tepels zijn het echt toptieten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te groot :p
Opgeblazen ballonnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als het geen hangers zijn en niet te grote tepels zijn het echt toptieten.
Met die lesbians / rolex is awesomequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die andere van hem is ook vet.
Dat is vrijwel nooit het punt, het gaat erom dat die anderen er zeker niet uitzien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die van jou zijn ntulek veel mooier
Ja. Daar komt bijna geen nieuws overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jammer dat ik aan de studie zit, anders was het natuurlijk met popcorn kijken hoe libie kapot wordt geschoten vandaag
Kolonialisatie is mijn deviesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
Sowieso Lybie. Laat ze elkaar lekker kapotschieten daar, hoeven wij weer minder ontwikkelingshulp te betalen!!!1!!11
[/trololo]
Als Kaddafi op Frankrijk gaat schieten moeten die faggots ook niet zeiken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan vergeet jij even dat dat wel invloed heeft op de olie.
Ik bbetaal verdomme al bijna 1.70 de liter door dat gezeik daar![]()
.
Volgens mij trouwens nu snel actie, frankrijk is ready..
Alsof Frankrijk ooit iets wint.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan vergeet jij even dat dat wel invloed heeft op de olie.
Ik bbetaal verdomme al bijna 1.70 de liter door dat gezeik daar![]()
.
Volgens mij trouwens nu snel actie, frankrijk is ready..
Het enige wat ze in Frankrijk's leger leren is om in het Duits 'ik geef me over!' te roepen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk ooit iets wint.
Dat waren kelten en geen fransen. De kelten wonen nu in Wales, Schotland en Ierland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |