Gele kikker in een ijsblokquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pff Sophie 'wijf' noemen...
vind dit toch ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Waar laat je er een zetten en wat?quote:
quote:
Nu zie ik 'm wel. Net zag ik het imageshak plaatje oid.quote:
Je houdt van imageshackkikkers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pff Sophie 'wijf' noemen...
vind dit toch ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Wat zeg ik nog niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar laat je er een zetten en wat?
Omg mijn gezicht op je kont en dan is mijn knipoog jouw anusquote:
WTF hoe kom je erop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg mijn gezicht op je kont en dan is mijn knipoog jouw anus
Dat lijkt me juist kicken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF hoe kom je erop.![]()
Maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Doe het dan bij jezelf.quote:
waarom was dit mijn eerste associatie?quote:
Nee want ik heb jouw gezicht al met jou mond = mijn anus. Want je praat poep.quote:
Wow!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt gruwelijk vet!
Lolwhutquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
waarom was dit mijn eerste associatie?
creatief associëren... don't askquote:
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik heb jouw gezicht al met jou mond = mijn anus. Want je praat poep.
MUHAHAHA
Nee, want ik wil stinkend rijk worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.
That's what she... Nee laat ook maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al zo'n vieze smaak in m'n mond had, je kan ook ooit eens gaan douchen ofzo.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want ik wil stinkend rijk worden.
Als een vrouw iets zegt is het nooit leuk om te zeggen 'that's what she said', want zij zei het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
That's what she... Nee laat ook maar.
Soms wel hoor. Als het in een regelsetting is, kan zo'n opmerking je wel helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een vrouw iets zegt is het nooit leuk om te zeggen 'that's what she said', want zij zei het ook
Dat klopt. Maar 'regelen' vind ik zo'n nep dom woordquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Soms wel hoor. Als het in een regelsetting is, kan zo'n opmerking je wel helpen.
lol vetquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt gruwelijk vet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Tatoeages bij negers![]()
Zo'n een is vet;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Tatoeages bij negers![]()
Zo'n een is vet;
[ afbeelding ]
Waar is hier?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Frankii het volgende:
Is er iets ernstigs gebeurd ergens? Er komen hier net 4-5 sirenes om de hoek.
Hmmm hier kwamen er maar 2 voorbij.quote:
112meldingen.nl ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Brug aan het einde van hinthamerstraat.
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Frankii het volgende:
Is er iets ernstigs gebeurd ergens? Er komen hier net 4-5 sirenes om de hoek.
Ik keek effe uit mn raam om te checken of het niet in mijn straat was, maar ze reden door. Dan maar hier vragen wat er is toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.
Juist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een echte fokker. Veilig achter je computer het erover hebben maar kijken ho maar.
Als het niet direct aan mij gerelateerd is interesseert het me geen hol wat er gebeurt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies anders hebben we nog niks aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist.
Pics or it didn't happen. RENNEN
Dus je kijkt/volgt ook geen nieuws?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als het niet direct aan mij gerelateerd is interesseert het me geen hol wat er gebeurt.
Sim-pel.
Dat boeit me ook niet. Alleen is het zien van een ongeluk wel mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuws wel, dit was meer gerelateerd aan voorbij razende ambulances, polities whatever of mensen die op straat liggen te spartelen
Oh oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuws wel, dit was meer gerelateerd aan voorbij razende ambulances, polities whatever of mensen die op straat liggen te spartelen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja sorry, ik dacht ik ga ff zwemmen.
Not much. Just chillin'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |