Biogarde niet online? Da's ook nieuw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Nee.Gewoon een trollkloon. Maar biogarde is nog niet online geweest dus ik kan hem niet gaan trollen
Ja die vent heeft wel een baan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Biogarde niet online? Da's ook nieuw.
Geitewollensokken breien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja die vent heeft wel een baan.![]()
Alsof dat wat zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja die vent heeft wel een baan.![]()
Ja. Tenzij hij een baan heeft waarvoor hij een computer nodig heeft.quote:
Hij doet net als Kees pallets sorteren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef biobagger. het volgende:
[..]
Ja. Tenzij hij een baan heeft waarvoor hij een computer nodig heeft.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Kun je niet een degelijke hobby zoeken?
Nee. Als ik me verveel tijdens het studeren dan wil ik iets om te soggen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Kun je niet een degelijke hobby zoeken?
heerlijk heerlijk heerlijk nummer.quote:
is toch? net of je nog op de basisschool zit...quote:
Die zal ik nog es opzoeken van de weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heerlijk heerlijk heerlijk nummer.
De versie waar ze mee openen op de Stop Making Sense video is ook briljant.
En dat is weer iets typisch brabants..quote:
ik: 'ben vanochtend nog wel om 7u aangereden'quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat is weer iets typisch brabants..
Dat afkorten van jullie
"is toch".. neehee, "dat is toch zo".. verdomme
Moest ik bij VV thuis goed aan wennen, de helft afgekort, en de andere helft andere woorden.. wat nou 'ons mam'.. of wat nou 'ik zoek het niet'.. WTF ben je kwijt dan
Maar dat afkorten zorgt er wel voor dat we efficienter met elkaar kunnen praten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat is weer iets typisch brabants..
Dat afkorten van jullie
"is toch".. neehee, "dat is toch zo".. verdomme
Moest ik bij VV thuis goed aan wennen, de helft afgekort, en de andere helft andere woorden.. wat nou 'ons mam'.. of wat nou 'ik zoek het niet'.. WTF ben je kwijt dan
True, amar of het ook leuker isquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat afkorten zorgt er wel voor dat we efficienter met elkaar kunnen praten.
We korten toch niet alles af?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, amar of het ook leuker is
Alleen maar afkortingen naar mekaar toeslingen.. Het is jammer dat je kut niet kan afkorten, anders hadden jullie dat ook nog gedaan..
gullie jullie zullie hullie wulliequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
tja... we compenseren dat weer met 'hedde' 'doede' 'kunde' 'wodde' etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |