Etten (of all placesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Overval in Eden ofzo. En er is 2of3 keer geprobeerd te binnen in den bosch, en een keer in Rosmalen. Drie overvallers (licht) getint en een blank. Met andere woorden; nee.
Etten ja. Hoe komen ze erop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Etten (of all places) Maar ik had op de site gekeken en dat pinnen stond er zo niet bij dus ik neem terug wat ik heb gezegd.
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
boring. blij dat ik hier dan muziek aan het luisteren ben ipv de publieke omroep aan te zetten
Precies! Ik doe ook altijd 10 dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Waar kan ik trouwens een mooie leren jas kopen in Den Bosch?
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Precies! Ik doe ook altijd 10 dingen tegelijk.
Welke dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.
Dat vraagt om foto's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.
Ik wist niet dat jongetjes tegenwoordig ook Breezers drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het enige wat jij met 10 dingen tegelijk doet is 10 negers afwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ik ineens een foto van kk tegenkomTsja anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hoe heet die zaak?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik weet wel in Waalwijk een zwaar goeie winkel, weet niet of ze heel veel leer hebben, maar wel echt propvol mooie kleren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat ik ineens een foto van kk tegenkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tv kijken en muziek luisteren tegelijk is kutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat tenminste tegelijk.
Je zit met je leuter in je hand ernaar te kijken man!quote:
Komt doordat je een man bent. Vrouwen kunnen dat waardoor dat niet kut is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tv kijken en muziek luisteren tegelijk is kut
Kaboutermutsje opzetten en de hele tijd "KUT" roepen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-molenstraat-12-14/![]()
Nu nog even een bank beroven.
Ziet er wel tof uit, en in het centrum.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)6-molenstraat-12-14/![]()
Nu nog even een bank beroven.
Ja Etten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, en in het centrum.
Waar? Etten?
My little pony dan toch zeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alles in huis is ook zeker van Hello Kitty
http://www.onlyformen.nl/quote:
Oh daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.onlyformen.nl/
Het is wel allemaal wat strakkere mode. Beetje ballerig vaak.Maar als je goed zoekt kom je echt hele chille casual dingen tegen.
Hij krimpt van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zit met je leuter in je hand ernaar te kijken man!
quote:
O die zit ook een in rosmalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.onlyformen.nl/
Het is wel allemaal wat strakkere mode. Beetje ballerig vaak.Maar als je goed zoekt kom je echt hele chille casual dingen tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |