) of door direct contact op te nemen met één van de mods:
]: Klik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wou goddomme net de andere volbaggeren omdat ie niet officieel was, JoaC je stelt me teleur.Sorry, maar ik ben #winningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik dan in ieder geval een eervolle vermelding in OP?quote:
Ik ben verliefd.quote:
ik las modderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef du_ke het volgende:
hoe kan ik hier nog serieus modereren
?
Ach, het bijt toch niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tellen we mee, jongens, topic #3.099 over dit of soortgelijk onderwerp... Wapenbezit zoals in de USA ook hier invoeren?
Heb je niet, iemand is gewoon verzuurd omdat hij de discussie zat is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef Dutchnative het volgende:
Sorry als ik 'n cliché-topic heb geopend![]()
Wat is baggeren nou
quote:
Nou, okee, hier komt-ie dan... doe je gordel om...quote:
Zo moet je POLstokpaardje (POLSTP) ook niet zien hè.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn onderwerpen zijn te belangrijk om in een afvoerput te belanden. Het idee is dus niet zo goed.
Briljantquote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, okee, hier komt-ie dan... doe je gordel om...
Je hebt toch de mogelijkheid om een soort subsubforum in te stellen?
Waarom niet een subsubforum 'politieke stokpaardjes'...?
Kun je heel het oeuvre van EG in flikkeren, alsmede de reacties van DS4.
Alle 3.099 topics over het particuliere bezit van vuurwapens kunnen erin.
De 125.687 topics over de vereniging van Nederland en Vlaanderen, hup erin.
Dr. Nikita's reacties ----> POLSTP.
sneakypete, again ---> POLSTP.
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
Een idee opperen is altijd goedquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo moet je POLstokpaardje (POLSTP) ook niet zien hè.
Het is alleen, zal ik zeggen, iets repetitiefs dat daarmee wordt aangeduid.
Dus als je het kent hoef je het niet meer aan te klikken.
Een soort van efficiëntie dus.
Ik bedoel POL draait inmiddels weer goed en dan wil je iets efficiënter kunnen Fok!ken, zeg maar..
Kuddos verder hoor, en alles in het nette en even goede vrienden.
Bedankt ook voor je reactie..
Ik heb een aantal standpunten, ja. Dus ik reageer dienovereenkomstig in diverse topics.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
Negeren is ook een optie.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef mlg het volgende:
Halve waarheden, hele leugens.
Een topic van tien keer niks.
Dat lijkt mij niet verkeerd. Zolang mijn geest er ook rond blijft dwalen. Nieuwe argumenten graag, want ook ik ben van mening dat het teveel herhaling van zetten is.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:11 schreef Kees22 het volgende:
Maar mijn geest blijft rondwaren, hoehoe!
Het lijkt mij een leuk idee om speciaal voor jou een luchtdichte subforum in te richten waar je ongegeneerd over anderen kunt roddelen, verhaaltjes verzinnen en wat mijmeren over de gebroeders Grimm.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Papiertje --->. POLSTP.
Keesje22 ---> idem.
Leuk idee, of niet?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef Zeeland het volgende:
Een subforum voor bannelingen. Goed idee.
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom wordt iedereen eigenlijk gebanned?En voor hoe lang?
Tem heeft dus krediet opgebouwd in dit topicquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Sowieso.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tem heeft dus krediet opgebouwd in dit topic
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwege overtreding van de huisregels en dan varieert het van 24 uur tot enkele maanden of zelfs (semi)permanent. Vaak gebeurt het wanneer mensen zich niet meer in kunnen houden en beginnen te schelden op elkaar of de moderatie. Maar er verdwijnen ook veel spamaccounts of posters van te ranzige plaatjes.
Mwah: als iemand denkt dat je hoort bij dit soort mensen kan dat ook al genoeg zijn, hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.quote:
16(4de jaar)quote:
Je vraag is wel terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, Tweetalig nog wel, ook al is dat programma inmiddels al afgelopen.![]()
Maar er drijft nou niet echt een bepaald lidwoord naarboven bij mij
Bedanktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraag is wel terecht
DE topic vs. HET topic
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.quote:
is het nadeel van een taal die wordt aangepast dmv een groen boekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
Ik ook. Naar analogie van het onderwerp.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wringt wel heel erg, ik zou voor het gaan. In mijn vertalingen wordt het al jaar en dag geaccepteerd.
Jullie moeten gewoon niet zoveel slowchattenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Geeft niet, ik heb je laksheid al herstelt door de nieuwe #1820 te noemen.
Tss.
Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
de discussie is redelijk inhoudelijk. Ben nooit zo voor censuur als dat niet noodzakelijk is.
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom word het in andere subfora wel bestempeld als SPAM dan?
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als er zich een beetje een discussie ontwikkeld heb ik er niet zo'n probleem mee. Er komen wel vaker petities of oproepen tot demonstraties voorbij. Als het niet te gek wordt mag het van mij.
Tja als de grote roerganger langskomt houdt het opquote:
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Grappig dat elke modje er een ander beleid op na houdt wat betreft SPAM.
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
neuh. En ik heb liever niet dat je medeusers uit gaat schelden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is het niet omdat je het gewoon eens bent met de klapjosti TS in kwestie?
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verschillende subfora zouden hier volgens mij ook verschillend mee om moeten kunnen gaan. Er is niet echt een eenduidige definitie van spam. Bij een zeer actueel politiek onderwerp zie ik het persoonlijk niet als een heel groot probleem.
Gelukkig Danny wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:
Ik vond de reacties op de OP's wel erg bagger, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schoon genoeg van kernenergie? is SPAM
Zie ook Kernernergie = bah! en ook nog eens crossposten.
Want du_ke edit complete topics? Edits van zijn kant zijn bijzonder schaars.quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 10:02 schreef Zeeland het volgende:
Wapenbezit zoals in de USA ook hier invoeren? #2 + Vuurwapens legaliseren. #4 = Dubbel.
quote:
Prima punt. Waarom is het nog open?quote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef StarGazer het volgende:
Pfff wat een goedkoop topic weer zeg. Geen fatsoenlijke opening, geen behoorlijke argumentatie, niks. Maar uiteraard mag het open blijven.
Beetje triest ja, net zoals deze:quote:
Omdat ik ook nog wel eens moet werkenquote:
Ok waarvan aktequote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
Overigens heb ik sowieso liever dat jullie dat soort dingen hier melden dan in het topic gaan baggeren.
ik snap je redenatie maar een reeks die al 5 topics loopt van naam veranderen voel ik niet zoveel voor. het gaat snel zat met de topics en een volgend deel mag best een nieuwe naam en insteek krijgen van mij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
ttp://forum.fok.nl/topic/1636219
Ik wil graag een TT change aanvragen, van vuurwapens legaliseren, naar vuurwapens in de ban. Ik weet dat het een goed gebruik is op FOK! om te provoceren o.m. met je TT's, maar eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat je op dit moment, dus na wat gebeurd is in Alphen a/d Rijn nog steeds meer provoceert door een TT waarmee je oproept tot een totale ban van vuurwapens en schietclubs/vereningingen dan door te stellen dat al die meuk maar eens generiek verboden mag worden. En dat is dus op zich heel erg vreemd dus, na het gebeurde in eerder genoemde plaats en ook wel tekenend, want blijkbaar loopt hier dus toch een redelijk grote partij wereldvreemde nerds en ander vreemd zogenaamd libertarisch gespuis rond...
Het is toch te belachelijk voor woorden dat je blijkbaar provoceert door te stellen dat vuurwapens verboden moeten worden, in dit subforum... Nee, we openen uitgerekend nu een topic dat stelt dat vuurwapens gelegaliseerd moeten worden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik snap je redenatie maar een reeks die al 5 topics loopt van naam veranderen voel ik niet zoveel voor. het gaat snel zat met de topics en een volgend deel mag best een nieuwe naam en insteek krijgen van mij.
Probleem is wmb dat de common sense in de verdediging wordt gedrongen. Het mag dan topictechnisch inhoudelijk niets uitmaken, maar gevoelsmatig komt het toch over alsof de gekken het gekkenhuis overnemen...quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
Deel 1 Vuurwapens legaliseren. dateert uit januari. Pas deel vier was van na het incident in Alphen. Overigens kan een pro-verbodstopic misschien wel als je er een goede openingspost tegenaan gooit, hoewel ik me afvraag wat het toevoegt, je krijgt dezelfde discussie, dezelfde argumenten en dezelfde mensen...
Common sense mag iig niet weggedrukt worden als fringe, lijkt me, en daar hebben we een handje van zo langzamerhand hier. En zeker niet wat dit onderwerp betreft. Ik weet zeker dat slechts een looney fringe aanhanger is van vuurwapens legaliseren, iig in dit land. Waarom er dus niet van maken: vuurwapens in de ban, en dan kijken hoeveel mensen dit aantrekt die argumenten pro daarop weten? Ipv steeds weer naar dezelfde non-argumentatie van pro-wapens fringe figuren te moeten luisteren, waarvan iedereen toch al weet dat het grote dikke vette bullshit is en dat de zogenaamde wetenschappelijke data pro ook dikke vette bullshit is... Het is zoals zo vaak mythos en logos die hier tegenover elkaar staan... laat een keer (per decreet) de logos het voordeel van de twijfel hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Zeeland het volgende:
Ryan, dat is onzin. Een mening die niet common sense is niet altijd slecht.
wat nou !!!quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje triest ja, net zoals deze:
Sharia, nu ook integraal in NL rechters uitspraken.... Maar ja die zijn we ook wel weer gewend.
Ik deel de analyse, maar de conclusie dat er geëdit moet worden deel ik niet. Zie daar totaal geen nootzaak voor. Niemand wordt beledigd of aangevallen. En ja de voorstander van legalisering gebruiken kul-argumenten, maar dat zie ik vaker.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Common sense mag iig niet weggedrukt worden als fringe, lijkt me, en daar hebben we een handje van zo langzamerhand hier. En zeker niet wat dit onderwerp betreft. Ik weet zeker dat slechts een looney fringe aanhanger is van vuurwapens legaliseren, iig in dit land. Waarom er dus niet van maken: vuurwapens in de ban, en dan kijken hoeveel mensen dit aantrekt die argumenten pro daarop weten? Ipv steeds weer naar dezelfde non-argumentatie van pro-wapens fringe figuren te moeten luisteren, waarvan iedereen toch al weet dat het grote dikke vette bullshit is en dat de zogenaamde wetenschappelijke data pro ook dikke vette bullshit is... Het is zoals zo vaak mythos en logos die hier tegenover elkaar staan... laat een keer (per decreet) de logos het voordeel van de twijfel hebben.
Kom op zeg.quote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik deel de analyse, maar de conclusie dat er geëdit moet worden deel ik niet. Zie daar totaal geen nootzaak voor. Niemand wordt beledigd of aangevallen. En ja de voorstander van legalisering gebruiken kul-argumenten, maar dat zie ik vaker.
Elders. Ik zou zeggen Zuidelijker.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
Wil graag een topic openen over de dekolonisatie van Afrika
Kan dat het beste hier, of elders?
Typisch dat het nog steeds open isquote:
Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad. Ik ga ook eens een aantal topics openen maar dan met een andere invalshoek. We zullen zien.
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
Hopelijk pikt iedereen het dat ik die twee topics dicht heb gegooid
Bij afwezigheid Mods kunnen jullie PM'en (in ieder geval naar mij)
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:
Wat een stelletje kleuters bij elkaar weer.
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh je hebt dus liever dat we schooljuf gaan spelen?
Ik bedank voor die eer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou een rol zijn die jij met verve kan vervullen. Daar ben ik zeker van.
Pierre Kartnerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Wel GVD wie heeft die waardeloze waardevolle topics gesloten??
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
In welke context wil je dit onderwerp behandelen?
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkeltquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het politieke effect ervan, of de bevolking nu écht beter af is of niet.
Dankequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het prima hier. Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt. Probeer het maar zou ik zeggen.
Eerst nog n's een goede OP makenquote:
I accept your challenge.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al is het maar de vraag hoe het zich hier ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had je het linkse topic ook dichtgegooid wanneer het rechtse topic niet was verschenen?
Copy thatquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag dat kuttopic over de PVV en Tristan dicht?
Ik heb de vraag nog open staan bij de NWS mods wat het plots in POL doet. En ik voel er weinig voor om dom getrol te belonen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag dat kuttopic over de PVV en Tristan dicht?
Het topic was bij voorbaat kansloos. Het had daarom direct al dicht gemoetenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nog open staan bij de NWS mods wat het plots in POL doet. En ik voel er weinig voor om dom getrol te belonen.
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het topic was bij voorbaat kansloos. Het had daarom direct al dicht gemoeten
Wat doet het topic dan in POL?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...
Oh? Schaar jij je onder de kleuters dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesters en juffen moderators geen orde houden. Dan ontspoort de klas.
Die vraag staat uit bij NWS zoals een paar posts eerder aangaf.quote:
De TT zou eigenlijk wel veranderd kunnen worden inquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon nieuws. Het is bijvoorbeeld ook gegaan over dat hij lid was van een schietclub. De achtergronden van de dader van zoiets zijn gewoon nieuws volgens mij...
Neu... ik voel niet echt de behoefte om er over door te gaan eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
Het topic is vol en dicht. En het lijkt me beter in NWS te passen als je er over door wilt gaan.
Degene die de laatste post doet opent vaak een nieuw topic, maar dat was ik en ik was er ook wel klaar meequote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik voel niet echt de behoefte om er over door te gaan eigenlijk![]()
Ik ben hier ''nieuw''dus ik dacht er zal wel automatisch een deeltje 3
aankomen, maar dat werkt hier dus niet zo?![]()
Weer iets geleerd !
mooi ! ik ook...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degene die de laatste post doet opent vaak een nieuw topic, maar dat was ik en ik was er ook wel klaar mee.
Staal blijft topic verpesten met gezeur over mogelijke DM geschiedenis, en blijft bagger-pic posten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, natuurlijk wil je dit vergeten.
Nogmaals succes met je banaansmeerigeheid.
Die kortzichtige idioten kunnen ook wel met dm's af. Zoveel tekens hebben die nuttelozen niet nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
Het is een openbaar forum! Wanneer je met je maatjes wil klessebessen zonder lastig gevallen te worden kan je ook gaan pm'en.
Laat mij eens 2 of meer topic zien waar 1 regel commentaar bij staat? Of is dit weer overdreven gezeikquote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Dutchnative het volgende:
Ik heb een klacht; Holograph's topics die niks meer zijn dan een nieuwsbericht met een regeltje commentaar
Bij wijze van spreken. Heb het meer over jouw nieuwsbericht topics in het algemeenquote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Laat mij eens 2 of meer topic zien waar 1 regel commentaar bij staat? Of is dit weer overdreven gezeik?
Fixedquote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Zou iemand (wanneer het online zijn deugdelijk is) 3-voud z'n SC topic in de reeks willen pleuren en de mijne verwijderen?
Bij voorbaat dank, een lolly voor de moeite.
[ afbeelding ]
Je begint zelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind die opmerking over kistjes en witte veters niet leuk.
Dit ging even heel wat verder. Jozef.quote:
Als je graag uitdeelt moet je ook leren incasseren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit ging even heel wat verder. Jozef.
Joseph officieel dacht ik.quote:
Ik vind een nazi vergelijking wat ver gaan. Maar't kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je graag uitdeelt moet je ook leren incasseren.
Die droegen kistjes met witte veters?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind een nazi vergelijking wat ver gaan. Maar't kan aan mij liggen.
Jij begrijpt mij donders goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die droegen kistjes met witte veters?
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Lazer die boel nou eens dicht, jongens, gaat nergens meer over.
Vuurwapens legaliseren voor een veiligere samenleving. #8
Pardon? Dit zijn typefouten, bij elk iemand anders had je ze allang hersteld.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gewoon drie keer na moet denken voordat je iets post.
Dit is tekenend voor je en je hebt geen krediet meer, dus denk maar vijf keer na voordat je iets post, we veranderen niets.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Dit zijn typefouten, bij elk iemand anders had je ze allang hersteld.
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:49 schreef phpmystyle het volgende:
Geen krediet? Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Straks komt de stasi mij nog ophalenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks komt de stasi mij nog ophalen
Oh, mijn iets wat onbeholpen opmerking over de Islam bedoel je? Ach kom op, als ik mij hard wil uitlaten over de Islam dan doe ik dacht, ik maak er toch geen beledigende schreeuw-exercitie van.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Je hebt wel weer je verzuurde periode van de maandquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt rechtse gedachten en dat is een doodzonde op Fok!
Groetjes,quote:
Nee, da's waar, dat weet ik ook wel, maar ik vind het een beetje flauw.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Het is niet mijn gewoonte om te trollen in een serieus topicquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef du_ke het volgende:
Haha maar verwacht niet dat we over elke note verantwoording af gaan leggen hoor.
Zelfs niet op in de 50 notes heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef du_ke het volgende:
Notes blijven in principe gewoon staan. maar trek je er niet te veel van aan hoor. Je wordt echt niet op 1 note gebanned oid.
Ach wat zijn we weer zielig.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je wordt door een extreemlinkse FA de mond gesnoerd door een ban.
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach wat zijn we weer zielig.
Ik ben ook wel eens verbannen hoor, en niet door extreemlinks.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
zuchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, leuk maar oninteressant dat ik weet dat jij zielig bent en aangezien je "we" schrijft neem ik aan dat je je onzichtbare vriendjes of je familie bedoelt. En nee, ik ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.quote:
zucht2quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.
Wat ben je je aan het aanstellen weer? In "we" vorm spreken is uiterst onbeschoft omdat een ander mondig genoeg is voor zichzelf te spreken en bovendien deel ik zijn mening niet.quote:
Zijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar dat snap jij zelf ook wel.
Post je nog in POL of vind je het alleen leuk om het Feedback topic te besproeien met je zuur? Als je niet in POL komt bemoei je dan a.u.b. Niet met de feedback ervan. Om moe van te worden. Werkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat ben je je aan het aanstellen weer? In "we" vorm spreken is uiterst onbeschoft omdat een ander mondig genoeg is voor zichzelf te spreken en bovendien deel ik zijn mening niet.
Of je moet het leuk vinden als ik voor jou spreek, zeg het maar.
En het opvallende is dat linkse aapjes zich vaker bedienen van het "we" vorm, of ze steun zoeken bij onzichbare wezentjes daar ze van zichzelf onzeker zijn.
Maargoed, als modje moet je wat en aangezien Fok! een gegeven paard niet in de bek kijkt kan ik je reactie wel begrijpen.
Toen ik de laatste keer keek was ik toch echt nog een hij.quote:
Hij dus, zoals ik al zeiquote:
Maak jij de dienst uit in POL? Sorry hoor dat jij liever niet hebt dat ik post op jouw hoogintelligente niveau. Weet je wat? Bemoei je met je eigen zaken, lees je niet mijn postings, dan wordt je ook niet moe van al je intelligentie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Post je nog in POL of vind je het alleen leuk om het Feedback topic te besproeien met je zuur? Als je niet in POL komt bemoei je dan a.u.b. Niet met de feedback ervan. Om moe van te worden. Werkelijk.
De linksmens gaat vaak hand in hand met naïviteit, voelt zich superieur, zwelgt in zelfingenomenheid, verbeelden zich vaak dat ze een aanwinst zijn voor de gemeenschap, zijn diep teleurgesteld tot agressief als men geen dankbaarheid toont voor hun zogenaamde goede bedoelingen, Zijn gul met geld uitgeven uit andermans zak enz..................quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn we weer aan het beschuldigen geraakt
Maarja, ik ben zelf een linksmens he, dat verklaart toch veel, of niet?
Ik blijf het raar vinden dat je nooit in POL post, maar wel in feedback. Even een serieuze vraag: 'Wat denk je zelf dat je hier kan bijdragen als je nooit komt in POL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maak jij de dienst uit in POL? Sorry hoor dat jij liever niet hebt dat ik post op jouw hoogintelligente niveau. Weet je wat? Bemoei je met je eigen zaken, lees je niet mijn postings, dan wordt je ook niet moe van al je intelligentie.
En dat bedoel ik nou, gelijk met dom gooien. Ik vind dat jij nog dommer trollt. En nogmaals, waarom ik hier post gaat je niets aan. Fok! is een open forum voor iedereen en ik hoef aan jou of wie dan ook geen enkele verantwoordelijkheid af te leggen van hoe, waar en in welk forumdeel ik post.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat je nooit in POL post, maar wel in feedback. Even een serieuze vraag: 'Wat denk je zelf dat je hier kan bijdragen als je nooit komt in POL.
Uiteindelijk is het gewoon dom getroll. Bovenstaande is niet meer en niet minder dan een mening van mij. En bedankt voor je compliment.
Hij heeft anders wel gelijk, je loopt alleen maar te zeiken hier in feedback en draagt verder geen drol bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou, gelijk met dom gooien. Ik vind dat jij nog dommer trollt. En nogmaals, waarom ik hier post gaat je niets aan. Fok! is een open forum voor iedereen en ik hoef aan jou of wie dan ook geen enkele verantwoordelijkheid af te leggen van hoe, waar en in welk forumdeel ik post.
Je laat in ieder geval een hoop arrogantie van jezelf zien.
Van jou verwacht ik dan ook geen ander antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, je loopt alleen maar te zeiken hier in feedback en draagt verder geen drol bij.
Zout gewoon eens opquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dan ook geen ander antwoord.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef du_ke het volgende:
Nikita, wat is precies je probleem waarvoor je aandacht wilt vragen hier in FB?
Open deur.quote:
Vertel mij eens waneer ik dat ooit gedaan heb dan met betrekking tot rechten van users?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Open deur.
Maargoed, jij bent toch oppermachtig met je extra knopjes waar je maar al te graag gebruik van maakt?
Kan dat vuurwapens topic ook wel dicht.quote:Dat hele topic was een grap. Niet serieus bedoeld.
Ik wou de intelligentie meten van de reageerders. Vooral die anti-vuurwapen schreeuwers. Om te zien of ze echt erop in zouden gaan, en aan de hand van een bepaalde persoon en zijn gevoelens hun argument te maken.
En ik mag zeggen, dat de resultaten zwaar tegenvielen maar waren wel naar verwachting.
Gefeliciteerd, jongens en meisjes, jullie hebben je voor de zoveelste keer uitgepresteerd!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel mij eens waneer ik dat ooit gedaan heb dan met betrekking tot rechten van users?
Hij is de reeks helemaal niet begonnen. Negeer dat figuur gewoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Nu TS dit heeft gezegd:
[..]
Kan dat vuurwapens topic ook wel dicht.
Dan is het alsnog een nutteloos topic.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is de reeks helemaal niet begonnen. Negeer dat figuur gewoon.
Waarom heb je mijn topic gesloten? Is dit persoonlijk gemotiveerd? Want ik weet dat je een andere tegenovergestelde mening op na houdt over dit onderwerp.quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef du_ke het volgende:
Weer een kuttopic van vergezocht. Ik bedank daarvoor.
Openen die discussie over wapens jonguh wat denk jij wel niet???????quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef du_ke het volgende:
Laten we het voorlopig maar even opgeven. Er komt vanzelf wel weer een nieuwe discussie over wapens in Nederland die we dan weer vers insteken. Deze gaat dus op slot tenzij iemand in het FB topic met een briljante reden komt om het te heropenen.
Och, mochten we er weer over willen discuzeuren dan kan er beter een frisse start worden gemaakt met een nieuw topic, denk ik zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Openen die discussie over wapens jonguh wat denk jij wel niet???????![]()
![]()
![]()
![]()
Een zinloze discussie met mensen die nog nooit een wapen op andere mensen hebben gericht...... Nee dank je.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Och, mochten we er weer over willen discuzeuren dan kan er beter een frisse start worden gemaakt met een nieuw topic, denk ik zelf.
Daar kun je heel goed een hypothetische discussie over voeren.quote:Op zondag 24 april 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zinloze discussie met mensen die nog nooit een wapen op andere mensen hebben gericht...... Nee dank je.
de eerste vanwege je achterlijke post en de tweede vanwege er maar over door blijven zeuren. Je moet eens leren beseffen dat jouw krediet vanwege je geschiedenis beperkt is. Probeer wat meer na te denken voor je van alles en nogwat op het forum pleurt...quote:
Je krijgt ook een faire kans maar door blijven zeuren na een correctie is niet heel verstandig als je naar de kansberekening kijktquote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
Volgens mij gaan de discussies over personen vooral tussen jou en mij.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
Enkele frequent terugkerende polemieken zouden inderdaad wel een wat minder persoonlijk karakter mogen hebben.
De discussie gaat inderdaad de laatste tijd vooral over één persoon.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef mlg het volgende:
Vandaag de dag is fok een forum waar openlijk over problemen van enkele personen wordt gesproken.
Duke beste kerel, schei er toch mee uit. Trap dat jong eraf. Het gaat alleen maar over php en zijn kansen, notes en bans. Dat gelul kan toch niet langer op zo'n forum als fok.
Ik krijg het gevoel dat dit forum beter loopt zonder een mod, want dan lopen knaapjes als php niet te piekeren over hun notes en bans.
kukelekuquote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
Tja, dat krijg je op een forum met een groot aantal megalomane haantjes.
Je vorige ban was niet discutabel. De meningen waren verdeeld. Jij vond het onterecht de rest vond dat niet. Mag ik je ook nog op een slechte gewoonte wijzen?quote:Op maandag 25 april 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een gebrabbel, volgens mij krijgt iedereen na een ban een faire kans, ik ook dus. En die vorige ban is nogal discutabel natuurlijk, maar dat besef jij zelf ook.
Een goed idee. Vooral de richtlijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef JoaC het volgende:
Lijkt me een idee als we tips en richtlijnen neerzetten in deze en toekomstige OP's voor zowel FBtopic als POL
Logisch, ik ben D66'er, ik waai met elke wind meequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft 'vaan' waar je 'vaak' bedoelt
Dat oogt een beetje raar, ik zou er top-economen van makenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Ringo het volgende:
Top economen luiden noodklok
Mag het Topeconomen zijn?.
In dat geval: doenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Ringo het volgende:
Het kan raar ogen maar het is wel de spelling die alle media in hun berichtgeving hanteren.
Vind je het gek? Je bent een rare jongen, opgegaan in een eigen wereld en dan vragen of 'we' blij zijn met Rutte. We hebben meer zorgen omtrent jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog blij met Rutte als premier?
Gaarne dicht. Wordt niks meer met dat POL...
Onbeschoft is meer het juiste woord.quote:
Is dit je sollicitatie als mod?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
Gaarne post #76 te verwijderen aub, ik geloof dat die jongen niet helemaal spoort om dit soort dingen zonder enige aanleiding te roepen.
Totaal geen aanwinst voor dit forum.
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.quote:
Jouw bemoeizucht en terugkomende retorische vragen.quote:
Die van jouw zullen onderhand wel schoon zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoop alleen dat een mod of fa jullie eens flink de oren wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onbeschoft is meer het juiste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |